Αντώνης Παπαστεργίου

  • Συγνώμη Ανέστη η απάντηση αφορούσε τον Αντώνη.

  • Αντώνη συγχαρητήρια ότι και να πω είναι λίγο. Δεν περίμενα βέβαια κάτι λιγότερο από σένα. Θα πρέπει να κάνεις ένα σεμινάριο στους θεματοδότες. Πόσο αδικημένος δείκτης είναι τελικά το πορφυρό της βρωμοκρεσόλης!  Ας τελειώσουν αύριο τα παιδιά με τις εξετάσεις και νομίζω μπορούμε να πούμε πολύ περισσότερα.

  • Iωάννη, Ανρομέδα χίλια συγνώμη για την παράλειψη.Έχω χάσει το μυαλό μου.Σας ευχαριστώ π&omi…[Περισσότερα]

  • Δημήτρη σ΄ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Η θέση του μαθητή και τα "θέματα" με κ…[Περισσότερα]

  • Διονύση δεν το ήξερα. Αφου υπάρχει όμως κάποιο πρόβλημα ευχαρίστως να το αφαιρέσεις (γιατί δεν ξέρω πως να το κάνω) και θα το ανεβάσω τροποποιημένο.Ευχαριστώ πο…[Περισσότερα]

  • ΤΟ Δ3ii  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΕΙ

    ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ  : ΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΠΙΕΣΤΕ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΑΠΟ 3 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

    ΓΙΑ ΤΗ “ΛΥΣΗ”  5,4 Κg: 4 μόρια και για ΤΗ “ΛΥΣΗ”  6 Κg

    3 διαφορετικές μοριοδοτήσεις (μέχρι χθες το βράδυ): 1μόριο, 2μόρια,4μόρια

    Την τελική μ&omi…[Περισσότερα]

  • Θεωρώ σκόπιμο να αναφέρω ότι στις παρατηρήσεις μου με βοήθησε ένα μαθητής του σχολείου μου ο οποίος είχε πρόβλημα στα

    Α5.3 ,Δ2, Δ3 (ΌΧΙ ΑΠΟ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ)

    Συνάδελφε Αντώνη νομίζω ότι η επιτροπή έχει πρόβλημα με την έννοια της απόδ&…[Περισσότερα]

  • ΑΝΑΖΗΤΟΥΝΤΑΙ 20 ΜΟΡΙΑ

    Θέμα Α

    Α1: Πιστεύω πως το ερώτημα ήταν οριακά εκτός ύλης, καθώς κατά την γνώμη μου, η παρατήρηση στην σελίδα 154 δεν είναι επαρκής ως επιχείρημα για την εξέταση αυτής της γνώσης των μαθητών, αφού η μελέτη του βασικού χαρακτήρα των οργανικών ενώσεων είναι εκτός ύλης.

    A3 : β. Γιατί είναι εντός ύλης επειδή συνηθ…[Περισσότερα]

  • Αντώνη, συγχαρητήρια κι' από εμένα.

    Τώρα εξηγείται γιατί αρκετοί πολύ καλοί μαθητές, διαπίστωσα σαν βαθμολογητής, δεν  επέλεξαν το διάλυμα Br2/CCl4   για έλεγχο ακορεστότητας του  ελαϊκού οξέος ( ΘΕΜΑ Γ1β). Μέχρι πριν από λίγο νόμιζα ότι οφείλονταν στην παραπλανητική διατύπωση του ερωτήματος: Ποιo από τα παραπανω αντιδραστήρια (του διαγ&rh…[Περισσότερα]

  • Αντώνη στο σχολείο μου όταν μιλούσαμε για το εύρος του κατακόρυφου τμήματος μιας καμπύλης ογκομέτρησης είχαμε αναφέρει την περίπτωση που πρακτικά δεν υπάρχει τέτοιο τμήμα. Φαντάσου να συζητούσαμε  αναλυτικά την περίπτωση και κάποιος από τους μαθητές ,σε συνθήκες εξετάσεων, να προσπαθούσε να υποστηρήξει αυτή την "μη λύση".Τρομάζω μόνο στη σ&kapp…[Περισσότερα]

  •  Γειας σας. Είμαι ο Αντώνης Παπαστεργίου ένα καινούργιο μέλος του δικτύου.Όμως τους περισσότερους από εσάς σας έχω γνωρίσει μέσα από το δίκτυο τα τελευταία χρόνια.Δεν μπήκα ομως στον “κόπο” να γράψω μέχρι σήμερ […]

    • Χαίρομαι Αντώνη που τελικά γράφτηκες στο ylikonet.

      Συμφωνώ ότι η ογκομέτρηση αυτή είναι καθαρή χαρτοχημεία!!!!

      Μετά από την τηλεφωνική μας συζήτηση έκανα στο εργαστήριο του σχολείου μου τη συγκεκριμένη ογκομέτρηση και όπως αναφέρεις και εσύ, δεν έχει κάποιο κατακόρυφο τμήμα η καμπύλη ογκομέτρησης.

      Εύχομαι καλή συνέχεια στις επόμενες αναρτήσεις σου στο ylikonet.

    • Οπότε Αντώνη προκύπτει το εξής ερώτημα….

      Αυτός που κατασκεύασε αυτή την "βολική" καμπύλη ογκομέτρησης το έκανε από άγνοια ή εσκεμμένα;

      Δηλαδή, αυτός που έβαλε το θέμα στις πανελλαδικές εξετάσεις, απλά πήρε την καμπύλη και την μετέτρεψε ώστε να έρθει στα μέτρα του (αύξησε το κατακόρυφο τμήμα της) ή απλά την αντέγραψε από κάπου χωρίς καν να την εξετάσει ως προς την ορθότητά της;

      • Αντώνη στο σχολείο μου όταν μιλούσαμε για το εύρος του κατακόρυφου τμήματος μιας καμπύλης ογκομέτρησης είχαμε αναφέρει την περίπτωση που πρακτικά δεν υπάρχει τέτοιο τμήμα. Φαντάσου να συζητούσαμε  αναλυτικά την περίπτωση και κάποιος από τους μαθητές ,σε συνθήκες εξετάσεων, να προσπαθούσε να υποστηρήξει αυτή την "μη λύση".Τρομάζω μόνο στη σκέψη.

        • Πολλές φορές πρέπει να σκεφτόμαστε αρκετά πριν αναφέρουμε κάτι σε υποψήφιους πανελλαδικών εξετάσεων. 

          Πρέπει να του λέμε την αλήθεια ή πρέπει να του λέμε μόνο αυτό που ……… "πρέπει";;;; 

    • Αντώνη Παπαστεργίου καλώς ήρθες στο υλικό!

      Η αλήθεια είναι ότι η καμπύλη που δόθηκε δεν επηρεάζει την επίλυση και την προσέγγιση του θέματος από τους μαθητές.

      (αν και το ίδιο το διάγραμμα δεν μοιάζει με αυτά που έχουν συνηθίσει να βλέπουν στο σχολικό βιβλίο..)

      Η απορία του Αντώνη Χρ. σχετικά με την εσκεμμένη προσαρμογή της άσκησης ή της λανθασμένης "μεταφοράς" της μάλλον θα μείνει αναπάντητο..

      Τέλος μια ακόμη παρατήρηση για το ερώτημα Δ2(β) – iv με τον δείκτη.

      Η επιλογή του δείκτη (όχι για Τ.Σ αλλά για το ΙΣ όπως τόνισε κι  ο Αντώνης Μπ ..)  μπορεί να απαντηθεί πανεύκολα από το διάγραμμα, όπου φαίνεται οτι το ρΗ είναι κάτω από το 3! Κι ας μην έχεις βρει την τιμή του στο προηγούμενο ερώτημα. Αυτό ίσως θεωρείται απο κάποιους καλό. Αλλά επειδή στο σύνολο τους τα Θέματα έχουν πολλές εύκολες μονάδες στις ασκήσεις θα έλεγα ότι με όλα αυτά δεν είναι εύκολη η διάκριση του μέτριου από τον καλά προετοιμασμένο.

    • Καλησπέρα ( μάλλον καληνύχτα ) στους χημικούς

      και καλωσήρθες Αντώνη.

      Η αρχική μου αίσθηση ( και τοποθέτηση ) ήταν πώς τα θέματα ήταν καλά και αυτό κυρίως διότι είχαν άρωμα χημείας από την καθημερινή πρακτική και από το εργαστήριο … από την παρατήρηση

      Κάθε μέρα που περνούσε η εικόνα όλο και θόλωνε …

      Νομίζω πως και εδώ οι θεματοτότες πληρώνουν το κίβδηλο του ψευδοεργαστηριακού …

      Το έχω ξαναγράψει ( πολλές φορές εδώ από το 2010 ) για την δική μας την φυσική αλλά ισχύει και για την Χημεία …

      Όποιος θέλει να προτείνει θέμα που να στηρίζεται σε πειραματική περιγραφή ( έστω με πειραγμένα νούμερα ) οφείλει να έχει εκτελέσει πρώτα το πείραμα, και μάλιστα αρκετές φορές, αλλιώς, πιθανότατα θα γίνει ρεζίλι .

      Αλλά η μεγάλη καθυστέρηση στον εντοπισμό και την καταγραφή των λανθασμένων προκείμενων προτάασεων σε κάθε θέμα …. ΜΑΛΛΟΝ αποτελεί καμπανάκι. ΙΣΩΣ οι στόχοι της διδακτική μας χάθηκαν στις λεωφόρους των διαγωνισμών και των θεμάτων τους, που πρέπει να εξασφαλίζουν μεγάλη διακριτική ικανότητα σε όλη την κλίμακα αξιολόγησης . Μαζί με αυτούς ( τους στόχους της διδακτικής μας ) μοιάζει  να περιπλανόμαστε στις ίδιες λεωφόρους και εμείς οι Δάσκαλοι … 

    • Καλημέρα στους Χημικούς και "Χημικούς" της παρέας.

      Καλώς ήρθες Αντώνη με μια δυναμική παρέμβαση, αναδεικνύοντας ένα θέμα, που δεν φαίνεται να είχε γίνει αντιληπτό…

      Και το αρχείο που έδωσες στο σύνδεσμο, τα έλεγε όλα ξεκάθαρα…

      Γιατί δεν το πήραμε "χαμπάρι"; Μάλλον φταίει η χαρτοχημεία μας ε;

    • προφανώς συμφωνώ με τα bold του Μήτσου

    • Οι δυνατότητα τιτλοδότησης δ/των μέσω οξεοβασικής ογκομέτρησης μου έκανε εντύπωση και έκανα μια μικρή έρευνα και μια ακόμα πιο μικρή μελέτη.

      Δυστυχώς τα πολλά link και οι επισυναπτόμενες φώτο μου έκαναν δύσκολη την απ' ευθείας τοποθέτηση εδώ, οπότε όποιος επιθυμεί να της ρίξει μια ματιά μπορεί να την διαβάσει εδώ  

    • Αντώνη καλησπέρα.

      Η καμπύλη που δίνεις από την προσομόιωση ογκομέτρησης NaF από HCl ταιριάζει πάρα πολύ με αυτή που προέκυψε στο εργαστήριό μου. Ανύπαρκτο ισοδύναμο σημείο.

      Οπότε, το ερώτημα παραμένει.  

      Αυτός που κατασκεύασε αυτή την "βολική" καμπύλη ογκομέτρησης το έκανε από άγνοια ή εσκεμμένα;

    • Τελικά η Χημεία στο ylikonet είναι εργολαβία Αντώνη , Αντώνη και Αντώνη 

      Συγχαρητήρια και στους τρεις Χρονάκη, Μπαλτζόπουλο και Παπαστεργίου