web analytics

Ένα διάγραμμα κινητικής ενέργειας

Στο διπλανό διάγραμμα παριστάνεται η κινητική ενέργεια Κ συναρτήσει της γωνίας στροφής θ ενός στερεού σώματος  που στρέφεται γύρω από σταθερό άξονα. Η ροπή αδράνειας του σώματος περί τον άξονα περιστροφής είναι Ι.  Αν η τιμή του μέτρου της συνισταμένης ροπής στο σημείο Α είναι τA και η τιμή του μέτρου στο σημείο Β είναι αντίστοιχα τB, τότε για τα μέτρα των ροπών ισχύει:

α) τAB

β) τAB

γ) τAB

Επιλέξτε τη σωστή πρόταση.

Δικαιολογείστε την επιλογή σας.

Απάντηση

στο blogspot ή σε word ή σε pdf

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
16 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Πολύ καλή ιδέα.

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Χρήστο. 

Ξεφεύγει …εννοείς ως προς τη δυσκολία;  Καλά κάνει… στα δύσκολα ψάχνεις για σκαλοπάτια και οι εμπειρίες ωφελούν.

Με αιφνιδίασε ομολογώ .

Κ με θ λέω …μπα, δεν σκέφτηκα το ΘΜΚΕ και πήγα την Κ ομαλά μετ/νης μέχρι Κ= Ιαγ θ=Στ θ και μπήκα!

Ωραιότατονangry

 

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Οι δυσκολίες στην επίλυση θεμάτων στην ουσία για όλους υπάρχουν …μικρές η μεγάλες ανάλογα με τις εμπειρίες τους.

Στα θέματα με δεδομένες παραστάσεις που προφανώς πρέπει να αξιοποιηθούν για τη επίλυση πέραν αυτών που ορθότατα λες ,πρέπει να ξέρουν ότι η παράσταση είναι απόδοση μιας μαθηματικής σχέσης που βέβαια εν προκειμένω δεν μπορούμε να βρούμε όμως γενικότερα εννοώ με κάποιο τρόπο να σχετίσουμε το δυο μεγέθη (Κ-θ) για να δούμε αυτό που λες κλίση και προσθέτω πιθανώς και εμβαδόν κάτι να κάνει. ( Καταλαβαίνεις βέβαια ,εννοώ αν στην απλούστερη των κινήσεων την ομαλή ευθ/μη ο μαθητής καταλάβει ότι στην υ-t το εμβαδόν …εκφράζει μετατόπιση και η κλίση επιτάχυνση   ε …όπου και να δει παράσταση υ-t αυτό που έμαθε στην απλή θα ισχύει … Έτσι κι εγώ που δεν μου 'κοψε το ΘΜΚΕ πήρα το δρόμο να βρώ μια σχέση Κ-θ …για να δω κλίση η εμβαδόν τι εκφράζει.

Εμπειρίες για όσο περισσότερα πρέπουν στους μαθητές … σε ανύποπτη κατάσταση μπορεί να ενεργοποιήσουν σκέψεις για λύση…γόρδιου δεσμού

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
30/03/2019 5:18 ΜΜ

Καλησπέρα Χρήστο.

Μετά το εμβαδόν του Αποστόλη, λογικό να έρθει και η κλίση smiley

Πραγματικά πρέπει να “προπονηθούν” οι μαθητές στο να ψάχνουν κλίση και εμβαδόν.

Το ότι δεν τους είναι ευχάριστο (στην πλειοψηφία…) είναι σίγουρο, αλλά αν επιμείνουμε διαπιστώνουν γρήγορα ότι μπορούν να αποκτήσουν πλεονέκτημα, βρίσκοντας σημαντικά ζητούμενα από ένα διάγραμμα…

Αποστόλης Παπάζογλου
Διαχειριστής

Πολύ καλή Χρήστο. Το πώς την κάνεις βέβαια – όπως λες- στους υποψηφίους των Επιστημών Υγείας είναι ένα ερώτημα…

Στάθης Λεβέτας
Αρχισυντάκτης
30/03/2019 9:33 ΜΜ

Χρήστο καλησπέρα, αυτό ήταν δύσκολο! Όταν το πρωτοείδα δεν κατάλαβα ότι τελικά είναι μόνον η σύγκριση δύο κλίσεων… συγχαρητήρια από εμένα!
 

Ξενοφών Στεργιάδης
30/03/2019 10:29 ΜΜ

Καλησπέρα Χρήστο , ωραία ιδέα, φοβάμαι ότι την κρίσιμη στιγμή ο μη εξοικειωμένος στο Δy/Δx θα γράψει yτ-yα/xτ-xα και όπως στη περίπτωση που παρουσιάζεις θα χάσει ένα ερώτημα, ίσως να είναι από τις περιπτώσεις που η παραγώγιση να σώζει αυτόν που δεν έχει συνείδηση τι ακριβώς είναι ο ρυθμός μεταβολής, χωρίς να είναι πανάκεια, αφού η η ιστορία των εξετάσεων δείχνει ότι κάποιοι παραγωγίζουν συναρτήσεις που δεν υπάρχουν(π.χ L=σταθερή και dL/dt=I αγων=…)

Τάσος Αθανασιάδης
Αρχισυντάκτης
31/03/2019 4:50 ΜΜ

Θεματάκι ε;

Δεν θα το έλεγα, πολύ ωραία η σκέψη σου Χρήστο

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Πολύ έξυπνη Χρήστο, μπράβο!!

Γενικά όποιος μπορεί δεν έχει κλίση προς τα μαθηματικά,έδει.. κλείσει την πόρτα για τέτοια θέματα, δυστυχώς!

Αυτό γίνεται με τους μαθητές που πάνε για Ιατρικές σχολές , καί τό έχουν αποφασίσει από τη Β Λυκείου. Το βλέπω…

Δεν μιλάω για τους μαθητές που πάνε εξαιτίας των μαθηματικών..

Να είσαι καλά.