web analytics

Τελικό Διαγώνισμα Φυσικής Γ Λυκείου 2020

A4.  Το τετράγωνο πλαίσιο ΚΛΜΝ του σχήματος είναι ακίνητο με το επίπεδό του παράλληλο στις γραμμές oριζόντιου ομογενούς μαγνητικού πεδίου και εκτός λοιπών αλληλεπιδράσεων. Τη χρονική στιγμή t = 0 ρευματοδοτούμε το πλαίσιο με ρεύμα ωρολογιακής φοράς:

α. Όλες οι πλευρές του πλαισίου θα δεχτούν δύναμη Laplace

β. Μόνο οι πλευρές ΚΛ και ΜΝ του πλαισίου θα δεχτούν δύναμη Laplace

γ. To πλαίσιο θα δεχτεί συνισταμένη δύναμη Laplace προς τα δεξιά

δ. Στο πλαίσιο θα ασκηθεί ζεύγος δυνάμεων

Το διαγώνισμα σε word

και σε pdf

Οι απαντήσεις σε word

και σε pdf

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
58 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Φουρίκης Διονύσιος
10/05/2020 12:34 ΜΜ

Αποστόλη Καλησπέρα στο θέμα γ την απόσταση ΑΚ δεν μας την δίνεις

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
10/05/2020 12:49 ΜΜ

Καλό μεσημέρι Αποστόλη.

Ισορροπημένο διαγώνισμα για …υποψήφιους.

Μου άρεσε το Β1:

Κυρίως για τη γωνία που σχηματίζει η αντίδραση του επιπέδου.

(γιατί θεωρείς απαραίτητο να μιλήσεις για μην ύπαρξη τριβής στο Γ; Δεν αρκεί το ότι η δύναμη F είναι κάθετη στη ράβδο;

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
10/05/2020 1:04 ΜΜ

Αποστόλη καλημέρα!

Ωραίο και σε καλό επίπεδο το διαγώνισμα απλωμένο σε όλη την ύλη (την εναπομείνασα!!!)

Στο τελευταίο ερώτημα (Δ5) πιστεύω ότι καλό ήταν να δώσεις και τα χρονικά όρια π.χ. από t0 = 0 έως υορ.

Υ.Γ. Στα διανύσματα γιατί χρησιμοποιείς αυτά τα τεράστια βέλη και δεν βάζεις αυτά που έβαλες στο Α4 με τα ρεύματα.

Έκανα μία τέτοια εικαστική παρέμβαση στο Β4 και Δ, δεν δείχνουν πιο ωραία;

 

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
10/05/2020 1:20 ΜΜ

Γεια σου Αποστόλη.

Έτσι ναι, "αλλά ξέχασα να αφαιρέσω την αρχική διατύπωση. "

Να μην το κάνω μόνο εγώ και κάποιοι μπορεί να λένε ότι …φταίει η ηλικία μου.

Τώρα διαθέτω και … αποδείξεις ότι συμβαίνει και σε άλλους!!!

Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Αποστόλη.

Ωραία θέματα …εξεταστικά !

Πράγματι δεν απαιτείται η ΑΚ , επειδή επίκειται ανατροπή όταν το συσσωμάτωμα βρεθεί στην ακραία δεξιά θέση (χ=0,6m =A) ,οπότε δεν μας απασχολεί η προς τα αριστερά ταλάντωση . Σκέφτομαι μόνο αν είναι απαραίτητο να πείς "για πρώτη φορά" .Αλλά καταλήγω πως δεν χρειάζεται.

Καλή δύναμη 

Δημήτρης Τσάτσης
10/05/2020 5:37 ΜΜ

Καλησπέρα Αποστόλη

Πολύ ωραίο διαγώνισμα…μάλλον υποδεικνύει τις προτιμήσεις και το στυλ σου καθώς κάποια ερωτήματα είναι "τσαχπίνικα" και μπορούν να λυθούν γρήγορα αν ο εξεταζόμενος έχει εμπεδώσει ή αν έχει ξαναδεί κάτι παρόμοιο….αν πάει με την πεπατημένη…πολύς κόπος για το τίποτα (π.χ. Β1 σε δύο γραμμές αλλιώς…το ίδιο το Β3.)

Στο Α και Β μάζεψες πολλά"ωραία" που δεν έχει πέσει…

Προσωπικά αυτά τα διαγωνίσματα μου αρέσουν πολύ…

Σε ότι αφορά τους μαθητές νομίζω πως του μη υποψιασμένους θα τους ζορίσει πολύ παρόλο που θα νομίζουν πως το έχουν…

τους υποψιασμένους θα φανεί βατό και ωραίο…

Να είσαι καλά 

Πρόδρομος Κορκίζογλου

Καλησπέρα Αποστόλη και συγχαρητήρια για το ωραίο και μετρημένο διαγώνισμά σου!

Στο θέμα Α κινήθηκες στο μεταίχμιο ως προς την επιλογή του σωστού. Πρέπει να προσέξει κάποιος υποψήφιος , Γιατ εύκολα μπορεί να ολισθήσει!

Στο Β2 θέμα, δεν αποκαλύπτεις το h1 , κι εκεί υπάρχει κίνδυνος!

Τα θέματα Γ και Δ θέλουν προσοχή. Έχεις καμουφλαρισμένα δεδομένα που θέλουν τη μετάφρασή τους!

Θα το δώσω σε κάποιον γνωστό μου.

Να είσαι καλά.

Κωνσταντίνος (Ντίνος) Σαράμπαλης

Αποστόλη, πολύ καλό. Απλωμένο σε όλη την ύλη. Όπως πρέπει. Χωρίς υπερπαραγωγές. Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα Β.

Επειδή χρησιμοποιώ και εγώ το Corel 2010 εδώ και πολλά χρόνια ένας τρόπος να βάζεις βέλη στα διανύσματα και να μην ταλαιπωρείσαι με το μήκος τους είναι, αν έχεις το mathtype από το παλιό Word, το καλείς μέσα από το Corel (edit, insert new onject, …), κλπ.

Να είσαι καλά.

Τζίκας Γεώργιος
10/05/2020 9:31 ΜΜ

Αποστόλη καλησπέρα.Την προηγούμενη Κυριακή,ολοκλήρωσα-καθαρόγραψα το τελικό διαγώνισμα που θα βάλω στους μαθητές μου στις 31/5.Την ερχόμενη Κυριακή τα παιδιά μου,θα συμμετάσχουν στα επαναληπτικά θέματα της ΟΕΦΕ,οπότε το «κερασάκι» των θεμάτων ,όπως κάθε χρόνο είναι το δικό μου,τελευταίο τους διαγώνισμα.Η έκπληξη που δοκίμασα βλέποντας το Θέμα Γ του διαγωνίσματός σου ήταν μεγάλη,διότι το Θέμα Δ  στο δικό μου διαγώνισμα,είναι το ίδιο κατά βάση πρόβλημα με τις εξής διαφορές.Η ράβδος είναι μεταλλική και αρχικά διαρρέεται από ρεύμα προς τα δεξιά,ενώ βρίσκεται μέσα σε Ο.Μ.Π.με τις γραμμές κάθετες στο επίπεδο του σχήματος και το 1ο ερώτημα είναι να προσδιορίσετε το μέτρο και την κατεύθυνση της έντασης Β,ώστε η ράβδος οριακά να μην ανυψώνεται.Στη συνέχεια αποσυνδέουμε την ράβδο από το κύκλωμα και καταργούμε το Ο.Μ.Π.Το βλήμα έρχεται οριζόντια ,σφηνώνεται στο σώμα και στο 2ο ερώτημα ζητάω ποιό κλάσμα της Καρχ,βλ. είναι η απώλεια ενέργειας του συστήματος κατά την κρούση και την μεταβολή της ορμής του βλήματος κατά την κρούση.Στο 3ο ζητάω την χρονική εξίσωση της απομάκρυνσης της αατ του συσσωματώματος .Στο 4ο την γραφική παράσταση της κάθετης δύναμης στήριξης που δέχεται η ράβδος από το αριστερό υποστήριγμα συναρτήσει της απομάκρυνσης και στο 5ο ερώτημα ζητάω τη χρονική στιγμή που θα ανατραπεί η ράβδος.Με εντυπωσιάζει οτι εκτιμήσαμε οτι είναι ένα πρόβλημα γιά εξετάσεις και χαίρομαι πολύ.Εύχομαι να είσαι γερός,δημιουργικός και καλή επιτυχία στους μαθητές σου.