-
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ Λυκ. 2025/26 πριν από 1 μήνα, 1 εβδομάδα
Γειά σας κύριε Μπαμίδη!
Χαιρόμαστε που βρήκατε ενδιαφέρουσα την προσπάθειά μας και σας ευχαριστούμε και για το σχόλιό σας! Ασκήσεις σαν του ΣΚΑΪ θα αποφύγουμε, είναι υπόσχεση! Και χαιρόμαστε που πιάσατε να βρείτε το ποιοι είμαστε…πετύχατε 3/3! Είμαστε Ελληνάκια, Κυπριωτάκια, δώσαμε Πανελλήνιες, Παγκυπριακές, πάμε σε πολυτεχνείο, σε ιατρική, σε…[Περισσότερα] -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ Λυκ. 2025/26 πριν από 1 μήνα, 2 εβδομάδες
Κύριε Παπαδάκη μας αναστατώσατε με την θετικότερη των εννοιών! Ναι, έχετε δίκιο! Άμα απαιτούνταν αιτιολόγηση θα σκοντάφταμε στην παγίδα που έχει στήσει το ΙΕΠ! Πάντως καταλαβαίνουμε τι λέτε, και συμφωνούμε. Ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε!
-
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ Λυκ. 2025/26 πριν από 1 μήνα, 2 εβδομάδες
Κύριε Παπαδάκη και πάλι καλησπέρα! Ας προσπαθήσουμε να γράψουμε μια αιτιολογημένη απάντηση, να δούμε αν μπορούμε να βρούμε κοινό έδαφος με αυτή την διατύπωση.
Ως ευκολία εδω εννοείται το πόσο μεγάλη ειναι ανά περίπτωση η ροπή ως προς τον πειρο. Οσο μεγαλυτερη η ροπή τοσο μεγαλύτερη και η τάση να περιστραφεί ο μύλος αρα τοσο πιο εύκολα στρέ…[Περισσότερα] -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ Λυκ. 2025/26 πριν από 1 μήνα, 2 εβδομάδες
Κύριε Παπαδάκη, εμείς την ευκολία την εννοήσαμε ως “ιδρώτα” των παιδιών! Πού θα κουραστούν παραπάνω ώστε να γυρίσουν τον μύλο. Ίσως ήμασταν επηρεασμένοι και από το αντίστοιχο σενάριο του Αισώπου:
https://i.ibb.co/dwwBBDXB/2026-03-09-175340-1773071667-9384.png
-
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ Λυκ. 2025/26 πριν από 1 μήνα, 2 εβδομάδες
Καλησπέρα και πάλι σε όλους σας!
Καταρχάς στεκόμαστε στο σχόλιο για τον σταθμό ΣΚΑΪ 100,3! Ή μάλλον…στα σχόλια για το συγκεκριμένο θέμα. Λοιπόν, έχετε απόλυτο δίκιο, παρασυρθήκαμε λίγο από την προσπάθειά μας να πλησιάσουμε στην καθημερινότητα και όντως μάλλον το θέμα δεν πληροί τις προδιαγραφές που θα έπρεπε! Το αποσύρουμε λοιπόν, καθώς όντως…[Περισσότερα] -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ Λυκ. 2025/26 πριν από 1 μήνα, 2 εβδομάδες
Καλησπέρα σε όλους σας!
Κύριε Παπάζογλου στα της Ελληνικής:
α. Η λέξη πύρος όντως είναι λανθασμένα γραμμένη! Πείρος ή πίρος ορθότερα! (θα διορθωθεί!!!)
β. Επίσης έχετε δίκιο. ΑΛΛΑ θα μας το συγχωρέσετε! Τα θέματα ήταν από διαφορετικούς φοιτητές και μάλλον αποτύχαμε να μορφοποιήσουμε το διαγώνισμα σε μια ενιαία μορφή! Θα το έχουμε υπ’…[Περισσότερα] -
H/o Φοιτητική Ομάδα έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 1 μήνα, 2 εβδομάδες
Επαναληπτικό διαγώνισμα Γ Λυκ. 2025/26
Με μεγάλη μας χαρά σας παραδίδουμε το έργο πολλών εβδομάδων. Το διαγώνισμα επιμεληθήκαμε μια ομάδα 7 φοιτητών από διάφορες σχολές της χώ […] -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Ένας κυκλικός αγωγός μπαίνει σε μαγνητικό πεδίο. πριν από 1 μήνα, 3 εβδομάδες
Κύριε Μάργαρη, το συγκεκριμένο θέμα είναι απλά ευφυέστατο!
Μας έγινε μια ερώτηση από μια μαθήτρια ωστόσο την οποία σας προωθούμε εδώ:
Μία μόνο ερώτηση ως προς την λύση στο ερώτημα γ. Στον τύπο της ταχύτητας διαιρείτε με t3 που έχετε ονομάσει “χρονική στιγμή”. Καταλαβαίνω ότι επειδή t0=0sec, το χρονικό διάστημα από την αρχή μέχρι την στιγ…[Περισσότερα] -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Διαγώνισμα Φυσικής Γ Λυκείου πριν από 1 μήνα, 3 εβδομάδες
Καλησπέρα σε όλους σας! Αργήσαμε αλλά είμαστε τώρα εδώ!
Καταρχάς ένα μεγάλο “Ευχαριστούμε” στους δύο κυρίους που αναρτούν το συγκεκριμένο διαγώνισμα. Ειλικρινά μας άρεσε ιδιαίτερα, και ιδίως το θέμα Β (!!!). Βρήκαμε και τα…σχήματα όμορφα και γενικά ο χρόνος των 3 ωρών είναι μάλλον επαρκής. Εμείς ως φοιτητές και πρώην μαθητές να προσθέσουμε πως…[Περισσότερα] -
H/o Φοιτητική Ομάδα έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 1 μήνα, 4 εβδομάδες
Βιολογία, Τεύχος Β, Κεφάλαιο 1, ΦΕ
ΒΙΟΛΟΓΙΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ, ΦΕ 1ο ΚΕΦ Β ΤΕΥΧΟΣ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Μια ενδιαφέρουσα άσκηση ράβδου/μαγνητικού πεδίου! πριν από 2 μήνες, 3 εβδομάδες
Κύριε Κυριακόπουλε και κύριε χριστόπουλε,
σας ευχαριστούμε καταρχάς για τα σχόλιά σας. Αλήθεια όμορφες λύσεις και εφευρετικές μάλιστα!
Ελπίζουμε να βοηθήσει κάποια/καποιον αναγνώστρια/αναγνώστη! -
H/o Φοιτητική Ομάδα έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 2 μήνες, 3 εβδομάδες
Μια ενδιαφέρουσα άσκηση ράβδου/μαγνητικού πεδίου!
Αυτή η άσκηση δεν είναι για πανελλήνιες αυτούσια, καθώς έχει ένα σημαντικό μέρος μαθηματικών που δεν μπορούν όλοι οι μαθητές που δίνουν φυσική να γ […]-
Όμορφη άσκηση!
-
Καλησπέρα. Όμορφη.
Μια άλλη προσεγγιση αλλά με χρήση (απλων) ολοκληρωματων. Σε μαθητές που διδάσκονται ολοκληρώματα μπορεί να είναι ενδιαφέρουσα.https://i.ibb.co/Pvc5Kd1j/SCAN-ian-40.png -
Για να αποφύγουμε παραγώγους και ολοκληρώματα:
https://i.ibb.co/CKhwQSSK/Screenshot-2.pngΑν βγάλουμε τη μεταβολή του εμβαδού έχουμε εμβαδόν τραπεζίου.
-
Κύριε Κυριακόπουλε και κύριε χριστόπουλε,
σας ευχαριστούμε καταρχάς για τα σχόλιά σας. Αλήθεια όμορφες λύσεις και εφευρετικές μάλιστα!
Ελπίζουμε να βοηθήσει κάποια/καποιον αναγνώστρια/αναγνώστη! -
Συγχαρητήρια για την σοβαρή ενασχόληση.
Αγάπη Ορφανάκη
Φυσικός
-
-
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Κινήσεις Α Λυκείου, Ένα νορμάλ θέμα Α! πριν από 3 μήνες
Κύριε Παπαδάκη, ευχαριστούμε για τα λόγια σας! Και για εμάς είναι σημαντικό να προσφέρουμε από την ματιά των νεότερων, τι μας δυσκόλεψε!!!
-
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Κινήσεις Α Λυκείου, Ένα νορμάλ θέμα Α! πριν από 3 μήνες
Ωχ! Ντέρμπι παίχτηκε!!!
Δεν πειράζει, ο πολίστας γκολκίπερ το πάλεψε σημαντικά!
(Τώρα αν απέναντί του ερχόντουσαν τα σουτ του Ευθύμη, δεν φταίει αυτός!)
Πάντως από όσα λέγονται, παίχτηκε καλό ματς! -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Κινήσεις Α Λυκείου, Ένα νορμάλ θέμα Α! πριν από 3 μήνες
Καλησπέρα κύριε Παπασγουρίδη!
Είμαστε ετερόκλιτη ομάδα από διάφορα σχολεία, ένα εξ αυτών και τα ανάβρυτα! Ο Ευθύμης πρέπει όντως να απευθυνθεί σε κάποιον καλό ατζένη (την μαμά του ακόμα δεν την αποκλείουμε βέβαια!!!), διότι έχει καλό σουτ! Αλλά αν το δούμε ρεαλιστικά, η τιμή 72km/h στην οποία αντιστοιχούν τα 20m/s, είναι αρκετά ρεαλιστική τιμή…[Περισσότερα] -
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Κινήσεις Α Λυκείου, Ένα νορμάλ θέμα Α! πριν από 3 μήνες
Κύριε Μάργαρη αποδεχόμαστε τις καλησπέρες σας και τις ανταποδίδουμε!
Κύριε Ψυλάκε, στο Α1, εκ παραδρομής είχαμε γράψει ότι η σωστή πρόταση είναι η γ! Όντως είναι η δ καθώς η σύγκριση διανυσματικού και μονόμετρου μεγέθους είναι εντελώς άσκοπη! Όπως επισημαίνετε, στο Α5(α), η διατύπωση είναι η πλέν ορθή και ως εκ τούτου, σε αυτήν…[Περισσότερα] -
H/o Φοιτητική Ομάδα έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 3 μήνες
Κινήσεις Α Λυκείου, Ένα νορμάλ θέμα Α!
Μετά από διαγωνίσματα και διαγωνίσματα, ερχόμαστε και εμείς να αφήσουμε ένα απλό, λιτό θέμα Α στις κινήσεις της Α Λυκείου. Δεν έχει κάτι το “ιδιαίτερ […]-
καλησπερίζω την φοιτητική ομάδα.
Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες!!!
θα λέγατε, αν είμαστε στη Σπάρτη… -
Καλησπέρα .
Στο Α1 έχετε επιλέξει ως σωστή την πρόταση (γ) . Μπορούμε να κάνουμε συγκριση διαστήματος με μέτρο της μετατόπισης και όχι με την μετατόπιση .Θα έβαζα με τη δεδομενη γραφή των προτάσεων ως σωστή επιλογή τη (δ) .
Το Α5 (α) έχει τη διατύπωση που πρέπει όσον αφορά τη σύγκριση μέτρου μετατόπισης και διαστήματος .
Στο Α2 στην πρόταση (α) γράφεται : Ισχύει σε αυτή την ελεύθερη πτώση ότι α=g (διανύσματα) .Όμως παρουσία επιπλέον δύναμης του βάρους η κίνηση μπορεί να χαρακτηριστεί ελεύθερη πτώση ; συμφωνώ ότι αυτή είναι η λανθασμένη πρόταση λόγω του ότι έχετε γράψει ότι α=g
-
Κύριε Μάργαρη αποδεχόμαστε τις καλησπέρες σας και τις ανταποδίδουμε!
Κύριε Ψυλάκε, στο Α1, εκ παραδρομής είχαμε γράψει ότι η σωστή πρόταση είναι η γ! Όντως είναι η δ καθώς η σύγκριση διανυσματικού και μονόμετρου μεγέθους είναι εντελώς άσκοπη! Όπως επισημαίνετε, στο Α5(α), η διατύπωση είναι η πλέν ορθή και ως εκ τούτου, σε αυτήν θα μείνουμε!
Για το Α2, η διατύπωση θεωρούμε πως είναι αρκετά πετυχημένη!
Στο βιβλίο γράφει:
Λέμε ότι ένα σώμα κάνει ελεύθερη πτώση όταν το αφήσουμε να πέσει από κάποιο ύψος και η μόνη δύναμη που ενεργεί σ’αυτό είναι το βάρος του, το οποίο θεωρείται σταθερό.
Αυτό είναι εξάλλου που θέλουμε να τονίσουμε, το ότι η οποιαδήποτε δύναμη (και εδώ μάλλον η αντίσταση του αέρα) ασκείται σε ένα σώμα που πέφτει, πέραν του βάρους, αποκλείει την περίπτωση ελεύθερης πτώσης!!!
Άρα η πρόταση δεν είναι απλά λαθεμένη! Είναι διπλά!
Ελπίζουμε να μπορείτε να δείτε την αλλαγή στο αρχείο μας όσον αφορά το Α1!!
Μένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλο σχόλιο -
Πολύ ωραια !
Όντως με τη δεδομένη γραφή η πρόταση (α) στο Α2 όπως λέτε και εσείς είναι διπλά λανθασμένη.
-
Καλώς ήρθατε στην παρέα του υλικονετ… Να υποθέσω πως είστε απόφοιτοι
από τα Ανάβρυτα;Ο Ευθύμης πάντως, μεγαλώνοντας και χωρίς πλέον τη μαμά του, έχει σημαντικές
πιθανότητες να εξελιχθεί σε Roberto Carlos, ειδικά αν είναι αριστεροπόδαρος -
Καλησπέρα κύριε Παπασγουρίδη!
Είμαστε ετερόκλιτη ομάδα από διάφορα σχολεία, ένα εξ αυτών και τα ανάβρυτα! Ο Ευθύμης πρέπει όντως να απευθυνθεί σε κάποιον καλό ατζένη (την μαμά του ακόμα δεν την αποκλείουμε βέβαια!!!), διότι έχει καλό σουτ! Αλλά αν το δούμε ρεαλιστικά, η τιμή 72km/h στην οποία αντιστοιχούν τα 20m/s, είναι αρκετά ρεαλιστική τιμή για έναν έφηβο παίκτη με ένα κάποιο ταλέντο (αρκετό ώστε να μπει σε εξετάσεις αναβρύτων τέλος πάντων!).
Επειδή από όσα έχουμε δει από εσάς, μάλλον σας αρέσουν οι καλές τεκμηριώσεις, ψάξαμε και βρήκαμε και ένα άρθρο το οποίο ίσως υποστηρίζει σε κάποιο βαθμό αυτή την τιμή!!! (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16823350/)
Λοιπόν, με αυτά κατά νου, δεν ξέρουμε με βεβαιότητα αν ο Ευθύμης είναι στα χνάρια του Ρομπέρτο Κάρλος, μα σίγουρα από άποψη δυνατών σουτ, έχει ικανότητες να παίξει στην Superleague άμα θελήσει! -
Εντάξει παλληκάρια, με πείσατε…. τον Ευθύμη όμως για να έχει και τη μαμά του μαζί, τον κόβω <8 χρονών,
εκτός και αν η μαμά είναι η κυρία Κοπέογλου
Πληροφοριακά, τα Ανάβρυτα κέρδισαν 6-5 (1-1) στα πέναλτι το Βαρβάκειο την προηγούμενη βδομάδα, ….., όμως το Βαρβάκειο κατέβηκε με τερματοφύλακα πολίστα…. γιατί δεν είχε κανονικό
-
Ωχ! Ντέρμπι παίχτηκε!!!
Δεν πειράζει, ο πολίστας γκολκίπερ το πάλεψε σημαντικά!
(Τώρα αν απέναντί του ερχόντουσαν τα σουτ του Ευθύμη, δεν φταίει αυτός!)
Πάντως από όσα λέγονται, παίχτηκε καλό ματς! -
Welcome.
Είναι ωραίο που βρίσκεστε στο χώρο αυτό.
Προσωπικά με ενδιαφέρει η προσπάθεια σας και θέλω να επιμείνετε.
Καλή συνέχεια.
-
Κύριε Παπαδάκη, ευχαριστούμε για τα λόγια σας! Και για εμάς είναι σημαντικό να προσφέρουμε από την ματιά των νεότερων, τι μας δυσκόλεψε!!!
-
-
Ο/η Φοιτητική Ομάδα σχολίασε το άρθρο Βιολογία Γ Λυκείου Διαγώνισμα Α Τεύχους πριν από 3 μήνες, 2 εβδομάδες
Κύριε Παπάζογλου σας ευχαριστούμε! Ελπίζουμε να βάλουμε και εμείς το λιθαράκι μας σε αυτή την υπερ-ιστοσελίδα, η οποία μας έχει βοηθήσει τόσο πολύ στο επίπεδο των πανελληνίων!
-
H/o Φοιτητική Ομάδα έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 3 μήνες, 2 εβδομάδες
Βιολογία Γ Λυκείου Διαγώνισμα Α Τεύχους
Το ακόλουθο διαγώνισμα αναφέρεται σε όσες και όσους επιθυμούν να δουν ένα επαναληπτικό κριτήριο που σχετίζεται με το Α ΤΕΥΧΟΣ βιολογίας […] -
Φοιτητική Ομάδα εγγράφηκε πριν από 9 μήνες
Καλησπέρα σε όλη την ομάδα.
Μπράβο για την ασχολία σας. Ωστόσο καλό θα ήταν να αναφέρετε τα ονόματά σας μην μιλάμε στον αέρα. Δεν τίθεται θέμα έκθεσης, εξάλλου όλοι μας επικοινωνούμε με τα πραγματικά μας ονόματα και όχι με ψευδώνυμα. Είναι ένας από τους κανόνες του δικτύου.
Καλησπέρα στην ομάδα. Ευχαριστούμε για την πρόταση, που θυμίζει θέματα Κύπρου. Καλή ιδέα τα σπονδυλωτά θέματα Γ και Δ. Κάποια καλοπροαίρετα σχόλια (τα γλωσσικά είναι σε ανάμνηση του Βαγγέλη Κουντούρη):
α. στο Α4 ο “πύρος” μάλλον είναι “πείρος”,
β. αν στο Α5α πούμε “Αμπέρ” γιατί στο Β1 να μην πούμε “περίπτωση 1” και “περίπτωση 2” και στο Δ2 “κοντέινερ”;
γ. Α5β προκύπτει απάντηση με βάση το σχολικό βιβλίο;
δ. στο Β1 το “ακλώνητος” μάλλον είναι “ακλόνητος” και το “συγκρυστεί” “συγκρουστεί”
ε. στο Β2α χρειάζεται ένα “ς” στις καταλήξεις των επιλογών. Για τη λύση του, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, θα αρκούσε Τστ = m2 α —> Τστ = – m2 ω^2 x
στ. στο Γ1 2) το “διήρκησε” μάλλον είναι “διάρκεσε”, “διήρκεσε” ή απλά “είχε διάρκεια”
ζ. το Γ2 παρά το ότι είναι απλό, μάλλον είναι εκτός αφού οι ηλεκτρικές ταλαντώσεις δεν είναι στην ύλη.
η. στο Δ2 καλό είναι να διευκρινιστεί στην εκφώνηση ότι τα βαρίδια προστίθενται χωρίς αρχική ταχύτητα. Οι λέξη ‘ρίψεις” μάλλον δεν βοηθάει.
θ. στο Δ3 το “αρχίνει” ας γίνει “αρχίζει”. Επίσης στη λύση δεν πρέπει στο Ζ να σχεδιαστεί και τριβή;
Τέλος και για να προλάβω τον ΚυρΓιάννη, γιατί όχι “Ευχόμαστε καλή επιτυχία”;
Καλησπέρα στους νέους.
Σ’ αυτούς συμπεριλαμβάνεται ο Αποστόλης που πρέπει να γνωρίζει το ανέκδοτο με τα 7 λάθη του παππά. Ο Αποστόλης πρόσθεσε 8ο και 9ο λάθος.
Εγώ μόνο το “Ευχόμαστε επιτυχία” θα εντόπιζα αλλά με πρόλαβε.
Κόβοντας τους αστεϊσμούς όμορφα είναι τα θέματα.
Γεια σου Γιάννη. Δεν γνωρίζω το ανέκδοτο. Όμως δεν μίλησα για λάθη, αλλά για σχόλια.
Και ο παππάς 7 σχόλια έκανε.
Πες μας όμως και το ανέκδοτο Γιάννη.
Αποστόλη το υλικονέτ είναι σεμνός χώρος και δεν αναγράφονται σ’ αυτό βωμολοχίές και απρεπείς εκφράσεις.
Θα το λάβεις ιδιαιτέρως.
Καλησπέρα σε όλους σας!
Κύριε Παπάζογλου στα της Ελληνικής:
α. Η λέξη πύρος όντως είναι λανθασμένα γραμμένη! Πείρος ή πίρος ορθότερα! (θα διορθωθεί!!!)
β. Επίσης έχετε δίκιο. ΑΛΛΑ θα μας το συγχωρέσετε! Τα θέματα ήταν από διαφορετικούς φοιτητές και μάλλον αποτύχαμε να μορφοποιήσουμε το διαγώνισμα σε μια ενιαία μορφή! Θα το έχουμε υπ’ όψιν μας!!!
γ. Μα το θέμα νομίζουμε ότι είνα εντελώς φυσικό εδώ! Αν δεν έχουμε άδικο τόσο τα διαμήκη όσο και τα εγκάρσια κύματα διαδίδονται στα στερεά. Αποστολή εξετελέσθη-πρόταση λανθασμένη!
” Τα εγκάρσια κύματα διαδίδονται στα στερεά. Τα διαμήκη διαδίδονται τόσο στα στερεά όσο και στα υγρά και τα αέρια.”
δ. Έχετε απόλυτο δίκιο, η πληρωμή του οφθαλμίατρου κερασμένη!!!
ε. Το ς ξέφυγε!!! Για την λύση, δεκτή η πρότασή σας, αν και ελπίζουμε πως και η δική μας γραφή δεν θα μπερδέψει ιδιαίτερα!
στ. Μήνυμα ελήφθη!
ζ. Θα χρειαστεί να διαφωνήσουμε λιγάκι εδώ. Όλα όσα αξιοποιήθηκαν είναι πλήρως συμβατά με την ύλη… Η ηλεκτρική ταλάντωση δεν έχει ζητηθεί ούτε καν ως έννοια! Μάλλον δεν έχουμε καταλάβει καλά τι εννοείτε! Μια διευκρίνηση ακόμα άμα δεν σας κάνει κόπο!
η. Ωπ! Να ένα λάθος φυσικής! Αυτό πρέπει να το διορθώσουμε…χτες!
θ. Το αρχινεί–>αρχίζει! Βεβαίως! Για την τριβή…εντάξει, μπορεί να σχεδιαστεί, αλλά είναι τόσο σημαντικό;
Ουφ πάμε και στο τελευταίο! Τα περί επιτυχιών/καλών επιτυχιών/καλών διασκεδάσεων/καλών κρασιών που διαβάσαμε και σε ένα άλλο άρθρο! Αν και έχετε δίκιο ότι το καλή επιτυχία δεν είναι λάθος, μην πούμε ότι η επιτυχία…δεν είναι σωστή! Πάντως άμα με την λέξη “καλή” ανεβάσουμε λίγο το ηθικό κάποιου υποψηφίου, θα το προσθέσουμε και αυτό!!!!
Συνολικά, φαίνεται ότι ακόμα μαθαίνουμε και εμείς να στήνουμε διαγωνίσματα! Ευχαριστούμε θερμά για το σχόλιό σας, περιμένουμε μια διευκρίνηση στο ζ, και θα προσπαθήσουμε άμεσα να φτιάξουμε τα της ελληνικής ατοπήματα! (Ειλικρινά λυπούμαστε για ό,τι είδαν τα ματάκια σας!!!)
Παιδιά για να μην κατηγορηθεί η ιστοσελίδα για διαφήμιση και εσείς για κομματική προπαγάνδα, δεν αλλάζετε τον ΣΚΑΙ σε Kosmos radio 93,6 MHz, που είναι κρατικός και παίζει και ωραία ethnik μουσική;;;;
Καλημέρα στην ομάδα , ευχόμενος όμορφα “παιχνίδια”!
Διέκρινα χιουμοριστικούς τόνους στα σχόλια οπότε δεν θα κατηγορηθώ
αν φανούν τοιούτοι κι από μένα.
Δηλώνω ανορθόγραφος (αλλά έχω αρωγό τον ψηφιακό διορθωτή) οπότε δικαίωμα ουκ έχω να σχολιάσω τα ορθογραφικά- πού ‘σαι Βαγγέλη εκ του κλασσικού.
Καλοδεχούμενη πρόταση και συμπαθητική ,από νέους !
Μια μόνο ερώτηση στο Α4:
αν θέλετε ,θα ήθελα φυσική ερμηνεία του όρου “ευκολία” ,στην έκφραση …”πότε ο μύλος θα γυρίσει με μεγαλύτερη ευκολία” . Υπάρχει λόγος!
Καλές αναρτήσεις εύχομαι και καλή εβδομάδα
Καλημέρα παιδιά. Κανείς δεν διαφωνεί ότι το Γ2 είναι ένα απλό θέμα. Ας δούμε όμως τις οδηγίες διδασκαλίας
https://i.ibb.co/LDyjqsHy/Screenshot-2026-03-09-091804.png
Σε κάθε περίπτωση, δεν θα το επέλεγα ως θέμα.
Για το Δ3 νομίζω ότι ο σχεδιασμός της τριβής είναι τόσο σημαντικός όσο και αυτός της Ν.
Να ξαναγράψω ότι τα σχόλια έγιναν καλοπροαίρετα και να σας πω ένα μεγάλο μπράβο που ασχολείστε από μεράκι με το σπορ 🙂
Καλημέρα παιδιά πάσης ηλικίας.
Για το “Επιτυχία ή καλή επιτυχία;’ έχω παραθέσει ένα φοβερό άρθρο του Σαραντάκου.
Είναι το άρθρο το οποίο διαβάσατε μια και αναφέρεστε στα “καλά κρασιά”.
Καταλαβαίνετε ότι χιουμοριστικές παρεμβάσεις κάναμε ο Αποστόλης και εγώ.
Φανατικοί Σαραντακικοί αμφότεροι δεν διορθώνουμε λάθη γνωρίζοντας ότι η λαθοθηρία είναι επικίνδυνο σπορ. Καραδοκεί ο νόμος του Μέφρι (Όχι του Μέρφυ, ο άλλος).
Καλημέρα Γιάννη.
Καλησπέρα παιδιά! Πολλά συγχαρητήρια για την προσπάθεια και την συμμετοχή σας ! Επειδή ως φαίνεται είστε νέα άτομα και συνεπώς είναι πολύ ενδιαφέρουσα η εμπλοκή σας ,εάν θέλετε μπορείτε να μας αναφέρετε τα ονόματα σας ώστε να αλληλεπιδρούμε μαζί σας πιο στοχευμένα και να σας γνωρίσουμε… όπως είπε και ο κύριος Αγριοδημας. Σας το αναφέρω, προσωπικά και ως νεαρό μέλος του δικτύου
Καλησπέρα σας,
συγχαρητήρια στην ομάδα σας και ευχαριστώ για το υλικό που ανεβάζετε.
Μελετώντας την ερώτηση Γ2 για τον σταθμό ΣΚΑΪ 100,3 MHz θα ήθελα να εκφράσω κάποιες σκέψεις, τις οποίες παραθέτω ως σκέψεις και όχι ως παρατηρήσεις αφού καταλαβαίνω ότι στα πλαίσια του μαθήματος γίνεται μια απλοποιημένη ποιοτική προσέγγιση. Όμως:
Συμφωνώ με τον Αποστόλη ότι δεν θα το επέλεγα ως θέμα.
Καλησπέρα παίδες,
αρχικά πολύ ενδιαφέρουσα η προσπάθεια σας και μπράβο.
Οι παρατηρήσεις του Αποστόλη πράγματι θυμίζουν Βαγγέλη Κουντούρη και είναι πολύ εύστοχες (αν και για να πω τη αλήθεια και εγώ από πάντα δυσκολευόμουν στα γλωσσικά ζητήματα).
Οι δικές μου είναι οι εξής:
Καλησπερα σε ολους. Μπραβο παιδια που εχετε ορεξη και ασχολειστε. Διαβασα μονο τα δυοπρωτα θεματα και προσθετω στα σχόλια που εχουν ήδη γινει,οτι στο Α1 η δυναμη που θα ασκηθει απο τον τοιχο ποτέ δεν θα ειναι μόνο προς τα πανω ή μόνο προς τα κατω αφου υπαρχει συνεχως μια συνιστωσα προς τα αριστερα ή οποια τεντωνει το σχοινι. Για πότε μιλάτε οτι θα ασκηθει η δύναμη? Καταλαβαινει βεβαια κανεις τι εννοειτε αλλα η διατυπωση δεν ειναι σωστη. Στο Β2 η iii) ειναι διαστατικα λανθασμενη διοτι ο συντελεστης τριβης ειναι αδιαστατος..Η ii) ειναι επισης λανθασμενη διοτι ειναι παραλογο να προκυπτει οτι ο συντελεστης τριβης για να μην εχουμε ολισθηση,να ειναι μικροτερος απο κατι.Αρα η μόνη σωστη που μενει ειναι η i). Αν θελετε να κανετε πραξεις,ας ρωταγατε για ποιες τιμες του συντελεστη τριβης δεν εχουμε ολισθηση,χωρις πολλαπλη επιλογη. Επισης τα PART1,PART2 κλπ στο Β δε μου αρεσουν. Θελει μόνο ελληνικά.
Η συμβουλη μου ειναι οτι οταν φτιαχνει κανεις κατι για να το παρουσιασει ,πρεπει να το διαβαζει,και να το ξαναδιαβαζει και να μην μπορει να βρει κατι λαθος ή κατι που χρειαζεται βελτιωση. Εδω οι συναδελφοι εχουν κανει πολλες παρατηρήσεις. Θελει πιο πολύ προσοχη.
Καλησπέρα και πάλι σε όλους σας!
Καταρχάς στεκόμαστε στο σχόλιο για τον σταθμό ΣΚΑΪ 100,3! Ή μάλλον…στα σχόλια για το συγκεκριμένο θέμα. Λοιπόν, έχετε απόλυτο δίκιο, παρασυρθήκαμε λίγο από την προσπάθειά μας να πλησιάσουμε στην καθημερινότητα και όντως μάλλον το θέμα δεν πληροί τις προδιαγραφές που θα έπρεπε! Το αποσύρουμε λοιπόν, καθώς όντως έχετε δίκιο για όσα λέτε! Και για τα αγγλικά-ελληνικά απολογούμαστε, στα επόμενα που θα ανεβάσουμε θα χρησιμοποιήσουμε μόνο την ελληνική (και μάλιστα πιο ορθογραφημένα από την αρχή, αυτό είναι δέσμευση ).
Όμως θα διαφωνήσουμε με τον κύριο Κοτσακινό στην τελευταία του επισήμανση… Τα θέματα Γ και Δ που διαλέξαμε, μπορεί να έχουν τις αδυναμίες τους, μα συνολικά εξετάζουν μεγάλο φάσμα της ύλης δίκαια και αποφεύγοντας…υπερπαραγωγές. Δεν λέμε ότι το κλασικό φορματ προϋποθέτει τερατουργήματα, αλλά τα “σπονδυλωτά” θέματα, όπως τα ανέφερε και ο κύριος Παπάζογλου, εμάς μας εμπνέουν καλύτερα, καθώς δίνουν την ευκαιρία για πιο ανθρώπινη φυσική, πιο ουσιαστικές ερωτήσεις και πιο πολύπλευρες θεωρήσεις.
Τέλος και στο σχόλιο του κυρίου Καβαλλιεράτου, έχετε απόλυτο δίκιο, απλά δείξτε λίγη κατανόηση, καθώς και εμείς τώρα μαθαίνουμε πώς λειτουργεί αυτό το κομμάτι των εξετάσεων. Όσο μάλλον για το Β2, επίσης έξυπνη λύση, πιο πρακτική, και αν κάποιος κατάφερνε να το αιτιολογήσει όμορφα με τον δικό σας τρόπο…εμείς θα δίναμε όλες τις μονάδες!
Μάλλον χτες παραλείψαμε να απαντήσουμε στον κύριο Αγριοδήμα, αλλά σήμερα μας πρόλαβε η κυρία Βουδούρη. Τα ονόματά μας, επιτρέψτε μας να τα δίνουμε από την επόμενη φορά. Έχετε απόλυτο δίκιο, πως πρέπει να μην υπάρχει ανωνυμία. Στο συγκεκριμένο διαγώνισμα πάντως είχε την γενική επιμέλεια ο συμφοιτητής μας Παρασκευόπουλος Μηνάς.
Το όμορφο πάντως είναι πως μέσα από αυτόν τον διάλογο εμείς δηλώνουμε ότι γίναμε σοφότεροι σε κάποια θέματα, σας ευχαριστούμε από καρδιάς!
Κύριε Παπαδάκη, εμείς την ευκολία την εννοήσαμε ως “ιδρώτα” των παιδιών! Πού θα κουραστούν παραπάνω ώστε να γυρίσουν τον μύλο. Ίσως ήμασταν επηρεασμένοι και από το αντίστοιχο σενάριο του Αισώπου:
https://i.ibb.co/dwwBBDXB/2026-03-09-175340-1773071667-9384.png
Καλησπέρα παιδιά .
Ευχαριστώ για την απάντηση και για το συνειρμό που μου δημιουργήσατε, μια και θυμήθηκα τη φάση που ο εγγονός ,μικρό ανθρωπάκι τότε, προσπαθούσε να ανοίξει τη βαριά σιδερένια πόρτα της πολυκατοικίας ενώ εγώ εσκεμμένα κάλυπτα την περιοχή πέριξ της κλειδωνιάς, οπότε ο μικρός έσπρωχνε στη περιοχή του άξονα και πραγματικά “ίδρωνε” .Τον άφησα μόνο του να καταλάβει και σήμερα ξέρει που θα σπρώξει και πως, για το εύκολο άνοιγμα σπρώχνοντας ακόμη και με το δακτυλάκι του εκεί στη κλειδωνιά !
Πάντως ο “ιδρώτας” φυσική ερμηνεία του όρου “ευκολία” ; Θα μου πείτε γιατί όχι ,μια και διαδικασία οργανική της φύσης μας είναι το ίδρωμα!
Τέλος πάντων μια και είπα “υπάρχει λόγος”, αν μας έλεγαν να δικαιολογήσουμε τι θα γράφαμε;
Να είστε καλά
Κύριε Παπαδάκη και πάλι καλησπέρα! Ας προσπαθήσουμε να γράψουμε μια αιτιολογημένη απάντηση, να δούμε αν μπορούμε να βρούμε κοινό έδαφος με αυτή την διατύπωση.
Ως ευκολία εδω εννοείται το πόσο μεγάλη ειναι ανά περίπτωση η ροπή ως προς τον πειρο. Οσο μεγαλυτερη η ροπή τοσο μεγαλύτερη και η τάση να περιστραφεί ο μύλος αρα τοσο πιο εύκολα στρέφεται. Με υπολογισμούς ανα περιπτωση βρίσκουμε οτι Στ=ίδια (δεν κανουμε εδω τις πραξεις επειδη δεν ειναι εκεί το θεμα). Αρα σε όλες τις περιπτώσεις ο μύλος τείνει να περιστραφεί με την ίδια ευκολία.
Μια τετοια απάντηση θα σας φαινόταν ικανοποιητικη; Την λέξη ευκολία εσείς πως θα την αντικαθιστουσατε σε εκεινο το σημειο;
Γειά σας παιδιά.
Όλα καλά.
Ωθούσα όχι να βγάλω προβληματικό τον όρο “ευκολία”,
αλλά σκεφτόμουνα …,ακίνητος ο μύλος , η ροπή θα τον ξεκινήσει δηλαδή
θα του δώσει επιτάχυνση τόσο μεγαλύτερη όσο μεγαλύτερη η αγ δηλαδή
όσο μεγαλύτερη η Στ ,για ορισμένη Ι.
Ωχ αυτή η κοπτοραπτική !
Ελπίζω πως δεν σας αναστάτωσα .
Κύριε Παπαδάκη μας αναστατώσατε με την θετικότερη των εννοιών! Ναι, έχετε δίκιο! Άμα απαιτούνταν αιτιολόγηση θα σκοντάφταμε στην παγίδα που έχει στήσει το ΙΕΠ! Πάντως καταλαβαίνουμε τι λέτε, και συμφωνούμε. Ευχαριστούμε για τον χρόνο που αφιερώσατε!
Καλησπέρα σε όλους.
Μπράβο στα παιδιά, που η προσπάθειά τους, έφερε φρέσκο αέρα. Όπως κάποτε φρέσκο αέρα έφερε ο Σαββόπουλος με τον “Μπάλλο”, παρ’ όλο που χτύπαγε το πόδι κόντρα και μπέρδευε τους μουσικούς. Όπως ο Μπακιρτζής κι ο Μητροπάνος με τα φάλτσα τους, όπως ο Μάρκος που τα ΄παιζε όλα απο “ρε”. Τα ορθογραφικά, πταίσμα! Συγκινητική απόπειρα! Εμφανίστηκαν όπως το θέατρο τέχνης και αναστάτωσαν την Επίδαυρο, τόσο που μετά δεν χωρούσε τον βροντόφωνο πομπώδη Βεάκη.
20χρονα παιδιά τα κόβω, που θα μπορούσαν να αναλώνονται σε χίλιες δυο βλακείες και κάθησαν να φτιάξουν διαγώνισμα.
Μου άρεσε που το στείλαν χωρίς όνομα, για να υποθέσουμε εμείς άραγε, ποιοί μπορεί να είναι?
Ας υποθέσουμε λοιπόν:
Α) Ελληνάκια που σπουδάζουν στην Κύπρο, ήρθαν σε επαφή με τα κυπριακά συγγράμματα και επηρεαστήκαν δημιουργικά.
Β) Κυπριωτάκια που σπουδάζουν στην Έλλάδα, είδαν την “μαθηματικοποιημένη” μας φυσική και είπαν να προτείνουν. Έτσι ίσως να εξηγούνται και τα όποια ορθογραφικά.
Γ) Φοιτητές του Πολυτεχνείου, που προσπάθησαν να μπολιάσουν την πρακτικότητα της σχολής τους με την σχολική φυσική. Κατά βάθος θέλαν να πάνε Φυσικό, αλλά γράψαν καλύτερα απο το αναμενόμενο και είπαν να μην πετάξουν τα μόρια. Ε! θα επενέβησαν και οι γονείς για το επαγελματικό αδιέξοδο του Φυσικομαθηματικού! Τους προτείνω δεύτερο πτυχίο να είναι το Φυσικό.
Περιμένουμε εναγωνίως το επόμενο, γιατί ένα ίσον κανένα και τίποτα “θλιβερότερο απο τον συγραφέα του ενός βιβλίου”. Να μην φοβούνται, δεν θα είμαστε τόσο αυστηροί με τα ορθογραφικά. Όχι όμως αλλή άσκηση με ΣΚΑΪ, ναι?
Σας διαβεβαιώνω πως όσοι άσκησαν κριτική, το κάναν καλόπιστα, με την καλύτερη πρόθεση σαν να είσασταν παιδιά μας. Και ΝΑΙ θα είμασταν πολύ περήφανοι να είσασταν.
Υ.Γ 1) Στο Β3 δεν λείπει κάτι?
Υ.Γ 2) Να που εξέπεσα και γω στην ποταπή κριτική!
Υ.Γ 3) Μην αποθαρρύνεστε. Όταν πήγαιναν φοιτητές να δείξουν κάποια εργασία στον μεγάλο Pauli, αυτός τους έλεγε: “φίλε μου δεν είναι καν λάθος!”
Γειά σας κύριε Μπαμίδη!
Χαιρόμαστε που βρήκατε ενδιαφέρουσα την προσπάθειά μας και σας ευχαριστούμε και για το σχόλιό σας! Ασκήσεις σαν του ΣΚΑΪ θα αποφύγουμε, είναι υπόσχεση! Και χαιρόμαστε που πιάσατε να βρείτε το ποιοι είμαστε…πετύχατε 3/3! Είμαστε Ελληνάκια, Κυπριωτάκια, δώσαμε Πανελλήνιες, Παγκυπριακές, πάμε σε πολυτεχνείο, σε ιατρική, σε μαθηματικό (με κάποιον τρόπο κανείς σε φυσικό…), μέχρι και από διοίκηση επιχειρήσεων έχουμε ένα μέλος το οποίο ασχολείται και αυτό από προσωπικό ενδιαφέρον με την φυσική! Και η αλήθεια είναι πως πίσω από την προσπάθειά μας κρύβεται εκείνο το αποθημένο στρες που μας δημιουργούσαν κάποιες πράξεις που απαιτούνταν σε διαγωνίσματα που γράψαμε. Είναι κιόλας που όσα ελατήρια και αν βάλουμε σε όσα αβαρή νήματα, μια νότα πρακτικής φυσικής δεν θα μας χάλαγε να την δούμε σε διαγωνίσματα! Και είχαμε δει ένα εκπληκτικό Β2 του κυρίου Στεργιάδη το οποίο μας είχε βάλει στην εξης σκέψη: “Τι και αν δεν τα βλέπουμε μόνο εμείς, τα δει κάποιος θεματοδότης και ζητήσει κάτι λίγο πιο καθημερινο στις πανελλήνιες;”. Οπότε προσπαθούμε και θα προσπαθούμε να συμπεριλαμβάνουμε αυτό το concept στα θεματάκια μας! Το επόμενο διαγώνισμα θα είναι στο ίδιο στυλ, και θα προσπαθήσουμε να ενσωματώσουμε όσα σχόλια μας έγιναν (τα οποια όντως εκτιμούμε και τα νιώθουμε και εμείς καλοπροαίρετα!). Ποιος ξέρει ίσως αρχίσουμε να χτυπάμε και εμείς σωστά το πόδι στον ρυθμό σιγά σιγά (επίσης προσεχώς)!!!
Στο Β3 τώρα, για να το λέτε, μάλλον όντως κάτι λείπει!!! Ωστόσο εμείς δεν καταφέραμε να το εντοπίσουμε! Τι θεωρείτε ότι θα έπρεπε να προσθέσουμε;
Και τώρα θα αντιγράψουμε το στυλ σας με τα υστερόγραφα:
ΥΓ1) Είμαστε λίγο-πολύ παιδιά του ylikonet (και άρα και όλων εσάς που με μεράκι ανεβάζετε το υλικό σας ώστε να το βλέπουν και οι μαθητές που ενδιαφέρονται-και μην γελιέστε, έχετε μεγάλο κοινό!), με αυτό δώσαμε εξετάσεις οι περισσότεροι!!!!
ΥΓ2) Εσείς θεωρείτε ότι τα σπονδυλωτά θέματα είναι καλή ιδέα για τις πανελλήνιες; Θα τα επιλέγατε αντί των τωρινών υπερπαραγωγών; (εμείς ξεκάθαρα απαντάμε ναι, καθώς με κάτι ασκήσεις που έχουν 5 τροχαλίες, 3 αβαρείς ράβδους, 8 αντιστάτες και καμιά δεκαριά άλλα αντικείμενα ανέκαθεν μας προκαλούσαν πονοκέφαλο. Παραθέτουμε μια τρομερή εικόνα η οποία ίσως σας φέρει κάποιες μνήμες των τελευταίων ετών!)
https://i.ibb.co/0pTbDfgG/55558.png