Ξυπνώντας το πρωί έμαθα πως συμμετείχα στη θεματοδοσία των θεμάτων φυσικής στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024. Όχι μόνο OTI συμμετείχα, αλλά KAI OTI πρότεινα το ερώτημα Γ2:
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι καλό για όλους…
Ξυπνώντας το πρωί έμαθα πως συμμετείχα στη θεματοδοσία των θεμάτων φυσικής στις πανελλαδικές εξετάσεις 2024. Όχι μόνο OTI συμμετείχα, αλλά KAI OTI πρότεινα το ερώτημα Γ2:
Καλησπέρα Θοδωρή.
Πέρα από τον Πολάκη υπάρχει και ο αρθογράφος της ΕΦ.ΣΥΝ. για να μην ξεχνιόμαστε ( επώνυμος κι όχι ανώνυμος ). Και μάλιστα πρωτοσέλιδος.
Απορία: Δεν κατάλαβαν τα λαγωνικά ότι εσύ ζητούσες εξίσωση κύματος σε τυχαίο σημείο και το Γ2 ζητά εξίσωση ταλάντωσης δεδομένου σημείου;
Είναι το ίδιο;
Ευχαριστώ Γρηγόρη, συμφωνώ πως το κείμενο της efsyn είναι απαράδεκτο,
αλλα δεν αναφέρει όνομα.
Όποιος είναι σοβαρός άνθρωπος καταλαβαίνει
Πρέπει από το πρωί να έχω 18 πίεση… χρειάζομαι ξεκούραση
Θεοδωρή σε καταλαβαίνω, αλλά για να ακριβολογούμε, δύο είναι τα θέματα που έβαλες (σύμφωνα με τον γνωστό “ήρεμο” πολιτικό).
Δηλαδή δεν ήσουν μέλος της επιτροπής; είσαι σίγουρος;
και λέγε, λέγε…
αφιερωμένο..
Μεταφέρω και εδώ, μέρος πρωινού σχολιασμού μου δίπλα:
Για την Efsyn:
Η ντροπή για την στάση της συγκεκριμένης εφημερίδας πάνω στο θέμα, είναι το λιγότερο που μπορώ να εκφράσω αυτή τη στιγμή. Κρίμα… Περιμένω από την διεύθυνση της εφημερίδας άμεση ανάκληση και διόρθωση της θέσης της πάνω στο ζήτημα που ανέδειξε.
Για τον κ. βουλευτή:
Καταλαβαίνετε τι αξιοπιστία αποδεικνύετε, πάνω σε όλη την αντιπολιτευτική σας δράση, στον τομέα διαφάνειας του κόμματός σας; Αν πάνω σε ένα τέτοιο ζήτημα κάνετε τέτοια διαστρέβλωση, κτίζοντας αντιπολιτευτικό λόγο, νιώθετε πόσο αντιπαθείς και αναξιόπιστοι γινόσαστε ως κόμμα;
Διάβασα τώρα στο alfa – vita άρθρο ,
ότι αφού είχε μπει η απόδειξη σε σχολικά θέματα που είχαν δημοσιοποιηθεί,
δεν έπρεπε να μπει τις εξετάσεις η απόδειξη αυτή.
Ο παραλογισμός συνεχίζεται..
Kαλησπέρα
Μεταφέρω ένα σχόλιο από δίπλα
Επειδή η σιωπή ενίοτε δεν είναι χρυσός.
Τον Θοδωρή τον Παπασγουρίδη τον γνωρίζω μόνο διαδικτυακά πιθανολογώ 10 τουλάχιστον χρόνια.Από τις αναρτήσεις του και τα σχόλια του θα όφειλε να γνωρίζει ο κάθε άγνωστος σχολιαστής ότι τα θέματα αυτά δεν είναι της αισθητικής του.
Για τον κύριο Πολάκη οφείλω να πω ότι βιάστηκε να κάνει σχόλιο. Θα έπρεπε να ρωτήσει πρώτα ένα σύμβουλο του.
Διότι έτσι εκτίθεται στους γνωρίζοντες.
Εκτός κι αν ο σύμβουλος του είπε ότι οι μη γνωρίζοντες είναι πολλοί περισσότεροι.
Σκάνδαλο : “το σχολικό βιβλίο .. περιέχει θέματα των εξετάσεων..” , καθηγητές Φυσικής , σχολιάζουν ότι το να ζητηθούν θέματα που βρίσκονται μέσα στο βιβλίο είναι unfair για τους υποψήφιους σε όλη την Ελλάδα.
Από χθες ζούμε την υπερβολή στο μεγαλείο της. Ούτε τα θέματα ήταν οκ ούτε ο γυαλός είναι ίσιος ούτε ίσια αρμενίζουμε.
Η Φυσική όπως διδάσκεται στο ελληνικό σχολείο είναι στη ΜΕΘ και περήφανοι δε νιώθουμε γι’ αυτό, έστω κι αν σπρώχνουμε ένα τρένο που θα πάει αναγκαστικά εκεί που λένε οι ράγες.
Όμως… Από πότε συνιστά “σατανική σύμπτωση” ένα υποερώτημα (όχι θέμα) σε Πανελλαδικές να έχει ζητηθεί και σε κάποιο από τα 100άδες σχολεία τής χώρας?
Από πότε είθιστε να μη διδάσκεται ή να μη ζητείται (στην ουσία) το πεδίο ορισμού μιας εξίσωσης στη Φυσική? Γράφουμε εξισώσεις και σχεδιάζουμε διαγράμματα χωρίς πεδίο ορισμού? Σκάνδαλο είναι να το ζητήσεις στις εξετάσεις ή να μην το διδάξεις? Και αν στη θεωρία (ως καθηγητής ή μαθητής) το προσπέρασες, σε άσκηση δεν έτυχε να το χρησιμοποιήσεις?
Διαβάζω για “ατελείωτες συμπτώσεις που συνιστούν σκάνδαλο”.
Διαβάζω άρθρα με ά-ναρθρες κραυγές, που νόημα δε βγάζουν και προσυπογράφω το “ντροπή” τού Διονύση Μάργαρη.
Κουράγιο σε όσους “πήρε η μπάλα” και “όλα για κάποιο (ελπίζω καλό) λόγο γίνονται”.
Καλησπέρα . Κρίμα, σήμερα δυστυχώς βγάζουμε πολλά δυσάρεστα συμπεράσματα για πολλά που τα θεωρούσαμε σταθερές αξίες.
Όλοι μπορεί να κάνουν λάθος. Το μόνο που χρειάζεται είναι μια δημόσια συγνώμη.
Θοδωρή συνέχισε το σπουδαίο έργο και την προσφορά σου. Σε ευχαριστώ για αυτό.
Καλησπέρα συνάδελφοι. Το κείμενο του Άρη, λέει τι πραγματικά γίνεται. Ρίξε λάσπη, κάτι θα μείνει…
Πήγα στο Βαθμολογικό να πάρω το πρώτο μου πακέτο και τι άκουσα; “Κάποιος από τη Βαρβάκειο …”
Ευτυχώς είχε ήδη ανέβει το “Ξαφνικά πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας” και σύστησα στους συναδέλφους να το διαβάσουν, αλλά τους έδωσα και προφορικά την “απόδειξη”. Φτάνει όμως;
Θα αποκαλύψει το όνομα του “υψηλά ιστάμενου” προσώπου, που επικαλέστηκε ο Κος Πολάκης, με την ίδια ευκολία που ανέφερε το όνομα του Θοδωρή;
Τουλάχιστον να ζητήσει δημόσια συγγνώμη, αποκαθιστώντας την αλήθεια.
Γεια σου Θοδωρή, γεια σας συνάδελφοι.
Πέρυσι, ένα μήνα περίπου πριν από τις εξετάσεις του 2023, είχα κάνει την ανάρτηση Το Θέμα Α αλλιώς: Μία πρόταση εξέτασης. Εκεί, και συγκεκριμένα στο Α1, προτείνω απόδειξη του σχολικού βιβλίου, την οποία μάλιστα είχες χρησιμοποιήσει στο σχολείο Θοδωρή πριν από εμένα!
Εάν δούμε προσεκτικά όλα τα σχόλια, η ανάρτηση είχε χαρακτηριστεί ως κάτι το “εγκληματικό” και το “επικίνδυνο” λόγω κακού timing…
Εκείνη τη χρονιά, δεν μπήκε απόδειξη, ούτε άλλαξε η μορφή του Α θέματος. Μπήκε όμως άσκηση από το σχολικό βιβλίο η οποία όμως κρίθηκε ως εκτός ύλης από κάποιους…
Στο yliko υπάρχουν πολύ συνάδελφοι που επιμένουν στις έννοιες και τη θεωρία και σίγουρα είσαι ένας από αυτούς Θοδωρή.
Θα ήθελα από εδώ να σε ευχαριστήσω για την προσφορά σου.
Εν τω μεταξύ, τι σχέση έχει η αισθητική των θεμάτων του Θοδωρή, με τα θέματα των εξετάσεων;
Οι Πανελλήνιοι διαγωνισμοί εδώ και αρκετά χρόνια υποψιάζομαι ότι δεν είναι αδιάβλητοι. Έχω αποχρώσες ενδείξεις όπως λένε οι νομικοί. Η διαδικασία επιλογής των θεματοδοτών θα πρέπει να είναι διάφανη και αξιοκρατική. Τα ονόματα των θεματοδοτών θα πρέπει να ανακοινώνονται μετά το πέρας του διαγωνισμού. Μία τέτοια ανακοίνωση θα πρέπει να αποτελεί τιμή για τους εμπλεκόμενους. Αν υπάρχει φόβος για την κριτική που θα δεχτούν ή ακόμη και για τη σωματική τους ακεραιότητα, τότε κάτι δεν πάει καλά σε όλη τη διαδικασία.
Δυστυχώς όλοι μας είτε λίγο είτε πολύ, έχουμε μεγάλη ευθύνη για στρεβλή αυτή κατάσταση που έχει διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια.
Καλημέρα παιδιά.
Πάνο έχω πολλές φορές διαφωνήσει και θα το κάνω και σήμερα.
Η πρόσφατη εμπειρία ανθρωποφαγίας επιβεβαιώνει όσα λέω.
Ανακοινώνεται ότι ο Τάδε ήταν στην επιτροπή. Αν τα θέματα μοιάζουν κάπως με ότι έκανε στην τάξη θα πουν ότι οι μαθητές του είχαν αβαντάζ.
Αν δεν μοιάζουν:
-Και όλο τον χρόνο έκανες τρίχες, άτιμε άντρα, και έβαλες άσχετα;
-Δεν το έβαλα εγώ.
Ο γονέας του οποίου ο βλαστός έχασε το θέμα (και τώρα υποβάλλει μηνύσεις) πως θα αντιδρούσε βλέποντας “τον δράστη” στο δρόμο;
Και πολλά άλλα.
Μία εποχή φαίνονταν τα ονοματεπώνυμα των βαθμολογητών στα αποκόμματα που έφταναν στα σχολεία. Γονέας συγκράτησε (ή και σημείωσε;) το όνομα αυτού που είχε βάλει κακό βαθμό. Ήξερε και περίπου που δουλεύει από τον αριθμό του Βαθμολογικού. Ανέβηκε στην Αθήνα και βρήκε σχολείο και συνάδελφο. Τον χτύπησε.
Ήταν ένα από τα περιστατικά που οδήγησαν στο να μην αναγράφονται τα ονοματεπώνυμα στα αποκόμματα, παρά την επίφαση διαφάνειας.
Πάνο όταν προτείνουμε κάτι πρέπει να σκεφτόμαστε την εξαίρεση και όχι τον κανόνα και τη νορμάλ περίπτωση.
Τα έχω ξαναγράψει παλιότερα αυτά.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
αν μέν’ η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.