Σπαζοκεφαλιές Φυσικής για “ανήσυχους” μαθητές Α΄ Γυμνασίου

Η ζυγαριά με ίσους βραχίονες, που φαίνεται στην εικόνα, ισορροπεί έχοντας στον αριστερό της δίσκο τρία μήλα και στον δεξιό της ένα μήλο και ένα “βαράκι” μάζας 200g (δεχόμαστε ότι όλα τα μήλα έχουν την ίδια μάζα).Να βρεθεί η μάζα κάθε μήλου…

συνέχεια…

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
5 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Τι δεν ξέρω Βαγγέλη:

Ο μικρός γιος (22 τώρα) έκανε εξισώσεις στο Δημοτικό. Τώρα κάνουν;  Στο Δημοτικό μια και στο Γυμνάσιο ίσως όχι ακόμα.

Αν κάνουν, δεν θα ήταν άσχημο το 3x=20+x. Όχι ως μοναδική λύση. Θεωρώ ανώτερη νοητική διαδικασία την αφαίρεση των δύο μήλων (ένα από κάθε δίσκο) και το άμεσο συμπέρασμα. Στο κάτω-κάτω είναι και μια καλή εισαγωγή στην επίλυση εξισώσεων.

Όμως ένα παιδί βλέπει κάτι από τα Μαθηματικά να εφαρμόζεται σε άλλο μάθημα.

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Βαγγέλη σε ευχαριστούμε, είσαι μεγάλος "μάστορας"….πραγματικά

Η Ελίνα σε "ξέρει" αφού το καλοκαίρι στη Νεάπολη, της είχα πει για

το φίλο μου το Βαγγέλη που είναι από τη Νεάπολη…

Και φαντάσου τώρα, να με ρωτήσει:

"Το περιστέρι τρώει τα σπόρια ομοιόμορφα από το "βουναλάκι" ή μήπως τα τρώει

"μονόπατα" από τη μεριά που είναι το κεφάλι του, οπότε το ΚΒ…….;;;

Πάντως το πρώτο θα το δώσω και στον Ηρακλή….Γ' Δημοτικού

Τα πολλαπλάσια του 100 τα ξέρει, οπότε…

Γιάννη εξισώσεις έκαναν στη Στ Δημοτικού, αλλά με άγνωστο  μόνο στο ένα μέλος

και με λογική των αντίθετων πράξεων, πρόσθεση-αφαίρεση, πολ/σμός-διαίρεση

Είναι σημαντικό να μάθουν να εφαρμόζουν στη φυσική όσα μαθαίνουν στα μαθηματικά

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Βαγγέλη

Όμορφες και πολύχρωμες για χρωματιστές σκέψεις! Θα διατηρηθεί για τα εγγόνια.

Απαντήσεις δεν βλέπω και ρωτώ …" να ληφθεί υπ' όψιν το βιολογικό γεγονός πως η τροφή δημιουργεί και "αέρια" τα οποία διαφεύγουν στην ατμόσφαιρα "crying

Να'σαι καλά και με το καλό να εκδόσεις.