-
Ο/η Παναγιώτα Γεωργιοπούλου σχολίασε το άρθρο Χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το 2023 πριν από 9 μήνες
Σ’ ευχαριστώ πολύ Διονύση για τις ευχές. Να σαι και συ καλά!
-
H/o Παναγιώτα Γεωργιοπούλου έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 12 μήνες
Νέα τράπεζα θεμάτων Το 4ο Θέμα της τράπεζας θεμάτων της Γ΄ Λυκείου. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο!
-
Ο/η Παναγιώτα Γεωργιοπούλου σχολίασε το άρθρο Θέματα Φυσικής επαναληπτικών εξετάσεων 2022 πριν από 1 έτος, 8 μήνες
Το θέμα Α στο επίπεδο ορισμού του.
Στο θέμα Β η αντλία που περιμέναμε καιρό.
Το θέμα Γ για το μαθητή που έχει διαβάσει το σύνολο των θεμάτων του Η/Μ.
Το θέμα Δ με διακριτά ερωτήματα σε αρχές της Φυσικής.
Δεν είναι πιο δύσκολο από το διαγώνισμα του Ιουνίου. -
Ο/η Παναγιώτα Γεωργιοπούλου σχολίασε το άρθρο Η Τράπεζα θεμάτων Φυσικής της Α' και Β' Λυκ. ανά κεφάλαιο. πριν από 1 έτος, 8 μήνες
Γειά σου Θοδωρή. Καλή σχολική χρονιά!
-
Ο/η Παναγιώτα Γεωργιοπούλου σχολίασε το άρθρο Η Τράπεζα θεμάτων Φυσικής της Α' και Β' Λυκ. ανά κεφάλαιο. πριν από 1 έτος, 8 μήνες
Καλησπέρα Βασίλη. Με τα θέματα που είχαν αναρτηθεί μέχρι τις αρχές του Αυγούστου.
-
Ο/η Παναγιώτα Γεωργιοπούλου σχολίασε το άρθρο Η Τράπεζα θεμάτων Φυσικής της Α' και Β' Λυκ. ανά κεφάλαιο. πριν από 1 έτος, 8 μήνες
Καλησπέρα Διονύση. Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές. Καλή δύναμη σε όλους.
-
H/o Παναγιώτα Γεωργιοπούλου έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 1 έτος, 8 μήνες
Γειά σας συνάδελφοι
Η Τράπεζα θεμάτων της Α’ και Β’ Λυκείου ανά κεφάλαιο.Η τράπεζα της Α΄ Λυκείου ή με κλικ εδώ.
Η τράπεζα της Β΄ Λυκείου προσανατολισμού ή με κλικ εδώ.-
Καλημέρα Παναγιώτα, καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά.
Σε ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας, την επεξεργασία της τράπεζας θεμάτων.-
Καλησπέρα Διονύση. Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές. Καλή δύναμη σε όλους.
-
-
Ευχαριστούμε πάρα πολύ. Έως και ποια ημερομηνία είναι ενημερωμένα τα θέματα;
-
Καλησπέρα Βασίλη. Με τα θέματα που είχαν αναρτηθεί μέχρι τις αρχές του Αυγούστου.
-
-
Ευχαριστούμε θερμά!
-
Γεια σου Παναγιώτα, ευχαριστούμε για το μοίρασμα του κόπου σου.
Σίγουρα θα αξιοποιηθεί …… ενδοοικογενειακά-
Γειά σου Θοδωρή. Καλή σχολική χρονιά!
-
-
Παναγιώτα …..είσαι φοβερή! Εκανες πολύ κόπο….αλλά με μεράκι! Να είσαι καλα!
-
-
Ο/η Διονύσης Μάργαρης και ο/η Παναγιώτα Γεωργιοπούλου είναι πλέον φίλοι πριν από 2 έτη, 7 μήνες
-
Ευχαριστούμε πολύ Παναγιώτα για την προσφορά σου!
Καλή δύναμη για τη συνέχεια!
Πολύ καλή δουλειά Παναγιώτα.
Χρήσιμη κυρίως για σας που δουλεύετε ακόμα, αλλά και για καφενόβιους όπως ο υποφαινόμενος.
Ανοίγω στην τύχη μία:
https://i.ibb.co/1GpZY8Q/Screenshot-1.jpg
Σκέφομαι ότι “Του κουτσοδόντη τυχαίνει το παξιμάδι”. Για να δω πως τριπλάρεται η Δυναμική Στερεού ανοίγω τη λύση:
https://i.ibb.co/CWqRpGf/Screenshot-2.jpg
(Ακολουθεί η συνέχεια της λύσης).
Αναζητώ το “γιατί;” των υπογραμμισμένων.
Γεια σου Ανδρέα.
Δεν σκέφτηκα όπως λες μια και έχω γνωρίσει μόνο την παλιά κατάσταση όταν ότι έπεφτε έπεφτε. Έχεις δίκιο σ’ αυτό.
Αυτό που σκέφτηκα ήταν ότι περνάνε θέματα Δυναμικής. Τυπικά η σταθερότητα της αγ προκύπτει από την τ=Ι.αγ.
Ο περσινός υποψήφιος ήξερε ότι αν τ = σταθ και Ι = σταθ. τότε αγων = σταθ. Ο φετινός πρέπει να το υποθέσει; Η άσκηση στηρίζεται βέβαια στο επιχείρημα “μα τι άλλο θα μπορούσε να είναι;”
Καλημέρα Παναγιώτα. Όταν ο Γιάννης παίζει με την τύχη, μόνο τυχαίο δεν είναι το αποτέλεσμα.
Γιάννη τι ακριβώς υπογραμμίζεις; Πρώτα πρέπει να γεμίσει η τράπεζα και μετά θα δούμε με τι γέμισε.
Αν αυτό πέσει ως θέμα, απλά θα το απορρίψουμε – κάποιοι, όχι όλοι – και θα πάμε στην επόμενη κλήρωση του τζόκερ, έχουμε 3 σύνολο. Κάποια θα κάτσει εντός ύλης.
Και στο κάτω κάτω όταν ξετυλίγω το καλώδιο από τη μπαλαντέζα μου, πάντα το άκρο κάνει ευθύγραμμη ομαλά επιταχυνόμενη… Έχω 30 m καλώδιο άρα στο τέλος πιάνω ταχύτητα αθλητή των 100m!
Χρησιμοποίησα την κατηγοριοποίηση των ασκήσεων που είδα στη σελίδα σου (στα θέματα της Β λυκείου) και σε ευχαριστώ.
Να σχολιάσω σχετικά με τις κληρώσεις..
Είναι ξεπερασμένο το σύστημα, έπρεπε (και θα είναι εύκολο να γίνει στο μέλλον) να βγαίνουν θέματα με παραμέτρους:
Διαλέγει ο καθηγητής τμήματα της ύλης, έχει το σύστημα υποχρεωτικές παραμέτρους (σημαντικά τμήματα της ύλης) και το σύστημα “παράγει” το ζητούμενο θέμα (2ο ή 4ο)
Τα θέματα έπρεπε να χαρακτηρίζονται με βάση το τι διαπραγματεύονται και όχι σε πια παράγραφος του σχολικού βιβλίου αναφέρονται.