Επαναληπτικά θέματα Φυσικής 2020

 

Τα σημερινά θέματα των επαναληπτικών εξετάσεων στη Φυσική:

Φυσική (Νέο σύστημα)

Φυσική (Παλαιό σύστημα)

Φυσική Ομογενών (Νέο σύστημα)

Φυσική Ομογενών (Παλαιό σύστημα)

Δείτε παρακάτω και σε Word τα θέματα για το νέο και το παλιό σύστημα, μια προσφορά του Χρήστου Τσουκάτου, τον οποίο ευχαριστώ.

Φυσική (Νέο σύστημα)

Φυσική (Παλαιό σύστημα)

Οι λύσεις των θεμάτων του νέου συστήματος, από τον Κώστα Ψυλάκο, τον οποίο ευχαριστώ.

Απαντήσεις Φυσικής νέου συστήματος

Μια λύση του Δ΄ θέματος, χωρίς περιστρεφόμενα, από τον Γιώργο Παναγόπουλο, τον οποίο ευχαριστώ.

Απαντήσεις των θεμάτων του παλαιού συστήματος, εδώ, ξανά από τον Κώστα Ψυλάκο.

 

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
46 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Δημήτρης Παπαδόπουλος

Πραγματικά Διονύση, είναι άξιο απορίας.  

Έγιναν κατά λάθος αυτά που αναφέρεις, ή είναι μικρές κομπίνες (που δεν εξετάζουν τίποτα φυσικά) με σκοπό να μπερδέψουν τους υποψήφιους; 

Αθανάσιος Παπαδημητρίου

Γιατι στο Α θεμα βαζουν θεματα που απαιτουν πραξεις και υπολογισμους; Ειναι εντελως λανθασμενο να κρινεται ενα θεμα που θελει μια σειρα σκεψεων και πραξεων μονο απο το τελικο αποτελεσμα

Βασίλης Δουκατζής
Διαχειριστής
10/09/2020 11:47 ΜΜ

Καλά αυτές τις δύο “γραμμές” (Παλιό σύστημα) από τον τοίχο στο σημείο Ο (σε σχήμα Λ περιεστρεμμένο κατά 90ο, τι τις ήθελαν; Διάβασα την εκφώνηση 2-3 φορές για καταλάβω (να υποθέσω δηλαδή) αφού δεν λέει κάτι άλλο ότι είναι αντηρίδες για να κρατούν τον άξονα‼!!
Τώρα ως προς τα θέματα του νέου συστήματος με ξίνισε και μένα που στο Α θέμα θέλει πράξεις.
Γ Θέμα (α = 20 m/s2 και φορά προς τα πάνω, υορ = 4 m/s, Q1 = 4 J, Q2 = 12 J, dK/dt = 10 J/s)
Το Γ3 δύσκολο θέμα συνδυάζει qεπ με ΘΜΚΕ και μετά κατανομή θερμότητας στους αντιστάτες χωρίς σταθερό ρεύμα.
Δ Θέμα (Τ1 = π/2 s, Τ2 = 2π/5 s, tσυγκρ. = π/6 s, υ1 = 1,2√3 m/s, υ2 = –0,5√3 m/s, και μετά αντίθετες των αρχικών, Δtκρούσεων = π/3 s)
Εδώ φρόντισαν τα δύο σώματα την στιγμή της σύγκρουσης να έχουν αντίθετες ορμές, οπότε μετά αντιστρέφονται οι ταχύτητές τους.
Στο Δ5 πολύ τριγωνομετρία και ανούσια.

Βαγγέλης Κουντούρης

καλημέρα σε όλους

έρριξα μια ματιά, έφτασα μέχρι το σχήμα 3, πράγματι ξενίζει η σειρά στο σχήμα, το θέμα, πάντως, είναι πολύ καλό

στο σχήμα 2 πειράζει αν και στο Γ υπάρχει απλή επαφή αντί για άρθρωση;

νομίζω οτι είναι "φωναχτό" το τρακ, ίσως από πίεση χρόνου, μία επιτροπή ήταν για όλα τα θέματα;

 

Ανδρέας Ριζόπουλος
Αρχισυντάκτης

Καλησπέρα συνάδελφοι. Για το νέο σύστημα. Δεν τα έλυσα αλλά με το μάτι…
"Σε κάθε κρούση δύο σωμάτων, που αποτελούν μονωμένο σύστημα", νομίζω είναι καλή διατύπωση, αν θυμηθούμε την ερώτηση 5.3 του σχολικού…. 
Απαράδεκτη η χρήση του U για ταχύτητα, όταν το σύμβολο παραπέμπει σε δυναμική ή εσωτερική ενέργεια.

Δεν είναι άσχημα τα θέματα και καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της ύλης…
 

Κωστας Χρυσοχοιδης

Καλά ρε παιδιά είμαστε σοβαροί;απαίτηση ξεχωριστά των Q με μεταβλητό ρεύμα; στο γ3;Τι δηλαδή να κάνει ο μαθητής;

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Χθες δεν μπόρεσα να δω τα θέματα, οπότε ας σχολιάσω με καθυστέρηση

Υποθέτω πως για το Γ3 περιμένουν την σχέση Q1+Q2=Qολ και ποιοτική αιτιολόγηση της Q1/Q2=R1/R2

Ερώτημα πάντως που δεν ελπίζει να χαρακτηριστεί ως πρωτότυπο…

Σε συνέχεια της κριτικής των θεμάτων του Ιουνίου, ας δούμε κάποια και για τα χθεσινά

2016

Δεν είναι η πρώτη φορά που η ταχύτητα συμβολίζεται U….Μάλλον σε κάποιον αρέσει

Επαναληπτικές 2017

Επαναληπτικές 2020

Δεν θέλω κακίες…. Εσείς που δεν καταλαβαίνετε πολλά, νομίζετε πως είναι ίδιο θέμα

2018

Το 2ο ξαδελφάκι

2014

Το 1ο ξαδελφάκι

Επαναληπτικές 2014

Επαναληπτικές 2020

Όλοι μια οικογένεια είμαστε angryangryangry

Τέτοια και τόση πρωτοτυπία στα θέματα, δεν την αντέχουμε ρε παιδιά…..devildevildevil​​​​​​​

Θοδωρής Παπασγουρίδης

Για να θυμηθούμε και τα πρωτότυπα θέματα του Ιουνίου

Νομίζω, πως καταντά προκλητικό για όλους όσους προσπαθούν

να διδάξουν φυσική και όχι λύσεις θεμάτων προηγούμενων ετών….

Σταθερά στο δρόμο που έδειξαν τη δεκαετία του 80, τα φωτοτυπάδικα στη Σόλωνος….

Άρης Γραμματικόπουλος

Ένα καλό των θεμάτων είναι πως αποφύγαμε τις κουραστικές υπερπαραγωγές. Είχε παραγίνει το κακό με την μία άσκηση που κρύβει μέσα άλλες 5 σαν μπάμπουσκα. Ίσως η πρώτη φορά που το περιστρεφόμενο διάνυσμα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε δύο υποερωτήματα. Καλό θα ήταν να το είχαν αποφύγει, γιατί κανείς δεν έχει καταλάβει αν είναι επιτρεπτή η χρήση του. Προσωπικά θα προτιμούσα τις αγαπημένες μου τριγωνομετρικές εξισώσεις.

Στο κομμάτι της πρωτοτυπίας έχω να σχολιάσω κάτι. Στο παλιό σύστημα το Β1 είναι σχεδόν ίδιο με το πρώτο προτεινόμενο θέμα από το study4exams. Στις πανελλήνιες ζητούσε το λόγο των δύο χρόνων, ενώ στο σαιτ απλώς να συγκριθούν. Βέβαια αν κάποιος έκανε απλώς την σύγκριση και καταλάβαινε πως ο πρώτος χρόνος είναι μικρότερος, δεν θα έμπαινε σε διαδικασία να κάνει πράξεις γιατί μόνο μία από τις απαντήσεις ήταν μεγαλύτερη της μονάδας. Για εμένα δεν είναι σωστό λοιπόν να πέσει ολόιδιο θέμα και να δώσει την ευκαιρία σε παιδιά που παπαγάλισαν να πάρουν όλες τις μονάδες.