Τα πρώτα στατιστικά στοιχεία για ΦΥΣΙΚΗ

Από βαθμολογικό κέντρο με “καλά γραπτά”, πήρα τα πρώτα στατιστικά της βαθμολογίας, για την φυσική:

Νομίζω ότι δεν περίμενε κανείς ότι θα προέκυπτε καλύτερη κατανομή…

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
18 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
27/06/2021 5:19 ΜΜ

Αξίζει να προσεχθεί η ράβδος από 50-70.
Αφορά την βαθμολογία από 10-14 (4 μονάδες) και έχει ποσοστό 12,20%.
Διαφορετικά… δεν υπάρχουν μαθητές…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Διονύση.
Είναι αντεστραμμένη Γκαούσιαν.

Διονύσης Μάργαρης
27/06/2021 6:11 ΜΜ

Δεν έχεις και άδικο Γιάννη.
Αν και δεν προκαλεί έκπληξη, για μένα αναμενόμενη εικόνα…

Τελευταία διόρθωση2 έτη πριν από Διονύσης Μάργαρης
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Χωρίς να έχω ταλέντο μάγου, έγραψα χθες στο Μανώλη, με δεδομένα
από το ελάχιστο δείγμα των 30 γραπτών που διόρθωσα:

“Στα λίγα γραπτά που διόρθωσα
Α3 ποσοστό αποτυχίας 50%
Βαθμολογίες >=80/100: ποσοστό 33,3%
Δύσκολο να επιτευχθεί η Γκαούσιαν στην οποία αναφέρεται ο Γιάννης
Εκτιμώ πως θα υπάρξουν δύο κορυφές, μία σε βαθμολογίες κάτω από τη βάση
και μία σε βαθμολογίες >=80/100
Στην πρώτη θα συσσωρευτούν μαθητές που έκαναν μάθημα από την οθόνη
ενός κινητού….σε διαμέρισμα 70τμ τετραμελούς οικογένειας….
Στη δεύτερη μαθητές που είχαν την απαιτούμενη αυτοπειθαρχία να παρακολουθούν
διαδικτυακά τα μαθήματα ή την οικονομική δυνατότητα για άλλες λύσεις”



Τελευταία διόρθωση2 έτη πριν από Θοδωρής Παπασγουρίδης
Διονύσης Μάργαρης
27/06/2021 7:11 ΜΜ

Άλλη μια κατανομή, σε μικρότερο δείγμα, με χειρότερη εικόνα:
comment image

Βασίλειος Μπάφας
28/06/2021 9:00 ΠΜ

Καλημέρα σε όλους. Διονύση ευχαριστούμε για το δείγμα.
Τη βλέπω σα συμπληρωματική της Γκαουσιανής ή κάνω λάθος;

Βασίλειος Μπάφας
28/06/2021 10:26 ΠΜ

Καλημέρα Γιάννη, το ίδιο είπαμε!

Διονύσης Μάργαρης
28/06/2021 10:33 ΠΜ
Απάντηση σε  Βασίλειος Μπάφας

Καλημέρα Βασίλη.
Αυτή τη μορφή έχει!
Αντιστροφή.

Άγγελος Στεφανίδης
28/06/2021 12:24 ΜΜ

Δυστυχως η κατανομή ακολουθει κατα γραμμα και την εικονα της κοινωνιας. Σε στιγμές κρίσης αυξανονται οι φτωχοι και οι πλουσιοι και η μεσαια ταξη τεινει να εξαλειφθει! Δεν ειναι η πρωτη φορα που το βλεπουμε στις εξετασεις. Χρειάζεται να αλλαξουν αμεσα πολλα πραγματα αλλιως θα βλεπουμε απο δω και περα αυτο το φαινομενο να επαναλαμβανεται σε πιο εντονο βαθμο. Βεβαια, στο αποτελεσμα αυτό εχει σημαντική ευθυνη η επιλογη των θεματων απο την επιτροπή! Αλλα ειναι επικυνδυνο και θλιβερό (πέρα απο τις εξετασεις) το γεγονός ότι οι “μισοι” μαθητες δεν γνωρίζουν και δεν μπορουν να διαχειριστούν τα στοιχειωδη….όχι μόνο σε επίπεδο εξετασεων αλλα και σε επίπεδο εργασιων. Οχι μονο στην Γ λυκείου αλλα σε όλες τις τάξεις. Σε λιγα χρόνια θα υπάρχει μεγαλο ποσοστό “φυσικα” αναλφαβητων. Και φυσικα θα παρατηρήσουμε ενα εντονο ρευμα φυγης από την θετική κατευθυνση.

Διονύσης Μάργαρης
28/06/2021 6:05 ΜΜ

Η εξέλιξη της βαθμολόγησης στο παραπάνω βαθμολογικό δεν δείχνει να αλλάζει κάτι:
comment image

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
29/06/2021 10:45 ΠΜ

Καλημέρα συνάδελφοι. Στο Υπουργείο, που είναι …αντίθετα από μας αυτή την περίοδο, θα την βλέπουν κανονική Γκάους.
Αν δεχτούμε ότι μια Γκάους πρέπει να προσεγγίζει τα αποτελέσματα, η εικόνα είναι απογοητευτική, αφού οι πολλοί άριστοι του 91-100, στην ουσία είναι οι καλά προετοιμασμένοι στην επίλυση υπερπαραγωγής με την ταχύτητα που απαιτείται ώστε ως καλά αλογάκια του Ιππόδρομου να τερματίσουν πρώτοι…
Είναι εκείνοι που θα έκαναν εξάσκηση από τη Β΄Λυκείου, δε θα έχαναν το χρόνο τους με “άχρηστη” Θερμοδυναμική και Βαρύτητα. Αν τους ρωτήσεις δεν ξέρουν τη διαφορά θερμότητας και θερμικής ενέργειας ή τη μηχανή του Otto, αλλά έγραψαν κατοστάρι…

Διονύσης Μάργαρης
29/06/2021 11:20 ΠΜ

Καλημέρα Άγγελε, καλημέρα Ανδρέα.
Σας ευχαριστώ για το σχολιασμό και την κατάθεση της σκέψης σας.
Άγγελε, δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου ότι:
Δυστυχως η κατανομή ακολουθει κατα γραμμα και την εικονα της κοινωνιας. Σε στιγμές κρίσης αυξανονται οι φτωχοι και οι πλουσιοι και η μεσαια ταξη τεινει να εξαλειφθει!”
Κα λέω δυστυχώς γιατί αν ισχύει, τα πράγματα είναι πλέον πολύ δύσκολα…
Δεν είναι προβλήματα που μπορούν να διορθωθούν με ένα νόμο, μια υπουργική απόφαση ή με την κατάλληλη επιλογή θεμάτων από μια επιτροπή της ΚΕΕ… 

Διονύσης Μάργαρης
29/06/2021 5:37 ΜΜ

Η εξέλιξη της κατανομής στο βαθμολογικό κέντρο που αναφερόμαστε.
comment image

Τελευταία διόρθωση2 έτη πριν από Διονύσης Μάργαρης
Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα παιδιά.
Αν η εικόνα είναι παρόμοια και στα άλλα βαθμολογικά, η είσοδος σε περιζήτητες σχολές θα κριθεί από την Έκθεση.

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα Γιάννη.
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών.