-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Διαγωνίσματα Study4exams με τις λύσεις 2015-2022 πριν από 4 έτη, 1 μήνα
Σας ευχαριστώ ελπιζω να βοηθήσει
-
H/o Σαρρής Νικόλαος έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 4 έτη, 1 μήνα
Προσπάθησα να μαζέψω και να κατηγοριοποιήσω τα διαγωνίσματα απο το 2015 έως σήμερα .Θα ανανεώνω σε κάθε νέα ανάρτηση του υπουργείου.Ελπίζω να βοηθήσει τα παιδιά.
Περισσότερα με κλικ εδώ.
ΥΓ. θέματα με κύ […]

-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Σας ευχαριστώ πολύ Κύριε Παπασγουρίδη για τα σχολιά σας .στο Δ θέμα αναφέρομαι στο μέτρο της μεταβολής της ορμής .Για τη λύση έχετε δίκιο θα έπρεπε να αναφέρω θετική φορά.Για τα μαθηματικά θα συμφωνήσω μαζί σας πως δεν πρέπει να δίνονται ασκήσεις με δευτεροβάθμια λύση αλλά η επίλυση της συγκεκριμένης άσκησεις δεν απαιτεί διακρινουσα , γιατι γίν…[Περισσότερα]
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σας .Θα συμφωνήσω μαζί σας πως το μέτρο υπολογιζεται και απο Α.δ.ε.τ
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Καλημέρα Σας ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας με βοήθησαν πολύ
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Καλημερα Κύριε Μάργαρη ,Σας ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις σας
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Σας ευχαριστώ πολύ για την τοποθετησή σας
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Κύριε Καβαλλιερατο σας ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σας και τα σχολια σας .Εχετε δίκιο για την παρατήρηση σχετικά με το ελατήριο αλλά νομίζω πως στα πλαίσια της γ λυκείου δε νομίζω να υπάρχει άλλος τρόπος να εξηγήσουμε στα παιδιά το τι είναι συσπειρωμένο ελατήριο από το να τους πούμε πως συσπείρωση εννοούμε ελάττωση του μήκους του ελατηρ…[Περισσότερα]
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Σας ευχαριστώ πολύ Κύριε Κορκίζογλου .Δυστυχώς με την περικοπή της ύλης αισθάνομαι οτι ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια φαινόμενα.Ευτυχώς που σε αυτόν εδω το χώρο υπάρχει πολύ φαντασία και γνώση, που μας βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι.
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Κύριε Ριζόπουλε έχετε δίκιο είναι ακατάλληλο θέμα για μαθητές θα το διορθώσω σας ευχαριστώ πολύ για την παρατηρησή σας
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
σας ευχαριστω πολυ για τις παρατηρησεις.Έχετε δίκιο για τη χρονική στιγμή που το ανέβασα αλλά δυστυχώς ο διαθέσιμος χρόνος τέτοια εποχή είναι δύσκολο να βρεθεί
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Φυσικής Γ. 2021 πριν από 4 έτη, 10 μήνες
Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια, καλή δύναμη να έχουμε και εμείς αλλά περισσότερο οι μαθητές μας να αντέξουμε για ακόμη μια χρονιά τη διαδικασία των πανελληνίων
-
H/o Σαρρής Νικόλαος έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 4 έτη, 11 μήνες
Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά ένα διαγώνισμα για την επανάληψή τους .Οποιαδήποτε παρατήρηση -διόρθωση είναι καλοδεχούμενη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων τους διαχειριστές του ylikonet .
επαναληπτικο […]

-
Νίκο καλημέρα!
Ένα πολύ ισορροπημένο διαγώνισμα
με ιδέες από το ψηφιακό βοήθημα
Ωραία Β θέματα προσιτά σε κάθε σοβαρό από άποψη προετοιμασίας μαθητή
Θέμα Γ που αποφεύγει περσινά βάλε -βγαλε
και Δ θέμα που μπορεί αρχικά στη όψη να προκαλεί εντύπωση ,αλλά διαβάζοντας το κάνεις βλέπει ότι ρέει πολύ ήρεμα και μπορεί να ακολουθηθεί από τον ενημερωμένο μαθητή
Εκτιμώ ότι παρά το γεγονός ότι αναρτάται μια ανάσα πριν τις εξετάσεις θα τιμηθεί κατά την προσφιλή έκφραση του Διονύση , δεόντως-
Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια, καλή δύναμη να έχουμε και εμείς αλλά περισσότερο οι μαθητές μας να αντέξουμε για ακόμη μια χρονιά τη διαδικασία των πανελληνίων
-
-
Νίκο πολύ καλό, μπράβο.
Δεν έχω τον χρόνο να το δω αναλυτικά γιατί είμαι στο σχολείο, όμως μου άρεσαν πολύ τα Α1, Α2, Α3, Α4 και όλο το Β θέμα. Δεν έχω δει καλά τα Γ και Δ.
Νομίζω ότι στο Α4 θα ήθελα σε ένα σχήμα αντίθετες ροπές και ίσως έπρεπε να το ανεβάσεις λίγο πιο νωρίς.
Πολλά μπράβο και πάλι.-
σας ευχαριστω πολυ για τις παρατηρησεις.Έχετε δίκιο για τη χρονική στιγμή που το ανέβασα αλλά δυστυχώς ο διαθέσιμος χρόνος τέτοια εποχή είναι δύσκολο να βρεθεί
-
-
Καλημέρα Νίκο. Ευχαριστούμε για το Διαγώνισμα!
Νομίζω ότι στο ερώτημα Α3 υπάρχει ένα γκρι σημείο… Ρωτάς: “Το χρονικό διάστημα ανάμεσα σε τρεις διαδοχικούς μηδενισμούς της ενέργειας ταλάντωσης της σύνθετης κίνησης“.
Για το διακρότημα μπορούμε να μιλάμε για δυναμική ενέργεια; Και κατ΄επέκτασιν για ενέργεια ταλάντωσης; Το σχολικό μελετάει το διακρότημα κινηματικά. Οποιοδήποτε ερώτημα αφορά ενέργεια διακροτήματος είναι εκτός ύλης.
Το αν ορίζεται ή όχι η δυναμική ενέργεια διακροτήματος, έχει συζητηθεί π.χ. ΕΔΩ και ΕΔΩ όπου θα διαπιστώσεις ότι υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ μας, άρα είναι κατά τη γνώμη μου ένα ακατάλληλο θέμα για μαθητές.-
Κύριε Ριζόπουλε έχετε δίκιο είναι ακατάλληλο θέμα για μαθητές θα το διορθώσω σας ευχαριστώ πολύ για την παρατηρησή σας
-
-
Καλημέρα Νίκο και συγχαρητήρια για το διαγώνισμά σου!
Στο Δ θέμα βλέποντας το σχήμα, νόμισα ότι θα έκανες ΑΔΜΕ για τη ράβδο όταν διακόπτουμε το ρεύμα.
Αλλά διαβάζοντας παρακάτω, είδα ότι δεν χρειάζεται, αφού αποσπάται η μάζα στο άκρο της ράβδου και μετά γίνεται η κρούση κλπ.
Αν ήταν στην ύλη όλο το Στερεό, θα μπορούσε να γίνει.
Οψόμεθα για του χρόνου….
Να είσαι καλά.-
Σας ευχαριστώ πολύ Κύριε Κορκίζογλου .Δυστυχώς με την περικοπή της ύλης αισθάνομαι οτι ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια φαινόμενα.Ευτυχώς που σε αυτόν εδω το χώρο υπάρχει πολύ φαντασία και γνώση, που μας βοηθάει να γινόμαστε καλύτεροι.
-
-
Kαλησπερα σας. Εχω διαβασει προσεκτικα τα θεματα Α,Β,Γ του Διαγωνισματος. Ειναι πολυ καλο.Δυο παρατηρησεις θα ηθελα να κανω που ισως ειναι λεπτομερειες.Στο θεμα Β3 ζητατε την μεγιστη συσπειρωση του ελατηριου.Ειναι η συσπειρωση σε σχεση με το φυσικο του μηκος και η απαντηση υπαρχει στις τρεις πιθανες απαντησεις α),β),γ). Ομως αν ενα ελατηριο ειναι τεντωμενο σε σχεση με το φυσικο του μηκος και εμεις απλως του μειωσουμε το τεντωμα αλλα το μηκος του εξακολουθει να ειναι μεγαλυτερο του φυσικου,τοτε αυτη η κινηση των σπειρων προς το φυσικο μηκος μαλλον παλι λεγεται συσπειρωση.Θελω να πω οτι η λεξη συσπειρωση μπορει να ερμηνευτει και διαφορετικα αν δεν αναφερεται σε σχεση με ποια θεση.. Βεβαια στην συγγεκριμενη ασκηση,η συσπειρωση σε σχεση με την αρχικη θεση ειναι διπλασια του πλατους ταλαντωσης που δεν υπαρχει στις τρεις πιθανες απαντησεις, αρα ειναι σαφες τι εννοειτε.Πιο παλια σε καποιες Πανελληνιες ειχε δημιουργηθει καποιο θεμα μεταξυ συναδελφων που διαφωνουσαν για το τι σημαινει συσπειρωση..Δημιουργουνται δηλαδη καμια φορα παρανοησεις που εχουν σχεση με την διαφορετικη ερμηνεια λεξεων.
Και αλλη μια παρατηρηση: Στο ερωτημα Γ2 Η επαγωγικη ταση ταυτιζεται με την ΗΕΔ απο επαγωγη?
Σε κλειστο κυκλωμα οπως αυτο της ασκησης,αν καποιος ζηταει την επαγωγικη ταση που αναπτυσεται στην ραβδο,ειναι βεβαιο οτι εννοει την ΗΕΔ απο επαγωγη που αναπτυσεται στο κυκλωμα και οχι την ταση στα ακρα της ραβδου η οποια γενικα ειναι διαφορετικη? Παντως ταση ειναι η διαφορα δυναμικου μεταξυ δυο σημειων,ενω ηλεκτρεγερτικη δυναμη ειναι η κυκλοφορια του ηλεκτρικου πεδιου σε ολη την καμπυλη που οριζει το κυκλωμα Kοιταξα το βιβλιο και δεν βρηκα να οριζει καπου με σαφη τροπο την εννοια “Επαγωγικη ταση” Στο παραδειγμα 7 την ζηταει αλλα στο σχημα φαινεται ο κυκλικος αγωγος να ειναι ανοιχτος οποτε εκει σιγουρα επαγωγικη ταση και ΗΕΔ ταυτιζονται. Μπορει να κανω και λαθος.Σας Ευχαριστω.-
Κύριε Καβαλλιερατο σας ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σας και τα σχολια σας .Εχετε δίκιο για την παρατήρηση σχετικά με το ελατήριο αλλά νομίζω πως στα πλαίσια της γ λυκείου δε νομίζω να υπάρχει άλλος τρόπος να εξηγήσουμε στα παιδιά το τι είναι συσπειρωμένο ελατήριο από το να τους πούμε πως συσπείρωση εννοούμε ελάττωση του μήκους του ελατηρίου σε σχέση με τη θφμ και επιμήκυνση αύξηση του μήκους του.όσο για την Επαγωγική τάση νομίζω οτι σαν όρος εννοείται “επαγωγική τάση =τάση λόγω του φαινόμενου της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής” αν κάποιος σοφότερος μπορεί να συνεισφέρει στην συζήτηση θα ήταν καλοδεχούμενος.
-
Nαι συμφωνω “επαγωγική τάση =τάση λόγω του φαινόμενου της ηλεκτρομαγνητικής επαγωγής. Ομως αυτη ειναι η ταση στα ακρα του κινουμενου αγωγου που ειναι Ε-Ιr οπου r η αντισταση του αγωγου, ή Ε σκετο οπου ειναι ηλεκτρεγερτικη δυναμη? Εγω παντως εχω την απορια.
-
Καλημέρα Νικόλαε.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο όρος “επαγωγική τάση” πρέπει να αποφεύγεται, αφού μπορεί να οδηγήσει σε παρανοήσεις.
Ας μείνουμε μόνο στην ΗΕΔ από επαγωγή και στην “τάση” μεταξύ δύο σημείων.
Όμως το σχολικό βιβλίο που διδάσκονται τα παιδιά, δεν έχει αυτήν την λογική.
Ας δούμε τι γράφει:https://1.bp.blogspot.com/–PUaKidbKaI/YMBGw8tNnSI/AAAAAAAAK4M/DPUGXqGmcJQbnSGT-OkhnCQ7SVh6qfpiQCLcBGAsYHQ/w640-h200/2%25CF%2587.JPG
και παρακάτω:
https://1.bp.blogspot.com/-wiY7heNE1Rw/YMBGwmMCBxI/AAAAAAAAK4I/TorW3TlqQTw5WR-LY5Eqwh16RjThmTCHgCLcBGAsYHQ/w640-h164/22%25CE%25B1.JPG-
Καλημερα Διονύση. Και εγω πιστευω οτι ο ορος αυτος πρεπει να αποφευγεται.Στις προτασεις του σχολικου που επισυναπτεις χρησιμοποιειται μεν,αλλα με εναν επιπολαιο τροπο χωρις να εχει οριστει νωριτερα.Εγω καταλαβαινω οτι επαγωγικη ταση ειναι η διαφορα δυναμικου μεταξυ δυο σημειων του κυκλωματος.η οποια οφειλεται στο φαινομενο της επαγωγης. Θα μπορουσε να ειναι καλιστα η ταση στα ακρα του κινουμενου αγωγου η οποια βεβαιως οφειλεται στο φαινομενο της επαγωγης αλλα δεν ειναι η ΗΕΔ,εκτος αν το κυκλωμα ειναι ανοιχτο.Τωρα αν η προταση του σχολικου:”Eπειδη συνηθως μας ενδιαφερει το μετρο της επαγωγικης τασης….να το παραλειπουμε”.αποτελει εμεσο ορισμο του ορου επαγωγικη ταση.τοτε συγνωμη αλλα εγω δεν συμφωνω με αυτον τον τροπο γραφης φυσικης και μαθηματικων.
-
Καλημέρα Σας ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις σας με βοήθησαν πολύ
-
Καλημέρα και καλή δύναμη.
-
-
-
Καλημερα Κύριε Μάργαρη ,Σας ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις σας
-
-
-
-
ε, χμ, ναι, Νικόλα,
και καλώς ήλθες εδώ,
διάβασα, μόνο, τα σχόλια,
αν το “κοντέρ” σου ξεκινάει από 7, δεν τα διαβάζεις και όλα…,
σωστά ρωτάει ο Κωνσταντίνος και σωστά ζητάς γνώμες εσύ
η δική μου:
επιμήκυνση και συσπείρωση ελατηρίου νοείται μόνο, και απολύτως, σε σχέση με το φυσικό του μήκος, με το μήκος, δηλαδή, όταν δεν του ασκείται καμία δύναμη, δεν έχει και βάρος θεωρητικά, τελεία, άλλως μιλάμε για αυξομείωση του μήκους του, άλλο πράγμα είναι αυτό
βέβαια και η επαγωγική τάση ή τάση από επαγωγή ή, σωστότερα, ηλεκτρεγερτική δύναμη από επαγωγή, είναι το αποτέλεσμα του φαινομένου της επαγωγής, η τάση στα άκρα, ή σκέτο, είναι πιθανόν κάτι άλλο που εξαρτάται από τις συνθήκες του τυχόν κυκλώματος-
Σας ευχαριστώ πολύ για την τοποθετησή σας
-
να είσαι καλά, Νικόλα, γνώμη καταθέτω, το αλάθητο το έχει, μόνο, ο Πάπας, νομίζει δηλαδή…
-
-
Καλησπερα Βαγγελη. Επειδη ως Καισαρικος καταλαβαινω οτι εισαι αυστηρος με τους ορισμους,σου λεω οτι δεν εχω δει σε κανενα βιβλιο να γραφει οτι οι εννοιες ταση απο επαγωγη και ηλεκτρεγερτικη δυναμη απο επαγωγη ταυτιζονται.Εμεις μιλωντας μεταξυ μας μπορουμε να τις ταυτισουμε αν θελουμε αλλα ενας μαθητης απο που προκυπτει οτι ακουγωντας ταση απο επαγωγη,καταλαβαινει ηλεκτρεγερτική δύναμη από επαγωγή?
-
ε, μα, δεν το είχα γράψει εγώ, στο βιβλίο μας, της Β Γενικής, αυτό το κεφάλαιο, Κωνσταντίνε,
προφανώς θα είχα γράψει περισσότερα, πολύ περισσότερα,
είχα γράψει το σφαγιασθέν των Ταλαντώσεων,
τί ,δεν καταλαβαίνεις την πίκρα μου που το κατακρεούργησαν;
επτά φορές, αριθμός 7, το είχα ξαναγράψει ολόκληρο από την αρχή τροποποιημένο και βελτιωμένο, χειρόγραφα, με στυλό, δεν ήξερα από υπολογιστή τότε, ίσως ούτε και σήμερα ξέρω, όποιος αμφιβάλλει έχω κρατήσει αντίγραφα,
αλήθεια ο ινστρούκτωρ που έφαγε το κεφάλαιο, ηρεμία, όλα καλά;
-
-
-
καλημέρα σε όλους
με αφορμή το σχόλιο του Διονύση
α. θεωρώ ισότιμες, βασικά διότι είναι γραμμένες σε πολλά βιβλία, αλλά και είναι καταξιωμένες στη διδακτική, τις ονομασίες “τάση από επαγωγή”, “επαγωγική τάση” και “ηλεκτρεγερτική δύναμη από επαγωγή” που αναπτύσσεται στο πλαίσιο ή στον αγωγό… και απλά τάση ανάμεσα ή μεταξύ ή στα άκρα…
(η τάση από επαγωγή και η τάση μπορεί και να ταυτίζονται, π.χ. όταν αγωγός κινείται κατάλληλα σε μαγνητικό πεδίο σε ανοιχτό κύκλωμαή σε κλειστό, αλλά δεν παρουσιάζει ωμική αντίσταση)
θυμίζω, πάντως ότι είχα ακούσει τον Καίσαρα να λέει ότι ο όρος “ηλεκτρεγερτική δύναμη” είναι ανεπιτυχής διότι δεν έχουμε να κάνουμε με δύναμη
β. και τί είδα λίγο πιο κάτω από το τμήμα που ανέβασε ο Διονύσης;
και γιατί “έβγαλα μπιμπίκια” με τη μία;
είδα τον “ορισμό” της μονάδας 1Wb και με bold μάλιστα, όπως αρμόζει σε αξιοπρεπή ορισμό που δεν θέλει να δίδει αφορμές για αρνητικά σχόλια
τώρα; αναρωτήθηκα, τέσσερις σελίδες μετά την εισαγωγή του μεγέθους “μαγνητική ροή”;
“αλλού παπάς κι αλλού τα ράσα του”; ισχύει παντού η παροιμία;
και έσπευσα εκεί, στην εισαγωγή της μαγνητικής ροής, τέσσερις σελίδες πριν
οπότε,ε, ναι, έπαθα δεύτερο “ταράκουλο”,
διότι τί είδα εκεί;
είδα να υπάρχει κι εκεί “ορισμός” της μονάδας 1Wb, αλλά “χαλάστηκα” διότι ήταν χωρίς bold αυτός, αυτός ο νόμιμος, που βασιζόταν στη σχέση ορισμού του μεγέθους, που προηγείται κιόλας, κάπως σαν φτωχός συγγενής μου φάνηκε, αλλά και διότι εκείνο το “το γινόμενο της μονάδας…επί τη μονάδα…” μου έβγαλε το μάτι, στον ορισμό της μονάδας δεν περιγράφουμε ποτέ τη μαθηματική σχέση ορισμού του μεγέθους
(ε, ναι, μετά από 23 χρόνια το πρόσεξα, μάλιστα, “κάλιο αργά παρά ποτέ”, πάντα υπάρχει μια “βολική” παροιμία…) -
Πολύ ωραίο διαγώνισμα. Ευχαριστούμε πολύ.
Στο Β1 αν ζητούσατε το μέτρο της ταχύτητας μπορούσε να λυθεί και με εύρεση του πλάτους της συνισταμένης ταλάντωσης και μετά με ΑΔΕ για τη συνισταμένη ταλάντωση (έχοντας αντικαταστήσει στην εξίσωση y τη δοθείσα χρονική στιγμή).
Καλή συνέχεια.-
Σας ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σας .Θα συμφωνήσω μαζί σας πως το μέτρο υπολογιζεται και απο Α.δ.ε.τ
-
-
Νίκο καλημέρα, βλέποντας το διαγώνισμά σου, θέλω να γράψω πως
καλό θα ήταν να καθοριστεί η θετική φορά στο Θέμα Δ.
Στη σχέση (1) στο Δ3 αναφέρεσαι σε μέτρα, ενώ στη σχέση (2)
σε αλγεβρικές τιμές.
Επίσης στο Δ2 η σχέση αναφέρεται σε αλγεβρικές τιμές οπότε ΔΡ1=-ΔΡ2Νομίζω πως είναι εύκολο κάποιος να μπερδέψει σύμβολα σε ένα θέμα
που για να λυθεί πρέπει να γίνει ρητή διάκριση μεταξύ μέτρου και αλγεβρικής τιμήςΔεν θα έγραφα σχόλιο, αν δεν θεωρούσα πιθανό ερώτημα που θα
σχετίζεται με μεταβολή ορμής του ενός σώματος εκ των δύο σε κρούσηΓια να είμαι ειλικρινής μαζί σου, τέτοια ερωτήματα που απαιτούν λύση
συστημάτων με εξίσωση 2ου βαθμού, τα θεωρώ ακατάλληλα για την ψυχολογία
των υποψήφιων, όταν φθάνουν στο Δ3 μετά από 140 λεπτά έντονης
προσπάθειας…Σε ευχαριστούμε και καλή δύναμη για το τριήμερο που έρχεται
-
Σας ευχαριστώ πολύ Κύριε Παπασγουρίδη για τα σχολιά σας .στο Δ θέμα αναφέρομαι στο μέτρο της μεταβολής της ορμής .Για τη λύση έχετε δίκιο θα έπρεπε να αναφέρω θετική φορά.Για τα μαθηματικά θα συμφωνήσω μαζί σας πως δεν πρέπει να δίνονται ασκήσεις με δευτεροβάθμια λύση αλλά η επίλυση της συγκεκριμένης άσκησεις δεν απαιτεί διακρινουσα , γιατι γίνονται απλοποιήσεις .
-
-
-
Ο/η Διονύσης Μάργαρης και ο/η
Σαρρής Νικόλαος είναι πλέον φίλοι πριν από 5 έτη, 1 μήνα
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ λυκείου Φυσικής πριν από 5 έτη, 1 μήνα
Σας ευχαριστώ πολύ ,θα χαρώ να μοιραστώ και άλλα θέματα μαζί σας στο μέλλον .Καλό σας βράδυ
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ λυκείου Φυσικής πριν από 5 έτη, 1 μήνα
Σας ευχαριστώ πολύ ,ευτυχώς που υπάρχει και το υλικονετ που μας παρέχει τη δυνατότητα να δείχνουμε τη δουλειά μας στους μαθητές και παράλληλα ως καθηγητές να μαθαίνουμε και να παίρνουμε ιδέες από άλλους συναδέλφους.
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ λυκείου Φυσικής πριν από 5 έτη, 1 μήνα
Ευχαριστώ πολυ στο Α4 σωστό ειναι το δ γιατί η γωία θ= π οπότε α=-(ω^2)3Αημ(ωt+π) =-(ω^2)3Α(-ημωt) =(ω^2)3Αημωt
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ λυκείου Φυσικής πριν από 5 έτη, 2 μήνες
Εγώ σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να δείξω την προσπαθειά μου.Οποιαδήποτε παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη .
-
H/o Σαρρής Νικόλαος έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 5 έτη, 2 μήνες
Δύο οριζόντιες λεπτές μεταλλικές ράβδοι ΚΛ και ΜΝ μάζας m1 = 2 kg και m2 = 1 kg αντίστοιχα, ίσου μήκους L = 2,5 m, έχουν ωμικές αντιστάσεις R1 = 40 Ω και R2 = 2 Ω βρίσκονται πάνω στους λείους οριζόντιους αγώγ […]

-
Καλησπέρα Νικόλαε.
Σε ευχαριστώ για το διαγώνισμα που μοιράζεσαι.-
Εγώ σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δίνετε να δείξω την προσπαθειά μου.Οποιαδήποτε παρατήρηση είναι ευπρόσδεκτη .
-
-
Καλημέρα! Πολύ ωραίο διαγώνισμα, ευχαριστούμε!
Μόνο στο Α4 δεν είναι το γ;-
Ευχαριστώ πολυ στο Α4 σωστό ειναι το δ γιατί η γωία θ= π οπότε α=-(ω^2)3Αημ(ωt+π) =-(ω^2)3Α(-ημωt) =(ω^2)3Αημωt
-
Ναι ναι απροσεξία μου…Ευχαριστώ!
-
-
-
Νικο σε ευχαριστουμε για το διαγωνισμα σου!
Εχεις κανει μια πολυ καλη επιλογη θεματων σε ολη την εκταση του διαγωνισματος σου.
Εκτιμω οτι ο βαθμος δυσκολιας του ειναι τετοιος ωστε να μην λειτουργήσει απαγορευτικα για τους μετριους μαθητες. Επίσης εχει τα σημεια εκεινα που ειναι καταλληλα για να ξεχωρισουν οι πιο καλοι.
Μου αρεσε το ΘΕΜΑ Γ γιατι ειχε ολη αυτη την διαδικασια με το ελατηριο και τον ρολο που παιζει η ταπα που εχεις βαλει .
Απο οτι καταλαβαινω θα δυσκολεψει τους μαθητες .-
Σας ευχαριστώ πολύ ,ευτυχώς που υπάρχει και το υλικονετ που μας παρέχει τη δυνατότητα να δείχνουμε τη δουλειά μας στους μαθητές και παράλληλα ως καθηγητές να μαθαίνουμε και να παίρνουμε ιδέες από άλλους συναδέλφους.
-
-
Συγχαρητήρια Νίκο για το διαγώνισμα!!!
Μου άρεσε ιδιαίτερα το Γ θέμα! Είχα κάνει κάτι σχετικό κι εγώ, αλλά δεν θυμάμαι . Νομίζω πέρυσι, θα δω.
Καλή επιλογή των Β θεμάτων σου καθώς και τα Α!
Στο Δ “πάντρεψες” ΑΔΟ, α.ατ. με επαγωγή, όμορφο θέμα!
Περιμένουμε κι άλλα θέματά σου, να μπει “φρέσκος” αέρας στο υλικονέτ.
Να είσαι πάντα καλά και καλό βράδυ.-
Σας ευχαριστώ πολύ ,θα χαρώ να μοιραστώ και άλλα θέματα μαζί σας στο μέλλον .Καλό σας βράδυ
-
-
-
Ο/η Σαρρής Νικόλαος σχολίασε το άρθρο Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων στη Φυσική 2020 πριν από 5 έτη, 10 μήνες
Καλησπέρα στους συνάδελφους μια παρατήρηση και απο μένα .δε προλαβα να διαβάσω ολα τα σχολια των συναδελφων μπορει να εχει ειπωθει.Στο νεο συστημα στο κεκλιμενο δίνεται γωνια 45 χωρις να χρειαζεται στις λυσεις .Λεμε στους μαθητες μας να χρησιμοποιουν ολα τα &delt…[Περισσότερα]
- Φόρτωσε Περισσότερα
Πολύ ωραία Νικόλα! Τα έχεις με σειρά!
Σας ευχαριστώ ελπιζω να βοηθήσει
Καποια στιγμή γίνονται διαχρονικές αυτές οι συλλογές. Ειναι τα study4exams , τα OΕΦΕ , ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ , Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί Φυσικής , Τα θέματα των Εξετάσεων απο την δεκαετία του 1980 και υστερα!