Δυναμη Laplace μεταξύ παραλλήλων αγωγών

 

Ο ομογενής αγωγός ΑΓ διαρρέεται από ρεύμα σταθερής έντασης   με φορά από το Α προς το Γ και είναι κρεμασμένος από την οροφή με δύο όμοια ελατήρια τα οποία συνδέονται με τα άκρα του αγωγού. Ενας ευθύγραμμος  αγωγός ΔΖ  αντίστασης είναι παράλληλος προς τον ΑΓ, είναι στερεωμένος και διαρρέεται από ρεύμα του οποίου την ένταση μπορούμε να μεταβάλλουμε με τη βοήθεια μεταβλητής αντίστασης . Στο κύκλωμα υπάρχει  διακόπτης  και η πηγή είναι ιδανική με ΗΕΔ …

26.Δύναμη Laplace μεταξύ παραλλήλων tel

(Visited 1,276 times, 1 visits today)
Subscribe
Ειδοποίηση για
8 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Έξυπνη ανάρτηση, με ενδιαφέρον σημείο την μείωση της αντίστασης στο κύκλωμα του ΔΖ, με ταυτόχρονη αύξηση της έντασης τους ρεύματος και της απωστικής δύναμης μεταξύ των ρευματοφόρων αγωγών, κάτι που οδηγεί σε συσπείρωση των ελατηρίων

Μειονέκτημα κατά τη γνώμη μου, ο επαναλαμβανόμενος φορμαλισμός, κάτι όμως που επιλέγεται κατά κόρον στα Β Θέματα, τα τελευταία πολλά χρόνια…

Συνάδελφε Γιάννη, στις τελευταίες σχέσεις πριν το τριώνυμο, έχεις αντικαταστήσει 

το Ι2=6Ι2 και όχι ως 6Ι1, ώστε μετά να αντικαταστήσεις με τη σχέση (*)

Να είσαι καλά

 

Διονύσης Μάργαρης
Διαχειριστής
1 έτος πριν

Καλησπέρα Γιάννη.

Δυνατή άσκηση, αφού παράλληλα εξετάζει και το ηλεκτρικό κύκλωμα.

Να είσαι καλά.

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Πολύ καλή η άσκησή σου Γιάννη. Συγχαρητήρια!!!

Ετοίμασα κι εγώ μια παρόμοια, λίγο πιο δύσκολη, που σχετίζεται με Α.Α.Τ.

Όταν τη γράψω, θα την αναρτήσω.

Να είσαι καλά και να είσαι πιο..τακτικός εδώ στο υλικονετ! Θα ..μείνεις από απουσίες….

 

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Γιάννη. Πολύ καλή άσκηση, για προπόνηση στο συγκεκριμένο θέμα ελατήρια-ισορροπία-δύναμη Laplace. Μου άρεσε στο σχήμα η χρήση της ρυθμιστικής αντίστασης, η οποία για λόγους που μόνο το ΙΕΠ γνωρίζει είναι εκτός ύλης! 
Όμως δε θα ήθελα να την δω ως έχει σε εξετάσεις, για λόγους που έχουμε πολλές φορές συζητήσει σε αυτό το δίκτυο. Τα β΄θέματα πρέπει να ελέγχουν την κριτική ικανότητα, την εξυπνάδα και τη γνώση της θεωρίας ενός φυσικού φαινομένου. Δεν πρέπει να είναι ασκήσεις χωρίς νούμερα. Φυσικά και ορθά κάνεις και αναρτάς τέτοιες ασκήσεις – όλοι μας το κάνουμε – αφού τα β΄θέματα που πέφτουν έτσι είναι.
Να είσαι καλά και αν θα έχεις βαρύ πρόγραμμα καλή δύναμη!