web analytics

Οχι . Δεν είναι λύση η μείωση της ύλης.

Νομίζω …

τουλάχιστον για την Φυσική.

Αυτη η ιδέα της μείωσης της ύλης που ήδη ρίχτηκε ως ιδέα και που έσπευσαν κάποιες ΕΛΜΕ να ζητήσουν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ για την ελάφρυνση του άγχους ή του φόρτου εργασίας των υποψηφίων,

Ας μην παίζουμε με τις εντυπώσεις. Κάθε περιορισμός της ύλης θα οδηγήσει σε ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια να βρεθούν εξεζητημένα θέματα σε όσες παραγράφους δεν πέσουν θύματα της περικοπής με τη λογική της αφαίρεσης παραγράφων. ΄Πρέπει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ να σταματήσει αυτή η κοροΙδία σε βάρος των υποψηφίων. Οδηγεί σε κηνύγι όλων και πιο δύσκολων γρίφων μέσα σε υπερπαραγωγές με ελατήρια νήματα αγωγούς με ηλεκρομαγνήτες και ρευστα .

Οδηγούν σε δημιουργίες όχι μόνο λανθασμένων αλλά και ΑΦΥΣΙΚΩΝ προβλημάτων ( το Α στερητικό )

Όποιος θέλει να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που γεννά η πανδημία και το κλείσιμο του σχολείου πρέπει να αναζητήσει λύσεις που προβλέπουν :

:α)περισσότερο χρόνο  (π.χ. παράταση διδακτικού έτους και μετάθεση των εξετάσεων ακόμη και τον Σεπτέμβρη αν χρειάζεται . )

β) Θέματα καλής διακριτικής ικανότητας αλλά χωρίς ακρότητες σε θέματα που δεν διδάσκονται και υπερπαραγωγές αφύσικες ή θέματα που στηρίζονται στην χρονική εξάντληση των ορίων του τρίωρου.

Λύση επιπλέον δεν είναι η μείωση της διάρκειας της διδακτικής ώρας .

Αυτή είναι η γνώμη μου και σπεύδω να το συζητήσω γιατί κάποιοι άρχισαν να προωθούν την ιδέα της περικοπής της ύλης. Σπεύδω κι εγώ λοιπόν να κατηγορίσω για αλητεία τις συντεχνίες που φοβούνται την απώλεια μέρους των διακοπών τους ή όσους βγαίνουν προν αναζήτηση ψηφαλακίων για τις παρατάξεις τους με υποτίθεται βολικές προτάσεις βολέματος.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
46 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Τσάτσης
19/03/2020 10:11 ΜΜ

Γεια σου Δημήτρη, 

σωστός σε όλα με μόνο ερωτηματικό (για μένα) ο Σεπτέμβρης…θα έχουν ταλαιπωρηθεί αρκετά για να φάνε και όλο το καλοκαίρι τους..

μία ανεκτή καθυστέρηση πιθανώς να είναι η βέλτιστη λύση…για μην πάει τσάμπα ο κόπος τους σε όλη την έκταση της ύλης αλλά και για να δούμε  ωραία θέματα  … που να δουλεύουν για το σκοπό τους..

 

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Γεια σου Μήτσο.

Αρκεί να "βγει" η ύλη. Ξέρω σχολεία στην Γ' Αθήνας που είχαν:

1. Κατάληψη.

2. Κλείσιμο την πρώτη δόση όταν έκλειναν μόνο τα σχολεία που εμφανιζόταν κρούσμα.

3. Κλείσιμο μαζί με όλα τα σχολεία.

Στο σχολείο μου είχαμε τις περιπτώσεις 1 και 3. Βρίσκομαι σε εφαρμογές του θεμελιώδους νόμου, έχοντας (ευτυχώς) ενσωματώσει κάποιες ενεργειακές εφαρμογές στην ροπή αδράνειας. Δεν γνωρίζω τι μπορεί να συμβεί, ούτε στο σχολείο μου ούτε στα 1,3  Λύκεια.

Τι συμβαίνει στα σχολεία των περιπτώσεων 1,2,3 δεν γνωρίζω. Αυτά θέλουν προσεκτική ματιά. 

Πρόβλημα παρουσιάζεται και στις μικρές τάξεις. Μόνο πλημμελώς βγαίνει η Φυσική σε σχολεία με τέτοιες απώλειες.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης

Άλλο που δεν γνωρίζω είναι τι θα συμβεί (σε περίπτωση περικοπών) σε ένα σχολείο που άφησε τον Ηλεκτρομαγνητισμό για το τέλος.

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
19/03/2020 10:17 ΜΜ

Μπράβο Μήτσο!

Κάποιος έπρεπε να το φωνάξει και ας φυσάει δυνατός άνεμος προς την αντίθετη κατεύθυνση…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Δημήτρης Τσάτσης

Δημήτρη τα ωραία θέματα είναι σαν το ωραίο φαγητό. Για κάποιους ωραίο φαγητό είναι:

poy-na-pas-gia-mezedes-sta-e3arxeia

Για άλλους αυτό:

6ac909bb652b0a9213a12c012e2c3956-1527660218-b

Ποια από τα παραπάνω θέματα Εξετάσεων συνηθίζονται;

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Διονύση καλά κάνει ο Μήτσος. Και εγώ οπαδός της μεγάλης ύλης είμαι.

Αν όμως γίνει η στραβή;

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
19/03/2020 10:37 ΜΜ

Να μην γίνει στραβή Γιάννη.

Να βρεθεί όποιος άλλος δυνατός τρόπος για αναπλήρωση της ύλης (μιλάω για τη φυσική, χωρίς να έχω άποψη για άλλα μαθήματα και αν κρίνω από τη Χημεία, εκεί ίσως επιβάλλεται κάποια μείωση…), αλλά να μην πάμε σε περικοπές.

Μια χρονιά με 7 ώρες Φυσική και με ύλη που θα μπορούσε να διδαχτεί και σε 3 ώρες, η εύκολη λύση της περικοπής, θα φέρει και όλα αυτά που γράφει ο Μήτσος και που μας βγάζει από τα ρούχα μας, κάθε Ιούνιο…

ΥΓ

Ας θυμηθούμε πριν λίγα χρόνια με 3 ώρες και διδασκαλία και ηλεκτρικών ταλαντώσεων και κυμάτων (και ηλεκτρομαγνητικά…) και Doppler… Μεγαλύτερη ύλη από την τωρινή….

Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

και μ' αυτήν

10

τι θα γίνει;

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Με τις 7 ώρες θα μπορούσαμε να είχαμε τελειώσει πολύ νωρίς αν ακολουθούσαμε τον ρυθμό παλαιοτέρων ετών. Όμως γίνεται πολύ ποιοτικότερη δουλειά. Πιο αργός ρυθμός, εκτενέστερη συζήτηση, περισσότερες εφαρμογές και ασκήσεις.

Ένας συνάδελφος στο ….. Λύκειο …… ,τέλειος στον προγραμματισμό του και με σωστό ρυθμό, υπολογίζει πως θα τελειώσει αρχές Μαρτίου και θα κάνει καλές επαναλήψεις. Αυτός (αυτοί) δεν έχουν μπει σε τάξη μετά τις 25 Γενάρη. Ή έστω μπήκαν 5-6 ώρες.

Βασίλειος Παππάς
19/03/2020 11:10 ΜΜ

Αν δεν "βγαίνει" η ύλη μια λογική παράταση και πανελλήνιες στο τέλος Ιουνίου – 1ο δεκαήμερο Ιουλίου (χωρίς ενδοσχολικές).

Οι παλαιότεροι θυμούνται πανελλήνιες 23 Ιουλίου! Ο Σεπτέμβριος θα είναι καταστρεπτικός για πολλούς και πολλά.

όσο για τον προβοκάτορα του 10 ! …

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
19/03/2020 11:16 ΜΜ

Γεια σου Βασίλη.

Συμφωνώ με την παράταση. Και τις εξετάσεις τέλους Ιουλίου, τις έχουμε ξαναδεί.

Στην Μ. Βρετανία πάντως τις αντίστοιχες εξετάσεις, τις στέλνουν Σεπτέμβρη… Αλλά εκεί δεν κάνουν καθημερινά φροντιστήρια οι μαθητές.

Κλείνουν αύριο τα σχολεία και σταματούν όλα…

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Παράταση θα χρειαστεί οπωσδήποτε.

Γιάννης Κυριακόπουλος
Αρχισυντάκτης
Απάντηση σε  Δημήτρης Γκενές

Δεν θα ψάξουν την λεπτομέρεια που θα κάνει την διαφορά.

Παρέθεσα πριν δύο φαγητά. Θα σερβίρουν το δεύτερο, όπως τα τελευταία χρόνια.

Το να βρεις λεπτομέρεια που θα κάνει την διαφορά είναι δύσκολο.

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
20/03/2020 12:06 ΠΜ
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Διονύση καλησπέρα!

Να να βγει η ύλη εμένα προσωπικά δεν μου λέει τίποτα.

Ας αναρωτηθούμε όλοι τι σημαίνει για τον καθένα μας βγάζω την ύλη.

Σημαίνει έχω πει αυτά που ήθελα να πω και το ακροατήριο ότι κατάλαβε κατάλαβε;

Μ’ ενδιαφέρει το ακροατήριο να μπορεί να "σταθεί" με αξιοπρέπεια στα θέματα που θα συναντήσει;

Λέμε για μικρή ύλη κι όμως είναι τόσο μεγάλη.

Μικρή ήταν στην αρχή περί το 2000 μετά δεν ήταν.

Μα θα μου πεις τόσα χρόνια η ίδια δεν ήταν;

Η ίδια ήταν αλλά ας σκεφτούμε πρώτα τι ασκήσεις κάναμε και τι ασκήσεις κάνουμε.

Έπεσε το τάδε θέμα φέτος να μην κάνουμε κάτι τέτοιο του χρόνου; (Δες Κυριακόπουλος και Ιταλικός κινηματογράφος).

Κάνε το ένα κάνε το άλλο το ίδιο πράγμα διογκώνεται και διογκώνεται και και και

Πόσες ώρες χρειάζεται να βγουν οι ταλαντώσεις (οι μηχανικές μόνο);

40 τουλάχιστον το παλεύεις από την Β και όλο το καλοκαίρι

Είμαι υπερβολικός; για να δούμε

4 – 5 ΑΑΤ

3 αρχική φάση

2 κατασκευή διαγράμματος με φ0

6 ελατήρια τρόποι διέγερσης συστήματος σε ταλάντωση

3 με νήματα που τα κόβουμε και με το σώμα που το αφήνουμε κατακόρυφα εκτός ελατηρίου

3 χάσιμο επαφής οριζόντια κατακόρυφα πλάγια

2 επαφή με τριβή και το σύστημα (από κάτω προς τα πάνω) δάπεδο σώμα ελατήριο σώμα) που αναπηδά

2 αλλαγή Θ.Ι. με αποκόλληση ή προσκόλληση μάζας από ηρεμία

3 ταλάντωση με σταθερή F που προσδίδει έργο και μετά καταργείται ή και όχι

1 με δύναμη που προσδίδει σταθερή επιτάχυνση

3 ελαστική κρούση με ελατήρια

5 πλαστική κρούση με και χωρίς αλλαγή Θ.Ι.

2 πλάγια κρούση

2 ταλάντωση με τριβή ολίσθησης

1 Έκρηξη και ταλάντωση

1 το σύστημα τοίχος – ελατήριο (οριζ) σώμα νήμα σώμα που μετά το χαλάρωμα έχουμε κρούση ελαστική ή πλαστική

1 κρούση και σταμάτημα ταλάντωσης

1 με διάγραμμα που μας δείχνει την εξέλιξη πριν και μετά την κρούση

Είμαι υπερβολικός;

Πόσα από αυτά κάναμε το 2000 – 2008 ας πούμε και πόσα σήμερα;

Μπορείς να παραλήψεις κάτι; και αν πέσει; θα σου πουν που λέει ο Γιάννης – Ο καθηγητής του Γιωργάκη είχε κάνει τέτοια θέματα εσύ γιατί;

Τώρα με τον Η/Μ και τα ρευστά έχει μικρύνει λίγο η ύλη γιατί είναι αρχή, μετά θα μεγαλώσει!!!!

(Ο παραπάνω προγραμματισμός κάνοντας τον σταυρό σου να μην θες παντού feedback γιατί μετά αρχίζεις περικοπές!!!!)

Υ.Γ. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται ανάλυση στην ισορροπία στερεού που εκεί χαλαρά τρως μια βδομάδα για να μάθουν να σχεδιάζουν τις δυνάμεις και ας αφήσουμε την σωστή εφαρμογή του Στ = 0 γιατί εκεί ο μοχλοβραχίωνας σε κάθε άσκηση θέλει να είσαι και λίγο detective για να τον βρεις!!!

Υ.Γ.2 Προφανώς δεν απευθύνομαι σε σένα, απλά παίρνω πάσα από το σχόλιο σου!!!