Στο χώρο αυτό μπορούν να γραφούν σχόλια, απορίες και τελικά κάθε είδους κριτική και τοποθέτηση πάνω στα θέματα των εξετάσεων στη φυσική του 2019.
Δείτε και από εδώ τα θέματα:
Θέματα πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2019.
ή με κλικ εδώ.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Στο χώρο αυτό μπορούν να γραφούν σχόλια, απορίες και τελικά κάθε είδους κριτική και τοποθέτηση πάνω στα θέματα των εξετάσεων στη φυσική του 2019.
Δείτε και από εδώ τα θέματα:
Θέματα πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2019.
ή με κλικ εδώ.
Συμφωνώ. Χρονοβόρα θεματα. Μου άρεσαν τα Β. Κρίμα που τα κύματα εξαφανίστηκαν.
Μια πιο ψυχραίμη ματιά μετά το λύσιμο… Αν εξαιρέσεις τα Β (που διαφωνώ στην λογική τους) τα θέματα μου άρεσαν.
Με τις μεθοδολογίες και μετά να τσιμπάνε λίγο παραπάνω.
Το Α θέμα ήταν φυσιολογικό,αν εξαιρέσεις το Α4 που εξέταζε μόνο τον τύπο του όγκου. Δεν είχε και πολύ νόημα. Β1 κλασικό θέμα Doppler που το έκαναν πιο χρονοβόρο λόγω κρούσης. Το Β2 ήταν το πιο δύσκολο ρευστό που έχουν βάλει,δεν άφησαν και κάτι έξω. Έβγαινε βέβαια με προσοχή. Στο Β3 έχω κάποια θέματα. Λέει πουθενά πως η ράβδος είναι αβαρής; Στις λύσεις που δημοσιεύτηκαν στο ΘΜΚΕ δεν υπολογίζει πουθενά το έργο του βάρους.Όπως και μετά την κρούση θεωρεί πως η ράβδος κάνει ομαλή κίνηση. Έχασα χρόνο γιατί την έλυνα με το βάρος και στις δύο περιπτώσεις και δεν έβγαινε. Τι μου ξέφυγε;
Το Γ ήταν φυσιολογική άσκηση ταλάντωσης. Τους έδινε έξυπνα το πλάτος και ίσως κάποια δυσκολεύτηκαν. Όσοι το κατάλαβαν δεν θα είχαν θέμα. Το Δ εντάξει,πολύ απαιτητικό σαν σχήμα και σαν πράξεις.Το θετικό για εμένα είναι πως το Γ και το Δ απαιτούσαν γνώσεις από τις προηγούμενες τάξεις του Λυκείου. Ισχύει αυτό που γράφτηκε και παραπάνω,αν ένας καθηγητης χρειάζεται μιάμιση ώρα,τα παιδιά πόσο θα χρειαστούν; Πολλά παιδιά θα ζορίστηκαν.
Άρη στο Β3 η ράβδος είναι σε οριζόντιο επίπεδο.
Άρη η ράβδος στρέφεται σε οριζόντιο επίπεδο.
Δεν μπαίνει θέμα βάρους.
Διονύση γράφαμε μαζί
Γεια …ετοιμοπόλεμε Αποστόλη!
Αποστόλη βρίσκω ότι σανίδα δέχεται από το έδαφος δύναμη μέτρου Ν = 2.4 Ν
Έχω ακόμη την ίδια απορία με τον σ. Γραματικόπουλο για το Β3 μετά την κρούση πως μπορεί να θεωρεί κανείς πως η ράβδος κάνει ομαλή κίνηση.
Άρη στρέφεται σε οριζόντιο επίπεδο.
βάρη είναι δυνάμεις από το σύστημα το οποίο αρχίζει να κινείται με με ταχύτητα ω
νομίζω ότι δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο για να δείξουν ότι εκτελεί ομαλή κυκλική
ειχαν "κλειστεί" κατά κάποιο τρόπο (κλέβω τον όρο από παιχνίδι τράπουλας)
Αυτά παθαίνεις αν διαβάζεις τις ασκήσεις σε ηλεκτρονική μορφή.Δεν δίνεις την πρέπουσα σημασία. Είχα καταλάβει πως η ράβδος βρίσκεται σε οριζόντιο επίπεδο και μια δύναμη την ανυψώνει. Έπρεπε να το φανταστώ καθώς μετά την κρούση αν έκανε μη ομαλή κυκλική κίνηση δεν θα μπορούσαν τα παιδιά να βρουν χρόνο. Ελπίζω να την πάτησα μόνο εγώ και κανείς μαθητής.Ευχαριστώ για τις απαντήσεις 🙂
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου υποδειξει σε ποιο σημείο των σπουδών τους (θεωρία ή εφαρμογές της Φυσικής Α, Β,ή Γ Λυκείου ) οι φετινοί υποψήφιοι διδάχτηκαν έργο δύναμης μεταβλητης κατεύθυνσης αλλά σταθερής τιμής και συνεχώς εφαπτόμενης σε καμπύλη τροχιά ;
Το ξέρω ότι το διδάχτηκαν αλλά γέρασα … και δεν θυμάμαο πού ;
Μπορεί κάποιος συνάδελφος να μου υποδειξει σε ποιο σημείο των σπουδών τους (θεωρία ή εφαρμογές της Φυσικής Α, Β,ή Γ Λυκείου ) οι φετινοί υποψήφιοι διδάχτηκαν έργο δύναμης μεταβλητης κατεύθυνσης αλλά σταθερής τιμής και συνεχώς εφαπτόμενης σε καμπύλη τροχιά ;
δημήτρη W = τθ σελ 128
Δυστυχώς και καλοί μαθητές δεν πρόσεξαν ότι η ράβδος στο Β3 κινείται σε οριζόντιο επίπεδο και το έχασαν…
Στο σχήμα του θέματος Γ το διάνυσμα Δl εμφανίζεται με διπλό βέλος! Διάνυσμα διπλής κατεύθυνσης…