Η εργασία αυτή δόθηκε στους μαθητές μου της Α΄ και Β΄ τάξης στο 2ο Λύκειο Δράμας, μετά την εικόνα που σχημάτισα για τα αποτελέσματα της τηλεκπαίδευσης. Στους πρώτους για να έχουν κάτι συγκεντρωμένο και συνεχές από το σχολείο. Στους δεύτερους για να αποτελέσει σημείο αναφοράς όταν χρειαστούν ένα παράδειγμα απλής εφαρμογής του 2ου νόμου του Νεύτωνα.
Προαπαιτούμενες γνώσεις από τη φυσική της Α΄ λυκείου
Καλησπέρα Παρμενίων.
Πολύ μεγάλη δουλειά!!!
Ελπίζω οι μαθητές σου να την τιμήσουν και να μην αδιαφορήσουν…
Σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες.
Διονύση καλησπέρα.Εισαι πολύ έμπειρος και γνωρίζεις ότι λίγοι μαθητές θα μπουν στον κόπο να μελετήσουν την εργασία .Όμως η ευθύνη η δική μας είναι να μην παραβλέψουμε τα πενιχρά αποτελέσματα της τηλεκπαίδευσης και να προσπαθήσουμε με συνεχείς παροτρυνσεις να πείσουμε τους μαθητες ότι τα κενά που έχουν δεν θα καλυφθούν με επαναλήψεις τον Σεπτέμβριο.
Ακόμη οι θεματοδοτες το ερχόμενο Ιούνιο δεν θα λάβουν υπόψη στο ελάχιστο ότι οι διαγωνιζόμενοι δεν έχουν διδαχθεί στο σχολείο δια ζώσης ,παρά μόνο ελάχιστα από αυτά που θα τους ζητήσουν και αφορούν στην ύλη της Α και Β λυκείου.Πρεπει να τους πείσουμε να πάρουν το μέλλον στα χέρια τους.Το Υλικό διαθέτει πολύ ικανότερους εμού που μπορούν να συντάξουν επαναληπτικες εργασίες ευληπτες και να τις θέσουν στη διάθεση των μαθητών.
Βέβαια ο δάσκαλος δεν υποκαθίσταται με.τιποτα Αλλά θα επιμείνω και χαίρομαι που ο Γρηγόρης αντιλαμβάνεται το χρέος μας ως δασκάλων της φυσικής.
Τώρα σχετικά με την δική μου εργασία παρά τον όγκο τις εξετάζει ελάχιστα πράγματα.Επαναλαμβανονται συνεχώς οι ίδιες διαδρομές με μικρές διαφοροποιήσεις.
Οι προτεινόμενες ασκήσεις για λύση είναι ακριβώς οι ίδιες με τά λυμενα παραδείγματα, αλλάζει απλώς κάποιο δεδομένο και γίνεται ζητούμενο.Η προτεινόμενη άσκηση 1 είναι αντίστοιχη του λυμενου παραδείγματος 1 Μπορεί ο μέσος μαθητής να προσπαθήσει.Ευχαριατω για το σχόλιο σου και αναμένω τις ιδέες των αξιοτιμων συναδέλφων.
Καλησπέρα. Παρμενίων συγχαρητήρια για τη μεγάλη και αναλυτική εργασία.
Εκτός από το ότι είναι χρήσιμη στους μαθητές, παρακινεί (όπως βέβαια οι εργασίες και άλλων συναδέλφων) όλους εμάς να κάνουμε αντίστοιχες δουλειές.
Σε ευχαριστούμε.
Γρήγορη καλησπέρα.Σε ευχαριστώ για την ευμενή στάση σου απέναντι στην εργασία μου.Συνελαβες το πνεύμα μου.Η βασική μου σκέψη για την δημοσίευση ήταν να δώσω την ιδέα στους αξιότιμους συναδέλφους να αναλάβουν δράση στην κατεύθυνση της σύνταξης απλών στο επίπεδο εργασιών ,που να απευθύνονται κυρίως στο μέσο μαθητή .Άυτον που στη αρχη της χρονιάς είδαμε να έχει διάθεση να παλέψε,ι αλλά χάσαμε στη συνέχεια όταν τα σχολεία έκλεισαν .
Καλησπέρα Παρμενίωνα και μπράβο σου για την εργασία που προσφέρεις σε μαθητές και καθηγητές!!!
Ελπίζω να συνεχίσεις και με το έργο, θ.μ.κ.ε, α.δ.μ.ε. κλπ.
Οι έχοντες στόχους μαθητές της Α και Β θα μπορούσαν να διαβάσουν τις προτάσεις σου, καλύπτοντας τυχόν κενά που υπάρχουν λόγω της μη επαρκούς διαδικτυακής διδασκαλίας, ή ακόμη να επιβεβαιώσουν την αποκτηθείσα γνώση.
Να είσαι καλά φίλε μου.
Πρόδρομε καλησπέρα.Θα συνεχίσω με το έργο και τα συν αυτώ, διατηρώντας τα ίδια παραδείγματα με απαλοιφη του χρόνου από αυτά, ώστε να γίνει προτιμητέα η ενεργειακή μελέτη και να συγκεντρώσει ο μαθητής τη μεθοδολογία αποκτωντας αυτοματισμούς στις επιλογές του κατά την διαδικασία επίλυσης ενός προβλήματος κίνησης.Να επαναλάβω ότι απευθυνομαι στο μέσο μαθητή ο οποίος γνωρίζεις πολύ καλύτερα από εμένα ότι έχει πολύ δύσκολο έργο.
Καλησπέρα σε όλους.
Παρμενίωνα πολύ καλή δουλειά και πολύ καλή παρουσίαση, που ωθεί να τα δει κάποιος.
Σε ευχαριστούμε που το μοιράστηκες.
Ας το βλέπουν και υπεύθυνοι να το έχουν υπόψη.
Βασίλη καλησπέρα σε ευχαριστώ πολυ για την αποδοχή της προσπάθειας μου.Σε παρακολουθω ανελλιπώς και έχει μεγάλη σημασία για μένα η κρίση σου.
καλή και χρήσιμη δουλειά Παρμενίων
(όποιος θέλει ρίχνει και μια ματιά εδώ)
Βαγγέλη καλησπέρα.Ευχαριστω για το το σχόλιο σου
Μελετησα το κείμενο της παραπομπής και ομολογώ ότι τακτοποιεί πολλά πράγματα, τα οποία δεν πρέπει να αγνοούμε η να παρακάμπτουμε όσοι διδάσκουμε φυσική.Διοτι άπτονται της σωστής οικοδόμησης εκ μέρους του μαθητή, του συστήματος των εννοιών που χρησιμοποιεί η φυσική και των νόμων που διέπουν την συμπεριφορά της φύσης.Μου άρεσε ιδιαίτερα το ύψος της γραφής σου Δεν είναι αυτό του επαιοντος όπως συνηθίζεται σε τέτοιου περιεχομένου κείμενα.Κρατω το κείμενο προς μελλοντική αξιοποίηση.
Καλησπέρα Παρμενίων.
Εξαιρετική δουλειά και ποσοτικά και ποιοτικά!
Συγχαρητήρια!! Κι ένα μεγάλο ευχαριστώ που το μοιράστηκες.
Χριστοφορε καλησπέρα.
Όπως έγραψα παραπάνω αφορμη για να γράψω την εργασία αυτή ήταν η αίσθηση ότι εγώ ,μέσω της τηλεκπαίδευσης, δεν καταφερα να έχω το αποτέλεσμα που επεδίωξα.Παρα το γεγονός ότι στα παιδιά έδωσα ηλεκτρονικά πολύ υλικό και μάλιστα στη γ λυκείου ο,τι λειτουργικό και χρήσιμο δημοσιεύτηκε στο Υλικό.Με κάποιες προσαρμογές σε ορισμένες περιπτώσεις.Αυτο φάνηκε στη διάσωσης διδασκαλία μετα το Πάσχα και τα επαναληπτικά θέματα που έφερα στη τάξη.
Θεωρώ μάλιστα υποχρέωση μου να δηλώσω ότι οι καλές σχετικά βαθμολογίες των καλών μαθητών μου στις πανελλαδικές καταδεικνύει ότι ο χώρος τον οποίο υπηρετείς με ανθρώπους του δικού σου επιπέδου και η υπερπροσπάθεια αυτών των παιδιών έφερε τα θετικά αποτελέσματα.
Καλημέρα Παρμενίων. Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι υπήρξε κανείς που είχε το αποτέλεσμα που επιθυμούσε με την τηλεκπαίδευση.
Τεράστια εργασία Παρμενίωνα…. χρήσιμη σε κάθε μαθητή που ξεκινά
την Β’ και Γ’ Λυκείου…
Κάθε φορά μας “ξαφνιάζεις” πάντα όμως ευχάριστα…
Με τέσσερα παιδιά και ένα σκύλο, απορώ πότε βρίσκεις το χρόνο…
Ευχαριστούμε
Θοδωρή καλημέρα.
Μεγάλη τιμή η αναφορά σε έμενα ενός αοκνου εργάτη του Δικτύου.
Καλές διακοπές
Καλησπέρα Παρμενίων.
Πέρα από την άψογη δουλειά από άποψη φυσικής, θέλω να υπογραμμίσω ότι δείχνει το φιλότιμο και το πόσο νοιάζεται ένας απλός καθηγητής τα παιδιά, παίρνει υπόψη του τις συνθήκες και καταθέτει την συμβολή του για να τα βοηθήσει, ΧΩΡΙΣ ΕΞΩΘΕΝ ΚΑΤΑΝΑΓΚΑΣΜΟΥΣ.
Αληθινά είναι λόγος να αισθάνεται κανείς περήφανος για τους νέους συναδέλφους.
Καλησπέρα Άρη.
Πολύ τιμητικό το σχόλιο σου.Με ωθεί να προσπαθήσω να ολοκληρώσω μια δεύτερη εργασία σχετικά με την ενεργειακή προσέγγιση των κινήσεων.Σε ευχαριστώ πολύ.