web analytics

Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2021

Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν (μετά τις 10.00).

Τα θέματα εδώ  ή από εδώ.

Πρώτες απαντήσεις από το Βασίλη Δουκατζή εδώ και το τελευταίο ερώτημα εδώ.

Τα θέματα σε Word. Μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου, τον οποίο ευχαριστώ.

Οι απαντήσεις από τον Κώστα Ψυλάκο εδώ και από τον Δημήτρη Παπαδόπουλο εδώ.

Ενδεικτικές λύσεις με μοριοδότηση, από βαθμολογικό κέντρο, εδώ.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
314 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Παπαδόπουλος

Γ1. ρίζα2 Α, 12Volt
Γ2. 96ημ^2 (100πt), 96W
Γ3. 1Τ
Γ4. 25%

Ροντούλης Άρης
22/06/2021 11:06 ΠΜ

Στο ποσοστό βγάζω 56,25% με Q2=2,25 J και WF=4J

Μιχαήλ Τρούλιαλης
22/06/2021 11:09 ΠΜ
Απάντηση σε  Ροντούλης Άρης

Μήπως χρησιμοποιείτε το Ιολ για να βρείτε το Q2;

Τελευταία διόρθωση4 έτη πριν από Μιχαήλ Τρούλιαλης
Νικος Φωτεινάκης
22/06/2021 11:10 ΠΜ

Ακριβως!

Βαγγέλης Κουντούρης

πρώτη ανάγνωση
και πρώτη, βιαστική, τοποθέτηση
βατά τα Α και Β, νομίζω έχουν “παίξει” όλα εδώ
(κάτι ως πλεονασμός, πάντως, μου φαίνεται στο Β3)
υπερπαραγωγή το Γ
νομίζω το δεύτερο μισό “έπαιξε” πρόσφατα εδώ
ερώτημα: “έτοιμο” το BυL;
υπερυπερπαραγωγή το Δ
νομίζω κατά “κλικ” έχει “παίξει” και εδώ
Δ1 “κ α ι απο μ α κ ρ ύ νο υ μ ε τ ο σώμ α Σ1 “
σχόλιο: γιάντα, τί μας έκανε; αφού δεν ¨παίζει” άλλο
“χωρ ί ς ν α πα ρ α τ η ρ ε ί τ α ι φα ι νό μ ε νο α ν απή δ η σ η ς κ α ι χωρ ί ς να μ ε τ α β ά λ λ ε τ α ι τ ο μ έ τ ρ ο τ η ς τ α χύ τ η τ ά ς τ ο υ”
σχόλιο: ψεμματούρας, δεν γίνεται, το γράφει Πειραματικός αυτό
“για πρώτη φορά”
σχόλιο: γιατί ζητείται κάτι για την πιθανή δεύτερη;
ηθικόν δίδαγμα, συμπέρασμα, ώστε
στο λογικό ερώτημα “εύκολα ή δύσκολα” απαντώ: όχι εύκολα, πιο κοντά στα δύσκολα
πιθανολογώ, πάντως, ότι οι μαθητές που δούλεψαν πολύ στη διάρκεια αυτής της προβληματικής χρονιάς, ιδιαίτερα όσοι κατάφεραν να νικήσουν το πρόβλημα του χρόνου, θα βαθμολογηθούν με πάνω από 95
καλά αποτελέσματα σε όλους

Νικος Γουλοπουλος
22/06/2021 11:13 ΠΜ

Δ1.24ριζα3 Ν
Δ2.κ=125 Ν/m
Δ3. x=1,2ημ(5t+π)
Δ4. 50Ν 200ριζα2 J/s
Δ5. 0,628m

Ροντούλης Άρης
22/06/2021 11:16 ΠΜ
Απάντηση σε  Μιχαήλ Τρούλιαλης

Έχεις δίκιο η βιασύνη βλέπεις

Νικος Φωτεινάκης
22/06/2021 11:16 ΠΜ
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Συμφωνω και εγω με το 24 ριζα 5

Νικος Γουλοπουλος
22/06/2021 11:16 ΠΜ
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Ναι σωστά! 24 και 48 Ν οι 2 συνιστώσες!

Θεοδωρόπουλος Ιωάννης

Γ1. ρίζα2 Α, 12Volt
Γ2. 96ημ^2 (100πt), 96W
Γ3. 1Τ
Γ4. 25%

Δημήτρης Φαδάκης
22/06/2021 11:22 ΠΜ
Απάντηση σε  Νικος Γουλοπουλος

Επίσης, μήπως στο Δ4 είναι -200ρίζα2;
έχω βγάλει τα ίδια νούμερα, εκτός από το Δ1 που το διόρθωσε και ο κ.Διονύσης!

Καραχαλιου Αδαμαντια

στο Δ1 η m1 ειναι 1,5 Kg?

Γιώργος Παναγιωτακόπουλος

Καλημέρα συνάδελφοι και καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές!
Η πρώτη εντύπωση είναι ότι τα θέματα είναι πολλά για τους μαθητές, με αρκετές πράξεις (άρα επίφοβο να χάσουν μόρια) – και όπως φαίνεται από τις απαντήσεις του νήματος τα λάθη θα είναι πολλά στις πράξεις.
Σε κάποια σημεία δεν καταλαβαίνω αν οι θεματοδότες έχουν την αίσθηση του χρόνου εξέτασης. Για παράδειγμα, στο Γ2, ο υπολογισμός της στιγμιαίας ισχύος τη στιγμή t1 δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να προσθέτει στην εξέταση!

Έχει όμως και έξυπνα σημεία.

Δύο σημεία ίσως να συζητηθούν:
α) Στο Β3 δε χρειάζεται η πληροφορία ότι η κρούση είναι ελαστική. Επίσης, δε χρειάζεται η πληροφορία ότι το σώμα Σ2 έχει μάζα 2m. Μπορεί να βρεθεί η ταχύτητα υ1′ με τη βοήθεια της ΑΔΟ μόνο, αφού δίνεται η γωνία των 30° (δεν έχω κάνει όμως άλλες πράξεις – πχ με άξονες).
β) Στο Δ1 αναφέρει ότι “…το σώμα Σ3 συγκρούεται κεντρικά και ελαστικά για πρώτη φορά με το σώμα Σ2 στη θέση Δ φυσικού μήκους του ελατηρίου”. Όμως εδώ δημιουργείται παρανόηση γιατί κάποιος μπορεί να θεωρήσει ότι τα δύο σώματα συγκρούονται για πρώτη φορά στη θέση φυσικού μήκους (που σημαίνει ότι μπορεί να συγκρουστούν και για δεύτερη φορά κλπ).
Κατά τη ταπεινή μου άποψη, από τη διατύπωση δε συνάδει ότι η κρούση γίνεται όταν το σώμα Σ3 διέρχεται για πρώτη φορά από τη θέση φυσικού μήκους. Θεωρώ ότι το “για πρώτη φορά” δεν έπρεπε να βρίσκεται στο σημείο εκείνο της πρότασης που δόθηκε.
Επειδή όμως ζητείται να αποδειχθεί ότι k = 125 N/m ελπίζω να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα.

Τελευταία διόρθωση4 έτη πριν από Γιώργος Παναγιωτακόπουλος