Α. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΩΝ: Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνει ότι οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ αναρτώνται σε όλα τα Λύκεια της χώρας και στην ιστοσελίδα https://results.it.minedu.gov.gr, ενώ έχουν αποσταλεί και με γραπτό μήνυμα SMS στο κινητό τηλέφωνο των υποψηφίων, σε όσους το είχαν αιτηθεί.
Β. ΠΛΗΘΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ: Οι υποψήφιοι που συμμετείχαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις έτους 2025 ανά είδος Λυκείου και Ομάδα Προσανατολισμού/Τομέα με συμμετοχή σε τουλάχιστον δυο πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, εμφανίζονται στους παρακάτω πίνακες:
Γ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ: Για να διευκολυνθούν οι υποψήφιοι στον υπολογισμό των μορίων τους, το Υπουργείο Παιδείας ανέπτυξε ειδική εφαρμογή, με την οποία οι υποψήφιοι εισάγοντας τους γραπτούς τους βαθμούς, μπορούν να δουν αυτόματα τα μόριά τους για κάθε Τμήμα/Σχολή του Πεδίου ή του Τομέα που ανήκουν. Η εφαρμογή συνυπολογίζει τους γραπτούς βαθμούς και τους συντελεστές βαρύτητας των μαθημάτων για κάθε Τμήμα. Η εφαρμογή ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΜΟΡΙΩΝ είναι διαθέσιμη στην ακόλουθη ιστοσελίδα https://markcalc.it.minedu.gov.gr/.
Δ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ: Επίσης, δίνονται στη δημοσιότητα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογικών επιδόσεων των υποψηφίων ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
Για τα στατιστικά στοιχεία πατήστε ΕΔΩ.
Για μια εύκολη σύγκριση:


και:
Η κάτω εικόνα, συνέχεια της πρώτης…
Ενώ για την κατεύθυνση της Υγείας, τα αντίστοιχα στατιστικά:


και η συνέχεια:
Καλησπέρα στους διαχειριστές. Η φωτογραφία ανήκει σε άλλες εποχές. Πριν από λίγο τελειώσαμε την επικόλληση στο τζάμι του σχολείου μου. Φυσικά κανείς μαθητής δεν εμφανίστηκε. Κάποτε δημοσιεύονταν τα ονόματα στις εφημερίδες.
Στη Θετική κατεύθυνση κάτω από τη βάση 46%, στην Υγείας 55%…
Ανδρέα, μην κατηγορείς τους διαχειριστές, για την φωτογραφία και αν εκφράζει τη σημερινή πραγματικότητα.

Για ρίξε μια ματιά, τι λέει του υπουργείο…
περισσότερα….
Ανδρέα τελικά οι βαθμοί ήρθαν με κινητά!!!
Γεια σου Βασίλη. Κινητά άλλης εποχής όμως!!!
Καλησπέρα σε όλους.
Με μια πρόχειρη ματιά η βαθμολογική κατανομή μου θυμίζει διάγραμμα υ-t της ευθύγραμμης ομαλής. Ποιός Gauss και αηδίες που παπαγαλίζουν οι μη μετέχοντες της εκπαιδευτικής διαδικασίας ινστρούκτορες του ΙΕΠ. Μπράβο στους θεματοδότες, τα ισοπέδωσαν όλα.
Γρηγόρη ποτέ δεν εμφανίζεται αυτή η περίφημη Γκαουσιανή, στις εξετάσεις…
Όσον αφορά τα φετινά αποτελέσματα, η πρώτη ανάγνωση δείχνει καλύτερες βαθμολογίες στη Φυσική, σε σχέση με την περσινή χρονιά και χειρότερες βαθμολογίες στη Χημεία.
Διονύση το σχόλιό μου ήταν χιουμοριστικό για τους διαχειριστές. Αλλά απ΄οτι είδα το Υπουργείο βρήκε να βάλει φωτογραφία 10ετίας, αφού φαίνονται δέκα στήλες, που ήταν κάποτε, ενώ τώρα είναι έξι.

Η σωστή εικόνα είναι πλέον
με …κανένα υποψήφιο στο πλάνο.
Βασίλη τα κινητά δεν παρακολουθούνται 🙂 και τα προσωπικά δεδομένα των μαθητών μένουν ασφαλή. Εκτός αν υπάρξει κυβερνοεπίθεση.
Ένα πρόχειρο γράφημα για σύγκριση. Ανέβασα την εικόνα του Διονύση στο Copilot, μου έφτιαξε τον πίνακα και τον επικόλλησα στο Excel. Δυστυχώς δε μπορεί να στείλει έτοιμα αρχεία Excel.

Ανδρέα, το Copilot τα θαλάσσωσε. Το 45,94 κάτω από τη βάση το έκανε 39,5
Και τα υπόλοιπα ποσοστά σε κάθε ράβδο δεν ταιριάζουν με τα δεδομένα.
Θα ανεβάσω αύριο ένα γραφικό του Excel ανά βαθμό πάνω από το 10 για όλα τα μαθήματα στη θετική όπου θα είναι εμφανής η ισοπέδωση ανά βαθμό και μια ωραία γκαουσιανή στη Γλώσσα.
Καλημέρα συνάδελφοι. Εδώ σε αρχείο Excel γράφημα με ποσοστό ανά μονάδα βαθμολόγησης με δεδομένα του Υπουργείου. Αν αναλυθούν ανα βαθμό οι επιδόσεις από 0 έως 10 βλέπουμε μια ωραία καμπανίστα στη Γλώσσα και την πλήρη οριζοντιοποίηση στα άλλα μαθήματα του Θετικού προσανατολισμού.
Καλημέρα Γρηγόρη. Μεταφέρω εδώ από το αρχείο σου
Το συνολικό ποσοστό από το βαθμό 10 μέχρι το βαθμό 10+ν, όπου ν ακέραιος από 0 μέχρι 10, είναι ν·5 %. Π.χ από βαθμό 10 μέχρι 14 το συνολικό ποσοστό είναι 4·5 =20% Άρα το ποσοστό πάνω από τη βάση είναι κβαντισμένο με κβάντο 5%. Οι αυξομειώσεις οφείλονται στην αρχή απροσδιοριστίας!
Καλημέρα Γρηγόρη. Όντως το Copilot θέλει ακόμα δουλειά…Πήρα από τον πίνακά σου τα δεδομένα

Δε βγαίνει επίπεδη κατανομή.
Κράτησα το ίδιο περίπου εύρος. Γιατί πάνω από τη βάση να το πηγαίνουμε με εύρος 1;