Καλησπέρα Δημήτρη.
Υπάρχουν εξηγήσεις:
α) Ξεκίνησε με χειρόφρενο, και σέρνονται οι πίσω τροχοί.
β) Το γκάζι είναι πολύ κοντά στο φρένο και πατήθηκαν ταυτόχρονα, με το γκάζι να υπερισχύει.
Δεν εξηγείται όμως γιατί η μαύρη γραμμή από τα λιωμένα λάστιχα δεν ξεκινάει από τα 0m και εμφανίζεται στα 16m…
Καλησπέρα Μήτσο.
Σε είδα και βρήκα την ευκαιρία να ευχηθώ, για επιτυχία στο στόχο της κόρης .
Ως προς το θέμα και ιδιαίτερα για την προτεινόμενη λύση ,παρ’όλο που
νοιώθω ειλικρινά άσχημα να βλέπω τέτοια “χοντράδα” από συνάδελφο …υποθέτω ,
σκέφτομαι και απορώ ,…δεύτερο μάτι δεν υπάρχει πριν ανεβεί το θέμα ;
Έτσι για να μην …ντρεπόμαστε…
Ανδρέα δεν έπρεπε να λέει πως το αμάξι στερείται ΑΒS ; 🙂
Μανόλη, Ανδρέα, Κώστα , Παντελεήμονα
συνάδελφοι ευχαριστώ για την υποδοχή.
Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα.
Ολοφάνερο είναι ότι οι δευτερομάτηδες που επιλέχτηκαν έχουν μάτια αμβλυωπικά. Το βασικό είναι ότι κάτι πρέπει να αλλάξει σε σχέση με αυτό.
Το δεύτερο ερώτημα είναι τι άραγε θα απαντούσε ο συγγραφέας αν τον ρωτούσε μαθητής τι συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο σπινιάρει προσπαθώντας να επιταχυνθεί π.χ σε πάγο;
Παντελεήμονα δεν ελπίζουμε πλέον στον στόχο μας και η μικρή μετά το σοκ δήλωσε πως θα παλέψει γι αυτό που θέλει και δεύτερη χρονιά. Ακολουθεί τα βήματά μου . Αργά όπως κι εγώ. Μας ωριμάζουν μόνο οι αποτυχίες μας και τις αγαπάμε. Οπότε διασκεδάζουμε και με των άλλων τις αποτυχίες αλλά με κατανόηση στα λάθη και χωρίς κακεντρέχεια
Καλησπέρα.
Δημήτρη ο συντάκτης επιθυμούσε να συνδέσει τη φυσική με την καθημερινή ζωή. Για να την κάνει ελκυστική έφτιαξε και σενάριο.
Ο δήμος έκανε δουλειές.
Αν δεν σου κάνει κόπο δες την 13.705.
Εκεί η φαντασία οργιάζει. Μια χαριτωμένη οικογένεια πήγε διακοπές
αλλά χάλασε το αυτοκίνητο καταμεσίς του δρόμου.
Ευτυχώς λέει μια άλλη καλή οικογένεια έδεσε το αυτοκίνητο με το δικό της και το τραβούσε.
Όμως λέει χάλασε και αυτό.
Δες και εκεί δυνάμεις
Ναι Γιώργο.
Το ξαναείδα και το 13705. Ίδια σχήματα ίδιος συγγραφέας ίδιοι δευτερομάτηδες.
Μπορούσαν κάλλιστα να τις διορθώσουν με μικρές παρεμβάσεις μεταμόρφωσης των αυτοκινήτων π.χ. σε κιβώτια, κοντέϊνερ, ντουλάπες κλπ. Αλλά ποιος νοιάζεται τώρα για τέτοια; Τώρα οι δευτερομάτηδες τρέχουν να πιάσουν θέσεις ως επιμορφωτές ( στα νέα προγράμματα και νέα βιβλία που ΘΑ γραφτούν ). Έχουν έτοιμα τα νέα pptx με υπδειγματικές ομαδοσυνεργατικών, ΦΥΤΕΜΑΓ και πειραμάτων βεβαίως βεβαίως …
Καλημέρα παιδιά. Μην γκρινιάζετε. Κόπηκε και το στερεό, οπότε θα τελειώνει ο άνθρωπος το Λύκειο με την εντύπωση ότι μια «μαγική» δύναμη επιταχύνει το αυτοκίνητο. Θα ξέρει όμως κβαντική… Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί το 66% των Ελλήνων πιστεύει στο μάτι.
Καλημέρα.
Καλημέρα Διονύση.
Τη πρώτη φορά μπορεί να μην το εμπεδώσει ο μαθητής αλλά τη δεύτερη που θα μου πάει…
Ανεξάρτητα όμως από το λάθος δεν μου αρέσουν οι ασκήσεις που έχουν ιστορία. Πχ ο Μάνος και το Μαράκι αρχίζουν να σπρώχνουν ένα κιβώτιο. Κάποια στιγμή το Μαριώ κουράζεται και τα παρατάει κλπ
Δικαιολογημένα σκέφτεται ο μαθητής να δεις που στο τέλος θα μου ζητήσουν περίληψη.
Αν κάποιος θέλει να στραβώσει το στόμα του όπως εγώ στο προφίλ μου και να φαίνεται δι@ολισ…νος που λέμε εδώ στην Κρήτη ας δει τα θέματα στα κύματα στο ψεβ
1) θεμα Γ ασκ4 και 11
2)θεμα Δ προβλ 1 και 11
Αναφέρεται ξεκάθαρα ότι κάθε στοιχειώδης μαζούλα κάνει αατ και χρησιμοποιείται η ΑΔΜΕ στην ταλάντωση και η σταθερά D.
Κι όλα αυτά μετά από το κράξιμο που είχε γίνει σε θέμα που είχε πέσει στις πανελλήνιες στα κύματα λίγα χρόνια πριν.
χαχαχαα τέλειο Δημήτρη
Καλησπέρα Δημήτρη.
Υπάρχουν εξηγήσεις:
α) Ξεκίνησε με χειρόφρενο, και σέρνονται οι πίσω τροχοί.
β) Το γκάζι είναι πολύ κοντά στο φρένο και πατήθηκαν ταυτόχρονα, με το γκάζι να υπερισχύει.
Δεν εξηγείται όμως γιατί η μαύρη γραμμή από τα λιωμένα λάστιχα δεν ξεκινάει από τα 0m και εμφανίζεται στα 16m…
Και στο κάτω κάτω είναι “ενδεικτική” λύση…
Δεν το είχα παρατηρήσει, πολύ καλό.
Το λεγόμενο burnout, το συναντάμε στα ελαστικά.
Εδώ μας δείχνουν το “εγκεφαλικό” burnout.
Καλησπέρα Μήτσο.
Σε είδα και βρήκα την ευκαιρία να ευχηθώ, για επιτυχία στο στόχο της κόρης .
Ως προς το θέμα και ιδιαίτερα για την προτεινόμενη λύση ,παρ’όλο που
νοιώθω ειλικρινά άσχημα να βλέπω τέτοια “χοντράδα” από συνάδελφο …υποθέτω ,
σκέφτομαι και απορώ ,…δεύτερο μάτι δεν υπάρχει πριν ανεβεί το θέμα ;
Έτσι για να μην …ντρεπόμαστε…
Ανδρέα δεν έπρεπε να λέει πως το αμάξι στερείται ΑΒS ; 🙂
Μανόλη, Ανδρέα, Κώστα , Παντελεήμονα
συνάδελφοι ευχαριστώ για την υποδοχή.
Δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα.
Ολοφάνερο είναι ότι οι δευτερομάτηδες που επιλέχτηκαν έχουν μάτια αμβλυωπικά. Το βασικό είναι ότι κάτι πρέπει να αλλάξει σε σχέση με αυτό.
Το δεύτερο ερώτημα είναι τι άραγε θα απαντούσε ο συγγραφέας αν τον ρωτούσε μαθητής τι συμβαίνει όταν το αυτοκίνητο σπινιάρει προσπαθώντας να επιταχυνθεί π.χ σε πάγο;
Παντελεήμονα δεν ελπίζουμε πλέον στον στόχο μας και η μικρή μετά το σοκ δήλωσε πως θα παλέψει γι αυτό που θέλει και δεύτερη χρονιά. Ακολουθεί τα βήματά μου . Αργά όπως κι εγώ. Μας ωριμάζουν μόνο οι αποτυχίες μας και τις αγαπάμε. Οπότε διασκεδάζουμε και με των άλλων τις αποτυχίες αλλά με κατανόηση στα λάθη και χωρίς κακεντρέχεια
Καλησπέρα.
Δημήτρη ο συντάκτης επιθυμούσε να συνδέσει τη φυσική με την καθημερινή ζωή. Για να την κάνει ελκυστική έφτιαξε και σενάριο.
Ο δήμος έκανε δουλειές.
Αν δεν σου κάνει κόπο δες την 13.705.
Εκεί η φαντασία οργιάζει. Μια χαριτωμένη οικογένεια πήγε διακοπές
αλλά χάλασε το αυτοκίνητο καταμεσίς του δρόμου.
Ευτυχώς λέει μια άλλη καλή οικογένεια έδεσε το αυτοκίνητο με το δικό της και το τραβούσε.
Όμως λέει χάλασε και αυτό.
Δες και εκεί δυνάμεις
Ναι Γιώργο.
Το ξαναείδα και το 13705. Ίδια σχήματα ίδιος συγγραφέας ίδιοι δευτερομάτηδες.
Μπορούσαν κάλλιστα να τις διορθώσουν με μικρές παρεμβάσεις μεταμόρφωσης των αυτοκινήτων π.χ. σε κιβώτια, κοντέϊνερ, ντουλάπες κλπ. Αλλά ποιος νοιάζεται τώρα για τέτοια; Τώρα οι δευτερομάτηδες τρέχουν να πιάσουν θέσεις ως επιμορφωτές ( στα νέα προγράμματα και νέα βιβλία που ΘΑ γραφτούν ). Έχουν έτοιμα τα νέα pptx με υπδειγματικές ομαδοσυνεργατικών, ΦΥΤΕΜΑΓ και πειραμάτων βεβαίως βεβαίως …
όχι, λέτε ψέμματα,
δεν μπορεί να έχει γραφτεί αυτό από Φυσικό και να μην το έχει εντοπίσει ο δευτερομάτης
πρόκειται για φανερή συκοφαντία…
Κι όμως Βαγγέλη . Δευτερομάτη ανοικτομάτη έχουμε να δούμε από τότε που συνταξιοδοτήθηκε ο Κουντούρης ο Λάκων. Τώρα ξώμειναν κάτι αυγουλομάτηδες 🙂 .
Καλημέρα Μήτσο, καλημέρα σε όλους.
Ας είμαστε καλά, αφού δεν μπορώ να βρω την αιτία:
― Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
― Φταίει ο Θεός που μας μισεί!
― Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
Και έχουν πάει και όλα τα ασθενοφόρα στην Καλαμάτα…
Στρόγγυλα 100 μόρια όμως “ο ανοιχτομάτης” Δημήτρη για την επιλογή του ως Θεματοδότης-Αξιολογητής.
Καλημέρα παιδιά.
Μήτσο Καλή Επιτυχία στη μικρά.
Απίστευτο λάθος ψάρεψες!
Καλημέρα Γιώργο.
Καταπληκτικά!!!
Καλημέρα παιδιά. Μην γκρινιάζετε. Κόπηκε και το στερεό, οπότε θα τελειώνει ο άνθρωπος το Λύκειο με την εντύπωση ότι μια «μαγική» δύναμη επιταχύνει το αυτοκίνητο. Θα ξέρει όμως κβαντική… Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί το 66% των Ελλήνων πιστεύει στο μάτι.
Καλημέρα.
Καλημέρα Διονύση.
Τη πρώτη φορά μπορεί να μην το εμπεδώσει ο μαθητής αλλά τη δεύτερη που θα μου πάει…
Ανεξάρτητα όμως από το λάθος δεν μου αρέσουν οι ασκήσεις που έχουν ιστορία. Πχ ο Μάνος και το Μαράκι αρχίζουν να σπρώχνουν ένα κιβώτιο. Κάποια στιγμή το Μαριώ κουράζεται και τα παρατάει κλπ
Δικαιολογημένα σκέφτεται ο μαθητής να δεις που στο τέλος θα μου ζητήσουν περίληψη.
Αν κάποιος θέλει να στραβώσει το στόμα του όπως εγώ στο προφίλ μου και να φαίνεται δι@ολισ…νος που λέμε εδώ στην Κρήτη ας δει τα θέματα στα κύματα στο ψεβ
1) θεμα Γ ασκ4 και 11
2)θεμα Δ προβλ 1 και 11
Αναφέρεται ξεκάθαρα ότι κάθε στοιχειώδης μαζούλα κάνει αατ και χρησιμοποιείται η ΑΔΜΕ στην ταλάντωση και η σταθερά D.
Κι όλα αυτά μετά από το κράξιμο που είχε γίνει σε θέμα που είχε πέσει στις πανελλήνιες στα κύματα λίγα χρόνια πριν.