Θέματα Πανελλαδικών εξετάσεων στη Χημεία 2020

 

Τα σημερινά θέματα Χημείας, θα αναρτηθούν εδώ, αμέσως μόλις ανακοινωθούν.

Για τα θέματα με το νέο σύστημα πατήστε εδώ.

Για τα θέματα με το παλιό (Ημερήσια) πατήστε εδώ.

Για τα θέματα  με το παλιό  (Εσπερινά) πατήστε εδώ

 

Τα θέματα Χημείας (νέο σύστημα) σε Word, μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου, τον οποίο ευχαριστώ.

Τα θέματα Χημείας (παλιό σύστημα) σε Word, επίσης από τον Χρήστο Τσουκάτο.

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
367 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
26/06/2020 9:15 ΠΜ

Καλημέρα στους φίλους Χημικούς.

Τα θέματα θα αναρτηθούν μόλις ανακοινωθούν (αυτό πρόκειται να γίνει μετά τις 10.00).

Στον χώρο αυτό θα γίνει και ο σχολιασμός των θεμάτων.

Γιάννης Κερκινές
26/06/2020 9:57 ΠΜ

Καλημέρα! Για να δούμε τι θα δούμε… 

Διονύσης Μάργαρης
26/06/2020 10:09 ΠΜ

Καλημέρα Γιάννη.

Υπομονή παιδιά, δεν έχουν ακόμη δημοσιευτεί…

(επειδή βλέπω αγωνία…)

Διονύσης Μάργαρης
26/06/2020 10:12 ΠΜ

Αναρτήθηκαν τα θέματα.

Αλέξανδρος Περιβολάρης

Καλημέρα και από μένα. Τα θέματα  (των Νέων…) παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον. Τα Α και Β έχουν ερωτήματα από μεταπτώσεις μέχρι σύμπλοκα του Νικελίου, πολύ ωραία θέματα και είναι σύμφωνα με όλα που συζητούσαμε εδώ μέσα όλο αυτό τον καιρό (διαμοριακές δυνάμεις, κατάλυση, μεταπτώσεις, ρυθμιστικό με ανθρακικά, σύμπλοκα, μία ιδέα από ώσμωση -λογικό δεν είμαστε στο γυμνάσιο να βάζουμε προβλήματα με ώσμωση). Το Γ θέμα ναι μεν βασίζεται στη θεματολογία που λέγαμε με ατμοσφαιρκούς ρύπους αλλά για μένα στερείται φαντασίας και είναι λίγο εώς πολύ βαρετό. Το θέμα Γ λοιπόν, δίνει βάση κυρίως στη Χ.Ι. και στην κινητική. Το Δ θέμα ξεκινάει με βωξίτη και νόμο Hess (ωραίο θέμα και αυτό) και καταλήγει με ογκομετρήσεις οι οποίες επειδή έπρεπε κάπως να μπουν (το story είανι φτωχό..) τις έβαλαν με το "στανιό." Συμπερασματικά τα θέματα Α και Β κλέβουν την παράσταση (τα πιο δουλεμένα για μένα), αλλά και τα Δ1 και Δ2 είναι εξίσου ωραία θέματα. Με μία πρώτη ματιά, κλιμάκωση στα θέματα δε βλέπω και κάποια έγιναν " στο πόδι " λες και δεν είχαν τι να βάλουν. Αυτό οφείλεται και στη περικοπή της ύλης, που προσωπικά δεν την ενστερνίστηκα ποτέ. Καλή επιτυχία σήμερα στα παιδιά, όσοι δεν έχουν προετοιμαστεί καλά, θεωρώ θα έχουν θέμα.

Σπύρος Πάγκαλος
26/06/2020 10:59 ΠΜ
Απάντηση σε  Διονύσης Μάργαρης

Μα κανένας της δευτεροβάθμιας δεν ήταν στην επιτροπή θεμάτων, να τους πει τι γράφουν τα σχολικά βιβλία και τι μπορούν να απαντήσουν οι μαθητές; Απίστευτης δυσκολίας θέματα από το Α1.

Δημήτρης Γκενές
Αρχισυντάκτης
26/06/2020 11:20 ΠΜ

Στο Β4 ii η ταχύτητα υ2 οφείλει να μειωθεί με πιο αργό ρυθμό στο ίδιο μέτρο με την υ1. 

Άρα δεν είναι η δ)  αλλά μια καμπύλη με πιο μικρή κλίση ώστε ( όταν οι δυο ταχύτητες γίνουν ξανά ίσες ) να μετατοπιστεί η ισορροπία προς τα αριστερά.

Δηλαδή καμιά από τις καμπύλες α,β,γ,δ, δεν αντιστοιχί στην ζητούμενη για την μείωση της υ2 !

Διορθώστε νε αν κάνω λάθος 

Νικος Γουλοπουλος
26/06/2020 11:39 ΠΜ
Απάντηση σε  Δημήτρης Γκενές

Η ισορροπία μετατοπίζεται με την αλλαγή του όγκου? έχουμε ίδια mol

Νικος Κυριακόπουλος

Καλημέρα σας, δεν θα έπρεπε να έχουν βγει λύσεις ; Σχεδόν τελείωσε η εξέταση

Παπαδημητρίου Βασίλειος
Απάντηση σε  Νικος Γουλοπουλος

Πιστεύω μέχρι το απόγευμα να προλάβουμε να γράψουμε τις απαντήσεις και για τους απόφοιτους με το παλιό σύστημα. 

Διονύσης Μάργαρης
26/06/2020 11:47 ΠΜ

Μιας και δεν γράφουν οι χημικοί, ας μιλήσουμε οι απέξω!!!

Στο Β4, η προσθήκη καταλύτη και η αλλαγή του όγκου δεν πρόκειται να μεταβάλει την απόδοση της αντίδρασης.

Αλλά τότε αν με την προσθήκη καταλύτη αυξήθηκε η υ1 σύμφωνα με την καμπύλη β, η ίδια καμπύλη θα δίνει και την υ2.

Στο β ερώτημα αφού μειώθηκε η ταχύτητα, έχουμε αύξηση του όγκου οπότε μειώθηκε και η υ2 με τον ίδιο "τρόπο" δηλαδή ξανά η καμπύλη δ.

Ντίνα Στυλιανού
26/06/2020 11:48 ΠΜ

Καλημερα! Η Θ.Ι  δεν μετατοπίζεται, λόγω ίσου αθροίσματος συντελεστών αερίων σε αντιδρώντα-προϊόντα. όμως μεταβάλλεται η ταχύτητα της αντίδρασης, λόγω αλλαγής της συγκέντρωσης. Εδώ έχουμε μείωση ταχύτητας, άρα αύξηση του όγκου του δοχείου

Διονύσης Μάργαρης
26/06/2020 11:49 ΠΜ

Ας γράψω και μια αξιολόγηση της πρώτης ματιάς.

Είναι λίγο περίεργα- δύσκολα τα θέματα ή είναι η ιδέα μου;

Ντίνα Στυλιανού
26/06/2020 11:50 ΠΜ

Συμφωνώ και για το Β4 ως προς την διαμόρφωση της ταχύτητας με τον καταλύτη…

Ντίνα Στυλιανού
26/06/2020 11:52 ΠΜ

Εκτιμώ πως θα δυσκολέψουν αρκετά παιδια, κυρίως λόγω του ¨σεναρίου¨ κάποιων εκφωνήσεων..