Τα σημερινά θέματα Χημείας, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.
Για τα θέματα με το νέο σύστημα πατήστε εδώ.
Για τα θέματα με το παλιό (Ημερήσια) πατήστε εδώ.
Για τα θέματα με το παλιό (Εσπερινά) πατήστε εδώ
Τα θέματα Χημείας (νέο σύστημα) σε Word, μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου, τον οποίο ευχαριστώ.
Τα θέματα Χημείας (παλιό σύστημα) σε Word, επίσης από τον Χρήστο Τσουκάτο.
Καλημέρα στους φίλους Χημικούς.
Τα θέματα θα αναρτηθούν μόλις ανακοινωθούν (αυτό πρόκειται να γίνει μετά τις 10.00).
Στον χώρο αυτό θα γίνει και ο σχολιασμός των θεμάτων.
Καλημέρα! Για να δούμε τι θα δούμε…
Καλημέρα Γιάννη.
Υπομονή παιδιά, δεν έχουν ακόμη δημοσιευτεί…
(επειδή βλέπω αγωνία…)
Αναρτήθηκαν τα θέματα.
Καλημέρα και από μένα. Τα θέματα (των Νέων…) παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον. Τα Α και Β έχουν ερωτήματα από μεταπτώσεις μέχρι σύμπλοκα του Νικελίου, πολύ ωραία θέματα και είναι σύμφωνα με όλα που συζητούσαμε εδώ μέσα όλο αυτό τον καιρό (διαμοριακές δυνάμεις, κατάλυση, μεταπτώσεις, ρυθμιστικό με ανθρακικά, σύμπλοκα, μία ιδέα από ώσμωση -λογικό δεν είμαστε στο γυμνάσιο να βάζουμε προβλήματα με ώσμωση). Το Γ θέμα ναι μεν βασίζεται στη θεματολογία που λέγαμε με ατμοσφαιρκούς ρύπους αλλά για μένα στερείται φαντασίας και είναι λίγο εώς πολύ βαρετό. Το θέμα Γ λοιπόν, δίνει βάση κυρίως στη Χ.Ι. και στην κινητική. Το Δ θέμα ξεκινάει με βωξίτη και νόμο Hess (ωραίο θέμα και αυτό) και καταλήγει με ογκομετρήσεις οι οποίες επειδή έπρεπε κάπως να μπουν (το story είανι φτωχό..) τις έβαλαν με το "στανιό." Συμπερασματικά τα θέματα Α και Β κλέβουν την παράσταση (τα πιο δουλεμένα για μένα), αλλά και τα Δ1 και Δ2 είναι εξίσου ωραία θέματα. Με μία πρώτη ματιά, κλιμάκωση στα θέματα δε βλέπω και κάποια έγιναν " στο πόδι " λες και δεν είχαν τι να βάλουν. Αυτό οφείλεται και στη περικοπή της ύλης, που προσωπικά δεν την ενστερνίστηκα ποτέ. Καλή επιτυχία σήμερα στα παιδιά, όσοι δεν έχουν προετοιμαστεί καλά, θεωρώ θα έχουν θέμα.
Μα κανένας της δευτεροβάθμιας δεν ήταν στην επιτροπή θεμάτων, να τους πει τι γράφουν τα σχολικά βιβλία και τι μπορούν να απαντήσουν οι μαθητές; Απίστευτης δυσκολίας θέματα από το Α1.
Στο Β4 ii η ταχύτητα υ2 οφείλει να μειωθεί με πιο αργό ρυθμό στο ίδιο μέτρο με την υ1.
Άρα δεν είναι η δ) αλλά μια καμπύλη με πιο μικρή κλίση ώστε ( όταν οι δυο ταχύτητες γίνουν ξανά ίσες ) να μετατοπιστεί η ισορροπία προς τα αριστερά.
Δηλαδή καμιά από τις καμπύλες α,β,γ,δ, δεν αντιστοιχί στην ζητούμενη για την μείωση της υ2 !
Διορθώστε νε αν κάνω λάθος
Η ισορροπία μετατοπίζεται με την αλλαγή του όγκου? έχουμε ίδια mol
Καλημέρα σας, δεν θα έπρεπε να έχουν βγει λύσεις ; Σχεδόν τελείωσε η εξέταση
Πιστεύω μέχρι το απόγευμα να προλάβουμε να γράψουμε τις απαντήσεις και για τους απόφοιτους με το παλιό σύστημα.
Μιας και δεν γράφουν οι χημικοί, ας μιλήσουμε οι απέξω!!!
Στο Β4, η προσθήκη καταλύτη και η αλλαγή του όγκου δεν πρόκειται να μεταβάλει την απόδοση της αντίδρασης.
Αλλά τότε αν με την προσθήκη καταλύτη αυξήθηκε η υ1 σύμφωνα με την καμπύλη β, η ίδια καμπύλη θα δίνει και την υ2.
Στο β ερώτημα αφού μειώθηκε η ταχύτητα, έχουμε αύξηση του όγκου οπότε μειώθηκε και η υ2 με τον ίδιο "τρόπο" δηλαδή ξανά η καμπύλη δ.
Καλημερα! Η Θ.Ι δεν μετατοπίζεται, λόγω ίσου αθροίσματος συντελεστών αερίων σε αντιδρώντα-προϊόντα. όμως μεταβάλλεται η ταχύτητα της αντίδρασης, λόγω αλλαγής της συγκέντρωσης. Εδώ έχουμε μείωση ταχύτητας, άρα αύξηση του όγκου του δοχείου
Ας γράψω και μια αξιολόγηση της πρώτης ματιάς.
Είναι λίγο περίεργα- δύσκολα τα θέματα ή είναι η ιδέα μου;
Συμφωνώ και για το Β4 ως προς την διαμόρφωση της ταχύτητας με τον καταλύτη…
Εκτιμώ πως θα δυσκολέψουν αρκετά παιδια, κυρίως λόγω του ¨σεναρίου¨ κάποιων εκφωνήσεων..