Απόδειξη ενεργού έντασης εναλλασσομένου ρεύματος

Αν και η απόδειξη της ενεργού έντασης είναι εκτός παραθέτω μια ευκολόπεπτη απόδειξη που να δικαιολογεί την τιμή του Iεν.

 

 

 

(Visited 1,151 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
7 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 έτος πριν

Καλησπέρα Ηλία.

Χαίρομαι που σε βλέπω στην παρέα μας.

Βαγγέλης Κουντούρης

Πολύ καλό Ηλία

(θυμίζει ενέργειες στις ταλαντώσεις)

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Ηλία. Με την ευκαιρία να σε ευχαριστήσω για τη βοήθεια που μας προσφέρεις στη διδασκαλία με τις προσομοιώσεις σου, οι οποίες συναγωνίζονται τις αντίστοιχες του Colorado! Πολύ ωραία μέθοδος, που την κάνει "εντός ύλης"…για να μη γράφουμε ουρανοκατέβατους τύπους.

Γρηγόρης Μπουλούμπασης

Ωραία και κατανοητή απόδειξη.

Ηλία νιώθω και εγώ την ανάγκη να σε ευχαριστήσω για την μεγάλη σου ανιδιοτελή προσφορά  στη διδασκαλία της Φυσικής στη χώρα μας.

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Ηλία συγχαρητήρια για την όμορφη και κατανοητή απόδειξή σου!!!!

Μπορεί να την αναφέρει κάποιος διδάσκων, έτσι ώστε να μην υπάρχει "κενό" !!

Μπορεί ευκοεύ να την κατανοήσει κάποιος υποψήφιος και να την έχει στη φαρέτρα των γνώσεων του , για ό,τι παρεμφερές προκύψει. 

Θυμηθείτε το θέμα του 1996 , αν θυμάμαι καλά, με εξαναγκασμένη ηλεκτρική ταλάντωση, χωρίς συντονισμό!

Να μας επισκέπτεσαι τακτικότερα, χαρά μας να είσαι στην παρέα του υλικονετ!

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Κύριε Σιτσανλή, θα ήθελα και εγώ με τη σειρά μου να σας ευχαριστήσω για τις προσομοιώσεις που μας προσφέρετε…. Αποτελούν πολύτιμη βοήθεια για όλους μας… Δεν κρύβω πως είμαι από αυτούς που στην Γ΄ Λυκείου έκανα χρήση αυτών με πολύ μεγάλη φειδώ…λόγω περιορισμένου χρόνου….

Από την επόμενη χρονιά όμως, δεν θα υπάρχει αυτή η δέσμευση και σίγουρα θα έχουμε τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε καλύτερα τις προσομοιώσεις σας

Μια γενικότερη παρατήρηση…. με ευκαιρία την ανάρτησή σας

Όπως έγραψα σε παράπλευρη συζήτηση, οι μαθητές τα «εφαρμοσμένα» μαθηματικά, τα μαθαίνουν από τον Φυσικό τους…αν όχι πάντα, σχεδόν πάντα…

Η εμπειρία έχει δείξει πως η ισότητα «λόγω συμμετρίας» του λευκού και γραμμοσκιασμένου εμβαδού, είναι κάτι που δεν είναι προφανές για τους μαθητές, αφού στη μεγάλη πλειοψηφία τους δεν γνωρίζουν να κατασκευάζουν τη γραφική παράσταση τετραγώνου ημιτόνου, ενώ τα σχολικά βιβλία φυσικής δεν εξηγούν το παραμικρό, θεωρώντας τη γνώση δεδομένη….

Προσωπικά σε κάθε τέτοια γραφική παράσταση, δίνω έμφαση στα σημεία καμπής Τ/8, 3Τ/8,

5Τ/8 και 7Τ/8, τα οποία δεν είναι προφανή

Αυτό βοηθά σημαντικά να το αντιληφθούν καλύτερα