-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Συνωμοσιολογία & Εκπαίδευση πριν από 1 έτος, 3 μήνες
Προσυπογράφω
Παναγιώτης Σάμιος, Φυσικός
Πειραματικό ΓΕΛ Ρεθύμνου -
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τυπολόγιο Φυσικής Δώσατε ; πριν από 2 έτη, 3 μήνες
Πρόκειται για ατυχέστατη διατύπωση στο ΦΕΚ, που δημιουργεί αχρείαστη σύγχυση. Το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024 είναι αυτό στο οποίο θα εισαχθούν οι φετινοί υποψήφιοι. Το τυπολόγιο θα δοθεί κανονικά.
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τυπολόγιο Φυσικής Δώσατε ; πριν από 2 έτη, 3 μήνες
Για να μπουν τα πράγματα σε μια σειρά:
- Το τυπολόγιο είναι υποχρεωτικό στην Γ τάξη.
- Αρχικά το τυπολόγιο εμφανίστηκε ως συνημμένο στις οδηγίες διδασκαλίας του Σεπτέμβρη, σύμφωνα με τις οποίες θα δινόταν μόνο στις ενδοσχολικές. Σύμφωνα με ΦΕΚ του Οκτώβρη, “Στους/στις υποψηφίους/ες δίνονται τέσσερα (4) θέματα που θα συνοδεύονται από πίνακα δεδομένων…
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Απολυτήριες Εξετάσεις Φυσικής 2023 πριν από 2 έτη, 4 μήνες
Καλησπέρα Γιάννη!
Ναι, αυτό εννοούσα. Από τυπικής πλευράς μπορεί να λυθεί με βάση την εξεταστέα ύλη αλλά είναι εντελώς εκτός πνεύματος. Η σχέση μεταξύ συνισταμένης εξωτερικής ροπής και ρυθμού μεταβολής στροφορμής, σε αυτήν την απίθανη ύλη για το στερεό σώμα, περιορίζεται ουσιαστικά στην περίπτωση όπου Στ=0. -
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Απολυτήριες Εξετάσεις Φυσικής 2023 πριν από 2 έτη, 4 μήνες
Καλησπέρα! Το Δ κληρώθηκε σήμερα σε εμάς και το απορρίψαμε, ως κινούμενο στα όρια, αν όχι έξω από αυτά. Σκεφτήκαμε ότι μπορεί κανείς να δώσει αυτή τη λύση αλλά ίσως τότε θα έπρεπε να μπει κατ’ ευθείαν στο 2ο έτος της σχολής και όχι στο πρώτο. Επίσης, τι σημαίνει “στοιχειώδης μάζα 100g”… Βλέπω σωστά ότι τώρα το θέμα έχει “κατέβει”;
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Νόμος του Faraday στο στρεφόμενο δίσκο (Απορία) πριν από 2 έτη, 7 μήνες
Γεια σου Γιάννη! Αυτό θα πρέπει να το λέμε 5 φορές κάθε πρωί, πριν πάμε για μάθημα. Όταν θα φτάσουμε στην κβαντική, θα πρότεινα να το λέμε (και να το γράφουμε) 10 φορές την ημέρα.
(Δεν τα είπαμε το καλοκαίρι, ελπίζω να τα καταφέρουμε φέτος…) -
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Εξέταση Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων πριν από 2 έτη, 11 μήνες
Καλησπέρα! Προφανώς ο πίνακας τύπων και σταθερών θα πρέπει να είναι τυποποιημένος, δηλαδή να είναι αυτός ο πίνακας που βρίσκεται στο τέλος των οδηγιών που λάβαμε, με κάποιες διορθώσεις φαντάζομαι (δεν μπορώ να διανοηθώ ότι το g θα έχει τιμή 9,8m/s^2 χωρίς υπολογιστή τσέπης…). Θα πρέπει δηλαδή ο υποψήφιος να γνωρίζει εκ των προτέρων…[Περισσότερα]
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Η αρχή απροσδιοριστίας πριν από 3 έτη, 2 μήνες
Πολύ ωραία παρουσίαση!
Βρίσκω πολύ καλό το παράδειγμα με τη σχισμή, καθώς το ενδιαφέρον μας εστιάζεται στον άξονα y, οπότε η αβεβαιότητα στο Δy συναρτάται με το Δpy και όχι με το “Δp γενικώς”.Μια ακόμα παρατήρηση, για το γινόμενο ΔΕΔt, περισσότερο για εμάς παρά για τα παιδιά:
Η μονοχρωματικότητα του Laser οφείλεται κ…[Περισσότερα] -
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Πρόγραμμα Σπουδών (μεταβατικό) Φυσικής Γ΄Λυκείου πριν από 3 έτη, 6 μήνες
Προφανώς ρητορικά ρωτάω Γιάννη. Δε νομίζω ότι είναι ζήτημα θεραπείας απέναντι στις υπερπαραγωγές. Είδαμε και τα δυο προηγούμενα χρόνια, με κουτσουρεμένη ύλη η φαντασία οργίασε.
Η λογική(;) είναι “βγάζω τη ροπή αδράνειας για να χωρέσει το φαινόμενο σήραγγας”, για παράδειγμα. Αν δεν επρόκειτο για εξεταστέα ύλη δε θα υπήρχε λόγος να αφαιρούν τ…[Περισσότερα] -
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Πρόγραμμα Σπουδών (μεταβατικό) Φυσικής Γ΄Λυκείου πριν από 3 έτη, 6 μήνες
Συμφωνώ απολύτως Διονύση και πολύ σωστά το θέτει το βιβλίο στη συγκεκριμένη παράγραφο. Το ερώτημα που υπονόησα είναι: τι θα πούμε του χρόνου στα παιδιά της Γ, αφού στη Β δε θα έχουν διδαχτεί τον νόμο Gauss ηλεκτρικό πεδίο; Δε θα έχουν δει ποτέ την παράγραφο 3-3, δε θα ξέρουν τι είναι γκαουσιανή επιφάνεια κλπ.
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Πρόγραμμα Σπουδών (μεταβατικό) Φυσικής Γ΄Λυκείου πριν από 3 έτη, 6 μήνες
Συνάδελφοι, φοβάμαι ότι η κατάρτιση του “μεταβατικού ΠΣ” έχει ακριβώς τη λογική της εξεταστέας ύλης. Αλλιώς προς τι ο “ακρωτηριασμός” του στερεού και των ταλαντώσεων; Κατά τη γνώμη μου, αυτό υποκρύπτει τη λογική “κόβω από εδώ για να προσθέσω εκεί”. Στην εικόνα, άλλη μια ομορφιά:
.
https://dmarg02.files.wordpress.com/2022/03/388.jpg -
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τράπεζα θεμάτων Φυσικής Α΄Λυκείου πριν από 4 έτη
Ευχαριστώ και πάλι, Γιάννη! Ως προς το “τεχνικό”, η άποψη μου είναι ότι πρέπει να μιλάμε προς τα έξω (και) ως επαγγελματίες που έχουν γνώση και εμπειρία. Όσο δε μιλάμε εμείς για τη δουλειά μας, αφήνουμε άλλους να μιλάνε για αυτή
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τράπεζα θεμάτων Φυσικής Α΄Λυκείου πριν από 4 έτη
Καλημέρα ξανά, μετά την επισήμανση του Γιάννη Κυριακόπουλου, παραθέτω άρθρο μου που δημοσιεύτηκε στο alfavita.
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τράπεζα θεμάτων Φυσικής Α΄Λυκείου πριν από 4 έτη
Ναι Γιάννη, ευχαριστώ. Το βάζω σε σχόλιο παρακάτω.
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τράπεζα θεμάτων Φυσικής Α΄Λυκείου πριν από 4 έτη
Καλημέρα Παναγιώτη! Νομίζω αξίζει να παρατηρήσουμε δυο πράγματα: 1. το γεγονός ότι η ύλη για Α και Β Λυκείου ανακοινώνεται σε ΦΕΚ (αν δεν κάνω λάθος, αυτό μέχρι τώρα γινόταν μόνο για τη Γ) και 2. Μέχρι τώρα έχουν εκδοθεί οδηγίες για Δημοτικό και Γυμνάσιο, όπου μάλιστα γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στα κενά που έχει δημιουργήσει η τηλεκπαίδευση. Γι…[Περισσότερα]
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τράπεζα θεμάτων Φυσικής Α΄Λυκείου πριν από 4 έτη
Η λύση βρέθηκε και είναι πολύ απλή: αντί να αλλάξουμε την (Αγία) Τράπεζα, αυξήσαμε την ύλη
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Τα προβλήματα Fermi πάνε σχολείο… πριν από 4 έτη, 5 μήνες
Εξαιρετική ανάρτηση Γιώργο!
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Μια ράβδος με βαρίδι. Άσκηση στην Η/Μ επαγωγή πριν από 4 έτη, 5 μήνες
Ευχαριστώ πολύ, Αποστόλη!
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Μια ράβδος με βαρίδι. Άσκηση στην Η/Μ επαγωγή πριν από 4 έτη, 5 μήνες
Ευχαριστώ για το σχόλιο Κώστα.
Συμφωνώ, οι δυο θερμότητες παράγονται από το ίδιο ρεύμα και αυτό απορρέει από τις “φυσικές δεσμεύσεις” του συστήματος. Αν οι αντιστάτες ήταν παράλληλοι μεταξύ τους, θα καταλήγαμε στο αντίστροφο αποτέλεσμα.
Να είσαι καλά.
-
Ο/η Παναγιώτης Σάμιος σχολίασε το άρθρο Μια ράβδος με βαρίδι. Άσκηση στην Η/Μ επαγωγή πριν από 4 έτη, 6 μήνες
Ευχαριστώ Χρήστο.
- Φόρτωσε Περισσότερα