Ανάρτηση θεμάτων και απαντήσεων της δοκιμασίας για την εισαγωγή σε Πρότυπα Σχολεία 2025
Θέματα Πρότυπων Γυμνασίων 2025
Θέματα Πρότυπων Εκκλησιαστικών Γυμνασίων 2025
Απαντήσεις Θεμάτων Πρότυπων Γυμνασίων και Πρότυπων Εκκλησιαστικών Γυμνασίων 2025
Θέματα Πρότυπων Εκκλησιαστικών Λυκείων 2025
Απαντήσεις Θεμάτων Πρότυπων Λυκείων και Πρότυπων Εκκλησιαστικών Λυκείων 2025
Δυσκολούτσικα τα θέματα!
Καλησπέρα, άραγε πόσοι υποψήφιοι στα πλαίσια της εξέτασης της Φυσικής στις Πανελλαδικές θα έλυναν την 39. των Μαθηματικών;
Καλησπέρα, ως μαθητής της Γ’ Λυκείου και υποψήφιος της θετικής κατεύθυνσης μπορώ να πω ότι η ερώτηση 39 των μαθηματικών του γυμνασίου είναι αρκετά εύκολη και λύνεται με απλές γνώσεις της φυσικής Α’ λυκείου πάνω στην ευθύγραμμη ομαλή κίνηση
Γεια σου Ξενοφώντα.
Αυτό που είπες είναι ένα από αυτά που μου τράβηξαν την προσοχή.
Θα το έλυνε ένα παιδί από εκείνα που έκαναν Ηλεκτρολογία στην σχετική Τεχνολογική Κατεύθυνση, ακόμα και αν δεν ήξερε πολλά από γινόμενα και αθροίσματα πιθανοτήτων. Με πίνακα αληθείας.
Πάντως δεν είναι εύκολο θέμα.
Δεν ξέρω αν ανάλογα θέματα διδάσκονται στο Γυμνάσιο, ούτε πόσο εξεζητημένα είναι. Πάντως είναι καλόγουστα.
Οι οπαδοί της Πίζα ας τα δουν.
Καλησπέρα Γιάννη, το ανέφερα γιατί η στοχοπροσήλωση στην εξεταστέα ύλη απομακρύνει και έχει τις συνέπειες της.
Δες την 25 των Μαθηματικών, πόσες φορές πρέπει να τη διαβάσει ένα δωδεκάχρονο παιδί για κατανοήσει το ζητούμενο.Προσωπικά αμφιβάλλω αν κάποιος που τελειώνει τις εγκύκλιες σπουδές του θα κατανοήσει εύκολα το ζητούμενο.
Ξενοφώντα και Γιάννη υποψιάζομαι ότι μιλάτε για διαφορετικά θέματα, ο ένας για το θέμα του Γυμνασίου και ο άλλος για το θέμα του Λυκείου!
Καλησπέρα, αναφέρομαι στα θέματα για τα Πρότυπα Γυμνάσια, γράφω σε προηγούμενο σχόλιό μου για δωδεκάχρονο παιδί.
Ξενοφώντα εύκολα παρεξηγείται η εκφώνηση.
Μιχάλη όντως για το Λύκειο μίλησα.
Γιάννη δες την 39 και την 25 των Μαθηματικών για τα πρότυπα Γυμνάσια.
Καλησπέρα σε όλους! Άρη καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου και καλή αρχή στο ylikonet!

Άρη, για την άσκηση 39 του Γυμνασίου, μάλλον αναφέρεσαι σε μία λύση σαν την παρακάτω:
Πώς όμως θα επικοινωνήσουμε την απάντησή μας σε μαθητές που ολοκληρώνουν την ΣΤ΄ Δημοτικού…;
Καλή επιτυχία Άρη.
Ας το παρουσιάσουμε σε ένα παιδί. Άλγεβρα απαγορεύεται επί ποινή μηδενισμού.
Μέχρι τις 3:00 περπατώντας έχει κάνει το 1/5 της διαδρομής.
Του μείναμε τα 4/5.
Τα 4/5 είναι 40 λεπτά, οπότε τα 5/5 είναι 50 λεπτά.
Ξεκινάει 3 παρά δέκα.
Καλησπέρα και από μένα, Ξενοφώντα εγώ την 25 των μαθηματικών δεν
την καταλαβαίνω….και την κοιτάω ώρα….
Όσο για την 39, ειλικρινά αναρωτιέμαι προς τί οι εκδοχές Δ,Ε;;;;
Υπάρχει κάποιος που θα βαδίσει 50+ και 75+ χιλιόμετρα για να πάει
για μπάνιο;;;;;; Στα 20 μου βάδισα 42 χιλιόμετρα και μετά είχα φουσκάλες στα πόδια…..
Μίλτο, εγώ θα περίμενα από τον 12χρονο να διαπιστώσει πως το χρονικό
διάστημα με τα πόδια είναι πενταπλάσιο αυτού με το ποδήλατο και να ελέγξει
τις τιμές Β και Γ….
Γιάννη, υπάρχει έντονο άρωμα λογικής Πίζα…
π.χ στην 32 του Γυμνασίου, αντί να δώσει 2x+y=11, xy=15 αραδιάζει ένα σωρό
άλλα….
εντάξει ξέρω τί θα πουν οι θεματοδότες…”ελέγχει την ικανότητα κατανόησης
δεδομένων …….”
Φαντάζομαι δεν ζητούν από τα 12χρονα να λύσουν 2οβάθμια εξίσωση….
φαντάζομαι ζητούν να δει ότι οι μόνοι με γινόμενο 15 είναι οι 3,5 και μετά….
Εκτιμώ πως αν οι πανελλαδικές των 18χρονων είναι μία σκληρή δοκιμασία,
οι συγκεκριμένες εξετάσεις και η προετοιμασία που απαιτούν είναι ακόμα πιο δύσκολη…
Καλησπέρα και απο εδώ Θοδωρή στην 25 ο θεματοδότης “παίζει” με τις λέξεις, αγόρια , κορίτσια , παιδιά.Τα κορίτσια είναι το 48% των παιδιών και τα κορίτσια που παίζουν μπάσκετ είναι το 12% ( 1/4 του 48%) δηλαδή 25% του αριθμού των παιδιών ( εδώ δουλεύει η συμπεριληπτικότητα…)
Καλά Ξενοφώντα, με “έστειλες”….. Σωστή η προσέγγισή σου ….αλλά….
Super ερώτηση…. Να ‘χαμε να λέγαμε…..
Δίνει πίνακα με ποσοστά % στο σύνολο αγοριών-κοριτσιών, παιδιών δηλαδή,
αφήνει κενό στον ίδιο πίνακα που πρέπει να απαντήσεις 12%, αλλά παίζει
με τις λέξεις και ζητάει όχι το κενό του πίνακα, αλλά το % ποσοστό αυτού στον αριθμό των κοριτσιών…. Congrats …..
Σίγουρα δεν είχε δει τον περσινό διαγωνισμό Eurovision…
Μετά διαμαρτυρόμαστε για τις κουτοπονηριές των Σ-Λ στα θέματα φυσικής…
Καλό βράδυ, να είσαι καλά….
Καλησπερα σε ολους. Θοδωρη και Ξενοφωντα δεν καταλαβα ακριβως τι λετε για την 25. Εδω πρεπει ο μαθητης να δει οτι αν προσθεσουμε ολους τους αριθμους στα εξι κουτακια του πινακα,πρεπει να βγαινει εκατο,αρα ο αριθμος που λειπει ειναι το δωδεκα. Θοδωρη τι σε χαλασε τοσο πολυ? 🙂