Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Δείτε τα θέματα, ή εναλλακτικά εδώ.
Από τον Χρήστο Τσουκάτο, τα θέματα σε Word. Ευχαριστούμε Χρήστο.
Και οι πρώτες λύσεις με κλικ εδώ από τον Κώστα Ψυλάκο, από τον Βασίλη Δουκατζή εδώ , από τον Δημήτρη Παπαδόπουλο εδώ , από Χριστόφορο Κατσιλέρο εδώ και από τον Αποστόλη Παπάζογλου εδώ. Σας ευχαριστώ παιδιά.
Οι ενδεικτικές λύσεις που έστειλε η ΚΕΕ εδώ.
Γεια σου Βασίλη. Αναφέρεται στην κατακόρυφη διεύθυνση όπου το μήκος των δύο στύλων είναι πολύ μεγαλύτερο από το μήκος της οριζόντιας ράβδου που πέφτει…
Αυτά είναι τα προβλήματα της .. επιτυχίας.
Όσο αφορά εμένα συνεχίζει να μην ανοίγει την σελίδα,
το κείμενο είναι το ίδιο με χθες (ότι οι “πόροι” έχουν φτάσει στο όριο τους).
Δεν έχει σημασία, όλα καλά.
Δηλαδή πρόσεξαν τόσο ώστε να μην γεμίσουν σχόλια οι σελίδες του ylikonet [:-)]
έκαναν καλά την δουλειά τους;
Κώστα έχει κρατήσει ο Browser την χθεσινή σελίδα.
Κάνε ανανέωση ή άλλαξε … Browser !
Λειτουργεί, δεν είχα ανανεώσει, συγνώμη.
Κώστα έκαναν καλή δουλειά.
Αυτό φαίνεται και από τις λεπτομέρειες όπως η παραπάνω, η ακρίβεια του σχήματος, οι εύκολες πράξεις, η φορά του μαγνητικού πεδίου κ.λ.π.
Δεν πρέπει να φοβήθηκαν τα σχόλια του υλικονέτ.
180 επισκέπτες ταυτόχρονα;
Ήταν όμως όλοι αυτοί επισκέπτες; πόσοι από τα μέλη του ylikonet προσπάθησαν να συνδεθούν ταυτόχρονα. Έχετε όλους εμάς, καταναλώνουμε “πόρους” περισσότερους από τους επισκέπτες.
η γνώμη μου είναι ότι θα χάσει 2-3 μόρια “στον δρόμο” και 3-4 στο τελευταίο ερώτημα, διότι υπάρχει ποιοτικό λάθος
Άγγελε δεν βαθμολογώ τα δύο τελευταία χρόνια.
Σε κάθε περίπτωση θα ήθελα να δω το γραπτό συνολικά. Ένα τέτοιο λάθος μοιάζει σαν να αγνοείς βασικά από προηγούμενη τάξη.
Σε λίγο θα δούμε προτάσεις βαθμολόγησης από βαθμολογικά κέντρα. Τότε θα φανεί ποια είναι η απώλεια από κακό υπολογισμό της ολικής αντίστασης.
Φαντάζομαι ότι θα χάσει 2 με 3 μόρια από τα 9.
Βαγγέλη ένα λάθος δεν τιμωρείται δύο φορές.
Θα βγάλει ότι δεν δουλεύει κανονικά. Δεν έγινε τίποτα. Αυτό θα μπορούσε να το πάθει και λόγω λάθους σε πράξη, οπότε θα έχανε μόνο 1 μόριο.
Όταν τα θέματα έχουν προβλήματα είμαστε αυστηροί (και εγώ μαζί) γράφουμε κείμενα και τονίζουμε κάθε λάθος
όταν τα θέματα δεν έχουν προβλήματα είμαστε ευγενικοί και γινόμαστε λακωνικοί.
Όταν γράφεις φυσική στο google βγαίνει (και θα βγαίνει) το ylikonet.
Aν δεν απασχολεί τα μέλη της επιτροπής να τους συζητάνε και να σχολιάζουν τις επιλογές τους, τότε σίγουρα αδιαφορούν για το τι γράφουν τα μέλη του ylikonet.
Αν (λέω αν) όμως τους απασχολεί, τότε ..
Δεν είναι μόνο οι στήλες του yliconet. Συνήθως από λάθος διατύπωση την πληρώνουν οι “καλοί” μαθητές. Αυτοί το ψαχνουν σε ασαφή διατύπωση. Οι μέτριοι απλά εφαρμόζουν μεθοδολογίες. Τα θέματα ήταν πολύ πρεοσεγμένα. Μόνο σε κάποιες ερωτήσεις καλοί μαθητές έβαζαν και την κατεύθυνση του διανύσματος (μια και αλλού ζητούνταν ρητά μόνο το μέτρο) και δεν υπήρχε ρητά διατυπωμένο ότι η F είναι οριζόντια αν και φαινόταν από το σχήμα. Αλλά αυτά είναι ασήμαντα.
Κώστα δεν αδιαφορούν μάλλον για τα σχόλια στο υλικονέτ.
Πιο πιθανό είναι να έκαναν καλά τη δουλειά τους από αυτοσεβασμό.
Ίσως το κράξιμο των υπερπαραγωγών που γίνεται και στο υλικονέτ (και αλλού) επηρέασε την ΚΕΕ. Ίσως, ίσως και όχι.
Το υλικονέτ φιλοξενεί πολλές δουλειές που διαφέρουν μεταξύ τους σε φιλοσοφία, αισθητική και δυσκολία. Και υπερπαραγωγές φιλοξενεί. Και Β’ θέματα που είναι ασκήσεις.
Και καλώς φιλοξενεί όλα αυτά, ως ένας ζωντανός χώρος. Αυστηρές προδιαγραφές θεμάτων και αισθητικής θα σκότωναν το υλικονέτ.
Ακριβώς Μπάμπη, φαινόταν. Αν γράφουμε όλα όσα φαίνονται στο σχήμα θα βγούν ραψωδίες. Δυστυχώς η ΚΕΕ για πολλά χρόνια θέλησε να καλύψει τα νώτα της. Έτσι μεγάλωσαν οι εκφωνήσεις με κακά αποτελέσματα για έναν αγχωμένο μαθητή.
Σ’ αυτό συμβάλλουν και εξυπνακισμοί πολλών εξ’ ημών, ακόμα και στο υλικονέτ. Ξύνει την κεφάλα του ο άλλος και για να πει κάτι:
-Είναι ομοεπίπεδες οι δυνάμεις;
Και καμαρώνει με την εξυπνάδα που πέταξε λες και δεν θα έλεγαν αν ήταν σε διαφορετικά επίπεδα.
Αυτό είναι σωστό, ο υποψήφιος που είναι μέτριος εφαρμόζει μεθοδολογίες. Οι μεθοδολογίες αντιμετωπίζουν τις συρραφές των θεμάτων που ζητάει το υπουργείο, αλλά και ένα ποσοστό θεμάτων σαν τα θέματα που σχολιάζουμε στη σελίδα αυτή εξάλλου.
Υπάρχουν και καθηγητές που δημιουργούν σύγχυση σε “καλούς” μαθητές.
Η διασκεδαστικότερη κατηγορία καθηγητή εξάλλου (για μένα) είναι ο καθηγητής που στη συζήτηση μεταξύ μας ξεκινάει με την φράση
“εγώ Κώστα δεν μπορώ να ξέρω για εσένα, αλλά είμαι πολύ καλός στη δουλεία μου..”
και είναι ένα σεβαστό ποσοστό των καθηγητών αυτοί.