Τα σημερινά θέματα Φυσικής, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Για τα θέματα Φυσικής πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Ημερήσια)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Για τα θέματα ‘ΦΥΣΙΚΗ (Εσπερινά)’ παλαιό σύστημα, πατήστε εδώ.
Οι λύσεις των θεμάτων Β, Γ και Δ από τον Κώστα Ψυλάκο, τον οποίο ευχαριστώ.
Οι αντίστοιχες λύσεις των θεμάτων του παλαιού συστήματος, ξανά από τον Κώστα Ψυλάκο.
Τα θέματα του νέου συστήματος σε Word από τον Χρήστο Τσουκάτο, τον οποίο ευχαριστώ.
Καλησπέρα Διονύση,
Όχι, δικές μου αλλά όπως είπα στο πόδι!
(Τις έστειλα όμως πρώτα στον Ψυλλάκο να διορθώσει τα λάθη!)
Μεταφορά από το F/B μου
Μία γνώμη και από εμένα για τα θέματα Φυσικής (Νεο).
Β3. Απαιτούσε ψυχραιμία και ευχέρεια στη διαχείριση της οριζόντιας βολής πού έχει δουλευτεί στη Β Λυκείου κυρίως.
Θέμα Γ. Πολύ συνηθισμένο θέμα επαγωγής. ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΑΚΟΛΟΥΘΟ με τη ρητορική του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής που διατυμπάνιζε υπερήφανα ότι θα αποφύγει τέτοιου είδους ασκησιολογία.
Τα υπόλοιπα δεν απαιτούν σχολιασμό.
Χιλιοειπωμένα φροντιστηριακά θέματα που υπάρχουν αυτούσια σε κάθε βοήθημα ή φυλλάδιο.
Ως τελική εκτίμηση θα πω μία από τα ίδια. Βαθμός δυσκολίας σχεδόν οριζόντιος. Κριτική σκέψη δεν απαιτείτο, αρκούσε η ψυχραιμία και οι μεθοδολογικοί μηχανισμοί.
Περαστικά μας
Παιδιά μάλλον αποδείχτηκε "κατά λάθος θέμα".
Όμως……
Πρέπει να έχουμε θέματα που θα λυθούν από ελάχιστους;
Πιστεύω πως σε υγιή θέματα, με μικρές απαντήσεις, θέματα που ο καλός μαθητής τα λύνει σε 1,5 ώρα χωρούν δύσκολα θέματα.
Χωρούν οι δύο δίσκοι, η τριβή που τραβά την ανηφόρα (με σημαίες και με ταμπούρλα), το περικοπέν θέμα του Πρόδρομου με την μειούμενη ένταση και άλλα. Το να μπει στην Ιατρική με 19 στη φυσική ο καλύτερος δεν είναι κακό.
Τα κομμένα νήματα είναι το κακό.
Μα, και αυτό Γιάννη, από κομμένο νήμα προέκυψε
Συνάδελφοι. Το Δ5 κυκλοφορεί ως άσκηση σε βοηθήματα, αλλά με ράβδο συνδεδεμένη στο κέντρο του δίσκου.
Η γραμμική ταχύτητα του άκρου της ράβδου είναι η ταχύτητα του κέντρου μάζας του δίσκου, οπότε
ω1.r = ω2 . (R-r)
dθ1/dt . r = dθ2/dt . (R-r)
θ1 = π/2 . (R-r)/r κ.λ.π.
Κλασσικό ερώτημα που ζητείται σε αυτήν: "Το μέτρο του spin του δίσκου, όταν το μέτρο της στροφορμής της ράβδου είναι Lρ = ….kgm^2/s. Η κεντρική επιτροπή τι απάντηση έδωσε;
το ερώτημα το είχα θέσει και στο Γιάννη Κυρ με e-mail με αφορμή ένα διαγώνισμα ενός σχολείου στο οποίο δινόταν λάθος απάντηση. Τότε για επιβεβαίωση ο Γιάννης είχε φτιάξει και ένα IP που δεν ξέρω πως μπορώ να ανεβάσω. Διονύση να το στείλω να το ανεβάσεις εσύ;
Στείλε το Τάσο!
Με μια "βοήθεια" από τον Κώστα, πάντα αποφεύγεις τις λακκούβες
Είναι φανερό πως οι υποψήφιοι της Ιατρικής και των Ικάρων δεν χρειάζεται να αποδείηουν τις ικανότητές τους στην Φυσική ή τέλος πάντων είναι πολύ πιο σπουδαίο να αποδείξουν πως ξέρουν να χειρίζονται χωρίς πανικό ιδιαίτερα κρίσιμες χρονικά καταστάσεις. Και τα θέματα και φέτος είναι μια καλή δοκιμασία σε αυτό το πεδίο
Τα Δ θέματα των Πανελλάδικών εδώ και χρόνια κερδίζουν όλα τα όσκαρ
( σεναρίου , σκηνοθεσίας, υοκριτικής , κουστουμιών, σκηνικών , διανομής , εφέ , μακιγιάζ … )
Ίσως μόνο χάνουν στην μουσική ( πολύ πένθιμη ).
Και απορώ πως κανένα Πανεπιστημιακό σύγγραμμα Γενικής Φυσικής διεθνώς δεν ενσωματώνει τα θέματα αυτά ή σαν αυτά . Οι εκπαιδευτικοί όλου του κόσμου πρέπει να αξιοποιήσουν τόσο ωραία θέματα που βοηθούν τους νέους να γνωρίσουν και να αγαπήσουν ( sic ρε ) την επιστήμη, με τροχαλίες κεκλιμένα , νήματα, ελατήρια, δοκούς με αρθρώσεις και λείους τοίχους, που λέγεται …. (;).
Αυτό δεν είπαμε πως είναι Φυσική ;
Αυτό είναι ;
Ναι ξέρω άλλο Διδακτική άλλο Διαγωνισμός. Ακόμα και αν το δεύτερο παραμορφώνει και απαλλοτριώνει εντελώς το πρώτο.,
Κι εγώ το αγάπησα αυτό το άθλημα αλλά είπα να μην κάνω πανανθρώπινη αξία και την τρέλλα μου.
Το αρχείο i.p. που ανέφερε παραπάνω ο Τάσος, με κλικ εδώ.
Καλησπέρα στους συνάδελφους μια παρατήρηση και απο μένα .δε προλαβα να διαβάσω ολα τα σχολια των συναδελφων μπορει να εχει ειπωθει.Στο νεο συστημα στο κεκλιμενο δίνεται γωνια 45 χωρις να χρειαζεται στις λυσεις .Λεμε στους μαθητες μας να χρησιμοποιουν ολα τα δεδομενα …
Καλησπέρα σε όλους το Δ5i δενμπορεί να λυθεί και έτσι;
https://ibb.co/Ycx1Z15
Γεια σας ειμαι μαθητης της Γ λυκειου και χρησιμοποιω το σαιτ σας εδω και πολυ καιρο και θα ηθελα να σας πω ενα μεγαλο ευχαριστω γιατι με βοηθησε πολυ στην προετοιμασια μου για της σημερινες εξετασεις(ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ).
Θα ηθελα την γνωμη σας για κατι, αποτι ειδα στις προτεινομενες λυσεις δεν εχω κανει καποιο λαθος στο γραπτο μου απλα απο το αγχος μου αντι στο Α5 να γραψω τις απαντησεις ολογραφως εγραψα απλα ΣΛ.
Κοβεται ολοκληρο το ερωτημα σε αυτη την περιπτωση;
Καλησπέρα Νίκο.
Στις ροπές στο Δ1, δεν χρειάζεται η γωνία της ράβδου με το οριζόντιο επίπεδο;
Κώστα, μπορεί να απαντηθεί και έτσι.
Νομίζω ότι κάτι παρόμοιο, έγραψε παραπάνω ο Διονύσης Μητρόπουλος.