- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Χημική ανισορροπία ! πριν από 3 έτη, 6 μήνες Πράγματι ! Καλές γιορτές Διονύση. 
- 
	
	H/o Μανώλης Δρακάκης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 3 έτη, 6 μήνες Kc και Qc μόνιμη δυσαρμονία 
 Προσπαθεί το σύστημα να ισορροπεί
 Εμπόδιο στέκεται η αρχή
 Καταλύτης τι κι αν μπει;
 Απόδοση μηδενική
 Απουσία ουσίας σε αέρια μορφή
 Μα ο όγκος του δοχείου πάλ […] 
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων. πριν από 4 έτη, 4 μήνες Θοδωρή καλησπέρα. 
 Τώρα που τελείωσα την βαθμολόγηση, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την εικόνα που περιγράφεις.
 Για το Γ4.
 Στα γραπτά που βαθμολόγησα, τα περισσότερα καλά γραπτά το έλυναν λάθος.
 Το μπέρδεμα υπήρξε στην κατανόηση του ότι μέσω του έργου της δύναμης F μεταβιβάζεται στο σύστημα η ενέργεια μέρος της οποίας εκλύετ…[Περισσότερα]
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων. πριν από 4 έτη, 4 μήνες Καλησπέρα Κωνσταντίνε. Δεν ξέρω τι λένε στις επιμορφώσεις. Αυτό που ξέρω είναι πως ούτε πέρυσι , ούτε φέτος που χρειάστηκε ο τύπος Εεπ = Bυl , δεν βαθμολογήθηκε η απόδειξή του ούτε ζητήθηκε κάτι τέτοιο, στο δικό μας βαθμολογικό κέντρο. Θεωρήθηκε γνωστός όπως και στις ενδεικτικές απαντήσεις της ΚΕΕ. Και πολύ σωστά, όπως…[Περισσότερα] 
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων. πριν από 4 έτη, 4 μήνες Καλησπέρα Βαγγέλη. 
 Τα διοικητικά μου καθήκοντα το τελευταίο διάστημα δεν μου αφήνουν πολλά περιθώρια.
 Παρακολουθώ όμως ανελλιπώς τις αναρτήσεις και όταν έχω κάτι σημαντικό να πω το λέω.
 Σχετικά με τα ψαλίδια , έχω την υποψία ότι στην ΚΕΕ , έχουν προσλάβει, και κάποιο μόδιστρο…
 Δεν εξηγείται διαφορετικά αυτή η ψύχωση.
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων. πριν από 4 έτη, 4 μήνες Καλησπέρα Γρηγόρη. Σωστά το επισημαίνεις. 
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων. πριν από 4 έτη, 4 μήνες Ευχαριστώ Βασίλη. 
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων. πριν από 4 έτη, 4 μήνες Να σαι καλά Διονύση. 
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Στα “άδυτα” του Βαθμολογικού Κέντρου Χανίων. πριν από 4 έτη, 4 μήνες Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Γιάννη. 
 Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια.
 Αυτό που τελικά καταφέρνουν οι θεματοδότες , είναι η απαξίωση της φυσικής.
 Τα παιδιά στις παρέες τους περιγράφουν σενάρια υποθετικών θεμάτων φυσικής και σκάνε στα γέλια. Ανέκδοτο την έκαναν τη φυσική μας Γιάννη.
- 
	
	H/o Μανώλης Δρακάκης έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 4 έτη, 4 μήνες – Εδώ βαθμολογούν τα γραπτά των Πανελληνίων 
 Σε όλες και σε όλους τους συναδέλφους που δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους εν μέσω «κυνικών καυμάτων» για να λειτουργήσουν άψογα τα βαθμολογικά κέντρα σε όλη τη χ […] - 
	
	
	Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Γιάννη. 
 Το ίδιο πράγμα λέμε με άλλα λόγια.
 Αυτό που τελικά καταφέρνουν οι θεματοδότες , είναι η απαξίωση της φυσικής.
 Τα παιδιά στις παρέες τους περιγράφουν σενάρια υποθετικών θεμάτων φυσικής και σκάνε στα γέλια. Ανέκδοτο την έκαναν τη φυσική μας Γιάννη.
- 
	
	
	Είναι περιττό το να σου πω ότι είσαι ωραίος. 
 Θα επιχειρήσω να απαντήσω στο:
 Γιατί τέτοια μοχθηρότητα ρε συνάδελφοι της ΚΕΕ;
 Ίσως όχι μοχθηρότητα Μανώλη. Ίσως είναι θέμα “πίστης”.
 Πιστεύουν εις μίαν Γκαούσιαν. Αυτή είναι ιδιαιτέρως αμαρτωλή.
 Η Γκαούσιαν και οι αμαρτίες της.
 Οι θεματοδότες ενστερνίζονται όλα τα της επιστολής μου.Το αποτέλεσμα το περιγράφεις καλά εσύ, εντυπωσιακά μάχιμος ακόμα. 
- 
	
	
	Καλή δύναμη Μανώλη! - 
	
	
	Να σαι καλά Διονύση. 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	Καλησπέρα σε όλους. Καλή δύναμη Μανώλη! - 
	
	
	Ευχαριστώ Βασίλη. 
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	Καλησπέρα. Αρκετά ενημερωτικό το άρθρο για την διαδικασία της βαθμολόγησης. 
 Θέλω μόνο να επισημάνω κάτι για την διατύπωση << δεν υπάρχει οκτάωρο >> .
 Ο κάθε βαθμολόγησης παίρνει ένα πακέτο γραπτών εργολαβικά δηλαδή μπορεί να το τελειώσει σε μια μέρα ή και σε τέσσερις μέρες Δεν εργάζεται κανείς υποχρεωτικά κανένα ωράριο, μπορεί να κάνει όσα διαλείμματα θέλει, να πάει σπίτι του να γυρίσει. Δεν νομίζω ότι θα άντεχε κανείς να εργαστεί κανονικό οκτάωρο, άντε και με διάλειμμα μισής ώρας, και αν κάποιος το κάνει σίγουρα θα είναι σε βάρος της βαθμολόγησης.
 Ένιωσα την ανάγκη να αναφερθώ σε αυτό το ζήτημα γιατί στις μέρες μας γίνεται πολύ συζήτηση και όχι μόνο συζήτηση για το οκτάωρο γενικότερα στην εργασία.- 
	
	
	Καλησπέρα Γρηγόρη. Σωστά το επισημαίνεις. - 
	
	
	Ευχαριστώ Μανώλη. 
 
- 
	
	
	
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	καλησπέρα σε όλους 
 γεια σου Μανώλη, σε χάσαμε…
 περί της αναγκαιότητας των ψαλιδιών άμα λάχει
 (από σχόλιό μου σε άλλον χώρο, απάντηση σε ερώτηση αν μπορούσαν να μη δοθούν το ημ και το συν της γωνίας))
 “πιθανόν ναι, διαθέτουμε άφθονα νήματα, σώματα και ψαλίδια άλλωστε…
 οριζόντιο νήμα, προς τα αριστερά, η μία άκρη στον άξονα και στην άλλη, περασμένη από άλλη τροχαλία με κρεμασμένο σώμα Σ4 γνωστής μάζας m4
 φωνάζουμε έναν φίλο και του λέμε “πάρε ψαλίδια και όπου υπάρχουν νήματα κόψτα με τη μία”…”- 
	
	
	Καλησπέρα Βαγγέλη. 
 Τα διοικητικά μου καθήκοντα το τελευταίο διάστημα δεν μου αφήνουν πολλά περιθώρια.
 Παρακολουθώ όμως ανελλιπώς τις αναρτήσεις και όταν έχω κάτι σημαντικό να πω το λέω.
 Σχετικά με τα ψαλίδια , έχω την υποψία ότι στην ΚΕΕ , έχουν προσλάβει, και κάποιο μόδιστρο…
 Δεν εξηγείται διαφορετικά αυτή η ψύχωση.
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	Καλησπέρα και καλή δύναμη! 
 Μια ερώτηση, όταν παρακολούθησα πέρσι τις επιμορφώσεις στην αρχή της χρονιάς μας είχαν μεταφέρει ότι πρέπει οι μαθητές να αποδείξουν το Εεπ=Bul καθώς δε βρίσκεται στο τεύχος Α του σχολικού. Άλλαξε κάτι φέτος;- 
	
	
	Καλησπέρα Κωνσταντίνε. Δεν ξέρω τι λένε στις επιμορφώσεις. Αυτό που ξέρω είναι πως ούτε πέρυσι , ούτε φέτος που χρειάστηκε ο τύπος Εεπ = Bυl , δεν βαθμολογήθηκε η απόδειξή του ούτε ζητήθηκε κάτι τέτοιο, στο δικό μας βαθμολογικό κέντρο. Θεωρήθηκε γνωστός όπως και στις ενδεικτικές απαντήσεις της ΚΕΕ. Και πολύ σωστά, όπως έχουμε υποστηρίξει αρκετοί συνάδελφοι σε ανάλογες συζητήσεις στο παρελθόν. - 
	
	
	Σε ευχαριστώ Μανώλη. Φέτος απείχα λόγω ενός προσωπικού θέματος οπότε δεν έχω εικόνα αλλά όπως λες οι λύσεις από την ΚΕΕ δεν ήθελαν την απόδειξη. Εύχομαι καλή δύναμη στη βαθμολόγηση και καλά αποτελέσματα. 
 
- 
	
	
	
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	Μανώλη, τυχεροί οι έχοντες κλιματιστικά…. εμείς διορθώναμε με τον ανεμιστήρα 
 οροφής να μας συνοδεύει και ηχητικά…..γκρρ, γκρρ, γκρρ……
 Στα λίγα γραπτά που διόρθωσα
 Α3 ποσοστό αποτυχίας 50%
 Βαθμολογίες >=80/100: ποσοστό 33,3%
 Δύσκολο να επιτευχθεί η Γκαούσιαν στην οποία αναφέρεται ο Γιάννης
 Εκτιμώ πως θα υπάρξουν δύο κορυφές, μία σε βαθμολογίες κάτω από τη βάση
 και μία σε βαθμολογίες >=80/100
 Στην πρώτη θα συσσωρευτούν μαθητές που έκαναν μάθημα από την οθόνη
 ενός κινητού….σε διαμέρισμα 70τμ τετραμελούς οικογένειας….
 Στη δεύτερη μαθητές που είχαν την απαιτούμενη αυτοπειθαρχία να παρακολουθούν
 διαδικτυακά τα μαθήματα ή την οικονομική δυνατότητα για άλλες λύσειςΝα καταθέσω και τη δική μου γνώμη για το Γ4 
 Ναι, βρήκα λάθη σε καλά γραπτά…Είμαι όμως βέβαιος, πως αν η ποσότητα
 των θεμάτων ήταν 20% μικρότερη, θα το έλυναν σωστά….Τι είχε προηγηθεί του Γ4;;; Τρία προβλήματα, τα οποία βάφτισαν Β θέματα, το Β1 με τη βούλα του βιβλίου 
 Τι περισσότερο θα ζητούσαν σε θέμα Γ ρευστού από το Β2;;;;
 με αριθμητικά δεδομένα καιι επιμέρους ερωτήματα, θα ήταν πολύ πιο φιλικό για τους μαθητές….
 Άσε το Β3 και την ελαστικότητα της κρούσης που παραπλάνησε τουλάχιστον
 τους μισούς μαθητές….και τους οδήγησε σε μακροσκελέστερη λύση….Ξεκινά το Γ1, Γ2 με τις κουραστικές σχέσεις από τα εναλλασσόμενα και τη στιγμιαία ισχύ…..φυσικό μέγεθος τεράστιας εξεταστικής αξίας….. 
 Ανοιγοκλείνουν διακόπτες και γίνεται άσκηση επαγωγής με διαφορετικά
 χαρακτηριστικά στο 0-2s από το 2-5s….Ερώτημα Γ3 που απαιτεί ουσιαστική κατανόηση και μετά ερώτημα Γ4 σε κύκλωμα που δεν είναι το απλούστερο ….και την υπερπαραγωγή του Θέματος Δ να περιμένει και να αγχώνει με τα Δ1 έως Δ5 ερωτήματα ….
 Τα παιδιά έπρεπε να λύνουν χωρίς να έχουν ανάσες μεταξύ των ερωτημάτων….και παράλληλα η σκέψη τους να πηδά από το ένα γνωστικό αντικείμενο στο άλλο…..κάτι που εκτός από γνώσεις απαιτεί προπόνηση και εμπειρία που δεν συνάδει με την ηλικία τους……Αυτό βέβαια στην ΚΕΕ, το ήξεραν πολύ καλά, αλλά μάλλον ήταν ο στόχος… 
 και η οδηγία…..και μάλλον οι λύτες βρέθηκαν εκεί μόνο για να επικροτήσουν,
 ώστε να ξαναβρεθούν…..
 εκτός και αν τα θέματα δεν τα έλαβαν στο σύνολό τους αλλά τα έλυναν αποσπασματικά…. όμως έτσι δεν σχηματίζεις εικόνα και δεν μπορείς
 να έχεις άποψη…..Δυστυχώς, η φυσική απογυμνώνεται από την ομορφιά της όταν αντικείμενο εξέτασης 
 είναι η ταχύτητα επίλυσης…..Δεν αρκεί να μάθεις να οδηγείς …πρέπει να οδηγήσεις με ταχύτητα σε δρόμο γεμάτο στροφές και τον γκρεμό δίπλα…..
 Αυτό απαιτεί το σύστημα, αυτό “υπηρετούμε”…..
 Την ευθύνη όμως την έχουν συγκεκριμένοι…..- 
	
	
	Θοδωρή καλησπέρα. 
 Τώρα που τελείωσα την βαθμολόγηση, συμφωνώ σε γενικές γραμμές με την εικόνα που περιγράφεις.
 Για το Γ4.
 Στα γραπτά που βαθμολόγησα, τα περισσότερα καλά γραπτά το έλυναν λάθος.
 Το μπέρδεμα υπήρξε στην κατανόηση του ότι μέσω του έργου της δύναμης F μεταβιβάζεται στο σύστημα η ενέργεια μέρος της οποίας εκλύεται ως θερμική ενέργεια στην αντιστάτη αντίστασης R2.
 Αυτό όμως , πέρα από το αδυσώπητο κυνήγι του χρόνου , που συμφωνώ μαζί σου, είναι νομίζω και θέμα υποδομής.
 Έχω λοιπόν την γνώμη ότι πρέπει να ασχοληθούμε όλοι μας και πρώτος εγώ, περισσότερο , με την έννοια «ενέργεια» και τις μετατροπές της.
 Αν και δεν έχω στατιστικά γιατί λόγω προβλήματος στο λειτουργικό του κινητού μου δεν αξιοποίησα την ηλεκτρονική καταχώρηση, η αίσθηση που έχω, είναι ότι η γκαουσιανή καμπύλη που αναφέρει ο Γιάννης , θα είναι παραμορφωμένη αρκετά, με αιχμή στην κορυφή της και καθόλου κωδωνοειδής όπως θα έπρεπε.
 Ο πραγματικός λόγος που στήθηκαν αυτά τα καρτέρια στα παιδιά μας, θα αποκαλυφτεί μια μέρα.
 Μέχρι τότε, μένουμε στην αντιεκπαιδευτική στάση και στην κοινωνική αναλγησία εν μέσω πανδημίας και πολύμηνης απομάκρυσης των παιδιών από τα σχολεία , των θεματοδοτών της ΚΕΕ.
 
- 
	
	
	
- 
	
	
	Εξαιρετικό άρθρο! 
 
- 
	
	
	
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Μήπως χάσαμε το μέτρο; πριν από 4 έτη, 6 μήνες Καλημέρα Θοδωρή και χρόνια πολλά. 
 Προσυπογράφω κάθε πρόταση του κειμένου σου.
 Έχοντας βιώσει μαζί με τα παιδιά και τις οικογένειές τους, την περιπέτεια της εκπαίδευσης κατά τη φετινή χρονιά λόγω της πανδημίας , εκπλήσσομαι ανατρέχοντας σε διάφορα site και στο fb , παρατηρώντας μια φρενίτηδα υπερπαραγωγών και σύνθετων θεμάτων , λες κ…[Περισσότερα]
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Για το διαγώνισμα στα ΨΕΒ πριν από 4 έτη, 6 μήνες Καλησπέρα συνάδελφοι. 
 Επιτρέψτε μου να επανέλθω στο συγκεκριμένο ζήτημα από μια διαφορετική σκοπιά.
 Ως γνωστόν , τα περισσότερα λύκεια της χώρας κάνουν μάθημα φέτος για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα – στα Χανιά για τρεις ολόκληρους μήνες- με εξ αποστάσεως διδασκαλία.
 Τα προβλήματα με την διδασκαλία αυτή είναι γνωστά και έχουν τεκμηριωθεί με επ…[Περισσότερα]
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα στο εναλλασσόμενο ρεύμα πριν από 4 έτη, 7 μήνες Ευχαριστώ για την επισήμανση. Έγινε η αναγκαία προσθήκη στην εκφώνηση. 
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Διαγώνισμα (2) Η/Μ, επαγωγής, κρούσεων και ταλαντώσεων πριν από 4 έτη, 10 μήνες Καλησπέρα Πρόδρομε. 
 Δυνατό διαγώνισμα που αξίζει να γράψει κάποιος που θα κάμει αυτές τις μέρες για μια πολύ καλή επανάληψη.
 Όλα θέματα και όλα τα ερωτήματα είναι πολύ εύστοχα επιλεγμένα.
 Θα αντέστρεφα , ίσως , τη θέση του Γ θέματος με το Δ.
 Καλές γιορτές !
- 
	
	Ο/Η Μανώλης Δρακάκης άλλαξε φωτογραφία προφίλ πριν από 4 έτη, 10 μήνες 
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Πότε θα κάνω μάθημα; πριν από 4 έτη, 10 μήνες Αγαπητέ συνάδελφε Γιώργο συγχαρητήρια ! 
 Δονείς ευαίσθητες χορδές.
 Ειδικά εκείνων που έχουν συνδέσει την παιδεία με τη ζωή τους, και το «πότε θα κάμει ξαστεριά» , με τις αναμνήσεις ή και τις εμπειρίες τους σε άλλες δύσκολες – σκοτεινές εποχές.
 Που ακόμη και σήμερα , δεν « βολεύονται με λιγότερο ουρανό»…
 Ευχαριστώ για τη συγκίνηση.
 ΥΓ.
 Τιμ…[Περισσότερα]
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Ας διαιρέσουμε μια διαδρομή… πριν από 4 έτη, 10 μήνες Καλημέρα Παντελή. 
 Πολύ ωραίο θέμα.
 Ευτυχώς, στις λύσεις που προτείνεις υπάρχει και η γεωμετρική οδός!
 Χωρίς να υποβαθμίζω την αξία των εξισώσεων κίνησης , θεωρώ ότι η γεωμετρική οδός δεν πρέπει ποτέ να παραλείπεται σε τέτοια θέματα.
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό διαγώνισμα στο εναλλασσόμενο ρεύμα πριν από 4 έτη, 10 μήνες Ανδρέα Καλησπέρα. 
 Σ’ ευχαριστώ που ασχολήθηκες με την ανάρτησή μου και την σχολίασες.
 Πράγματι , αυτοί που αναφέρεις υπήρξαν οι στόχοι του διαγωνίσματος.
 «Αδελφή» του Δ θέματος υπάρχει αναρτημένη στο δίκτυό μας [Περισσότερα]
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Κεντρική Ανελαστική κρούση και η δύναμη αλληλεπίδρασης πριν από 4 έτη, 10 μήνες Καλημέρα Θοδωρή. 
 Πολύ καλό και χρήσιμο.
 Πέρα από την ανάλυση σε δυο εκδοχές , θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό που ξεκαθαρίζεις σε ποιο έργο οφείλεται η απώλεια ενέργειας.
 Θα αξιοποιηθεί…
- 
	
	Ο/η Μανώλης Δρακάκης σχολίασε το άρθρο Γιο – γιο (κύλινδρος) , νήμα και επαγωγή πριν από 4 έτη, 10 μήνες Χριστόφορε καλησπέρα. 
 Πολύ καλό θέμα που συνδυάζει δυο πολύ σπουδαία κεφάλαια.
 Γραμμένο με κέφι και φαντασία!
 Εύγε και καλή συνέχεια!
- Φόρτωσε Περισσότερα
 
			 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		 
		
Καλό μεσημέρι Μανώλη.
Είχε έμπνευση ο ποιητής!
Πράγματι ! Καλές γιορτές Διονύση.