web analytics

Ψηφιακό Φροντιστήριο;

image

Χρόνια Πολλά συνάδελφοι. Σε συνέχεια της συζήτησης ΕΔΩ, πιστεύω ότι πρέπει να βοηθήσουμε για την βελτίωση του Ψηφιακού Φροντιστηρίου, εντοπίζοντας ανακρίβειες και λάθη, όπως κάνουμε πάντα και για άλλες πλατφόρμες.

Σαφώς πρέπει να έχουν όλοι πρόσβαση, ώστε να ελεγχθεί ευκολότερα.

Τα κουίζ είναι πολύ καλά για επανάληψη, αφού ο μαθητής παίρνει αμέσως τη βαθμολογία του.

Κάποιες ερωτήσεις από κουίζ:

Α)

1

Μου έβαλε Χ.

Λέει κάπου στην ερώτηση για τη μορφή της δύναμης απόσβεσης;

Αν η δύναμη είναι της μορφής Fαπ = -bυ2 θα ήταν σωστή η ερώτηση;

Β)

1

Μου έβαλε Χ.

Λέει κάπου στην ερώτηση “για ένα σημείο Σ του ελαστικού μέσου”, δηλαδή έχουμε σταθερό x;

Έτσι όπως είναι, δεν δημιουργεί παρανοήσεις, αφού φ = f(x,t);

Αν κάποιος συνάδελφος βρει και άλλα σχετικά ας το αναρτήσει εδώ γιατί μιλάμε για απαντήσεις σε ΤΕΣΤ υποψηφίων και δεν πρέπει να υπάρχουν παρανοήσεις ή λάθη.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
19 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Κώστας Παπαδάκης
22/04/2025 11:53 ΜΜ

Στουντιακό φροντιστήριο λοιπόν.

Προσωπικά είδα τα video που αφορούσαν την κρούση.

Ένιωσα φυσικά άσχημα, σαν να βλέπω κάτι που δεν θα έπρεπε να δω.

Πρέπει να έχουν όλοι πρόσβαση σε αυτό; Ναι αλλά δεν ενδιαφέρει η γνώμη μου το υπουργείο.

Ενδιαφέρον: Σε ποιο βαθμό τα επόμενα θέματα θα έχουν στοιχεία από τα θέματα που παρουσιάζονται στο (στουντιακό) φροντιστήριο; 

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
23/04/2025 9:28 ΠΜ

Καλημέρα και από μένα!!
Είδα και γω ένα μάθημα από περιέργεια και πέφτω πάνω σε αυτό.
Είναι το θέμα του 2020 (νέο σύστημα) και το μάθημα της 11 04 2025.
Η αρχική φάση μήπως είναι μέσα και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι;
Ο συνάδελφος δεν μπορούσε να τροποποιήσει τα ερωτήματα; έπρεπε να λύσει αυτούσια την άσκηση;
 comment imagecomment image

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Ανδρέα καλημέρα.
Αν εσύ υπογράμμισες το οποιοδήποτε έχει καλώς. Μπορεί να είναι λάθος πληκτρολογίου οπότε ας διορθωθεί.
Αν οι ίδιοι το υπογράμμισαν καταλαβαίνουμε ότι δεν διαβάζουν υλικονέτ. Έχω βαρεθεί να διαβάζω για τα σχετικά εδώ.
Τυπικά η ερώτηση δεν πρέπει να πέσει ποτέ σε Εξετάσεις, τουλάχιστον με τέτοια διατύπωση. Ας δοκιμάσουμε άλλη:
-Ένα σώμα εκτελεί επιταχυνόμενη μεταφορική κίνηση. Τότε υπάρχει σημείο του για το οποίο Στ διάφορο του μηδενός. (Σου ή Λου).

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
23/04/2025 2:09 ΜΜ

Ανδρέα καλησπέρα!
Τα κουίζ σε ποια ενότητα τα βρίσκεις;
θέλει λογαριασμό ή είναι free όπως τα μαθήματα.

Κώστας Παπαδάκης
23/04/2025 2:15 ΜΜ

Ανδρέα καλημέρα,

στα video των κρούσεων που παρακολούθησα, είχε θέματα από την τράπεζα θεμάτων και από το study4exams. Μέχρι εκεί ξέρω.

Θα δείξει το αν θα χρησιμοποιήσουν κάτι ή όχι.

Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Γεια σου Ανδρεα και χρονια πολλα. Εχεις δικιο. Ομως τα ιδια γραφει και το σχολικο.
“Αν σ’ ένα ελεύθερο σώμα ασκηθεί δύναμη που ο φορέας της διέρχεται από το κέντρο μάζας του, το σώμα δεν περιστρέφεται (θα εκτελέσει μεταφορική κίνηση).”
Φυσικα η προταση αυτη ειναι λανθασμενη. Ομως αν καποιος την εχει παπαγαλισει μπορει ακομα και αν εχει πληρη μεσανυχτα,να απαντησει και στην ερωτηση που εβαλες πριν.
Ειχαμε κανει μια συζητηση σχετικη με αυτα τα θεματα εδω: Εντός και εκτός ύλης ερωτήσεις. Για την ερωτηση 3 η οποια ειναι ισοδυναμη με την ερωτηση που εβαλες χωρις ομως να εχει την ασαφεια την οποια επεσημανες,ποια ειναι η γνωμη σου? Ειναι εντος ή εκτος υλης?

Τελευταία διόρθωση11 μήνες πριν από Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος
Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Ανδρέα δεν συμφωνω.Το αν μια ερωτηση ειναι εντος υλης η οχι δεν εξαρταται απο το αν εχει ξαναερωτηθει στο παρελθον η οχι.Εξαρταται απο το αν η απαντηση μπορει να προκυψει με λογικο τροπο απο τις σελιδες του σχολικου οι οποιες εχει ανακοινωθει απο το υπουργειο οτι αποτελουν την εξεταστεα υλη.Αν κανουν την βλακεια σε καποιες εξετασεις και ρωτησουν κατι εκτος υλης τοτε αυτο το κατι,δεν καθισταται αυτοματως εντος υλης.Δεν ειναι νομολογια δικαστηριων οι εξετασεις. Οταν εκανα την ιδια ερωτηση εδω,Εντός και εκτός ύλης ερωτήσεις. το θεμα του 24 που λες,δεν υπηρχε και μονο εγω υποστηριξα οτι η ερωτηση ειναι εντος υλης και ολοι διαφωνησαν μαζι μου. Αν τους ξαναρωτησω τωρα θα μου πουν οτι ειναι εντος υλης επειδη επεσε το 24? Δεν υπαρχει νομιμοποιηση θεματων,κατοπιν εξετασεων ή κατοπιν εορτης. Το ποια θεματα ειναι νομιμα ειναι καθορισμενο ευθυς εξαρχης.

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
25/04/2025 7:34 ΠΜ

Καλημέρα Ανδρέα, καλημέρα σε όλους.
Ανδρέα διάβασα παραπάνω το σχόλιό σου, όπου η ερώτηση έλεγε:
“Όταν ο φορέας μιας δύναμης διέρχεται από το κέντρο μάζας ενός ελεύθερου στερεού τότε αυτό θα εκτελέσει σύνθετη κίνηση”.
Βλέποντας και το σχήμα σου, σκέφτηκα την παραλλαγή:
comment image
Ο φορέας μιας δύναμης περνάει από το κ.μ. αλλά αυτό απαγορεύει ο φορέας μιας άλλης δύναμης, να μην περνάει από το κ.μ., όπως η δύναμη F στο σχήμα;

Τελευταία διόρθωση11 μήνες πριν από Διονύσης Μάργαρης
Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος

Kαλημερα Πρωινέ Διονύση. 🙂 Συμφωνω.Η προταση της ασκησεως ειναι ψευδης διοτι δεν προυποθετει οτι ασκειται μια και μονο μια δυναμη και επισης δεν προυποθετει οτι πριν ασκηθει αυτη η δυναμη, το σωμα ηταν ακινητο.Αρα δεν γνωριζουμε τι θα κανει το σωμα.Για αυτον τον λόγο η προταση ειναι ψευδης. Επισης η προταση δεν βγαζει νοημα οταν καποιος ειναι αρχαριος και πρεπει να μαθει κατι.
Οταν ημουνα φοιτητης και προσπαθουσα να μαθω τα Μαθηματικα που χρειαζονταν στην Φυσικη,και επιχειρησα να τα διαβασω απο παραρτηματα των βιβλιων Φυσικης,πολυ συχνα δεν εβγαζα νοημα.Μεγαλη δυσκολια. Καταλαβαινα τι διαβαζω μονο απο βιβλια Μαθηματικων.Πχ η Μαθηματικη θεωρια πισω απο την Κβαντομηχανικη ειναι η Γραμμικη Αλγεβρα και αναγκαστηκα να διαβασω το βιβλιο του
Χάλμος για να μπω στο παιχνιδι.
Συμπερασμα: Οι φυσικοι συχνα δεν δινουν ιδιαιτερη σημασια στην μαθηματικη λογικη των προτασεων. Εχουν κατι σωστο στο μυαλο τους,αλλά γραφουν μια προταση που σημαινει κατι αλλο,οχι σωστο.Οι μαθηματικοι δεν το κανουν αυτο ποτέ.

Τελευταία διόρθωση11 μήνες πριν από Κωνσταντίνος Καβαλλιεράτος