web analytics

Κυκλική ναι, Ομαλή όχι

Φύλλο Εργασίας
Σφαιρίδιο μάζας m είναι δεμένο στο άκρο νήματος μήκους L, το άλλο άκρο του οποίου είναι στερεωμένο σε οροφή. Αφήνουμε το σφαιρίδιο να κινηθεί, ξεκινώντας χωρίς αρχική ταχύτητα, από την θέση (1) όπου το τεντωμένο νήμα είναι οριζόντιο.

Η συνέχεια εδώ

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
10 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Θοδωρή .
Προεκτάσεις με…”εισαγωγική θεωρία” στα στοιχειώδη,
που αποτελούν νήμα σύνδεσης με την επόμενη τάξη…γιατί όχι όπου μας παίρνει.
Καλό Σαββατοκύριακο
Υ.Γ
Σου έφτιαξα τη “χαρακτηριστική εικόνα” για να είναι καθώς πρέπει η εμφάνιση …κατά Διονύση

Διονύσης Μάργαρης
Αρχισυντάκτης
23/10/2021 8:35 ΠΜ

Καλημέρα Θοδωρή και καλό ΣΚ.
Μπράβο για τις “προεκτάσεις” που εισάγεις στην Β΄προσανατολισμού!
Αυτά θα έπρεπε, κατά την γνώμη μου, να ήταν στην ύλη, οπότε θα ήταν έτοιμα τα παιδιά για το στερεό…

Χριστόφορος Κατσιλέρος
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα φίλε Θοδωρή, καλημέρα και στην παρέα, Παντελή και Διονύση.
Πάρα πολύ καλή , εμβαθύνει σε “σκοτεινές γωνιές” που δεν θα πρεπε να υπάρχουν. Κατήλθε ήδη στο φλασάκι μου, “κατάσχεται” και διδάσκεται. Μπράβο φίλε, συγχαρητήρια κι ευχαριστώ.

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης
23/10/2021 10:59 ΠΜ

Καλημέρα Θοδωρή. Το κάθε πράγμα στην ώρα του. Και όταν κάνουμε σε μάθημα Θετικής Κατεύθυνσης κυκλική κίνηση, γιατί να είναι μόνο ομαλή; Δεν είναι η στιγμή να εξηγήσουμε και λίγο την επιταχυνόμενη κυκλική;
Ορθώς προτείνεις – με την ανάλογη θεωρία στην εισαγωγή – να πούμε και για την επιτρόχιο επιτάχυνση. Εδώ προτείνανε να κάνουμε κίνηση εκκρεμούς στην Α΄τάξη!
Να είσαι καλά!

Δημήτρης Παπαδόπουλος

Καλησπέρα, πολύ ωραίο “ξεκαθαριστικό” φύλλο εργασίας.Θα το χρησιμοποιήσω στα επόμενα μαθήματα, μιας και βρίσκομαι ακριβώς σε αυτές τις περιπτώσεις στη Β.

Δημήτρης Παπαδόπουλος

Με μία γρήγορη σκέψη κάνω την πρώτη προσπάθεια: 2b-a;

Ελευθερία Νασίκα
Αρχισυντάκτης
07/11/2021 11:24 ΠΜ

Καλημέρα Θοδωρή και καλή Κυριακή!

Όταν έκανα τη μεταβαλλόμενη κυκλική στον Γιώργη, δεν ήξερα αν έπρεπε να θίξω και τη γωνιακή επιτάχυνση.
Το παραπάνω φύλλο, όμως, μου άρεσε πολύ και τελικά το χρησιμοποίησα για να δούμε και την αγων.
Φάνηκε να την κατανοεί.
Το θέμα είναι τι θα του έχει μείνει σε δεύτερο χρόνο.
Θα το ελέγξω εν καιρώ, σε κάποιο επαναληπτικό ερώτημα.
Σε ευχαριστούμε!