Τα πρώτα στατιστικά, όπως τα έλαβα από βαθμολογικό, για τη φυσική:
Για σύγκριση, ας δούμε τα συνολικά στατιστικά της προηγούμενης χρονιάς, από το ίδιο κέντρο:
Η εικόνα δείχνει χαμηλότερες βαθμολογίες, χωρίς σχηματισμό καμπύλης Gauss…
Η εξέλιξη της εικόνας, καθώς αυξάνεται ο αριθμός των γραπτών:
Η καμπύλη αρχίζει να πλησιάζει την περσινή…
Και τα ..τελικά στοιχεία από το ίδιο βαθμολογικό:
Καλημέρα σας .
Μα γιατί δεν έγραψαν καλύτερα τα παιδιά; αφού τα θέματα ήταν πιο εύκολα και με λιγότερη ύλη. Τελικά αυτοί στις επιτροπές λογοδοτούν πουθενά; Μήπως με μερικές μηνύσεις ηρεμήσουν καθόλου; Περιμένω στατιστικά Χημείας, αλλά όλοι ξέρουμε τι θα δούμε.
Ακόμα το δείγμα είναι μικρό.
Τα γραπτά ίσως είναι από διαφορετικές περιοχές.
Μηνύσεις;;
Δηλαδή;
Το ξέρω ότι δεν γίνεται, από τα νεύρα μου το είπα.
Αν θεωρείς τα θέματα ευκολότερα (κάτι στο οποίο θα συμφωνήσω) ποιες είναι οι ενστάσεις σου;
Προβλήματα αισθητικής;
Κακή δομή;
Θέματα που έχουν διδαχθεί σε κάθε σχολείο, Φροντιστήριο,ιδιαίτερο;
Παράβαση του νόμου περί Β' θεμάτων;
Το κριτήριο αν τα θέματα ήταν ευκολότερα είναι τι θα αποφασίσω εγώ; Δεν νομίζω. Το κριτήριο είναι οι αποδόσεις των μαθητών. Ο.Κ. το δείγμα είναι μικρό. Ας δούμε λοιπόν στο τέλος, πόσο καλά πήγαν οι μαθητές στα "εύκολα" θέματα.
Όχι, μια γνώμη ζήτησα,
Ο.Κ. η γνώμη μου είναι , ότι συγκριτικά με το 2019, ήταν παραπλήσιας "δυσκολίας", ίσως οριακά πιο κάτω. Αλλά η δικιά μου γνώμη δεν έχει την παραμικρή σημασία.
Αναρτήθηκε παραπάνω η τελική κατανομή της βαθμολογίας, μετά την ολοκλήρωση της βαθμολογίας.
Η καμπύλη μάλλον πλησιάζει την περσινή.
Αλλά και κάποια βαθμολογικά στοιχεία, για τη Χημεία, για δύο εκπαιδευτικές περιοχές, που έλαβα:
Το πολύ μικρό ποσοστό των μαθητών που κινήθηκε πάνω από 16!!! είναι ολοφάνερο…