Από βαθμολογικό κέντρο με “καλά γραπτά”, πήρα τα πρώτα στατιστικά της βαθμολογίας, για την φυσική:
Νομίζω ότι δεν περίμενε κανείς ότι θα προέκυπτε καλύτερη κατανομή…
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Από βαθμολογικό κέντρο με “καλά γραπτά”, πήρα τα πρώτα στατιστικά της βαθμολογίας, για την φυσική:
Νομίζω ότι δεν περίμενε κανείς ότι θα προέκυπτε καλύτερη κατανομή…
Αξίζει να προσεχθεί η ράβδος από 50-70.
Αφορά την βαθμολογία από 10-14 (4 μονάδες) και έχει ποσοστό 12,20%.
Διαφορετικά… δεν υπάρχουν μαθητές…
Καλησπέρα Διονύση.
Είναι αντεστραμμένη Γκαούσιαν.
Δεν έχεις και άδικο Γιάννη.
Αν και δεν προκαλεί έκπληξη, για μένα αναμενόμενη εικόνα…
Χωρίς να έχω ταλέντο μάγου, έγραψα χθες στο Μανώλη, με δεδομένα
από το ελάχιστο δείγμα των 30 γραπτών που διόρθωσα:
“Στα λίγα γραπτά που διόρθωσα
Α3 ποσοστό αποτυχίας 50%
Βαθμολογίες >=80/100: ποσοστό 33,3%
Δύσκολο να επιτευχθεί η Γκαούσιαν στην οποία αναφέρεται ο Γιάννης
Εκτιμώ πως θα υπάρξουν δύο κορυφές, μία σε βαθμολογίες κάτω από τη βάση
και μία σε βαθμολογίες >=80/100
Στην πρώτη θα συσσωρευτούν μαθητές που έκαναν μάθημα από την οθόνη
ενός κινητού….σε διαμέρισμα 70τμ τετραμελούς οικογένειας….
Στη δεύτερη μαθητές που είχαν την απαιτούμενη αυτοπειθαρχία να παρακολουθούν
διαδικτυακά τα μαθήματα ή την οικονομική δυνατότητα για άλλες λύσεις”
Άλλη μια κατανομή, σε μικρότερο δείγμα, με χειρότερη εικόνα:
Καλημέρα σε όλους. Διονύση ευχαριστούμε για το δείγμα.
Τη βλέπω σα συμπληρωματική της Γκαουσιανής ή κάνω λάθος;
Καλημέρα Γιάννη, το ίδιο είπαμε!
Καλημέρα Βασίλη.
Αυτή τη μορφή έχει!
Αντιστροφή.
Δυστυχως η κατανομή ακολουθει κατα γραμμα και την εικονα της κοινωνιας. Σε στιγμές κρίσης αυξανονται οι φτωχοι και οι πλουσιοι και η μεσαια ταξη τεινει να εξαλειφθει! Δεν ειναι η πρωτη φορα που το βλεπουμε στις εξετασεις. Χρειάζεται να αλλαξουν αμεσα πολλα πραγματα αλλιως θα βλεπουμε απο δω και περα αυτο το φαινομενο να επαναλαμβανεται σε πιο εντονο βαθμο. Βεβαια, στο αποτελεσμα αυτό εχει σημαντική ευθυνη η επιλογη των θεματων απο την επιτροπή! Αλλα ειναι επικυνδυνο και θλιβερό (πέρα απο τις εξετασεις) το γεγονός ότι οι “μισοι” μαθητες δεν γνωρίζουν και δεν μπορουν να διαχειριστούν τα στοιχειωδη….όχι μόνο σε επίπεδο εξετασεων αλλα και σε επίπεδο εργασιων. Οχι μονο στην Γ λυκείου αλλα σε όλες τις τάξεις. Σε λιγα χρόνια θα υπάρχει μεγαλο ποσοστό “φυσικα” αναλφαβητων. Και φυσικα θα παρατηρήσουμε ενα εντονο ρευμα φυγης από την θετική κατευθυνση.
Η εξέλιξη της βαθμολόγησης στο παραπάνω βαθμολογικό δεν δείχνει να αλλάζει κάτι:
Καλημέρα συνάδελφοι. Στο Υπουργείο, που είναι …αντίθετα από μας αυτή την περίοδο, θα την βλέπουν κανονική Γκάους.
Αν δεχτούμε ότι μια Γκάους πρέπει να προσεγγίζει τα αποτελέσματα, η εικόνα είναι απογοητευτική, αφού οι πολλοί άριστοι του 91-100, στην ουσία είναι οι καλά προετοιμασμένοι στην επίλυση υπερπαραγωγής με την ταχύτητα που απαιτείται ώστε ως καλά αλογάκια του Ιππόδρομου να τερματίσουν πρώτοι…
Είναι εκείνοι που θα έκαναν εξάσκηση από τη Β΄Λυκείου, δε θα έχαναν το χρόνο τους με “άχρηστη” Θερμοδυναμική και Βαρύτητα. Αν τους ρωτήσεις δεν ξέρουν τη διαφορά θερμότητας και θερμικής ενέργειας ή τη μηχανή του Otto, αλλά έγραψαν κατοστάρι…
Καλημέρα Άγγελε, καλημέρα Ανδρέα.
Σας ευχαριστώ για το σχολιασμό και την κατάθεση της σκέψης σας.
Άγγελε, δυστυχώς πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου ότι:
“Δυστυχως η κατανομή ακολουθει κατα γραμμα και την εικονα της κοινωνιας. Σε στιγμές κρίσης αυξανονται οι φτωχοι και οι πλουσιοι και η μεσαια ταξη τεινει να εξαλειφθει!”
Κα λέω δυστυχώς γιατί αν ισχύει, τα πράγματα είναι πλέον πολύ δύσκολα…
Δεν είναι προβλήματα που μπορούν να διορθωθούν με ένα νόμο, μια υπουργική απόφαση ή με την κατάλληλη επιλογή θεμάτων από μια επιτροπή της ΚΕΕ…
Η εξέλιξη της κατανομής στο βαθμολογικό κέντρο που αναφερόμαστε.
Καλησπέρα παιδιά.
Αν η εικόνα είναι παρόμοια και στα άλλα βαθμολογικά, η είσοδος σε περιζήτητες σχολές θα κριθεί από την Έκθεση.
Καλησπέρα Γιάννη.
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών.