Να δοθούν τα ονόματα των καθηγητών

Η Υφυπουργός μας, Ζέτα Μακρή, μέσα στο πνεύμα της εποχής, ζήτησε από τους Διευθυντές μας, να κάνουν τους δήθεν καταδότες, ζητώντας ονόματα καθηγητών, που δεν έβαλαν βαθμολογία τετραμήνου στα κουτάκια που βλέπουμε κάθε πρωί στο Γουέμπεξ της Σίσκο.
Τμήμα της εγκυκλίου:
…καλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να ενημερώσουν τις οικείες Διευθύνσεις Δ.Ε. για τις περιπτώσεις εκείνες που εκπαιδευτικοί δεν κατέθεσαν βαθμολογία, κατ’ εφαρμογή των οικείων διατάξεων, με την υποβολή κατάστασης στην οποία θα αναγράφονται οι εν λόγω εκπαιδευτικοί, οι μαθητές για τους οποίους δεν κατέθεσαν βαθμολογία, τα μαθήματα στα οποία αφορά η μη κατάθεση βαθμολογίας, καθώς και οι λόγοι της μη κατάθεσής της στο πλαίσιο των προβλεπόμενων από τις εφαρμοστέες διατάξεις λόγων. 

Δεν γνωρίζει ότι τα στοιχεία που ζητάει μπορεί να τα αντλήσει από το Mysch ή απλώς πιστεύει ότι έτσι θα εκφοβίσει τους συναδέλφους, εν όψη των συνεδριάσεων για την αξιολόγηση;

Μόνο θλίψη μπορεί να φέρνει μια τέτοια αντιμετώπιση.

Στο σύλλογό μου η πλειοψηφία δεν κατέθεσε βαθμολογία, με αιτιολογημένο σημείωμά της, για κάθε παιδί ξεχωριστά. Οι μαθητές μας και οι γονείς τους, συμφώνησαν. Γιατί όλοι μαζί βιώνουμε αυτήν την πρωτοφανή κατάσταση στην Παιδεία. Εκεί επάνω στο High Castle όμως, μάλλον δεν φτάνει τίποτα από όλα αυτά.

Περιμένουμε την τιμωρία μας Κυρία…

Loading

Subscribe
Ειδοποίηση για
19 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Διονύσης Μάργαρης
23/02/2021 7:39 ΜΜ

Καλησπέρα Ανδρέα.

ζήτησε από τους Διευθυντές μας, να κάνουν τους δήθεν καταδότες, ζητώντας ονόματα καθηγητών, 

Γιατί δήθεν;
Κανονικούς καταδότες τους ζητάει να γίνουν…
Όταν θα επιστρέψετε στις τάξεις θα υπάρχει και αστυνομικός του σχολείου μέσα; Ή δεν προβλέπεται για την δευτεροβάθμια;
Σκέφτομαι ότι αν πετύχει στην τριτοβάθμια, γιατί όχι;

Μαλάμης Γρηγόρης
23/02/2021 8:50 ΜΜ

Καλησπέρα Ανδρέα.
Ονόματα καθηγητών για άρνηση παράδοσης βαθμολογίας ζητήθηκαν και παλιότερα.
Μάντεψε ποιος ήταν Πρωθυπουργός τότε;
Δεν θα κάνεις λάθος φαντάζομαι, ο ακατονόμαστος μπαμπάς ήταν ( Καλοκαίρι του 90 )

Μαλάμης Γρηγόρης
23/02/2021 9:19 ΜΜ

Ηταν πακέτο με το 0%+0%=14% ( ποσοστό της Α.Τ.Α. που δόθηκε τότε.)
Οπως και τα τηλεφωνήματα υπουργών ( λόγω εντοπιότητας του υπουργού με μαθητή ) να περάσω το μαθητή μιας και θα γινόταν μελλοντικά Πανελληνιονίκης στους Μαθητικούς αγώνες Γκόλφ και μην χάσει την Γυμναστική Ακαδημία ανευ εξετάσεων.
Την απάντηση την πήρε προφορικά και πρακτικά βέβαια, τον έκοψα Φυσική και Χημεία. ( Οχι ότι θα μπορούσε να περάσει με οποιονδήποτε συνάδελφο διδάσκοντα )

Αρης Αλεβίζος
Αρχισυντάκτης
23/02/2021 10:08 ΜΜ

 
 

Αντρέα και Γρηγόρη νομίζω ότι η ενέργεια της κ. Μακρή είναι  αντιπερισπασμός γιατί η προσπάθεια για να μην περάσει η αξιολόγηση, έχει πολύ καλά αποτελέσματα.

Στην Α Αθήνας  100% των δημοτικών σχολείων λένε όχι.

Αν ήθελε να δει τι γίνεται με τις βαθμολογίες μπορούσε να τα δει από το WEBEX. Γιατί τα ζητά από τους διευθυντές;

Νομίζω ότι το θέμα αυτή την στιγμή είναι.

 

 ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ –ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!

ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ ΤΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΟΛΜΕ-ΔΟΕ!

ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΣΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΞΙΖΟΥΜΕ.

Βαγγέλης Κουντούρης

καλησπέρα σε όλους
δυο λόγια για το θέμα, είμαι μια δεκαετία, ήδη, “εκτός”, πιθανόν έχω μισοχάσει την επαφή…
η θέση μου για το θέμα της βαθμολογίας φαίνεται στην ανάρτηση που έκανα σε άλλον χώρο στα μέσα Δεκεμβρίου (είχε προηγηθεί και άλλη παρόμοια): κανένας βαθμός στο Α τετράμηνο
ο καθηγητής, κατά την πολλές φορές κατατεθειμένη άποψή μου, και δημόσια, είναι, πρέπει να είναι, και δάσκαλος και κριτής και ηθοποιός, να διδάσκει, να κρίνει δίκαια και να διαμορφώνει σωστούς χαρακτήρες, και με το παράδειγμά του και με τον όποιον προσφορότερο τρόπο
δεν γνωρίζω σε τί συνίσταται η τώρα ζητούμενη αξιολόγηση, ίσως έχει πονηριές…
εν ενεργεία ών, πάντως, είχα, σε Γενική Συνέλευση, Γ ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής, καταθέσει την προσωπική μου άποψη ότι δέχομαι όποιος θέλει και όποτε θέλει, και χωρίς ντε και καλά να με ενημερώσει, γονέας, συνάδελφος του Δημοσίου ή Φροντιστής οποιασδήποτε ειδικότητας, Διευθυντής, Προϊστάμενος Γραφείου, στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας, και, ιδιαίτερα Σχολικός Σύμβουλος, να μπει στην Τάξη μου, να κάτσει ήσυχα στο τελευταίο θρανίο και να με κρίνει καλόπιστα, αλλά και κακόπιστα, θεωρώντας ότι αποκλείεται, ανεξαρτήτως του αποτελέσματος, να μην διακρίνει ότι προσπαθούσα
γλίτωσα το λυντσάρισμα τότε και διότι ήμουν ήδη αρκετά “παλιός”, αλλά και διότι, επειδή Ανένταχτος Αριστερός, δεν υπήρχε κανένα κόμμα να με τραβήξει από το “μανίκι”…
comment image

Τελευταία διόρθωση3 έτη πριν από Διονύσης Μάργαρης
Θοδωρής Παπασγουρίδης

Αφού ο Βασίλης δεν θέλησε να το κοινοποιήσει στο ylikonet, το μεταφέρω αντί σχολίου,στο θέμα που θίγει ο Ανδρέας

Βασίλειος Παππάς: Κραδαίνοντας το κνούτο

“………….Το «κνούτο» λοιπόν στη διαδικασία της πειθάρχησης του δασκάλου που αντιστέκεται, που βλέπει και βιώνει τη διδασκαλία ως τέχνη και αρνιέται να τη δει ως μετρούμενη τεχνική………”

Το μακρινό 1999, στο αμφιθέατρο του Ευγενιδείου Ιδρύματος είχαν μαζευτεί πανεπιστημιακοί, σχολικοί σύμβουλοι, υπεύθυνοι ΕΚΦΕ, υπεύθυνοι δομών εκπαίδευσης, ώστε να ενημερωθούν για την κυοφορούμενη μεταρρύθμιση «Αρσένη». Οι παρευρισκόμενοι ως πολλαπλασιαστές θα πληροφορούσαν / ενημέρωναν την εκπαιδευτική κοινότητα για το όραμα και τα πρωτάγματα της μεταρρύθμισης αυτής.

Ο πρώτος ομιλητής ο υπουργός τότε Αρσένης μίλησε για το τραίνο της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης το οποίο δεν έπρεπε να χάσει η Ελλάδα, μίλησε για το όραμά του για το νέο σχολείο, για τα πολλαπλά βιβλία, για τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών, για τη σύνδεση σχολείου και κοινωνίας, για το νέο λύκειο. Προσπαθούσε να εμφυσήσει τη σπίθα της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης όπως αυτός, ο Υπουργός, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και το Κέντρο Εκπαιδευτικής ΄Ερευνας είχαν συλλάβει στο νέο πλαίσιο, μεταλαμπαδεύοντας τους σκοπούς και τους στόχους στους παρευρισκομένους.

Μετά ακολούθησε ένας υφυπουργός (από τη βόρεια Ελλάδα). Κουνούσε το δάκτυλο προς σεβάσμιους καθηγητές, προς εξαιρετικούς παιδαγωγούς, προς σχολικούς συμβούλους, προειδοποιώντας και εκφοβίζοντας για τις πιθανές συνέπειες της μη εφαρμογής του νόμου. Αλήθεια ποιο πνεύμα προσπαθούσε να περάσει στο ακροατήριο ο «δυστυχής»?

Παρακολουθώντας την τηλεδιάσκεψη / ενημέρωση του ΙΕΠ προς τους διευθυντές, και όχι μόνον, των σχολείων για τον τρόπο υλοποίησης της αποτίμησης / αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου στις εύλογες απορίες δ/ντων για άρνηση υλοποίησης του συγκεκριμένου νόμου, ήταν έκδηλη η αγωνία των ομιλούντων να προσδιορίσουν το εγχείρημα όχι με τα διαλεκτικά εργαλεία της πειθούς, της συναίνεσης, της σύγκλησης, της εξειδίκευσης διαδικασιών που ήδη πραγματοποιούνται στο σχολικό περιβάλλον αλλά τουναντίον κραδαίνοντας την πειθώ του μαστιγίου, να υποδείξουν τον τρόπο εφαρμογής του: «Δεν είναι στη δικαιοδοσία του συλλόγου διδασκόντων να ακυρώσουν το νόμο», «δεν έχει δικαίωμα ο σύλλογος …», «δεν μπορούν να αρνηθούν …» , «επιτέλους η αξιολόγηση θα πρέπει να προχωρήσει αφού είμαστε ο μόνον επαγγελματικός κλάδος …» και αλλά παιδαγωγικά τοιαύτα.

Εν μέσω πανδημίας, με ένα εξουθενωμένο και λόγω ηλικίας εκπαιδευτικό προσωπικό, με μια κοινωνία που δεν γνωρίζει ποιο είναι το μέλλον της, με ελλιπέστατη παρεχόμενη τηλεκπαίδευση (αλήθεια γιατί συζητούμε για παράταση του σχολικού έτους, αφού όλα βαίνουν καλώς)? Με το ΙΕΠ να αδυνατεί να αναμορφώσει τα προγράμματα σπουδών εν μέσω πανδημίας (σαν να μην συμβαίνει τίποτα!). Με τους οικονομικά αδύνατους μαθητές να βλέπουν το εκπαιδευτικό χάσμα που είναι και ψηφιακό χάσμα να αυξάνεται δραματικά. Με σχολικά τμήματα να ανοιγο-κλείνουν ανάλογα με τις κόκκινες – πορτοκαλί περιοχές. Με τους εκπαιδευτικούς έξω από τα πρωτόκολλα εμβολιασμών. Με τους στοιβαγμένους μαθητές ανά τμήμα. Με με με … Βρέθηκε η λύση όπως το «κέρας της αμάλθειας». Αξιολόγηση. Και αν δεν πείθονται οι αξιολογούμενοι, δεν πειράζει. Υπάρχει και το «κνούτο».

Οι φορείς της αξιολόγησης (ΙΕΠ – Υπ. Παιδείας) δεν έχουν να προσφέρουν κάτι καινοτόμο (βλ. τις ενστάσεις των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου των ΠΕΚΕΣ), δεν παρουσιάζουν μελέτες περίπτωσης ώστε να πείσουν την εκπαιδευτική κοινότητα για τις προθέσεις τους, δεν ανατρέχουν σε εκπαιδευτικά παραδείγματα άλλων χωρών με αντίστοιχη κριτική αποτίμηση των μεθόδων αξιολόγησης, δεν ενδιαφέρονται για τους ελάχιστους πόρους των σχολικών μονάδων (λέχθηκε ότι, καινοτόμες διδακτικές δράσεις και συνέργειες δεν χρειάζονται πόρους!!!), δεν περιμένουν τα νέα αναλυτικά προγράμματα, ώστε εκεί σε νέο πεδίο, να υπάρξουν οι νέες αποτιμήσεις του εκπαιδευτικού έργου.

Τι απομένει μετά από όλα αυτά? Ο καταναγκασμός πασπαλισμένος με ρητορική πλουραλισμού και «συμμετοχικής δημοκρατίας», το «εντέλεσθαι» με όρους της δεκαετίας του 60. Το «κνούτο» λοιπόν στη διαδικασία της πειθάρχησης του δασκάλου που αντιστέκεται, που βλέπει και βιώνει τη διδασκαλία ως τέχνη και αρνιέται να τη δει ως μετρούμενη τεχνική.

Βασίλειος Παππάς – εκπαιδευτικός – Καλαμπάκα

Πηγή

Βασίλειος Παππάς
24/02/2021 2:17 ΠΜ

Οι μεταρρυθμίσεις δεν κινούνται μεταξύ του μαύρου και του άσπρου. Υπάρχουν και ενδιάμεσες αποχρώσεις Τότε στο 1999 συμμετείχα “εκπροσωπώντας” το ΕΚΦΕ Τρικάλων. Εκεί συνάντησα δύο σπουδαίους δασκάλους τα βιβλία των οποίων διδάχθηκαν για λίγο στο λύκειο. Τον Κασσέτα και τον Δαπόντε. Στην ομάδα που δημιούργησαν για να εργασθούμε ως πολλαπλασιαστές ας μνημονεύσω δύο ακόμη ενεργούς συναδέλφους, τον Γιάννη Καψάλη, φυσικό από τη Λάρισα και τον Μιχάλη Παπανούσκα, χημικό από Καρδίτσα.
Εδώ όμως κινούμαστε στο απόλυτο “μαύρο”!

Γιώργος Φασουλόπουλος
Αρχισυντάκτης

λίστες αξιοπρέπειας

συντάσσονται ανά 30 χρόνια

1992: λίστες μ αυτούς που ονομαστικά κλήθηκαν να λειτουργήσουν ως απεργοσπάστες -επιτηρητές στις Πανελλήνιες εκείνης της χρονιάς και αρνήθηκαν

τους άκουσα να λένε κάτι για αξιοπρέπεια, όχι με συνδικαλιστικό στόμφο αλλά χαμηλόφωνα και στοχαστικά για την επόμενη μέρα τους στο δημόσιο – Πλατεία Κοραή στον Πειραιά, έξω απ την Ιωνίδειο, ζεστό βράδυ Κυριακής – την επόμενη τα παιδιά έδιναν το πρώτο μάθημα – γι όλους το μαχαίρι στο κόκκαλο

2021: λίστες μ εκείνους που οι υγειονομικές συνθήκες δεν τους επέτρεψαν να διαμορφώσουν ασφαλή γνώμη για τους μαθητές τους και ο επαγγελματισμός τους δεν χωρά για να κρυφτεί πίσω από μια τυπική βαθμολογία σύμβασης & εφησυχασμού που θα διευκόλυνε ώστε «να φαίνονται τα πράγματα ωραία»

Πανανάς Γιάννης
24/02/2021 10:10 ΠΜ

Άποψη: Το υπουργείο κάθε φορά θα κάνει την πολιτική του.Τρελή, βλακώδης, αυταρχική κ.λ.π. Αυτή θα είναι. Η ουσία είναι τι κάνουν οι εκπαιδευτικοί. Τίποτα. Η πλειονότητα τους έχει προβατοποιηθεί, είτε από απόσταση είτε στις κομματικές- παραταξιακές αγκαλιές. Η κατάληξη των τυφλών κομματικοποιήσεων των παρατάξεων για δεκαετίες.

Πάνος Μουρούζης
24/02/2021 10:02 ΜΜ
Απάντηση σε  Βασίλειος Παππάς

Τι μου θύμισες ρε Βασίλη. Στο αμφιθέατρο του Ευγενίδη μετά την ομιλία του αείμνηστου Αρσένη πετάγεται ένας πολλαπλασιαστής και λέει στον Υπουργό. ” Κε Υπουργέ με επιλέξατε ως πολλαπλασιαστή αλλά εγώ είμαι και μηδενιστής. Ποιο θάναι τελικά το αποτέλεσμα;”

Μαλάμης Γρηγόρης
24/02/2021 10:31 ΜΜ

Νεοδιόριστος τότε Ανδρέα και τώρα με την αίτηση συνταξιοδότησης μία από τα ίδια. Δεν θα περάσει όμως, ήδη οι υπογραφές στο Σχολείο μου στο 100%