web analytics

Δημήτρης Φαδάκης

  • Ααα ναι, σωστά, μόνο στο ρυθμό μεταβολής της ορμής χρειαζόταν πρόσημο!! Ευχαριστώ!

  • Ωραία η ανάλυσή σας! Τα θέματα είναι πάρα πολλά, χρειάζεται αρκετός χρόνος για να λυθούν από αγχωμένους μαθητές! Ελπίζω να διατηρήσουν οι διαβασμένοι μαθητές τη συγκέντρωση και τη ψυχραιμία τους!

  • Επίσης, μήπως στο Δ4 είναι -200ρίζα2;
    έχω βγάλει τα ίδια νούμερα, εκτός από το Δ1 που το διόρθωσε και ο κ.Διονύσης!

  • Καλησπέρα σε όλους!

    Η εισαγωγή & εξαγωγή πλαισίου σε μαγνητικό πεδίο είναι εντός ύλης;; Διότι ένα πρόβλημα έχει εξαιρεθεί από την ύλη όπως και πέρ&upsilo…[Περισσότερα]

  • Ααα, δεν πρόσεξα τα σχόλια…αυτό το “bullying” είναι γνωστό, όσοι ευνοούνται από αυτή την κατάσταση, προφανώς θα είναι ενάντιοι σε τέτοιες προτάσεις…είτε είναι γονείς, είτε καθηγητές, είτε μαθητές…..

    προσπαθούμε να υπερασπιστούμε τα προφανή πλέον, τα δίκα&io…[Περισσότερα]

  • Καλημέρα σας!

    κ.Πάνο έχετε δίκιο, απλά μιλάω και εκ μέρους των μαθητών του Ενιαίου, που διαγωνίζονται σε παρανοϊκά θέματα & χάνουν τη θέση τους σε πανεπιστήμια από παιδιά του ΕΠΑΛ…. προφανώς η πρότασή σας θα ήταν το ιδανικό…

    κ. Γιάννη, πολύ σωστά τα γράφει ο συνάδελφος, άραγε «ακούει» κανείς στο Υπο&upsilon…[Περισσότερα]

  • Η αλήθεια είναι ότι τα ΕΠΑΛ πριν μερικά χρόνια είχαν υποβαθμιστεί τόσο πολύ, που πολλά από αυτά θα έκλειναν. Το κράτος για να ανεβάσει τα στατιστικά, έφερε το ποσοστό εισαγωγής σε ΑΕΙ, με αποτέλεσμα σε λίγο διάστημα να μετατραπεί το ΕΠΑΛ σε "τρύπα του συστήματος" που εκμεταλλεύονται αρκετοί μαθητές για την εισαγωγή του&sigm…[Περισσότερα]

  • Καλησπέρα σε όλο το ylikonet!

    Δε γράφω πολύ συχνά εδώ, αλλά παρακολουθώ συνεχώς τις όμορφες συζητήσεις σας & η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ βοηθητικές & χρήσιμες!

    Με αφορμή την ανακοίνωση των βαθμολογιών […]

    • Αυτό που αναφέρεις αγαπητέ Δημήτρη είναι ένα αίσχος μία ντροπή ένα όνειδος για ένα πολιτισμένο κράτος. 

      Σχεδιάστηκε και ψηφίστηκε από κάποιους κομπλεξικούς, αγράμματους και με περισσό θράσος επιτελείς της προηγούμενης κυβέρνησης και συνεχίστηκε και από την τωρινή που εξαγγέλλει με στόμφο την αξιολόγηση και την αξιοκρατία!!!

      Που είναι οι διαμαρτυρίες των επιστημονικών συλλόγων; Μόνο τα συντεχνιακά μας ενδιαφέρουν;

      Δυστυχώς σ' αυτό τον τόπο δεν υπάρχει ελπίδα. 

       

    • καλημέρα σε όλους

      επειδή, Δημήτρη, κάποιοι είμαστε “εκτός” και επιπλέον δεν υπηρετήσαμε καθόλου σε ΕΠΑΛ ούτε και στα προηγούμενα παρόμοια, γίνε λίγο πιο σαφής

      εννοείς ότι κάποιος από το ΕΠΑΛ μπαίνει Φυσικό π.χ. χωρίς Πανελλήνιες στη Φυσική ή εξεταζόμενος σε άλλα, ευκολότερα θέματα;

      υπάρχει ενιαία αξιολόγηση εισαγωγής ή υπάρχει ποσόστωση για τα ΕΠΑΛ π.χ. 10%; (αν το ποσοστό των μαθητών είναι 10% του συνόλου, τότε το προηγούμενο 10% εισαγομένων είναι άδικο αφού η εξεταστέα ύλη είναι λιγότερη και ευκολότερη)

    • Καλημέρα σε όλους

      Παραθέτω ένα άρθρο που αναφέρει αναλυτικά όλη την πορεία και τι ισχύει σήμερα. Σίγουρα υπάρχει αδικία όπως λέει και ο Δημήτρης.

      https://m.naftemporiki.gr/story/1525278/apo-ta-epal-stin-iatriki

    • Από την παραπομπή της Κατερίνας, διαβάζω:

      "Το Υπουργείο Παιδείας πανηγύριζε για την αύξηση των εγγραφών στην Τεχνική Εκπαίδευση, διακαή πόθο όλων των Υπουργών Παιδείας, αλλά η αύξηση των εγγραφών στα ΕΠΑΛ ήταν τεχνητή, καθώς πολλοί μαθητές τα αντιμετώπιζαν ως τον ευκολότερο δρόμο προς το Πανεπιστήμιο, αφού αυτό που ίσχυε στην Ιατρική συνέβη και στα Πολυτεχνεία και στις υπόλοιπες σχολές.

      Οι λόγοι που θέλουν όλοι οι Υπουργοί Παιδείας να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών της Τεχνικής Εκπαίδευσης είναι αφενός ότι τα παιδιά που δεν εισάγονται στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση να γνωρίζουν ένα επάγγελμα, ώστε να βρουν το δρόμο τους στη ζωή και αφετέρου η σύγκλιση με τις χώρες της ΕΕ, όπου το ποσοστό των μαθητών που επιλέγουν την Τεχνική Εκπαίδευση κυμαίνεται από 50-70%, ενώ στην Ελλάδα 25-30%.

      Ο πρώτος λόγος είναι λογικός, αρκεί να επιβεβαιώνεται από την πραγματικότητα. Και εδώ ξεκινούν τα προβλήματα. Στην έκθεση παρακολούθησης της εκπαίδευσης και κατάρτισης 2018 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρεται: «Το ποσοστό απασχόλησης των νέων αποφοίτων της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης παραμένει πολύ χαμηλότερο από το μέσο όρο της ΕΕ (76,6%) και πολύ χαμηλότερο από το συνολικό ποσοστό απασχόλησης στην Ελλάδα (56,6%), παρά το γεγονός ότι αυξήθηκε στο 40,7% το 2016.» Η ανεργία των αποφοίτων της Τεχνικής Εκπαίδευσης είναι πολύ μεγάλη, ενώ το ποσοστό συμμετοχής στην Τεχνική Εκπαίδευση είναι πολύ μικρό. Φανταστείτε να ήταν μεγαλύτερο. Οι αιτίες του φαινομένου δεν είναι της στιγμής. Αν, όμως, θέλουμε η Τεχνική Εκπαίδευση να είναι ελκυστική για τους μαθητές πρέπει να εκπληρώνει το σκοπό της: Να μαθαίνουν οι μαθητές ένα επάγγελμα, μέσω του οποίου θα κερδίζουν τα προς το ζην. Αν μένουν άνεργοι ελάχιστοι θα τα προτιμούν. Επειδή θέλει πολλή δουλειά για να κάνεις τα ΕΠΑΛ να λειτουργούν αποδοτικά, επιλέγεται η εύκολη λύση για να γίνουν ελκυστικά: η αύξηση του ποσοστού εισαγωγής, που τώρα έφτασε το 10% στα Πανεπιστήμια, παραμένοντας 5% στα Πολυτεχνεία και τις Ιατρικές Σχολές."

       

    • Η αλήθεια είναι ότι τα ΕΠΑΛ πριν μερικά χρόνια είχαν υποβαθμιστεί τόσο πολύ, που πολλά από αυτά θα έκλειναν. Το κράτος για να ανεβάσει τα στατιστικά, έφερε το ποσοστό εισαγωγής σε ΑΕΙ, με αποτέλεσμα σε λίγο διάστημα να μετατραπεί το ΕΠΑΛ σε "τρύπα του συστήματος" που εκμεταλλεύονται αρκετοί μαθητές για την εισαγωγή τους σε υψηλόβαθμες σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς κόπο, όπως σωστά αναφέρει και το παραπάνω άρθρο.

      Με τη ανακοίνωση των φετινών αποτελεσμάτων, απογοητευμένοι μαθητές της Α λυκείου, τρέχουν να εγγραφούν στα ΕΠΑΛ…. Μέχρι και μαθητές που έχουν ολοκληρώσει τη Β' Λυκείου στο Ενιαίο, προτιμούν να επαναλάβουν την τάξη στο ΕΠΑΛ ώστε να γλιτώσουν τις ψυχοφθόρες εξετάσεις του Ενιαίου…..

      Είναι πολύ σημαντικό να αντιδράσουν οι επιστημονικές ομάδες, οι σύλλογοι, μέχρι και εμείς εδώ με επιστολές προς το Υπουργείο ή συλλογή υπογράφουν….

      Τονίζω ξανά ότι το δίκαιο είναι να μην προσφέρονται κοινές υψηλόβαθμες σχολές στο ΕΠΑΛ ή έστω να εξετάζονται και οι Φυσικές επιστήμες σε θέματα παρόμοιας δυσκολίας με το Ενιαίο…..

       

    • Αγαπητέ Συνάδελφε

      Γράφεις : 

      Τονίζω ξανά ότι το δίκαιο είναι να μην προσφέρονται κοινές υψηλόβαθμες σχολές στο ΕΠΑΛ ή έστω να εξετάζονται και οι Φυσικές επιστήμες σε θέματα παρόμοιας δυσκολίας με το Ενιαίο…..

      Τα ΕΠΑΛ είναι επαγγελματικά Λύκεια. Οι μαθητές τους δεν προετοιμάζονται ( ούτε και θα πρέπει ) για να  να γίνουν Γιατροί, Μαθηματικοί ή Δικηγόροι. Η τρύπα που άνοιξε είναι αντιεκπαιδευτική, αναξιοκρατική  και ανήθική. Κοινώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία. Δεν είναι θέμα δυσκολίας των θεμάτων εισαγωγής. Άρα το έστω που βάζεις νομίζω ότι δεν είναι προς τη σωστή κατεύθυνση.

    • Καλημέρα Δημήτρη.

      Εκπαιδευτικός έστειλε το 2017 επιστολή σχετική.

      Διαβάζουμε "εντυπωσιακά" σχόλια!

    • Καλημέρα σας!

      κ.Πάνο έχετε δίκιο, απλά μιλάω και εκ μέρους των μαθητών του Ενιαίου, που διαγωνίζονται σε παρανοϊκά θέματα & χάνουν τη θέση τους σε πανεπιστήμια από παιδιά του ΕΠΑΛ…. προφανώς η πρότασή σας θα ήταν το ιδανικό…

      κ. Γιάννη, πολύ σωστά τα γράφει ο συνάδελφος, άραγε «ακούει» κανείς στο Υπουργείο…;;;

    • Ααα, δεν πρόσεξα τα σχόλια…αυτό το “bullying” είναι γνωστό, όσοι ευνοούνται από αυτή την κατάσταση, προφανώς θα είναι ενάντιοι σε τέτοιες προτάσεις…είτε είναι γονείς, είτε καθηγητές, είτε μαθητές…..

      προσπαθούμε να υπερασπιστούμε τα προφανή πλέον, τα δίκαια….

    • Καλημέρα Δημήτρη. Μπράβο που ανέδειξες αυτό το θέμα. Η μικρή συμμετοχή στη συζήτηση, ελπίζω ότι οφείλεται στο καλοκαίρι.

      Συμφωνώ απόλυτα με τον Πάνο – καλημέρα Πάνο. Είναι αίσχος και ντροπή, που έρχεται να συμπληρώσει το όνειδος της εισόδου σε υψηλόβαθμες σχολές, επίσης από το παράθυρο, των υποτιθέμενων αθλητών… 
      Επίσημα το κράτος διδάσκει τους μαθητές την αναζήτηση παραθυρακίων και την εύρεση τρυπών για να εισχωρούν, πατώντας πάνω στους υπόλοιπους. 

      Στην απάντηση του κυρίου Κωνσταντίνου Αδριανουπολίτη, που ανέβασε ο Γιάννης – καλημέρα Γιάννη – αναφέρεται ότι είναι παραποίηση της αλήθειας ο ισχυρισμός ότι είναι ευκολότερες οι εξετάσεις για τις σχολές Υγείας, στους μαθητές των ΕΠΑΛ. 
      Έχει δει τα θέματα που βάζουν ο κύριος Αδριανουπολίτης;
      Ας δούμε ένα μέρος της ΥΓΙΕΙΝΗΣ που έδωσαν φέτος και ας τη συγκρίνουμε με τη ΒΙΟΛΟΓΙΑ…

      "β.  Η  καύση  των  απορριμμάτων  δημιουργεί  πρόβλημα 
      ατμοσφαιρικής ρύπανσης. (Σ ή Λ)

      δ)  Η  καθαριότητα  του  αφτιού  πρέπει  να  γίνεται      
      μόνο_______ με τη χρήση βαμβακιού. (εξωτερικά ή εσωτερικά)"………………

      Δεν υπάρχει λόγος συνέχειας.

      Είναι προφανής η παραβίαση της αξιοκρατικής πρόσβασης. Διότι το κόλπο το έχουν πιάσει μαθητές, που στο Γενικό Λύκειο θα ήταν μέτριοι και δεν θα είχαν ΚΑΜΙΑ πιθανότητα να μπουν στην Ιατρική. Πάνε στο ΕΠΑΛ όπου γίνονται "άριστοι".
      Δυστυχώς και πολλοί συνάδελφοι, που κάνουν τους δάσκαλους στις τάξεις, διδάσκοντας ήθος, χώνουν τα παιδιά τους με αυτόν τον τρόπο – γιατί το ήθος φαίνεται ότι αφορά τους άλλους, όταν έχει να κάνει με το συμφέρον.

      Και μην ξεχνάμε το θέμα με τους αθληταράδες που χωρίς συμμετοχή σε αγώνες – απλά είναι γραμμένοι στο χαχαχα …ρόστερ – τσιμπάνε τα ποσοστά και μπαίνουν και αυτοί όπου θέλουν. Γιατί να μην μπαίνουν αποκλειστικά στα ΤΕΦΑΑ; Πουθενά αλλού. Είσαι αθληταράς – μπράβο σου, μπες πρώτος στη Γυμναστική Ακαδημία.
      Γιατί θέλεις Ιατρική; Και γιατί μετά εξαφανίζεσαι από την ομάδα; Έπαψες ξαφνικά να είσαι αθληταράς; 

      Δυστυχώς κατάντησαν μειοψηφία αυτοί που πάνε από τη μπροστινή πόρτα, αφού η ουρά είναι από την πίσω…

    • Αντίστοιχη "τρύπα" του συστήματος λειτουργούσε στην Κέρκυρα και από το Νυχτερινό Λύκειο. Τον δρόμο τον χάραξαν δυστυχώς "συνάδελφοι" και πολύ σύντομα τον ακολούθησαν όλα τα "εργαζόμενα" παιδιά κάποιων γιατρών, κάποιων πολιτικών, κάποιων ανωτάτων διοικητικών υπαλλήλων κλπ. ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ…..

       

      • Η αδικία με το νυχτερινό είναι μεγαλύτερη.

        Όντως κάποια παιδιά που αναγκάζονται να εργαστούν πρέπει να αντιμετωπιστούν ιδιαίτερα και όχι επί ίσοις όροις. Κάποια πρέπει να σπουδάσουν.

        Τα δικαιώματα αυτά τα καταπατούν οι κομπιναδόροι της πίσω πόρτας πετώντας έξω ουσιαστικά τα παιδιά αυτά.

    • Πανελλαδικές: Να μπούμε από το παράθυρο

      Του Στράτου Στρατηγάκη
      Μαθηματικού – Ερευνητή
      stratig@yahoo.com

      Εντυπωσιακή είναι η αύξηση του αριθμού των αριστούχων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΕΠΑΛ φέτος. Έχουμε υπερδιπλασιασμό του αριθμού των υποψηφίων που έγραψαν από 18 και πάνω. Καλό είναι να έχουμε καλές επιδόσεις στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Ας δούμε πως προέκυψαν.

      Η πρόσβαση από τα ΕΠΑΛ στα Πανεπιστήμια δεν επιτρεπόταν μέχρι το 2016. Επιτρεπόταν μόνο η πρόσβαση στα ΤΕΙ με ειδικό ποσοστό περίπου 20%. Το 2017 επιτρέπεται η πρόσβαση στα Πανεπιστήμια σε ποσοστό 1% των θέσεων των εισακτέων. Λογικό και σωστό, καθώς οι απαγορεύσεις δεν είναι σωστές όταν έχεις να κάνεις με εφήβους, που έχουν δικαίωμα να αλλάξουν γνώμη και επιλογές.

      Το 2018 το ποσοστό εισαγωγής στα Πανεπιστήμια έγινε 5%, αφαιρώντας θέσεις από υποψηφίους του Γενικού Λυκείου. Η μεγάλη αύξηση του ποσοστού εισαγωγής στα Πανεπιστήμια για υποψηφίους των ΕΠΑΛ έφερε την πτώση των βάσεων, όπως βλέπουμε στον Πίνακα 3. Με 17.400 μόρια μπορούσε κάποιος να εισαχθεί στην Ιατρική. Αυτό δεν πέρασε απαρατήρητο από τους γονείς που έψαχναν τρόπο να βάλουν πιο εύκολα τα παιδιά τους στην Ιατρική. Είδαν το 17.400 είδαν την ευκολία των απαιτούμενων για την εισαγωγή μαθημάτων, σε σχέση με το Γενικό Λύκειο, κοίταξαν τα παιδιά τους που είναι πολύ καλοί μαθητές και επέλεξαν το… παράθυρο. Έστειλαν τα παιδιά τους στην Β Λυκείου στα ΕΠΑΛ με σκοπό όταν φθάσουν στη Γ Λυκείου να εξασφαλίσουν την εύκολη εισαγωγή τους στις Ιατρικές. Τα παιδιά αυτά φέτος διαγωνίστηκαν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των ΕΠΑΛ και πράγματι, ως καλοί μαθητές σε εύκολα μαθήματα διέπρεψαν. Στον Πίνακα 1 βλέπουμε ότι ενώ γενικά είχαμε αύξηση του αριθμού των υποψηφίων από ΕΠΑΛ, χάρη στην προσπάθεια του Υπουργείου Παιδείας να κάνει πιο ελκυστικά τα ΕΠΑΛ, η αύξηση του αριθμού των υποψηφίων από τον τομέα Υγείας και Ευεξίας ήταν αριθμητικά η μεγαλύτερη, από όλους τους τομείς.

      Με την ανάγνωση των στατιστικών διαπίστωσαν ότι το παράθυρο της εύκολης εισαγωγής στην Ιατρική το ανακάλυψαν και άλλοι γονείς καλών μαθητών και έστειλαν τα παιδιά τους στα ΕΠΑΛ. Έτσι 14 υποψήφιοι ξεπέρασαν τα 19.500 μόρια και περισσότεροι από 100 βρίσκονται μεταξύ 19.000 και 19.500. Επειδή η εισαγωγή στα Πανεπιστήμια είναι ένας διαγωνισμός συμπλήρωσης θέσεων, που υπακούει στο νόμο της προσφοράς και της ζήτησης με πολλούς αριστούχους η εισαγωγή στην Ιατρική μέσω ΕΠΑΛ γίνεται πολύ δύσκολη υπόθεση, καθώς οι προσφερόμενες θέσεις στα τμήματα Ιατρικής της χώρας μας είναι μόνο το 5% των θέσεων, δηλαδή περίπου 45 θέσεις. Η βάση εισαγωγής αναμένεται να εκτοξευτεί φέτος, πολύ πάνω από τα 19.000 μόρια. Θα διαμαρτύρονται τον Αύγουστο με την έκδοση των αποτελεσμάτων ότι υπεραριστούχοι με πάνω από 19.000 μόρια δεν μπορούν να σπουδάσουν αυτό που θέλουν. Σε τι κράτος ζούμε, θα λένε.

      Προκύπτει το γνωστό ερώτημα: η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα; Μεγάλο μέρος των συμπατριωτών μας κυνηγάει το κάθε λογής προσφερόμενο παράθυρο για να πετύχει το σκοπό του ή το κράτος μας μας εκπαιδεύει να αναζητούμε τα παράθυρα; Νομίζω ότι ισχύουν και τα δύο. Στις κάθε είδους ουρές που σχηματίζονται όλο και κάποιος θα βρεθεί να προσπαθήσει να προσπεράσει τους άλλους. Στη ΛΕΑ ακόμη οδηγούν πολλοί συμπατριώτες μας, χρησιμοποιώντας την για προσπέραση, παρά τη δημοσιότητα που έχει πάρει το θέμα. Από την άλλη το κράτος μας δημιουργεί και συντηρεί τα παράθυρα όχι μόνο για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια, αλλά σε κάθε τομέα της κοινωνικής μας ζωής. Τα παράθυρα δημιουργούνται και συντηρούνται από τον τρόπο που λειτουργούν οι νόμοι, με τις δεκάδες υποκατηγοριών και υποπεριπτώσεων, που εσκεμμένα δημιουργούνται για να χωρέσουν τα δικά μας παιδιά, αλλά και με τη διαστροφή των εννοιών που πολύ μας αρέσει. Αυξάνουμε το ποσοστό εισαγωγής στα ΕΠΑΛ, προκειμένου να τα κάνουμε ελκυστικά, διαστρέφοντας το λόγο ύπαρξής τους, που είναι να μαθαίνουν ένα επάγγελμα στα παιδιά και όχι να τα βάζουν στο πανεπιστήμιο. Διορίζουμε στο δημόσιο τους πληγέντες από φυσικές καταστροφές, αντιμετωπίζοντας το διορισμό στο δημόσιο ως κοινωνική πολιτική και μετά διαμαρτυρόμαστε γιατί το δημόσιο είναι αναποτελεσματικό. Θα ήταν μεγάλη έκπληξη αν ήταν αποτελεσματικό. Φυσικά δεν κάνουμε κοινωνική πολιτική. Την εξαντλούμε στο διορισμό στο δημόσιο.

      Εκπαιδεύουμε τα παιδιά μας στην αναζήτηση του παράθυρου. Ποιος θα κατηγορήσει τους φετινούς αποφοίτους που εξετάστηκαν με το παλαιό σύστημα αν στην ενήλικη ζωή τους ψάχνουν το παράθυρο για να πετύχουν τους στόχους τους; Έμαθαν ότι δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες. Τους εκπαίδευσε το Ελληνικό κράτος σ’ αυτό.

      πηγή

    • Διονύση εγκρίνω και.. επαυξάνω τις παραπάνω θέσεις σου!!

      Είμαστε Λαός που επιζητά.. παράθυρα πολλά, και στα σπίτια που διαμένει και στους νόμους.

      Όμως όταν έχεις πολλά παράθυρα, εύκολα κάποιο μπορεί να είναι προσιτό σε κλέφτες!

      Τότε θα φωνάζουν: "πού είναι το κράτος για να τους προστατέψει!"

      Φαύλος κύκλος! Αυτή η νοοτροπία της εξυπηρέτησης ημετέρων, ίσως κρατάει από την τουρκοκρατία…

      Θέλουμε η όχι Δικαιοσύνη; Όταν η νομοπαρασκευαστική επιτροπή εισηγείται ένα νόμο ή τροποποίηση υπάρχοντος νόμου, δεν σκέφτονται πιθανά σενάρια παραβίασης αυτών από το παράθυρο;

      Ή τους κάνουν κατ'εντολή των εκάστοτε κυβερνήσεων!

      Τί να πούμε τί! Δικαιοσύνη συμπολίτες μου, αυτό δεσπόζει στα ευνομούμενα κράτη, επιτέλους

      δεν είμαστε ηλίθιοι, καταλαβαίνουμε τις κινήσεις σας, όσα μέσα μαζικής ενημέρωσης είναι υπό την καθοδήγησή σας ή και .. αντιστρόφως!!

      Παιδεία και πάλι Παιδεία, και καλλιέργεια του νου των νέων μας, ίσως κάποια στιγμή να απαιτήσουν δικαιοσύνη και αυτοί.

    • Καλημέρα Πρόδρομε.

      Συμφωνούμε στις παραπάνω θέσεις, αυτό είναι σίγουρο… 

      Με μόνη διαφορά ότι μετέφερα θέσεις, από άρθρο της Ναυτεμπορικής, το οποίο με εξέφρασε. Δεν είναι δικό μου το κείμενο.

    • Όλοι οι εχέφρονες και έντιμοι άνθρωποι θα συμφωνήσουν στις παραπάνω θέσεις. Δυστυχώς όμως αυτό το σύνολο δεν είναι τόσο μεγάλο ώστε ν' αποτελεί την κρίσιμη μάζα στην κοινωνία μας, ικανή να επιβάλει μία ριζοσπαστική αλλαγή. 

    • Φετος εδινα πανελλαδικες απο ΓΕΛ στο πεδιο των επιστημων υγειας για Ιατρικη.Συγκεντρωσα 19650 μορια και ειμαι ενας απο τους 3 που εγραψαν πανω απο 19500 μορια και ειμαι 1ος στην κατευθυνση μου.Εχω να πω οτι συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με το δημοσιευμα σας (συγγνωμη για τα κεφαλαια).Προφανως καθε ατομο που εχει επιγνωση του χωρου γνωριζει οτι τα μαθηματα θετικων επιστημων ειναι αρκετα χαμηλοτερου ή και ανυπαρκτου επιπεδου σε σχεση με αυτα του ΓΕΛ.Δυστυχως αποτελει ενα απο τα φαινομενα που η πολιτικη ορθοτητα της εποχης αναφορικα με την ισοτητς των δυο ειδων σχολειων ερχεται σε πληρη συγκρουση με την λογικη.Μαλιστα για να μην μενουμε μονο στα λογια εχω να πω οτι το γεγονος οτι 3 μαθητες γραψαν πανω απο 19500 στα ΓΕΛ ενω με μια κυλιση στο facebook βλεπει κανεις 20 αντιστοιχους των ΕΠΑΛ με εκανε να ασχοληθω τωρα το καλοκαιρι και με τα βιβλια του ΕΠΑΛ (της υγιεινης και της ανατομιας).Δυστυχως αυτα απεχουν πολυ απο το ιδανικο αφου στην υγιεινη υπαρχουν κεφαλαια με ανακριβειες ενω σε ολο το βιβλιο της ανατομιας ουτε μια εικονα.Τελος να τονισω οτι το θεμα δεν ειναι καθολου θεμα ανταγωνισμου.Αλλωστε η αξια του καθενος θα κριθει αφου βγει απο τη σχολη και οχι τωρα.Στο κατω-κατω τα 19500 του ΓΕΛ(οπως και το δικο μου) να ειστε σιγουροι οτι απο πισω κρυβει και διακρισεις σε παραπανω απο εναν πανελληνιους διαγωνισμους (π.χ. για μενα Χημειας και Βιολογιας) υλη αδιδακτη για τα ΕΠΑΛ, για τα οποια δεν νομιζω να υπαρχουν ουτε εξωσχολικα βοηθηματα.Το προβλημα για μενα ειναι ηθικο απεναντι στα παιδια της 2ης και 3ης φορας που δεν παιρνουν επαρκη αριθμο θεσεων καθως και εκεινων που για να κανουν αυτο που οι "κομπιναδοροι" των ΕΠΑΛ κανουν δωρεαν πρεπει να πληρωσουν αδρα στο εξωτερικο.Τελος παντων…Σε αυτο το σημειο θα ηθελα να ευχαριστησω απο το βαθος της καρδιας μου ολα τα μελη του ylikonet για το απιστευτο υλικο που ανεβαζαν ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ τα τελευταια 2 χρονια στα οποια ημουν και εγω μελος.Δεν νομιζω οτι οι βαθμοι μου σε Χημεια (19.7) και Φυσικη(20.0) θα ειχαν ειτευχθει χωρις το ylikonet.Ελπιζω να συνεχισετε ετσι.(Μη νομιζετε…σας χρειαζονται και τα φροντιστηρια)

       

    • Μπράβο Θεόφιλε!!!

      Συνέχισε τις σπουδές σου στην Ιατρική, θα γίνεις άξιος επιστήμονας και θα διαπρέψει, γιατί είσαι ΕΡΓΑΤΗΣ του μυαλού και μόχθησες από την ..κούνια σου!

      Αρκεί η Ηθική να είναι οδηγός σου.

  • Καλημέρα σε όλους! Περιεκτικότατο το διαγώνισμα, ήδη έχει σταλθεί διαδικτυακά σε όλους τους μαθητές! Ειδικά αυτή την περίοδο που τα εφ'όλης διαγωνίσματα στη μειωμένη ύλη σπανίζουν, είναι πολύ χρήσιμο! Ευχαριστούμε πολύ! 

    Μία ερώτηση: γίνεται να μου στείλετε τις λύσεις σε email, μιας και δεν μπορώ να τις ανοίξω από εδ…

  • Καλησπέρα! Εξαιρετικό διαγώνισμα, στα πρότυπα των τελευταίων Πανελλαδικών! Θα μπορούσατε να παραθέσετε τη λύση του Δ2 διότι για κάποιο λόγο βγάζω διαφορετικό αποτέλεσμα; Ευχαριστώ πολύ εκ των πρ&omicro…[Περισσότερα]

  • Δημοσιεύω στο blog μου “Οδός Φυσικής” ένα επαναληπτικό διαγώνισμα που περιλαμβάνει τα κεφάλαια κρούσεις, ταλαντώσεις και κύματα. Αποτελεί μια καλή ευκαιρία για έλεγχο γνώσεων στα συγκεκριμένα κεφάλαια. Οι λύσεις […]

  • Δημοσιεύω στο ιστολόγιό μου Οδός Φυσικής ένα επαναληπτικό διαγώνισμα για τους μαθητές της Γ΄Λυκείου με θέματα από όλη την ύλη. Το διαγώνισμα είναι στα πρότυπα των πανελλαδικών εξετάσεων και περιέχει θέματα διαβα […]

  • Δημοσιεύω ένα επαναληπτικό διαγώνισμα με θέματα από τα 4 πρώτα κεφάλαια της ύλης Φυσικής Προσανατολισμού Γ’ Λυκείου (Ταλαντώσεις/Κρούσεις/Κύματα/Ρευστά). Πρόκειται για ένα διαγώνισμα στα πρότυπα των […]

  • H/o Δημήτρης Φαδάκης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 8 έτη, 1 μήνα

    γνωρίζοντας μια διακεκριμένη, νεαρή Ελληνίδα επιστήμονα του εξωτερικού.
    Ο όρος brain drain αναφέρεται στην μετανάστευση των δυνατών «μυαλών» μιας χώρας, της μίξης των επιστημόνων  και καλλιτ […]

  • Δημοσιεύω στο ιστολόγιό μου ένα διαγώνισμα Φυσικής για τη Γ΄Λυκείου (το πρώτο για τη σχολική χρονιά 2017-18) που περιλαμβάνει το κεφάλαιο των κρούσεων και το υποκεφάλαιο της απλής αρμονικής ταλάντωσ […]

  • Ναι, όντως είναι, το αναφέρω κιόλας άλλωστε!! 

    Το έκανα για δύο λόγους, πρώτον διότι τα θέματα είναι αξιόλογα & ήθελα να ενώσω μερικά θέματα σε ένα διαγώνισμα και δεύτερον στους μαθητές γενικά αρέσει να λύνουν τέτοια θέματα, τα θεωρούν "υψηλής βαρύτητας" & λειτουργεί και σαν ψυχολογική υποστήριξη ( αν καταφέρουν να τα &lambda…[Περισσότερα]

  • Σας ευχαριστώ για τα σχόλια και για τον "κόπο" που κάνατε να διαβάσετε το διαγώνισμα και να κάνετε τις παρατηρήσεις σας! 

    Είναι άλλωστε ένας από τους λόγους που ανεβάζω τα διαγωνίσματα εδώ, με ενδιαφέρουν πάντα οι παρατηρήσεις και οι διορθώσεις συναδέρφων!

    Πιο συγκεκριμένα:

    κ. Δημήτρη, στο Α5 iv, εννοώ ότι μειών…[Περισσότερα]

  • Δημοσιεύσα στο ιστολόγιό μου ένα επαναληπτικό διαγώνισμα για το σχολικό έτος 2016-17, με θέματα από όλη την ύλη της Φυσικής Προσανατολισμού Γ’ Λυκείου.

    Επαναληπτικό Διαγώνισμα Ι Φυσικής Γ’ 2016-2017

     

    • Δημήτρη και Ξενοφώντα σας ευχαριστώ για τα διαγωνίσματα που μας προσφέρατε.

    • Καλησπέρα συνάδελφοι …

      Βλέπω μια πολύ μεγάλη προσφορά επαναληπτικών διαγωνισμάτων. Από τη μια σκέφτομαι πως πράγματι είναι ίσως οι τελευταίες ευκαιρίες να δουλευτούν επαναληπτικά και δύσκολα θέματα από μαθητές καθώς όταν περάσει και το Πάσχα θα πρέπει να χαμηλώσουμε τις απαιτήσεις δίνοντας θέματα που θα δίνουν την ευκαιρία χαλαρής της επανάληψης των βασικών αρχών της θεωρίας και των κύριότερων μεθοδολογιών επίλυσης προβλημάτων με τέτοιο τρόπο που δεν θα αγχώνουν τους υποψήφιους …

      Άρα Ναι τώρα είναι η κατάλληλη ώρα για την προσφορά σας και ναι λίγο αργότερα θα είναι άκαιρο …

      Οπότε πιστεύω ότι όλοι μας χρωστάμε ένα ευχαριστώ σε όλους όσους προσφέρουν κάτι από την δουλειά τους … επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα είναι καλό για όλους

      Από την άλλη συνεχίζω να πιστεύω πως είναι καλό μαζί με την ανάρτηση να δίνονται και συνοπτικές τουλάχιστον οδηγίες επίλυσης και οι απαντήσεις … Είναι ασφαλώς κόπος μεγαλύτερος να πληκτρολογηθούν αναλυτικές λύσεις αλλά κάπως πρέπει να βοηθήσουμε και τους συναδέλφους που αν και δεν έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους θα ήθελαν ενημερωθούν και να ανταλλάξουν γνώμες πάνω σε αυτά που αναρτώνται.

      Επί της ουσίας τώρα του Επαναληπτικού Διαγωνίσματος Ι Φυσικής Γ’ 2016-2017 του συνάδελφου Δημήτρη Φαδάκη μερικές σκέψεις

      Ωραία η δομή και η κλιμάκωση ως το τρίτο θέμα … Το τέταρτο μια από τις υπερπαραγωγές που δεν μου άρεσαν ποτέ … αλλά πάντα χρησιμοποιούσαμε …

      Μερικές ακόμα σκέψεις μου στα επιμέρους

      Στο Α3 θα διάλεγα την έκφραση … το ποσοστό της αρχικής Κινητικής ενέργειας που μεταβιβάζεται από την αρχικά ακίνητη προς την ακίνητη σφαίρα ….

      H A5 iv είναι άνευ νοήματος ( μειώνεται …;;; σε σχέση με ;; ) εκτός αν εκ τούτου ζητάμε να συμπεράνουν ότι είναι λανθασμένη.

      Στο Β2 θα ζητούσα τον ρυθμό μεταβολής της στροφορμής ως προς τον σταθερό οριζόντιο άξονα που διέρχεται από το άκρο της …

      και στο Γiv φαντάζομαι αποδίδουμε σε κάποιο υλικό σημείο Δυναμική και Κινητική Ενέργεια Ταλάντωσης ως εαν το υλικό σημείο του λαστικού μέσου να έκανε ΑΑΤ ( οπότε και προκύπτει το αποτέλεσμα 1/3 )… Διαφωνώ ριζικά βεβαίως διότι το κύμα είναι ροή ενέργειας από ένα σημείο σε άλλο δηλαδή είναι πάντα φαινόμενο εξαναγκασμού και η Ενέργεια του κάθε υλικού σημείου δεν διατηρείται … Είναι ωστόσο στο πνεύμα σχεδόν όλων των βοηθητικών συγγραμμάτων που αναπαράγουν αυτήν την λανθασμένη αντιμετώπιση.

      Θα διαβάσω και τα άλλα που αναρτήθηκαν από τον συνάδελφο Ξενοφωντα Β. αν και δεν κατάλαβα γιατί αναρτήθηκαν σε σχόλιο στην ανάρτηση του Δημήτρη Φ. και όχι σαν ένα ξεχωριστό άρθρο.

    • Σας ευχαριστώ για τα σχόλια και για τον "κόπο" που κάνατε να διαβάσετε το διαγώνισμα και να κάνετε τις παρατηρήσεις σας! 

      Είναι άλλωστε ένας από τους λόγους που ανεβάζω τα διαγωνίσματα εδώ, με ενδιαφέρουν πάντα οι παρατηρήσεις και οι διορθώσεις συναδέρφων!

      Πιο συγκεκριμένα:

      κ. Δημήτρη, στο Α5 iv, εννοώ ότι μειώνεται με τη  πάροδο του χρόνου, κατά την εξέλιξη της ταλάντωσης.

      Επίσης, η επισήμανσή σας για το Γ iv είναι σωστή, αλλά προσπαθώ να συμβαδίζω με βιβλία και βοηθήματα, καθώς σε αυτά στηρίζεται το διάβασμα των μαθητών!

       

      κ. Βαγγέλη, δεν κατάλαβα την ερώτησή σας για το ποια είναι η σωστή απάντηση στο Α2….είναι σαφές νομίζω…. επίσης, δε χρησιμοποίησα το ρήμα "διέρχεται" στο συγκεκριμένο ερώτημα!!

      • μα, βρε Δημήτρη,

        για να βρει κανείς την ανάρτηση, έτσι περίπλοκα που τη βάζεις, "περνάει από σαράντα κύματα", και χάνεται,

        ιδιαίτερα αν δεν είναι και αστέρι στο διαδίκτυο, όπως εγώ…

        άλλο διαγώνισμα είδα, δικό σου πάντως, (πάλι καλά…)

        "2) Σε ένα στάσιμο κύμα όλα τα μόρια του ελαστικού μέσου στο οποίο δημιουργείται: i) Έχουν ίδιες κατά μέτρο μέγιστες ταχύτητες. ii) Έχουν ίσα πλάτη ταλάντωσης. iii) Διέρχονται ταυτόχρονα από τη θέση ισορροπίας. iv) Έχουν την ίδια φάση."

         εδώ είναι η παρατήρηση για το ρήμα "διέρχομαι"

    • Με το συμπάθιο, αλλά αυτά δεν είναι μια συρραφή από παλαιότερα θέματα (πανελλαδικών , ΟΕΦΕ κ.α) ;

       

      • Ναι, όντως είναι, το αναφέρω κιόλας άλλωστε!! 

        Το έκανα για δύο λόγους, πρώτον διότι τα θέματα είναι αξιόλογα & ήθελα να ενώσω μερικά θέματα σε ένα διαγώνισμα και δεύτερον στους μαθητές γενικά αρέσει να λύνουν τέτοια θέματα, τα θεωρούν "υψηλής βαρύτητας" & λειτουργεί και σαν ψυχολογική υποστήριξη ( αν καταφέρουν να τα λύσουν βέβαια…!)

        Μπορείς να ελέγξεις ότι το αναφέρω μέσα στο άρθρο του blog!

  • Ευχαριστώ πολύ! Ίσως να έχετε δίκιο για το Α4, αλλά θεωρώ ότι και με μια σύντομη σκέψη με το μυαλό, θα βρουν την απάντηση οι μαθητές! Επίσης, παρατηρώ ότι οι μαθητές έχουν πρόβλημα σε θέματα τύπου Β, όπως είναι στις πανελλήνιες! Πρέπει να εξασκούνται σε τέτοιες επιλύσεις, σίγουρα από την Α΄Λυκείου, μην πω και από το Γυμνάσιο…!!

  • Φόρτωσε Περισσότερα