Καλημέρα Στέφανε και συγχαρητήρια για την παρούσα ανάρτηση και το "ηθικό δίδαγμα" που αναδεικνύεις.
Όποιος την δει και δεν πειστεί ότι πρέπει να προτιμά τις γραφικές παραστάσεις στην επίλυση αντίστοιχων προβλημάτων, εντάξει δεν …υπάρχει ελπίδα να πειστεί…
Καλημέρα Στέφανε. Ωραία αντιπαράθεση των μεθόδων, με νικητή σαφώς τη γραφική λύση. Το είχα παρατηρήσει κι εγώ το 2016 στην ανάρτηση Το ρεκόρ στα 800m. Οι μαθητές στην Α΄έρχονται με πλήρη άγνοια της έννοιας της συνάρτησης και των γραφικών παραστάσεων, αλλά γρήγορα καταλαβαίνουν την αξία τέτοιας μεθόδου.
Καλημέρα Στέφανε και συγχαρητήρια για την παρούσα ανάρτηση και το "ηθικό δίδαγμα" που αναδεικνύεις.
Όποιος την δει και δεν πειστεί ότι πρέπει να προτιμά τις γραφικές παραστάσεις στην επίλυση αντίστοιχων προβλημάτων, εντάξει δεν …υπάρχει ελπίδα να πειστεί…
καλή δουλειά, Στέφανε
(προτιμώ τον 2ο τρόπο λύσης στο Β)
Καλημέρα Στέφανε. Ωραία αντιπαράθεση των μεθόδων, με νικητή σαφώς τη γραφική λύση. Το είχα παρατηρήσει κι εγώ το 2016 στην ανάρτηση Το ρεκόρ στα 800m. Οι μαθητές στην Α΄έρχονται με πλήρη άγνοια της έννοιας της συνάρτησης και των γραφικών παραστάσεων, αλλά γρήγορα καταλαβαίνουν την αξία τέτοιας μεθόδου.
Διονύση, Βαγγέλη, Ανδρέα σας ευχαριστώ.
Νομίζω ότι όλοι, για πολλούς λόγους "αγαπάμε" τις γραφικές παραστάσεις!
Καλημέρα Στέφανε.
Έξυπνο. Πρακτικό δίδαγμα. Να δε μπορείς να τρέξεις πιο γρήγορα, τουλάχιστον κάντο … νωρίτερα
Βασίλη καλημέρα. Πρέπει να το κάνεις νωρίτερα και πιο έντονα!