Στο χώρο αυτό μπορούν να γραφούν σχόλια, απορίες και τελικά κάθε είδους κριτική και τοποθέτηση πάνω στα θέματα των εξετάσεων στη φυσική του 2019.
Δείτε και από εδώ τα θέματα:
Θέματα πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2019.
ή με κλικ εδώ.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Στο χώρο αυτό μπορούν να γραφούν σχόλια, απορίες και τελικά κάθε είδους κριτική και τοποθέτηση πάνω στα θέματα των εξετάσεων στη φυσική του 2019.
Δείτε και από εδώ τα θέματα:
Θέματα πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2019.
ή με κλικ εδώ.
Είμαι πολύ περίεργος να δω την κατανομή της βαθμολογίας.
Επίσης σχετικά με <<προβλέψεις>> ότι φέτος θα ήταν κυρίως κύματα επειδή του χρόνου αφαιρούνται, λυπάμαι όταν συνάδελφοι κάνουν τους μάντεις.
Καλή επιτυχία στα παιδιά.!
Σε αυτό που είπε ο συνάδελφος οτι αν σε εμάς πήρε 1,5 ώρα, στα παιδιά πόσο θα πήρε είναι γεγονός. Μεγάλος όγκος ύλης και αρκετά σημεία απο τα οποία τα παιδιά μπορούν να χάσουν μονάδες.
Η πρώτη εκτίμηση μαθητών μου που έδωσαν ήταν οτι το Β ήταν δύσκολο, το Γ εύκολο και το Δ μεγάλο.
ε, χμ, ναι, ψάχνοντας για "ψιλά" της εκφώνησης, καλό θα ήτανε στο Β3 να γράφεται ότι τα σχήματα δείχνουν κάτοψη, αλλά και να λείπει η φράση στο τέλος: "και είναι κάθετος στο επίπεδο", μπορεί βρε, ένας κατακόρυφος άξονας να μην είναι κάθετος σε οριζόντιο επίπεδο; έχει γούστο δηλαδή…
Πάρα πολές πράξεις εκτός στο 3ο. Υπερβολικά πολλές. Ένας πολύ καλός μαθητής δεν προλάβαινε να σηκώσει κεφάλι. Στο Β3 θα μπορούσαν να είχαν σχεδιάσει τη ράβδο πάνω σε πάγκο.
Γεια σου Βαγγέλη.
Για ένα μαθητή που δεν έχει ποτέ του διδαχτεί στερεομετρία,
" μπορεί βρε, ένας κατακόρυφος άξονας να μην είναι κάθετος σε οριζόντιο επίπεδο;"
μάλλον μπορεί…
Βαγγέλη καλησπέρα. Η Στερεομετρία είναι μια μακρινή ανάμνηση στο Λύκειο ακόμα και για μας, που τη δώσαμε κάποτε στις Πανελλήνιες…Έτσι μάλλον εξηγείται η εν λόγω διευκρίνηση. Και επί τη ευκαιρία… Να σου ζήσει ο Ευάγγελος junior και να πάρει την ευστροφία και το χιούμορ σου!
Διονύση πιάσε κόκκινο…
Καλησπέρα. Τα θέματα ήταν πολύ καλά, χωρίς παγίδες, απλά ήταν για 4 ώρες (αν τα γράφεις και αναλυτικά μπορεί να απαιτούνταν 4,5 ώρες). Καλό καλοκαίρι.
Καλημέρα κι από μένα σε όλους,
Μια απορία:
Μεταξύ Δ2 και Δ3 δίνεται: "Τη στιγμή t2=0,5s κόβουμε ακαριαία το νήμα στο σημείο που εφάπτεται με τον κύλινδρο και στο σημείο πρόσδεσης με το σώμα Σ. Μετά το κόψιμο του νήματος, αυτό δεν εμποδίζει την κίνηση του κυλίνδρου και του σώματος."
Για ποιο λόγο αναφέρεται στο σώμα Σ, αφού δεν υπάρχει στη συνέχεια σχετικό ερώτημα;
Ευχαριστώ Μανώλη έχεις δίκιο.
Αναρωτιόμουν , αλλά … δεν πήγε ο νούς μου στο έργο της ροπής στη Γ
καλησπέρα Ανδρέα, Καλησπέρα Διονύση
το έχω ξαναγράψει, αλλά σιγά, ακούνε οι άχρηστοι ρουσφετολογικώς αποσπασμένοι;
"τη Στερεομετρία πρέπει να την διδάσκουν Φυσικοί, διότι στη Φυσική ανήκει"
ευχαριστώ Ανδρέα
και "καρμπόν" και τα τρία ονόματα όνομα, πατρώνυμο, επώνυμο, ίδια!
ο μικρός άρχοντάς μου!
Μάλλον υπήρχε και άλλο ερώτημα Διονύση…
Στο θέμα Β3 το σχήμα δημιούργησε πρόβλημα
κατα τη γνωμη μου δε χρειαζοταν σχήμα, η εκφωνηση ηταν αρκετη…
αλλα αφου το εδωσαν θα επρεπε να ηταν ετσι
Παναγοπουλος Γ.
καλά Διονύση, γιατί αν κάνει μόνο το ένα κόψιμο, υπάρχει πρόβλημα;
Βαγγέλη … νοσταλγώ τα θεωρήματα των τριών καθέτων και τις εκφράσεις "ασύμβατες ευθείες", "ορθογώνιες ευθείες", …