-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Μιλώντας με όρους συστήματος. πριν από 1 εβδομάδα, 6 μέρες
Την χρονική στιγμή που αφήνουμε το σώμα Α να κινηθεί, γιατί η τριβή δεν είναι στατική?
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Κρούσεις και ταλαντώσεις πριν από 2 εβδομάδες, 5 μέρες
Ωραία άσκηση, δύσκολη για τα παιδιά που δεν ξέρουν να διαβάζουν διαγράμματα. Το τελευταίο ερώτημα μπορεί να απαντηθεί και ως εξής: υ1΄=-2υ1(γιατί η δεύτερη ταλάντωση έχει το διπλάσιο πλάτος και το ίδιο ω). Μετά με τον τύπο της ελαστικής κρούσης βρίσκουμε ότι οι ταχύτητες έχουν ίδια μέτρα.
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Διδάσκουμε υπακοή όχι κριτική σκέψη. πριν από 9 μήνες
Εγώ δεν θα πω τίποτα άλλο παρά το γνωστό “ότι η εκπαίδευση είναι ένας ιδεολογικός μηχανισμός του κράτους, άρα και της εξουσίας” Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ενδιαφερόμαστε για την βελτίωσή της, για την καθολικότητά της και τον εκδημοκρατισμό της. Είμαστε εναντίον εκείνων που θέλουν να φέρουν στα σχολεία (των ΗΠΑ) την θεωρία της “ευφυούς δημιουργί…[Περισσότερα]
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Όταν σπάει ο άξονας… πριν από 11 μήνες, 2 εβδομάδες
πολύ ωραία άσκηση, ξεφεύγει από τα τετριμένα. Χρειάζεται να βρούμε το ω1 αφού όπως λες στην παρατήρηση είναι ίδιο;
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Μια ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση πριν από 11 μήνες, 2 εβδομάδες
Γιατί να πάρουμε σαν αρχική θέση την θέση του μαθητή και όχι την θέση του αυτοκινήτου την χρονική στιγμή t=0;
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα ύλης 2024 πριν από 1 έτος, 4 μήνες
οκ καλή διόρθωση αν είσαι διορθωτής και καλό συντονισμό αν είσαι συντονισμός. Η δουλειά αυτή είναι σπουδαία, ώστε να μη βλέπουμε διαφορές στη φυσική 8-10 μονάδες.
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα ύλης 2024 πριν από 1 έτος, 4 μήνες
οκ υπάρχει αντίστοιχη άσκηση η 7.21 του σχολικού βιβλίου. Θεωρώ όμως ότι κάθε άσκηση του βιβλίου δεν είναι η Αγία γραφή. Πως μπορείς να το τεκμιριώσεις όταν δεν γνωρίζεις κάν τον ορισμό του μεγλεθους από την θεωρία? Ας είμαστε λίγο κριτικοί και στις ασκήσεις του σχολικού! Ή ας διδάξουμε το φυσικό μέγεθος ένταση ακτινοβολίας και ένταση ακτ…[Περισσότερα]
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα ύλης 2024 πριν από 1 έτος, 4 μήνες
δεν ρώτησα πόσες είναι οι εντάσεις, ρώτησα πως ξέρουν οι μαθητές ότι είναι μία, άρα οι δύο εντάσεις εείναι ίσες.
Δεύτερο: Πως ξέρουν κάποιο τύπο για την ένταση αυτή? -
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα ύλης 2024 πριν από 1 έτος, 4 μήνες
Καλησπέρα, καλή δύναμη σε όλους
Για το Β1, πως ξέρουν τα παιδιά ότι Ιλ =Ιαν, δηλαδή οι δύο εντάσεις είναι ίσες??? -
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Αυτεπαγωγή σε μη ιδανικό πηνίο πριν από 1 έτος, 4 μήνες
Καλημέρα , Χρόνια πολλά. Δεν κατάλαβα πως από τη σέση di/dt=NdΦ/dt, πάμε στη σχέση (Ι-0)=Ν(Φ-0), δηλαδή από ένα στιγμιαίο ρυθμό μεταβολής πάμε στο μέσο ρυθμό μεταβολής. Και αυτό επειδή το Ι δεν μεταβάλλεται γραμικά?
Καλή δύναμη -
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Από ένα διάγραμμα συμβολής κυμάτων πριν από 2 έτη, 9 μήνες
Καλημέρα, καλές γιορτές. Θέλω να ρωτήσω: Αυτή η άσκηση είναι εντός της φετεινής ύλης; Αυτό γιατί όταν στο σημείο Σ φθάνουν και τα δύο κύματα, αυτό επειδή είναι σημείο ενίσχυσης ταλαντωνεται με πλάτος 2Α, αλλά δεν λέει το βιβλίο ότι η ταλάντωση αυτή έχει ίδια περίοδο με την περίοδο ταλάντωσης λόγω του ενός κύματος. Αυτό το λέει μετά όταν δίνει τις…[Περισσότερα]
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Διαγώνισμα προσομοίωσης 2022 ΕΕΦ πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Καλημέρα, δίνω την απορία μου εδώ ως προς την “περιφορά και περιστροφή του δίσκου”
Αν το σύστημα έμενε ακίνητο τότε ο δίσκος Α θα είχε διαγράψει γωνία
θ=ωο Δt. Αλλά επειδή στρέφεται κατά γωνία π/2 αντιωρολογιακά θα έχει διαγράψει γωνία φ=ω Δt-π/2
Αν δεν είχε ωο=2 r/s αλλά πχ 3r/s τότε πόσες περιστροφές θα είχε διαγράψει; -
H/o Κωτσιόπουλος Γιώργος έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 3 έτη, 7 μήνες
Επειδή σε λίγες μέρες τα παιδιά της Γ λυκείου θα αρχίσουν επανάληψη, έφτιαξα μια προσομοίωση σε περιβάλλον geogebra στις κρούσεις.
Σκοπός είναι οι μαθητές να δουν σε εικονικό πείραμα τα φαινόμενα και ν […]
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Αφήνουμε ένα σώμα, πάνω στο δίσκο πριν από 3 έτη, 10 μήνες
Απάντηση στην ερώτηση
Τα σώματα δίσκος –Σ κινούνται μαζί και κάθε χρονική στιγμή έχουν την ίδια ταχύτητα και την ίδια επιτάχυνση, μέχρι τη χρονική στιγμή που χάνεται η επαφή. Τότε στο Σ δεν ασκείται η αντίδραση Ν του δαπέδου από το δίσκο , αλλά μόνο το βάρος του, άρα η επιτάχυνση του είναι g
Αλλά δίσκος –Σ έχουν ίδια επιτάχυνση, άρα και η…[Περισσότερα] -
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Αφήνουμε ένα σώμα, πάνω στο δίσκο πριν από 3 έτη, 10 μήνες
Μια δεύτερη γραφή του ερωτήματος i), αλλά και ένα ερώτημα, με κλικ εδώ.
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Αφήνουμε ένα σώμα, πάνω στο δίσκο πριν από 3 έτη, 10 μήνες
στη δεύτερη σχέση ΣF=mα1, θέλει ΣF=mολ α1
-
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Αφήνουμε ένα σώμα, πάνω στο δίσκο πριν από 3 έτη, 10 μήνες
Καλημέρα σε όλους.
Μια άλλη γραφή για την απάντηση του i) ερωτήματος της άσκησης : -
Ο/η Κωτσιόπουλος Γιώργος σχολίασε το άρθρο Εκτόξευση αγωγού σε μαγνητικό πεδίο, επίδραση εξωτερικής δύναμης. πριν από 3 έτη, 10 μήνες
μου αρέσει πως από ένα διάγραμμα μπορείς να βρεις μια σχέση, από αυτή μια άλλη σχέση (εξίσωση/συνάρτηση) και με επαγωγική σκέψη να καταλήξεις κάπου και όχι από ένα διάγραμμα να βρεις απλά ένα μέγεθος (όπως στην αατ να βρεις την περίοδο ή την ενέργεια της αατ). Χωρίς κανένα τέχνασμα, με απλή επαωγική σκέψη να καταλήξεις στο ζητούμενο.
Ευχαριστώ! -
H/o Κωτσιόπουλος Γιώργος έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 3 έτη, 10 μήνες
Η οριζόντια μεταλλική ράβδος ΑΓ έχει αντίσταση R1= 0,75Ω και μάζα m=2Kg μήκος L=0,5m. Η οριζόντια μεταλλική ράβδος ΑΓ μπορεί να κινείται πάνω στους οριζόντιους μεταλλικούς οδηγούς – αμελητέας αντίστασης Ρx1 και […]
-
Πολύ καλή.
Ας σκεφτούν όσοι θα βάλουν θέματα ότι τέτοια απλότητα είναι προτιμότερη από υπερπαραγωγές.
Απλότητα που δεν κάνει την άσκηση εύκολη, ή έστω ευκολότερη από τα θέματα που έχουμε δει.-
μου αρέσει πως από ένα διάγραμμα μπορείς να βρεις μια σχέση, από αυτή μια άλλη σχέση (εξίσωση/συνάρτηση) και με επαγωγική σκέψη να καταλήξεις κάπου και όχι από ένα διάγραμμα να βρεις απλά ένα μέγεθος (όπως στην αατ να βρεις την περίοδο ή την ενέργεια της αατ). Χωρίς κανένα τέχνασμα, με απλή επαωγική σκέψη να καταλήξεις στο ζητούμενο.
Ευχαριστώ!
-
-
-
Ο/η Νίκος Τουμανίδης και ο/η
Κωτσιόπουλος Γιώργος είναι πλέον φίλοι πριν από 3 έτη, 10 μήνες
- Φόρτωσε Περισσότερα