Δεν είναι πρωτότυπα. Εκφράζουν τις απόψεις μου για το πως θα ήθελα τα δεύτερα θέματα των Εξετάσεων.
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Δεν είναι πρωτότυπα. Εκφράζουν τις απόψεις μου για το πως θα ήθελα τα δεύτερα θέματα των Εξετάσεων.
Ανδρέα ευχαριστώ. Αυτή με τα πηνία είναι σχεδόν ίδια με θέμα Πανελλαδικών Β΄ Λυκείου. Κοντά στο 2000.
Στην ερώτηση 5 κατά την γνώμη μου η σωστή απάντηση είναι 401 Hz. Γιατί το χρονικό διάστημα μεταξύ μεταξύ 2 μηδενισμών του πλάτους είναι η περίοδος του διακτροτήματος. Άρα η περίοδος του διακροτήματος είναι 1 sec. Οπότε οι συχνότητες διαφέρουν μεταξύ τους 1 Hz. Κάνω λάθος;
Μαρία μια στιγμή να το δω.
Μαρία γράφω ότι ε ότι σε κάθε δευτερόλεπτο έχουμε δύο μηδενισμούς.
Δηλαδή σε 100 s έχουμε 200 μηδενισμούς και σε 300s 600 μηδενισμούς.
Σε κάθε σημαίνει ότι δεν αναφερόμαστε στο δευτερόλεπτο που αρχίζει από τον 6ο (π.χ) μηδενισμό και τελειώνει στον 7ο (π.χ) μηδενισμό. Δηλαδή η άσκηση δεν λέει ότι δύο διαδοχικοί μηδενισμοί απέχουν 1 s.
Συχνότητα διακροτήματος είναι το πηλίκο f=N/t για κάθε t.
Επειδή λόγια χωρίς σχήμα δεν αξίζουν ούτε πεντάρα:

Η περίοδος του διακροτήματος είναι 0,5 s.
Είχα σκεφτεί κι εγώ,… αλλά σε μια Τδ έχομε ένα μηδενισμό (όχι 2) άρα τους δύο σε 2Τδ=1s δηλ fδ=2Ηζ
Αφερίμ με πρόκανες…
Υπάρχουν δύο προτάσεις:
Οι προτάσεις διαφέρουν.
Στον προτασιακό λογισμό το “κάθε” είναι το αντίθετο του “υπάρχει”.
Καλησπέρα Γιάννη. Τώρα βρήκα λίγο χρόνο να τα δω…
Τα ακριβά αρώματα χωράνε σε μικρά μπουκαλάκια… Αυτό σκέφτηκα λόγω και της συντομίας των λύσεων τους…
θα κάνω Γιάννη λίγο το δικηγόρο του διαβόλου…
3 τέτοια β΄ θέματα για έναν μαθητή που αντιλαμβάνεται και κατανοεί δεν θα του χρειαστούν παραπάνω από μισή ώρα και τα τρία… Σε ένα διαγώνισμα τριώρου θα έχει τελειώσει στο δίωρο..
Για έναν μαθητή που δεν θα τα αγγίξει θα πάρει μοιραία 0/8! Η κατανοείς-καταλαβαίνεις και κερδίζεις όλες τις μονάδες ή δεν καταλαβαίνεις και πέφτεις στο 0/8!!
Προς θεού δεν διαφωνώ με τη λογική των θεμάτων, αλλά ο μαθητής που δεν μπορεί δεν θα πάρει καμία μονάδα…Δεν θα ξέρει να εκφραστεί δεν θα ξέρει να λύσει…
Το 7 και το 9 θα έπαιζαν για μένα σε Α΄ θέμα… Δύσκολα μεν αλλά Α΄ θέματα…
Μαρία έλεγα στους μαθητές μου:
-Κάντε σχήμα ακόμα και αν σας ρωτήσουν πως ονομάζεστε.
Κάποτε ήταν στην ύλη τα κύματα. Κυκλοφορούσαν συνταγές πολλές για εύρεση σημείων μηδενικού πλάτους. Μια ελαφρότατη αλλαγή στην εκφώνηση εκτελούσε όσους δεν έκαναν σχήμα και γράφανε τους τύπους που είχαν μάθει.
Γιάννη με τον ορισμό της συχνότητας f = N/t καλυπτόμαστε…
Υπάρχουν δύο επαναλήψεις του φαινομένου (Ν=2 μηδενισμοί της έντασης του ήχου) σε χρόνο t = 1 s. Άρα fδ = 2/1 Hz = 2 Hz.
Ευχαριστώ Νεκτάριε.
Από τα 10 ας επιλέξουμε 3. Ένα ζόρικο και δύο “χαζά”.
Στην δεκάδα υπάρχει ένα “χαζό” και τρία εύκολα.
Ωραίο σχήμα, αλλά γιατί το 1sec να είναι εκεί και όχι λίγο πιο αριστερά; Πάλι 2 μηδενισμούς θα είχαμε. Μήπως θα πρέπει να γράψετε στην εκφώνηση ότι σε 1sec έχουν δημιουργηθεί 2 διακροτήματα;
Καλυπτόμαστε Νεκτάριε.
Μακάρι να γίνει αντιληπτή η διαφορά του “κάθε” από το “υπάρχει” σε όλους τους μαθητές. Η Γεωμετρία και ο προτασιακός λογισμός βοηθούσαν σ’ αυτό, αλλά εξοβελίστηκαν.
Γιάννη δεν συμφωνώ με τον όρο “χαζό” θέμα… Για να προτείνουμε ένα θέμα πάντα πιστεύουμε ότι κάτι έχει να δείξει… Δεν θεωρώ ότι στη δεκάδα υπάρχει χαζό θέμα!!!