Κινητική : Ένα φύλλο εργασίας για Διάστημα, μετατόπιση, μέση αριθμητική ταχύτητα, μέση διανυσματική και στιγμαιαία ταχύτητα
1ο φύλλο εργασίας προς συμπλήρωση σε pdf
Απαντήσεις για την τελευταία εργασία θεώρησα πως δεν πρέπει να δοθούν.
Αλλά επειδή κάποιοι ίσως να θ;eλουν να το μεταλλάξουν , να το ελαφρύνουν ή να το εμπλουτίσουν ας δώσω και τα αντίστοιχα σε word
1ο φύλλο εργασίας προς συμπλήρωση σε word
Καλημέρα Μήτσο
Η πρότασή σου άμεσα προωθήθηκε στ’ ανήψιο μου τον Παναγιώτη, διαδικτυακά καθ’όσον την θεωρώ άριστη !
Κατανοητά τα λανθασμένα πατήματα ,που σε όλους ενίοτε συμβαίνει ,σε ορισμένα πλήκτρα και μια και τα εντόπισα τα αναφέρω:
Στο φύλλο προς συμπλήρωση
Σελ.1 : 2. Η Αντωνία μέτρησε σ’ένα χάερη χάρτη και στα λεπτά βάλε τόνο αντί απόστροφο.
Σελ 2: πίνακας τελευταία γραμμή … Μέτρο μάσης μέσης
Σελ.4: 4.3 ταχοφράγος ταχογράφος
Στο συμπληρωμένο επι πλέον των προηγουμένων, στα συμπληρώματα:
Σελ.1: 1.5 στιημιαίας στιγμιαίας
Σελ.2: 2.3 τόνε τότε
Σελ.3: 3.3 ταχλύτητα ταχύτητα
Παρατηρώ έλλειψη παραστάσεων , υποθέτω …στη συνέχεια θα ζωγραφίσεις.
Να είσαι καλά ,Καλή Κυριακή
Συγνώμη Μήτσο ,συμπληρώνω …
Στο φύλλο προς συμπλήρωση
Σελ.4: 4.1 ζητοyμ;eνων – ζητουμένων
4.5 γαρμών – γραμμών
τελευταία γραμμή … μάσης– μέσης
Καλημέρα Δημήτρη. Πολύ καλή πρόταση, για διδασκαλία των βασικών εννοιών της Κινηματικής.
Ο μέρμηγκας βέβαια όταν έστριψε ανατολικά βγήκε εκτός ύλης, αφού η Α΄τάξη έχει μόνο ευθύγραμμες κινήσεις, αλλά ένας καλός μαθητής θα ήθελε να μάθει πόσο μετατοπίστηκε, άρα πολύ σωστά έπραξε, που άλλαξε κατεύθυνση…
Πολύ ωραίο το σενάριο με τον ταχυδρόμο, βοηθάει να ξεκαθαρίσουν οι μαθητές την έννοια της μέσης ταχύτητας. Κάτι αντίστοιχο είχα γράψει ΕΔΩ, αλλά σε πληροφορώ δεν κατάφερα ως τώρα να το κάνω στην τάξη, αφού η πίεση του χρόνου – που δημιουργείται από τις 2 μόνο διατιθέμενες ώρες – αναγκάζει να προσπερνάμε κάποια θέματα, για να προλάβουμε άλλα…
Να είσαι καλά!
Καληέρα Παντελή
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια και διπλά ευχαριστώ για τις διορθώσεις ( θα φροντίσω ως το απόγευμα να ανέβουν τα διορθωμένα )
Δεν θέλω να δικαιολογηθώ αλλά με 30% της όρασης ανέβα ζούμ 300%για να βλέπω τι γράφω , κατέβα ζουμ να δω την διαμόρφωση κειμένου και σχημάτων και πινάκων … τσαπατσούλης στα γεράματα
Ναι ψήνετει το δεύτερο με διαγράμματα και "ερμηνευτική εξισώσεων "
Καλημέρα Ανδρέα , ευχαριστώ
Τώρα είδα το δικό σου ΕΔΩ . πολύ καλό
Αν το είχα δει νωρίτερα ίσως είχα διατυπώσει κάποια πράγματα λίγο καλύτερα και στο δικό μου.
Μήτσο στο mail σου ,έχεις ένα μικρό δωράκι + ετούτο
Παντελεήμονα
Να πω άλλο ένα τέτραπλό ευχαριστώ για τις έτοιμες διορθώσεις και για την εξαιρετική εκτέλεση του Μάλαμα στο τραγούδι του αείμνηστου Μάνου Λοΐζου ;
Να είσαι καλά .
Καλησπέρα Μήτσο.
Υπάρχει μια ανάγκη… επιστροφής στα βασικά των προηγούμενων, πριν την Γ΄, τάξεων.
Οι πολλές σου ταχύτητες υπηρετούν αυτήν την ανάγκη και γνωρίζοντας τον κόπο σου για να το κάνεις, δεν έχω παρά να σε ευχαριστήσω…
Να είσαι καλά Μήτσο .
Ως προς το άσμα του Λοΐζου να πω πως googlara το "μέρμυγκα" για την ορθογραφία του "μυρμηγκιού" (δημοσιοποιημένη η δυσορθογραφία μου) και βγήκε ο Μάλαμας …χαμογελαστός.