-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Επαφή με τοίχο και κατάργηση δύναμης πριν από 1 εβδομάδα, 5 μέρες
Ερώτηση: Δεν μπορεί να υπάρχει επαφή μεταξύ δύο σωμάτων , χωρίς να υπάρχει δύναμη μεταξύ τους;
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Γραπτή Εξέταση Στερεό πριν από 2 εβδομάδες, 4 μέρες
Καλημέρα Θοδωρή .
Με το συντελεστή τριβής ολίσθησης ,τη στιγμή που αφήνεις τον κύλινδρο,ελέγχεις δύο καταστάσεις Α. Να αρχίσει να κινείται Β. Να παραμείνει ακίνητος. Με την ταχύτητα το κ.μ. που δίνεις μετά επιλέγεις την κατάσταση Α γιατί με την κατάσταση Β δεν θα είχες ucm.
Έχω τη γνώμη ότι χωρίς την τριβή ολίσθησης που παραπέμπει στο α…[Περισσότερα] -
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Γραπτή Εξέταση Στερεό πριν από 2 εβδομάδες, 5 μέρες
Ερώτηση : Στο Β2 αφού ο κύλινδρος αποκτάει ταχύτητα ξεκινώντας από τη θέση που τον κρατάμε ακίνητο ,σε τι χρειάζεται ο συντελεστής τριβής ολίσθησης ;
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Μια στρεφόμενη αβαρής ράβδος ασκεί μόνο ακτινική δύναμη; πριν από 1 μήνα, 1 εβδομάδα
Αυτό που έγραψα παραπάνω είναι απόλυτα μαθηματική διαδικασία. Δεν είναι ποιοτικό συμπέρασμα.
Για μία μεταβολή της θέσης : ΘΜΚΕ στο σώμα ΔΚ = Wβάρους σώματος συν-πλην Wδύναμης από τη ράβδο στο σώμα.
ΘΜΚΕ στο σύστημα ΔΚ = Wβάρους σώματος
Άρα Wδύναμης από τη ράβδο στο σώμα. = 0 . Δηλαδή η F από τη ράβδ…[Περισσότερα]
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Μια στρεφόμενη αβαρής ράβδος ασκεί μόνο ακτινική δύναμη; πριν από 1 μήνα, 1 εβδομάδα
Μια απάντηση
Αν η δύναμη από τη ράβδο στο σώμα δεν είναι κάθετη στην ταχύτητα ( ακτινική) , το έργο της πρέπει να προστεθεί ή να αφαιρεθεί στο ΘΜΚΕ στο σώμα. Δηλαδή το σώμα θα ήταν λίγο πιο κάτω ή λίγο πιο πάνω από τη θέση που βγαίνει κατά την εφαρμογή της ΑΔΜΕ, στο σύστημα ράβδος-σώμα με mρ=0
Άτοπο.
Νομίζω ότι η μεγάλη ανάλυση δημιουργεί χάο…[Περισσότερα] -
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Σχέδιο μαθήματος 5 και 6 στις κρούσεις πριν από 2 μήνες
Τελειώνω τις αναρτήσεις με τα < ΣΧΕΔΙΟ 5 + ΣΧΕΔΙΟ 6 > για τις κρούσεις Γ Λυκείου και των ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ των ερωτήσεων του ΣΧΕΔΙΟΥ 4.
Στο ΣΧΕΔΙΟ 6 , όλες οι κατηγορίες έχουν λυμένο παράδειγμα και αντίστοιχη
( λίγο πιο δύσκολη) εφαρμογή.
Τα θέματα με το σύμβολο (Δ) είναι δύσκολα. Μπορούν οι υποψήφιοι αφού μελετήσουν το παράδειγμα και τη…[Περισσότερα] -
H/o Πανανάς Γιάννης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 2 μήνες
Σχέδιο μαθήματος 5 και 6 στις κρούσεις
Σχέδιο μαθήματος 5 Σχέδιο μαθήματος 6 Απαντήσεις ερωτήσεων του σχεδίου 4 -
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Σχέδιο μαθήματος 3 και 4 στις κρούσεις πριν από 2 μήνες
Καλημέρα Διονύση
Ευχαριστώ για το σχόλιο.
Ελπίζω η εργασία αυτή να βοηθήσει κάποιους συναδέλφους και κάποιους υποψήφιους.
Να είσαι καλά.
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Σχέδιο μαθήματος 3 και 4 στις κρούσεις πριν από 2 μήνες
Συνεχίζω με την ανάρτηση των < ΣΧΕΔΙΟ 3 + ΣΧΕΔΙΟ 4 > για τις κρούσεις Γ Λυκείου και των ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ των ερωτήσεων του ΣΧΕΔΙΟΥ 2.
Σε κάθε περίπτωση των Σχεδίων αυτών , εκτός από τα φαινόμενα και τους νόμους που ισχύουν ,περιέχονται ένα λυμένο παράδειγμα και μία αντίστοιχη
( λίγο πιο δύσκολη ) εφαρμογή.
Τα θέματα με το σύμβολο (Δ) εί…[Περισσότερα] -
H/o Πανανάς Γιάννης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 2 μήνες
Σχέδιο μαθήματος 3 και 4 στις κρούσεις
Σχέδιο μαθήματος 3 Σχέδιο μαθήματος 4 Απαντήσεις στις ερωτήσεις του σχεδίου 2-
Συνεχίζω με την ανάρτηση των < ΣΧΕΔΙΟ 3 + ΣΧΕΔΙΟ 4 > για τις κρούσεις Γ Λυκείου και των ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ των ερωτήσεων του ΣΧΕΔΙΟΥ 2.
Σε κάθε περίπτωση των Σχεδίων αυτών , εκτός από τα φαινόμενα και τους νόμους που ισχύουν ,περιέχονται ένα λυμένο παράδειγμα και μία αντίστοιχη
( λίγο πιο δύσκολη ) εφαρμογή.
Τα θέματα με το σύμβολο (Δ) είναι δύσκολα. Μπορούν οι υποψήφιοι αφού μελετήσουν το παράδειγμα και τηλύση του ,να το λύσουν μόνοι τους και μετά να προσπαθήσουν τη εφαρμογή.
Στο επόμενο θα αναρτήσω τα < ΣΧΕΔΙΟ 5 + ΣΧΕΔΙΟ 6 > και κλείνει ο κύκλος των ΣΧ. ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ.
Για τυχόν λάθη ή παρατηρήσεις , το mail μου είναι στην τελευταία σελίδα.
-
Καλημέρα Γιάννη.
Πολύ μεγάλη και αναλυτική δουλειά.
Σε ευχαριστούμε που την μοιράζεσαι μαζί μας… -
Καλημέρα Διονύση
Ευχαριστώ για το σχόλιο.
Ελπίζω η εργασία αυτή να βοηθήσει κάποιους συναδέλφους και κάποιους υποψήφιους.
Να είσαι καλά.
-
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Σχέδιο Μαθήματος 1 στις κρούσεις Γ Λυκείου πριν από 2 μήνες, 1 εβδομάδα
Θεώνη σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Να είσαι καλά.
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Σχέδιο μαθήματος 2 στις κρούσεις Γ Λυκείου πριν από 2 μήνες, 1 εβδομάδα
Για όσους ασχολήθηκαν ή θα ασχοληθούν με το Σχέδιο 2 .
Στην ΑΣΚΗΣΗ 1 το στοιχείο 25% είναι λάθος . Το σωστό είναι 75%. Να παραλειφθεί η ερώτηση δ.
Επίσης να παραλειφθεί η ΑΣΚΗΣΗ 2. -
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Σχέδιο μαθήματος 2 στις κρούσεις Γ Λυκείου πριν από 2 μήνες, 1 εβδομάδα
Στο τέλος του ΣΧΕΔΙΟΥ 2 δίνω τις ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ και τις ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ του ΣΧΕΔΙΟΥ 1.
Τις ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ του ΣΧΕΔΙΟΥ 2 θα τις δώσω στο επόμενο ΣΧΕΔΙΟ 3 + ΣΧΕΔΙΟ 4
Για τυχόν λάθη ή παρατηρήσεις , το mail μου είναι στην τελευταία σελίδα.
-
H/o Πανανάς Γιάννης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 2 μήνες, 1 εβδομάδα
Σχέδιο μαθήματος 2 στις κρούσεις Γ Λυκείου
Σχέδιο Μαθήματος 2-
Στο τέλος του ΣΧΕΔΙΟΥ 2 δίνω τις ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ και τις ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ του ΣΧΕΔΙΟΥ 1.
Τις ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ του ΣΧΕΔΙΟΥ 2 θα τις δώσω στο επόμενο ΣΧΕΔΙΟ 3 + ΣΧΕΔΙΟ 4
Για τυχόν λάθη ή παρατηρήσεις , το mail μου είναι στην τελευταία σελίδα.
-
Για όσους ασχολήθηκαν ή θα ασχοληθούν με το Σχέδιο 2 .
Στην ΑΣΚΗΣΗ 1 το στοιχείο 25% είναι λάθος . Το σωστό είναι 75%. Να παραλειφθεί η ερώτηση δ.
Επίσης να παραλειφθεί η ΑΣΚΗΣΗ 2.
-
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Σχέδιο Μαθήματος 1 στις κρούσεις Γ Λυκείου πριν από 2 μήνες, 1 εβδομάδα
Συνεχίζω με την ανάρτηση του Σχ, Μαθ. 1 για τις κρούσεις Γ Λυκείου.
Οι απαντήσεις των ερωτήσεων του Σχ. Μαθ. 1 θα αναρτηθούν στο τέλος του επόμενου ( Σχ. Μαθ. 2 ).
Τα θέματα με το σύμβολο (Δ) είναι δύσκολα. Μπορούν οι υποψήφιοι αφού μελετήσουν το παράδειγμα και τη λύση του ,να το λύσουν μόνοι τους και
μετά να προσπαθήσουν τη εφαρμογή.
Γι…[Περισσότερα] -
H/o Πανανάς Γιάννης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 2 μήνες, 1 εβδομάδα
Σχέδιο Μαθήματος 1 στις κρούσεις Γ Λυκείου
Σχέδιο Μαθήματος 1-
Συνεχίζω με την ανάρτηση του Σχ, Μαθ. 1 για τις κρούσεις Γ Λυκείου.
Οι απαντήσεις των ερωτήσεων του Σχ. Μαθ. 1 θα αναρτηθούν στο τέλος του επόμενου ( Σχ. Μαθ. 2 ).
Τα θέματα με το σύμβολο (Δ) είναι δύσκολα. Μπορούν οι υποψήφιοι αφού μελετήσουν το παράδειγμα και τη λύση του ,να το λύσουν μόνοι τους και
μετά να προσπαθήσουν τη εφαρμογή.
Για τυχόν λάθη ή παρατηρήσεις , το mail μου είναι στην τελευταία σελίδα.
-
Πολύ προσεγμένο σχέδιο μαθήματος! Μπράβο σας! Σας ευχαριστούμε πολύ.
-
Θεώνη σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Να είσαι καλά.
-
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Εισαγωγή στις κρούσεις Γ Λυκείου πριν από 2 μήνες, 2 εβδομάδες
Κώστα και ακούραστε Διονύση ευχαριστώ για το σχόλιο.
Να είστε καλά. -
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Εισαγωγή στις κρούσεις Γ Λυκείου πριν από 2 μήνες, 2 εβδομάδες
Καλή σχολική χρονιά.
Για τους συναδέλφους κυρίως των σχολείων που αρχίζουν τη ύλη της Γ Λυκείου το Σεπτέμβρη και τουςμαθητές ,προτείνω τον τρόπο διδασκαλίας με σχέδια μαθήματος. Στις ΚΡΟΥΣΕΙΣ θα αναρτήσω την ΕΙΣΑΓΩΓΗ και 6 ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ , σε τέσσερις περίπου εβδομάδες.
Μπορεί να είναι χρήσιμα σε κάποιο…[Περισσότερα] -
H/o Πανανάς Γιάννης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 2 μήνες, 2 εβδομάδες
Εισαγωγή στις κρούσεις Γ Λυκείου
Εισαγωγή στις κρούσεις-
Καλή σχολική χρονιά.
Για τους συναδέλφους κυρίως των σχολείων που αρχίζουν τη ύλη της Γ Λυκείου το Σεπτέμβρη και τουςμαθητές ,προτείνω τον τρόπο διδασκαλίας με σχέδια μαθήματος. Στις ΚΡΟΥΣΕΙΣ θα αναρτήσω την ΕΙΣΑΓΩΓΗ και 6 ΣΧΕΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ , σε τέσσερις περίπου εβδομάδες.
Μπορεί να είναι χρήσιμα σε κάποιους. Ευχαριστώ το ylikonet για τη φιλοξενία.
Τα θέματα με το σύμβολο (Δ) είναι δύσκολα. Μπορούν οι υποψήφιοι αφού μελετήσουν το παράδειγμα και τη λύση του ,να το λύσουν μόνοι τους και μετά να προσπαθήσουν τη εφαρμογή.
Για τυχόν λάθη ή παρατηρήσεις , το mail μου είναι στην τελευταία σελίδα. -
Πολύ καλή δουλειά (όπως συνηθίζεις).
Είμαι βέβαιος ότι η ανάρτηση θα κάνει “αίσθηση”, δεδομένης της “ζήτησης” για υλικό διδασκαλίας από τους συναδέλφους.
Θα ανα-δημοσιεύσω την ανάρτηση σου και σε ευχαριστώ για την χρόνο σου να μας την δώσεις.
Καλή συνέχεια, εννοείται ότι την περιμένουμε :-).
-
Κώστα και ακούραστε Διονύση ευχαριστώ για το σχόλιο.
Να είστε καλά. -
Καλή σχολική χρονιά Γιάννη.
Μεγάλη δουλειά!!!
Περιμένουμε και τη συνέχεια..
-
-
Ο/η Πανανάς Γιάννης σχολίασε το άρθρο Θέματα Φυσικής στις Πανελλαδικές 2025 πριν από 5 μήνες, 3 εβδομάδες
Στο Δ4 υπάρχει θέμα με τους ….θεματοδότες.
Αν δεν γνωρίζεις μία δύναμη ( δεν οφείλεις ) στη δοκό , πως θα πάρεις Στ=0 ; - Φόρτωσε Περισσότερα
Τελειώνω τις αναρτήσεις με τα < ΣΧΕΔΙΟ 5 + ΣΧΕΔΙΟ 6 > για τις κρούσεις Γ Λυκείου και των ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ των ερωτήσεων του ΣΧΕΔΙΟΥ 4.
Στο ΣΧΕΔΙΟ 6 , όλες οι κατηγορίες έχουν λυμένο παράδειγμα και αντίστοιχη
( λίγο πιο δύσκολη) εφαρμογή.
Τα θέματα με το σύμβολο (Δ) είναι δύσκολα. Μπορούν οι υποψήφιοι αφού μελετήσουν το παράδειγμα και τη λύση του ,να το λύσουν μόνοι τους και μετά να προσπαθήσουν τη εφαρμογή.
Η ΕΡΓΑΣΙΑ ολοκληρώνεται με θέματα Α-Β-Γ στα πρότυπα των πανελλαδικών εξετάσεων ( Τα θέματα Δ αναφέρονται σε διαφορετικά τμήματα της ύλης και αποτελούν αντικείμενο ξεχωριστού κεφαλαίου) . Οι λύσεις των θεμάτων και των εφαρμογών είναι στο τέλος της εργασίας.
Για τυχόν λάθη ή παρατηρήσεις , το mail μου είναι στην τελευταία σελίδα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Αποστόλη και στο Διονύση.
Καλημέρα Γιάννη και σε ευχαριστούμε για τη μεγάλη προσφορά σου!