Επίσης για τους λάτρεις της <<διαβαθμισμένης δυσκολίας και της κλίμακωσης>> κατά την ταπεινή μου απόψη οταν ΟΛΟ ΘΕΜΑ Β ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΟΜΜΈΝΑ ΕΡΏΤΗΜΑΤΑ Γ3 Γ4 Η Δ3 Δ4.. Αυτό λέγεται απλά μπάχαλο και οχι διαβάθμιση…
Καλησπέρα. Γενικά το γραπτό ήταν μεγάλο και απαιτητικό σε σχέση με την προετοιμασία της οποίας έτυχαν οι τελειόφοιτοι μας φέτος. Πολλά σημεία παγίδες και σημαντικά θέματα όπως η Συμβολή υδάτινων κυμάτων και ήχου είναι εκτός θεματολογίας αν και για φέτος ήταν στη διδαχθείσα ύλη!
Έλυσα το γραπτό και αν επιτρέπεται θα ήθελα τα φώτα σας! Διαπιστώνω 3 παρατηρήσεις και μια δήλωση:
λάθος στην 14 γ ii. Με σωστή ανάγνωση από τη γραφική η τιμή είναι -1,8 mm ενώ η λύση προφανώς αναφέρεται στήν τιμή 2,0mm για να βρεθεί η ταχύτητα 4,6m/sec.
Ασκηση 13γ πρακτικά αδύνατον να κάνεις κατι τέτοιο σε μια κιθάρα! Αν και η λύση της είναι πολύ εύκολη.
Ασκηση 12 ε i. Ποια ρύθμιση θα γίνει;
Εάν ανεβάσουμε απλά τη θέση του ορθοστάτη πιο ψηλά τίποτα δεν αλλάζει στο λ.
Εάν αλλάξουμε τη συχνότητα της εξαναγκασμένης ταλάντωσης (άρα και το λ που θα προκύψει ) μπορεί να ρυθμιστεί το πλάτος ταλαντωσης ετσι ωστε η ακίδα να μην εισχωρεί στο νερό.
Δήλωση: Η άσκηση 11 είναι από γραπτό αγγλικών εξετάσεων.
Έριξα μια ματιά στα θέματα και εστίασα στα ερωτήματα που θέτεις.
Στην 12 ε.1 δεν αλλάζει το μήκος κύματος και αυτό ήθελαν να εξετάσουν.
Στην 13γ. η θεωρία προβλέπει ότι μπορούμε να παράγουμε ανώτερες αρμονικές αλλάζοντας την τάση της χορδής. Πρακτικά πόσο εύκολα μπορεί να επιτευχθεί δεν το ξέρω…
Στην 14.γ ii. νομίζω ότι έχεις δίκιο. Ο "καλλιτέχνης" στόχευσε η καμπύλη τη στιγμή μηδέν να περάσει από εμφανή θέση (3mm) και έχασε την ακριβή θέση την επόμενη στιγμή…
Και με την ευκαιρία, διαβάζοντας τα θέματα της Κύπρου, ας βάλω ένα ερώτημα εδώ, προς την ΚΕΕ (διαχρονικό), την Ελλαδική.
Πόσα χρόνια έχει να ζητηθεί μια γραφική παράσταση σε εξετάσεις και πόσο συχνά χρειάστηκαν οι μαθητές να "διαβάσουν" μια γραφική παράσταση που τους δόθηκε.
Θέματα που εξετάζουν Φυσική, πολλά μεν, αλλά οι εξετάσεις είναι ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ δε!
Δεν ξέρω αν είναι 3ωρη η εξέταση ή παραπάνω. Και 3ωρη να είναι, ο υποψήφιος που ξέρει, θα ξεχωρίσει.
Γραφικές παραστάσεις, πειραματικά στοιχεία, ρεαλιστικά δεδομένα κλπ. , δοκιμάζουν τις αντοχές και τις γνώσεις ενός υποψηφίου, που πρέπει να δουλέψει απνευστί στο τρίωρο (;),
και να διεκπεραιώσει όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα, ώστε να γίνει διάκριση των καλύτερων!
Επίσης για τους λάτρεις της <<διαβαθμισμένης δυσκολίας και της κλίμακωσης>> κατά την ταπεινή μου απόψη οταν ΟΛΟ ΘΕΜΑ Β ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΟΜΜΈΝΑ ΕΡΏΤΗΜΑΤΑ Γ3 Γ4 Η Δ3 Δ4.. Αυτό λέγεται απλά μπάχαλο και οχι διαβάθμιση…
Πολλά είναι Μερκούρη.
Τα διάβασα και ζαλίστηκα.
Γιάννη καλησπέρα. Η Κύπρος πάντα έτσι είναι. Αρκετά έξυπνα και σίγουρα πολλά. Αυτή τη φορά παραήταν πολλά!
Καλησπέρα. Γενικά το γραπτό ήταν μεγάλο και απαιτητικό σε σχέση με την προετοιμασία της οποίας έτυχαν οι τελειόφοιτοι μας φέτος. Πολλά σημεία παγίδες και σημαντικά θέματα όπως η Συμβολή υδάτινων κυμάτων και ήχου είναι εκτός θεματολογίας αν και για φέτος ήταν στη διδαχθείσα ύλη!
Έλυσα το γραπτό και αν επιτρέπεται θα ήθελα τα φώτα σας! Διαπιστώνω 3 παρατηρήσεις και μια δήλωση:
λάθος στην 14 γ ii. Με σωστή ανάγνωση από τη γραφική η τιμή είναι -1,8 mm ενώ η λύση προφανώς αναφέρεται στήν τιμή 2,0mm για να βρεθεί η ταχύτητα 4,6m/sec.
Ασκηση 13γ πρακτικά αδύνατον να κάνεις κατι τέτοιο σε μια κιθάρα! Αν και η λύση της είναι πολύ εύκολη.
Ασκηση 12 ε i. Ποια ρύθμιση θα γίνει;
Εάν ανεβάσουμε απλά τη θέση του ορθοστάτη πιο ψηλά τίποτα δεν αλλάζει στο λ.
Εάν αλλάξουμε τη συχνότητα της εξαναγκασμένης ταλάντωσης (άρα και το λ που θα προκύψει ) μπορεί να ρυθμιστεί το πλάτος ταλαντωσης ετσι ωστε η ακίδα να μην εισχωρεί στο νερό.
Δήλωση: Η άσκηση 11 είναι από γραπτό αγγλικών εξετάσεων.
Σας ευχαριστώ!
θέματα με έμφαση σε εφαρμογές και στον πειραματισμό.
Δίνεται τυπολόγιο οπότε οι μαθητές δεν αποστηθίζουν τύπους αλλά μαθαίνουν να εξηγούν
φυσικά φαινόμενα. έτσι θα πρέπει να εξετάζεται το μάθημα.
Η Κύπρος είναι αιώνες μπροστά σε αυτό το θέμα.
Δίνουν έγχρωμες εκτυπώσεις στην Κύπρο ?
( θέμα 7 )
Όχι τα θέματα δίνονται σε μαυρόασπρα αντίτυπα και μερικές φορές έτυχε να μην είναι πολύ ευδιάκριτες οι λεπτομέριες.
Αυτά είναι θέματα!
Καλοδουλεμένα , εύστοχα, με έμφαση στο πείραμα στους φυσικούς νόμος και στις φυσικές έννοιες.
Στην Κύπρο απ' ότι φαίνεται κάνουν φυσική.
Εύγε!
Καλησπέρα Γεώργιε.
Έριξα μια ματιά στα θέματα και εστίασα στα ερωτήματα που θέτεις.
Στην 12 ε.1 δεν αλλάζει το μήκος κύματος και αυτό ήθελαν να εξετάσουν.
Στην 13γ. η θεωρία προβλέπει ότι μπορούμε να παράγουμε ανώτερες αρμονικές αλλάζοντας την τάση της χορδής. Πρακτικά πόσο εύκολα μπορεί να επιτευχθεί δεν το ξέρω…
Στην 14.γ ii. νομίζω ότι έχεις δίκιο. Ο "καλλιτέχνης" στόχευσε η καμπύλη τη στιγμή μηδέν να περάσει από εμφανή θέση (3mm) και έχασε την ακριβή θέση την επόμενη στιγμή…
Και με την ευκαιρία, διαβάζοντας τα θέματα της Κύπρου, ας βάλω ένα ερώτημα εδώ, προς την ΚΕΕ (διαχρονικό), την Ελλαδική.
Πόσα χρόνια έχει να ζητηθεί μια γραφική παράσταση σε εξετάσεις και πόσο συχνά χρειάστηκαν οι μαθητές να "διαβάσουν" μια γραφική παράσταση που τους δόθηκε.
Ας δουν τα θέματα της Κύπρου…
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας Κε Μάργαρη
Μερκούρη σε ευχαριστούμε.
Θέματα που εξετάζουν Φυσική, πολλά μεν, αλλά οι εξετάσεις είναι ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ δε!
Δεν ξέρω αν είναι 3ωρη η εξέταση ή παραπάνω. Και 3ωρη να είναι, ο υποψήφιος που ξέρει, θα ξεχωρίσει.
Γραφικές παραστάσεις, πειραματικά στοιχεία, ρεαλιστικά δεδομένα κλπ. , δοκιμάζουν τις αντοχές και τις γνώσεις ενός υποψηφίου, που πρέπει να δουλέψει απνευστί στο τρίωρο (;),
και να διεκπεραιώσει όσο το δυνατόν περισσότερα θέματα, ώστε να γίνει διάκριση των καλύτερων!