Ξυπνώντας το πρωί έμαθα πως συμμετείχα στη θεματοδοσία των θεμάτων φυσικής στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024. Όχι μόνο OTI συμμετείχα, αλλά KAI OTI πρότεινα το ερώτημα Γ2:
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Ξυπνώντας το πρωί έμαθα πως συμμετείχα στη θεματοδοσία των θεμάτων φυσικής στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024. Όχι μόνο OTI συμμετείχα, αλλά KAI OTI πρότεινα το ερώτημα Γ2:
Ευχαριστώ όλους τους συναδέλφους για τα σχόλια στήριξης, με τιμούν.
Θέλω όμως να ρωτήσω τον αγαπητό συνάδελφο Πάνο Μουρούζη:
Πράγματι Πάνο, με συνέπεια κάθε χρόνο τέτοια εποχή ζητάς να ανακοινώνονται τα ονόματα των θεματοδοτών.
Φέτος όμως, σε μία συγκυρία που λερώνεται αναίτια το όνομά μου
(εκτός και αν διαφωνείς και πιστεύεις ότι ήμουν στην επιτροπή και όχι μόνο ήμουν αλλά έβαλα το ίδιο ερώτημα θεωρίας που είχαμε βάλει στις ενδοσχολικές, τα θέματα των οποίων είχα μόνος μου αναρτήσει στο ylikonet την ίδια μέρα 20/5 ή ακόμα χειρότερα όπως γράφει ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ κύριος Παύλος Πολάκης ήταν ίδια τα 2 από τα 4 θέματα)
προχώρησες και ανάρτησες μία μαύρη φιγούρα με το όνομα θεματαδότης.
Βοήθησέ μας σε παρακαλώ να καταλάβουμε τι εννοείς;
Προσωπικά λόγω κούρασης, σύγχυσης, αλλά και θυμού, δυσκολεύομαι να καταλάβω…
Την μαύρη φιγούρα την αντιλαμβάνομαι ως ρουφιάνο ή ως δοσύλλογο …
Κάνω λάθος;
Αν όχι, ποιοι είναι οι ρουφιάνοι;;;;
Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη διευκρίνηση
Άρχοντες των τρολ με καλοστημένους μηχανισμούς δημιουργίας εντυπώσεων – ένας ακόμα εκφυλισμός που συναγωνίζεται τον φασισμό – ξεπέφτουν σε μεθόδους όμοιες με εκείνες των ακροδεξιών χαλκείων. Πονηροί φιρφιρίκοι με ηχηρά πρωτοσέλιδα με την προπαγάνδα των ΜΜΕ και των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, προβαίνουν σε κατασυκοφάντηση όσων στοχοποιούν – στη «δολοφονία χαρακτήρων» κατά το δικό τους ιδιόλεκτο. Από το βρώμικο στόμα τους ο καθένας μπορεί να φάει τη ρετσινιά που θα κατεβάσει η γκλάβα τους. Μην περιμένετε ποτέ συγγνώμη από αυτούς. Η συγγνώμη, λένε, είναι για τα ανθρωπάκια. Και όλα αυτά για να πλασάρουν την πραμάτεια τους και για αλίευση κομματικής πελατείας.
Εκφράζω (και εδώ) τη συμπαράστασή μου στον συνάδελφο κ. Παπασγουρίδη για την άδικη επίθεση που δέχεται.
Ένας μικροπολιτικός και μία μικροδημοσιογράφος συκοφαντούν έναν Δάσκαλο. Αυτονόητο το προς τα πού γέρνει η δική μας ζυγαριά.
Θοδωρή Παπσγουρίδη σε ευχαριστώ για ό,τι μας δίδαξες επί σειρά ετών. Με τη δουλειά σου. Με τη στάση σου. Εύχομαι να συνεχίσεις.
Κ. Παπασγουρίδη σας ευχαριστούμε για την προσφοράς σας τόσα χρόνια.
Αγαπητή Θοδωρή
Η παρουσία όλων μας τόσα χρόνια σ’ αυτό το δίκτυο είναι καθοριστική στο να σχηματίσουμε γνώμη τόσο για το επιστημονικό επίπεδο, όσο και για το ήθος του καθενός μας. Η γνώμη μου για το άτομό σου και στα δύο επίπεδα είναι άριστη. Είσαι από τα μέλη που σέβομαι και εκτιμώ. Με μοναδικό κριτήριο την εντύπωση που έχω σχηματίσει για το άτομό σου θεωρώ ότι αδίκως έχει εμπλακεί το όνομά σου σε όλη αυτή την ιστορία.
Η περιπέτειά σου όμως αυτή δικαιώνει τις απόψεις μου που έχω εκφράσει εδώ και χρόνια. Στη θέση σου θα ζητούσα από το Υπουργείο να δημοσιοποιήσει τα ονόματα των θεματοδοτών ώστε να έχω στη διάθεσή μου αδιάψευστα στοιχεία ενάντια στους συκοφάντες. Έχω αποχρώσες ενδείξεις ότι κάτι βρώμικο συμβαίνει τελευταία όσον αφορά τη διαδικασία επιλογής των θεματοδοτών. Φοβάμαι ότι αν κάποιο κόμμα ζητήσει να δημοσιοποιηθούν τα ονόματα των θεματοδοτών των τελευταίων 10 ετών θα ξεσπάσει σκάνδαλο.
Δεν μπορώ να αποδεχτώ σε καμία περίπτωση την άποψη του φίλτατου Γιάννη Κυριακόπουλου ότι η μη κοινοποίηση των ονομάτων των θεματοδοτών γίνεται για την προστασία τους. Δεν μπορώ ν’ αποδεχτώ ότι μία τιμητική επιλογή κάποιων συναδέλφων στην θέση του θεματοδότη πρέπει να βρίσκεται εκτός κριτικής και διαφάνειας λόγω του φόβου λοιδορίας ή και χειροδικίας.
Θεωρώ ότι οι διαδικασίες αυτές την τελευταία περίπου δεκαετία γίνονται σε κεντρικό επίπεδο εκ του πονηρού.
Στα φροντιστήρια από το 89 και δίπλα στη βιβλιονέτ για μια εικοσαετία: τα ονόματα των συναδέλφων που έχουν κερδίσει την εκτίμησή μας έχουν με χίλιους τρόπους ελεγχθεί και δοκιμασθεί. Ένας εξ αυτών ο Θοδωρής Παπασγουρίδης. Στο δια ταύτα, αυτονόητα έπρεπε να διωχθεί ποινικά ολόκληρος ο συκοφαντικός μηχανισμός. Δίχως πολλά πολλά.
Θοδωρή έχεις την αμέριστη συμπαράσταση, τη δικη μου και του γιου μου,τόσο ως Φροντιστή όταν σε γνώρισα ,όσο και ως Καθηγητή του παιδιου μου στο ένατο λύκειο Πειραια,καθώς και με τη σημερινή μου ιδιότητα,του αναπληρωτή καθηγητή φυσικής σε δημόσιο σχολειο.
Θοδωρή είσαι Ελέφαντας, γιατί έχεις τη δύναμη όλων μας!
Διάβασα με αποστροφή την ανάρτηση του Πολάκη με τις «υψηλές πηγές» και την αντίστοιχη της δημοσιογράφου, που παριστάνει την «ερευνήτρια» και επανήλθε πριν λίγο στο fb νομίζοντας ότι αποκάλυψε το σκάνδαλο του αιώνα.
Αντιλαμβάνομαι, όμως, τα ίδια κίνητρα και των δυο.
Αυτό, που δεν αντιλαμβάνομαι, είναι τις σκιώδεις αιχμές, που αφήνει το σχόλιο του Πάνου Μουρούζη.
Δεν ξέρω τι σκάνδαλο «φοβάται» ότι θα ξεσπάσει, τις αποχρώσες ενδείξεις, που λέει ότι έχει, υποθέτω ότι τις έχει καταθέσει στη δευτεροβάθμια, στο υπουργείο, στον εισαγγελέα ή δεν ξέρω και γω πού αλλού.
Διαφορετικά, ούτε ο χώρος ούτε η στιγμή, κατά την οποία είμαστε όλοι σύσσωμοι στο πλευρό του Θοδωρή, είναι κατάλληλα για τέτοιου είδους αιχμές.
Κα Νασίκα
Θα ήθελα να σας επισημάνω τα παρακάτω:
1. Ο εξαίρετος συνάδελφος Θοδωρής Παπασγουρίδης δεν έχει ανάγκη από αυτόκλητο δικηγόρο.
2. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι με αποχρώσες ενδείξεις δεν μπορεί να προσφύγει κάποιος στον Εισαγγελέα ή οπουδήποτε αλλού. Αν επιθυμείτε όμως, μπορώ να σας τις εκθέσω προσωπικά. Ίσως όμως να μην γνωρίζετε ότι οι απόψεις μου σχετικά με την ανωνυμία των θεματοδοτών είναι κατατεθειμένες εδώ και πολλά χρόνια.
3. Ίσως να μην γνωρίζετε ότι λόγω της ευαισθησίας μου σε θέματα διαφάνειας και αξιοκρατίας έχω κατά καιρούς καταγγείλει σε κόμματα και σε συνδικαλιστικές παρατάξεις, έχω αρθρογραφήσει στο τοπικό τύπο και σε εκπαιδευτικά sites έχω στείλει επιστολές στο Υπουργείο και έχω κάνει τέλος πάντων ότι περνάει από το χέρι μου για όλες τις «τρύπες» του αδιάβλητου κατά τα άλλα συστήματος των Πανελλήνιων Διαγωνισμών. «Τρύπες» από τις οποίες για χρόνια εισαγόντουσαν στα ΑΕΙ οι εκάστοτε ημέτεροι μέσω:
· Των Εσπερινών Λυκείων που τέκνα Ιατρών, Μηχανικών, Καθηγητών, Στελεχών της Διοίκησης και της Εκπαίδευσης, με πλαστά ένσημα εργασίας επωφελούντο των ευνοϊκών μέτρων εισαγωγής.
· Των ΕΠΑΛ που με ποσόστωση 6% εισάγονται στην Ιατρική από τις ειδικότητες της Νοσηλευτικής και της Κομμωτικής! καθώς και σε σχολές του Πολυτεχνείου με την ίδια ποσόστωση.
· Των μούφα πρωτευσάντων σε αθλητικούς ή επιστημονικούς Πανευρωπαϊκούς ή Παγκόσμιους Διαγωνισμούς
· Των μούφα ανικάνων να εξεταστούν γραπτά την τελευταία στιγμή λόγω στραμπουλήγματος του δεξιού χεριού.
Θα ήθελα παρακαλώ να με πληροφορήσετε αν και εσείς έχετε τις ίδιες ευαισθησίες και αν έχετε προβεί σε κάποιες ενέργειες σχετικές με τη διασφάλιση του αδιάβλητου των Πανελλήνιων Διαγωνισμών.
Προσυπέγραψα το κείμενο του Αποστόλη για το θέμα του Θοδωρή. Όμως αυτή είναι μια μεμονωμένη πρωτοβουλία ενός ατόμου που διαχειρίζεται το forum του ylikonet.gr . Η ΟΛΜΕ έχει πάρει θέση επί του θέματος; Της έχει ζητηθεί να πάρει θέση; Γιατί αυτή είναι ο ανώτατος θεσμικά συνδικαλιστικός φορέας των εκπαιδευτικών του δημοσίου. Δεν έχω σχετική ενημέρωση. Όσο για το αν πρέπει να ανακοινώνονται τα ονόματα των συμμετεχόντων στις επιτροπές διαμόρφωσης των θεμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, η γνώμη μου είναι πως ναι, πρέπει να ανακοινώνονται. Συμφωνώ με τον Παναγιώτη Μουρούζη. Ο βασικός λόγος είναι η διαφάνεια και ο έλεγχος , βασικών πυλώνων του Δημοκρατικού Πολιτεύματος.
Μεταφέρω μια ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ, για το ζήτημα του Γ2:
Προς υπεράσπιση ενός συναδέλφου της δημόσιας εκπαίδευσης…
Πριν από λίγες ημέρες ένας συνάδελφός μας κατονομάστηκε ως «καταδολιευτής» των Πανελλαδικών Εξετάσεων, διότι, λέει, ένα από τα θέματα που έθεσε στο σχολείο του (Βαρβάκειος Σχολή) στις ενδοσχολικές εξετάσεις «έπεσε» στις Πανελλαδικές κι ότι αυτός το πρότεινε ως «μέλος της Κεντρικής Εξεταστικής Επιτροπής»…
Είναι γεγονός ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις, με όλα τους τα σοβαρότατα προβλήματα, είναι ένας από τους ελάχιστους θεσμούς της χώρας που είναι διαφανείς. Απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη της κοινωνίας που θεωρεί ότι οι εξετάσεις αυτές είναι το μοναδικό πεδίο που ένα φτωχό παιδί έχει τη δυνατότητα να επιβιώσει και να «κερδίσει» ακόμη και παιδιά από τα υψηλά κοινωνικά στρώματα. Κάθε είδηση, επομένως, που θέτει σε αμφισβήτηση την ακεραιότητα των εξετάσεων προκαλεί οργή.
Αυτή την συνθήκη εκμεταλλεύτηκε πολιτικός που ασχολείται με ζητήματα «διαφάνειας» για να καταγγείλει δημόσια και ονομαστικά έναν συνάδελφό μας της δημόσιας εκπαίδευσης. Ποια ήταν η κατηγορία; Ότι ένα θέμα που τέθηκε στις εξετάσεις της Φυσικής (και που δικαιολογημένα συγκέντρωσαν την μήνι παιδιών, εκπαιδευτικών και γονέων) είχε επιλεγεί στις εξετάσεις της Βαρβακείου Σχολής. Ότι ο υπεύθυνος καθηγητής ήταν «μάλλον» μέλος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων. Άρα, νόθευση. Άρα, κάποιος/κάποιοι επιχειρούν με δόλια μέσα να παραβιάσουν το αδιάβλητο των Πανελλαδικών Εξετάσεων, προκειμένου να εξυπηρετηθούν κάποιοι (;).
Υπάρχουν περιπτώσεις που μας βάζουν σε σκέψη για τις Πανελλαδικές; Ναι, και η ΟΙΕΛΕ έχει διαχρονικά αναδείξει κάποιες τέτοιες (όπως η πρόσφατη υπόθεση με κάποιους «φυσικώς αδυνάτους» που μάλλον ήταν μια χαρά στην υγεία τους). Περιπτώσεις για τις οποίες η πολιτεία και το Υπουργείο οφείλουν να ασκήσουν αυστηρότερη εποπτεία. Ποια όμως είναι η αλήθεια για τη συγκεκριμένη υπόθεση;
Πρώτον (ίσως και σημαντικότερον): Ο συνάδελφός μας δεν συμμετείχε στην Επιτροπή Θεματοδοσίας του μαθήματος της Φυσικής, γεγονός που βεβαίωσε με ανακοίνωσή του ο Εθνικός Οργανισμός Εξετάσεων. Ο πολιτικός, πριν τον διαπομπεύσει δημόσια, θα έπρεπε να διασταυρώσει τις πηγές του.
Δεύτερον: Ο συνάδελφος την ημέρα εξέτασης της Φυσικής, βρισκόταν σε εξεταστικό κέντρο και εργαζόταν μαζί με άλλους συναδέλφους.
Τρίτον: Το περίφημο «θέμα» που τέθηκε, στην πραγματικότητα ήταν ένα «υποθέμα», το οποίο έδινε 5 από τις 100 (!!) μονάδες.
Τέταρτον: Το «θέμα» που ήταν ένα ερώτημα (Γ2) από τα τέσσερα συνολικά ερωτήματα του θέματος Γ, ήταν μία ερώτηση θεωρίας. Πιο συγκεκριμένα αφορούσε την απόδειξη της εξίσωσης του κύματος σε γραμμικό μέσο, κάτι που αποτελεί το θεμέλιο κατανόησης της έννοιας του «κύματος». Πρόκειται για μία εξίσωση που αναδεικνύει την «ιδιαιτερότητα» των χαρακτηριστικών των κυμάτων ως «διαταραχή που διαδίδεται έτσι ώστε να μεταφέρεται ΕΝΕΡΓΕΙΑ και ορμή ΧΩΡΙΣ να συμβαίνει ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΖΑΣ».
Επίσης, όπως μας αναφέρουν συνάδελφοι Φυσικοί, ήταν ένα από τα λίγα θέματα των οποίων η εξέταση κάθε άλλο παρά θα έπρεπε να προκαλεί έκπληξη. Αντιθέτως όφειλε να είναι ζητούμενο ως θεμελιώδης προϋπόθεση κατανόησης φυσικών φαινομένων και όχι στείρας απομνημόνευσης «τεχνικών» επίλυσης ασκήσεων.
Επομένως, εδώ δεν έχουμε καμιά προσπάθεια νόθευσης του αδιάβλητου των εξετάσεων. Έχουμε, όμως, μια άδικη, άθλια διαπόμπευση ενός αθώου συναδέλφου για «αντιπολίτευση», για μερικές χιλιάδες likes και clicks. Επειδή ήδη το συγκεκριμένο νέο έχει «παίξει» σε δεκάδες ΜΜΕ, δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι έχουν εσφαλμένη ενημέρωση.
Αναρωτιόμαστε: ποιος θα αποκαταστήσει την φήμη και την ακεραιότητα του συναδέλφου που διασύρθηκε στο όνομα μιας μικροκομματικής σύγκρουσης; Γνωρίζουμε ότι καμιά δικαστική απόφαση και καμιά διάψευση δεν επαρκούν για να θεραπευτεί η ζημιά που υπέστη ο εκπαιδευτικός, οι οικείοι του, το σχολείο. Η ρετσινιά μένει…
Ξέρουμε ότι δεν ζούμε σε έναν αγγελικά πλασμένο κόσμο. Έχουμε όμως την ελάχιστη απαίτηση ο πολιτικός (που θεωρεί ότι υπηρετεί έναν πολιτικό χώρο αξιών και δικαιοσύνης) να αποσύρει το σχόλιό του και να ενημερώσει τους χιλιάδες followers του ότι είχε κακή ενημέρωση. Και, φυσικά, να ζητήσει από το θύμα του μια συγνώμη…
Τώρα, μετά την ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ, περιμένουμε να πάρει θέση, επιτέλους, και η ΟΛΜΕ!
Δεν ωρίμασε ακόμη ο χρόνος συνάδελφοι;
Καθηγητής της δημόσιας εκπαίδευσης είναι ο Θοδωρής, βγάζει ανακοίνωση η ΟΙΕΛΕ, για να τον στηρίξει, απέναντι σε μια άδικη και αήθη επίθεση.
Εσείς;
Και αν θεωρείτε ότι δεν χρειάζεται η στήριξη του συναδέλφου, μήπως χρειάζεται η στήριξη του αδιάβλητου των πανελλαδικών εξετάσεων, όπως κάνει στην παραπάνω ανακοίνωση η ΟΙΕΛΕ;
Για να μην κουράζεστε, η θέση:
“Απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη της κοινωνίας που θεωρεί ότι οι εξετάσεις αυτές είναι το μοναδικό πεδίο που ένα φτωχό παιδί έχει τη δυνατότητα να επιβιώσει και να «κερδίσει» ακόμη και παιδιά από τα υψηλά κοινωνικά στρώματα. Κάθε είδηση, επομένως, που θέτει σε αμφισβήτηση την ακεραιότητα των εξετάσεων προκαλεί οργή.”
στην ανακοίνωση της ΟΙΕΛΕ, σας αφήνει αδιάφορους;
Ένας συνταξιούχος καθηγητής της δημόσιας εκπαίδευσης και επί 35 χρόνια μέλος της ΟΛΜΕ…
Θοδωρή λυπάμαι πολύ για αυτή την εντελώς παράλογη και άδικη επίθεση.
Λυπάμαι ιδιαίτερα γιατί συμμετέχει η εφημερίδα που διαβάζω από τότε που ήταν ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ. Η άγνοια της συντάκτριας είναι απίστευτη για το θέμα που γράφει και η στρεψοδικία της στην νεώτερη “δικαίωσή” που δημοσίευσε θριαμβευτικά πραγματικά αποτελεί αντιστροφή συλλογισμού.
Για μένα το ylikonet και ιδιαίτερα εσύ είστε πολύτιμη βοήθεια από την αρχή του σχεδόν. Πραγματική όαση!
Η ΟΛΜΕ προς το παρόν:
