Subscribe
Ειδοποίηση για
47 Σχόλια
Inline Feedbacks
Όλα τα σχόλια
Χρήστος Αγριόδημας
Αρχισυντάκτης
26/06/2024 11:39 ΜΜ

Γιάννη όπως και να χει είναι είναι πολύ όμορφο.
Ο συντελεστή αυτεπαγωγής του πηνίου σχετίζεται με την αδράνεια του πηνίου. Το ρεύμα στο πηνίο 1 αποκαθίσταται πιο γρήγορα σε σχέση με του 2ου πηνίου οπότε έμφανίζει μικρότερη αδράνεια ήτοι μικρότερο L

Τελευταία διόρθωση3 μήνες πριν από Χρήστος Αγριόδημας
Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Καλημέρα Γιάννη .
Ωραίο!
Γιατί υπό τον τίτλο το θεωρείς “κακό για Β θέμα”
Μήπως επειδή υπάρχει σε πλήθος φροντιστηριακών ;;

Αννα Μανωλάκη
27/06/2024 8:31 ΠΜ

Καλημέρα κύριε Κυριακόπουλε,

πολύ όμορφο θέμα όντως για την τάξη. Νομίζω πως η λύση του όμως απαιτεί μαθηματικές δεξιότητες που δεν διαθέτει όλη η γκάμα των μαθητών (κατεύθυνση Υγείας). Πιστεύω πως πρέπει να επιμένουμε στη Φυσική περισσότερο παρά στον μαθηματικό φορμαλισμό ο οποίος είναι φυσικά απαραίτητος στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά όχι στη Δευτεροβάθμια αφού απευθυνόμαστε σε ένα ετερογενές κοινό.

Τελευταία διόρθωση3 μήνες πριν από Αννα Μανωλάκη
Παντελεήμων Παπαδάκης
Αρχισυντάκτης

Δυστυχώς δυσκολεύομαι να εκφράσω αλλιώς την έκφραση …”μούσκεμα η κατάσταση”
Ένα το κρατούμενο η…”κοπτοραπτική” ,κάνε τούτο ,όχι εκείνο
Δύο τα κρατούμενα το …ανώμαλο Μαθηματικό υπόβαθρο για υποψήφιους κοινά εξεταζόμενους (δηλαδή εν προκειμένω μπαίνει θέμα του ότι ο υποψήφιος τομέα Υγείας ,περί κλίσεως σε διάγραμμα δεν γνωρίζει ; Ο Χρήστος στο 1ο σχόλιο απαντά με ΦΥΣΙΚΗ …αδράνεια )
Τρία τα κρατούμενα …κουβεντιάζουμε δεμένοι στο άρμα των εξετάσεων
Τέσσερα τα κρατούμενα …
Συγνώμη αν παρεξηγώ την “…κατάσταση”

Μαλάμης Γρηγόρης
27/06/2024 9:03 ΠΜ

Το θέμα δεν απαιτεί καμμία μαθηματική δεξιότητα που λείπει από μέρος των μαθητών οπότε ( χωρίς μαθηματικά ) απαντώ όπως ο Χρήστος. ( Χρήστο διόρθωσε το εκ παραδρομής αργά σε γρήγορα στο σχόλιο σου )

Γιώργος Κόμης
27/06/2024 9:47 ΠΜ

Γιατί είναι καλό αυτό το Β θέμα?
1)Διότι εξετάζει αν ο μαθητής έχει κατανοήσει το φαινόμενο της επαγωγής και το φαινόμενο της αυτεπαγωγής κατ επέκταση.
2)Εξετάζει αν έχει κατανοήσει τον κανόνα του Lenz κα επομένως αν μπορεί να βάλει κάπου ένα +.
3)Εξετάζει αν μπορεί να γράψει τον κανόνα του Kirchhoff.
4)Εξετάζει αν ο μαθητής επιτέλους μπορεί να διακρίνει ότι η κλίση μιας γραφικής παράστασης ή το εμβαδόν που περικλείει κάτι μπορεί να δείχνει. Από Α λυκείου ακούει για ρυθμούς μεταβολής
5) Ίσως κάποιο ερώτημα ακόμα.

Γιώργος Κόμης
27/06/2024 10:16 ΠΜ

Καλημέρα Γιάννη. Γράφαμε μαζί.
Ξέχασα να καλημερίσω.
Διορθώνω με μια προσθήκη στην αρχική απάντηση

Γιατί είναι καλό αυτό το Β θέμα για εξετάσεις!!!!

Γιάννη το θέμα σου εξετάζει τα βασικά στην αυτεπαγωή.
Γι αυτό προσπάθησα να επιχειρηματολογήσω ότι το θέμα είναι καλό για εξετάσεις.
Δεν κουράζει δεν τρομοκρατεί , εξετάζει βασικές γνώσεις, που οφείλει ο μαθητής να τις γνωρίζει.