-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων στη Φυσική 2024 πριν από 1 έτος, 9 μήνες
Κάποια σχόλια σχετικά με τα θέματα φυσικής, διότι αναπαράγονται ιστορίες για αγρίους:
1. Ουδέποτε το πρόβλημα ήταν οι πως αρκετές απ’ τις μονάδες ήταν στο σχολικό βιβλίο. Αυτό ηταν ευχής έργον. Εξάλλου οι προετοιμασμένοι μαθητές, τα συγκεκριμένα ερωτήματα τα απάντησαν.
2. Τα βασικά προβλήματα της συγκεκριμένης εξέτασης ήταν τεσσερα:…[Περισσότερα] -
Ο/η Μουρούζης Παναγιώτης και ο/η
Νώντας Κατσάρας είναι πλέον φίλοι πριν από 1 έτος, 9 μήνες -
H/o Νώντας Κατσάρας έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 1 έτος, 9 μήνες
Πρόταση εξέτασης πανελλαδικών
Θα είχε νόημα να φτιάξουμε ως υλικό ΝΕΤ ένα διαγώνισμα συνεργατικό, με βάση το ΦΕΚ; Ως πρόταση εξέτασης πανελλαδικών;-
Θα είχε νόημα.
Μπορεί και να οργανωθεί ακόμα και στην παρούσα συζήτηση.
Δεν είναι εύκολο και θέλει σχεδιασμό. Για παράδειγμα προτείνονται Δ θέματα αρχικά (ποτέ δεν αρχίζεις από την αρχή ως γνωστόν) και επιλέγεται ένα.
Συνεχίζουμε με τα Β’ θέματα με την ίδια λογική.
Μετά τα Γ.
Μετά τα Α’.
Παρά τις δυσκολίες του ένα τέτοιο εγχείρημα και διασκεδαστικό θα ήταν και συζητήσεις ενδιαφέρουσες θα γεννούσε και θα μας δίδασκε πολλά.
Μια τέτοια εμπειρία θα έκανε όλους μας καλύτερους δασκάλους. -
Eγώ για να πειράξω τον Γιάννη θα ήθελα να βάλω τα β
-
Πιθανολογώ ότι θα συμφωνούσε
-
Φυσικά συμφωνώ Γιώργο.
Με ενδιαφέρει και μια δημόσια συζήτηση σε κάθε πρόταση θέματος.
Η συζήτηση θα ωφελήσει αναγνώστες και συμμετέχοντες περισσότερο από τα ίδια τα θέματα.
Ενδιαφέρον θα έχει και η κριτική για την σύνθεση και τη δομή του διαγωνίσματος.
Διότι τέσσερα καλά θέματα δεν αποτελούν κατ’ ανάγκη καλό διαγώνισμα, όπως πέντε Γκάληδες δεν αποτελούν καλή ομάδα μπάσκετ. -
Φυσικά γίνεται και με μικρότερη φασαρία.
Ομάδες ή και μεμονωμένα άτομα στέλνουν διαγωνίσματα που αναρτώνται και σχολιάζονται. Πολύ πιο απλό αν και λιγότερο διαδραστικό. -
Γιάννη (κυρ) κι εμένα ο σκοπός μου είναι η συζήτηση θεμάτων ένα προς ένα. Και ας καταλήξουμε σε μια πρόταση σε ορίζοντα Αυγούστου – Σεπτεμβρίου εφόσον δεν υπάρχει πίεση. Θα ξεκινήσω τις προτάσεις σχετικά σύντομα, ξεκινώντας από θέματα Δ.
-
Ωραία Νώντα. Περιμένω.
-
Καλησπέρα σε όλους
Νομίζω θα πρέπει να αποφασιστεί σε ποια ύλη θα αναφέρεται αρχικά το διαγώνισμα, τι διδακτικό στόχο έχουμε και τι θέλουμε να εντοπίσουμε.
Να αποφασίσουμε τη δομή των θεμάτων και από ποια ενότητα θα είναι το κάθε θέμα. Ύστερα να προτείνουμε θέματα σε αυτά που ορίσαμε π.χ. αν αποφασίσουμε το 3ο θέμα να είναι στασιμο κύμα τότε ολοι όσοι προτείνουν 3ο θέμα να είναι στασιμο κύμα. -
Γειά σου Νώντα ,
χαίρομαι που σε βλέπω με πρόταση ενδιαφέρουσα
που διερωτάσαι αν έχει νόημα.
Είπεν ο Κυρ και συμφωνώ …”θα είχε νόημα”, έδωσε και ένα “σκίτσο” της σκάλας
Δ, Β , Γ, Α, αναφερόμενος και στις δυσκολίες αλλά και στο ενδιαφέρον του εγχειρήματος.
Οπότε στην αναμονή κι εγώ ,προετοιμαζόμενος…
Εννοείται πως οι συντάκτες έχουν υπ’όψιν :
α) τη διδακτέα ύλη (το ισχύον “πετσόκομμα” δημιουργεί πρόβλημα και ακροβασίες οριακές )
β) τους διδακτικούς στόχους που νομίζω δίδονται από το ΙΕΠ για κάθε ενότητα
γ) το Π.Δ (το παρακάτω γνωρίζω, το οποίο δυστυχώς καταστρατηγήθηκε χοντρά στις εξετάσεις)
https://i.ibb.co/whGGZpY/image.png
και βέβαια κατανοούν κύρια τις υπογραμμίσεις
Οπότε αν καταλαβαίνω ορθά , όποιος επιθυμεί αναρτά μεμονωμένο (-α) θέματα δηλώνοντας Αή Β ή Γ ή Δ και αφου συγκεντρωθεί ικανός αριθμός ,θα επιλεγούν
αυτά που θα ενσωματωθούν σε ΚΡΙΤΗΡΙΟ (-Α) .
ΠΟΥ όμως αναρτούμε τα θέματα και ΠΟΙΟΣ κάνει σώμα ;
Κάτι βέβαια με δυσκολεύει ως προς την οργάνωση ,όμως ας ακουστούν προτάσεις.
Καλή δύναμη -
Γεια σου Χρήστο ,τώρα σε είδα και τον προβληματισμό σου για την οργάνωση
-
Θεωρώ προκλητική την πρόταση και μου αρέσουν οι προκλήσεις. Είμαι μέσα…
-
Καλό θα είναι να κάνουμε κάτι αντίστοιχο και οι χημικοί. Ήδη έχουν αναρτηθεί εξαιρετικά διαγωνίσματα από συναδέλφους. Άρα η γνώση και η εμπειρία υπάρχει. Ας προσθέσουμε και την θέληση.
-
Χρήστο, θεωρώ πως θα έπρεπε να προσπαθήσουμε για ένα διαγώνισμα που να αφορά όλη την ύλη. Να είναι δηλαδή μια πρόταση για το τελικό διαγώνισμα, το διαγώνισμα των εξετάσεων. Το διαγώνισμα σίγουρα θα πρέπει να διέπεται από τα υπογραμμισμένα του ΦΕΚ που ανέβασε ο δάσκαλος. Ως προς το πρακτικό κομμάτι, θα έλεγα να ξεκινήσουμε συλλέγοντας θέματα Δ, είτε που έχουν δημοσιευτεί εδώ, είτε που φτιάξαμε ή και βρήκαμε εμείς και θεωρούμε πως ταιριάζουν στο εγχείρημα. Τα θέματα μπορούν να ανεβαίνουν εδώ στα σχόλια με link σε κάποιο drive; Εκτός αν ο Βασίλης ή ο Αποστόλης έχουν κάποια άλλη πρόταση.
Καλησπέρα δάσκαλε!
-
Με ενδιαφέρει η πρόταση.
Ότι δημοσιοποιηθεί “καίγεται” σαν πιθανό θέμα, αλλά υπάρχουν θέματα που έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί ή ακόμα και θέματα που έχουν ήδη αποτελέσει θέματα εξετάσεων.
Σκοπός της συζήτησης θα είναι να αλλάξει η μορφή των θεμάτων, μακριά από υπερπαραγωγές και μαθηματικοποιημένα θέματα.
-
Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξει το Φεκ? Μήπως το στυλ το θεμάτων οδηγεί υποχρεωτικά σε υπερπαραγωγες? Νομίζω ότι θα είχε νόημα να πάμε προς μικρότερες και περισσοτερες ασκησεις και με μεγαλύτερη σύνδεση με πραγματικές διατάξεις. Θα μπορούσε να εξεταστεί πως ένα κλασσικό διαγώνισμα θα μπορούσε να μετασχηματιστει σε αυτό τον τύπο και να τα δωσουμε σε ομάδες μαθητών να τα λύσουν και να δούμε πλεονεκτήματα μειονέκτημα τα.
-
Έχεις δίκιο Τάσο.
Πριν 5 χρόνια:
Να αλλάξει η δομή των θεμάτων Φυσικής. -
Μία πρόταση:
https://1drv.ms/b/s!Ag8yIItFE6PRhv17N9d4BHWfdRtszQ?e=zSALucΝα τονίσω πως το προτεινόμενο θέμα αφορά κυρίως το ύφος και όχι τόσο το επίπεδο. Θα μπορούσε πχ να είναι θέμα Γ, αν και δε θα μου άρεσε.
-
Νώντα ελπίζω και άλλοι να στείλουν Δ΄ θέματα.
Αξίζει η διαδικασία που ξεκίνησες με την ανάρτηση. -
Καλησπέρα.
Πιθανολογώ Επαμεινώνδα ότι σε κάθε πρόταση θα γίνονται παρατηρήσεις.
Σαν οι συμμετέχοντες να αποτελούν μια επιτροπή.
Μου αρέσουν τέτοιες ασκήσεις.
Θα έβγαζα το m2.
α,β Ναι
Θα έπαιζα μόνο με την τάση. Αυτός που μπορεί να βρει τάση μπορει να βρει και δύναμη απο άρθρωση.
Δηλ
γ) Να βρεθεί η τάση του νήματος συναρτήσει της απομάκρυνσης ψ από θέση ισορροπίας
δ) Θα έδινα όριο θραυσης και θα ζητούσα το μέγιστο πλάτος ταλάντωσης ώστε να μην σπάσει το νήμα αλλά και να μην χαλαρώνει προφανώς.
Αν δεν με πετάξουν από επιτροπή μπορώ να βρω κατάλληλες τιμές με βάση τα δεδομένα σου. -
Καλησπέρα Νώντα, καλησπέρα σ’όλους.
Κατ’αρχή θα έλεγα ότι καλό είναι να δημοσιεύεται και η λύση ή το min οι απαντήσεις
Θεωρώ καλό το μοντέλο .
Τα γ) δ) και ε) βλέπω να απαιτούν ιδιο σχετικά εργαλείο για να απαντηθούν (ισορροπία ροπών ως προς το Ο ή και ως προς το μέσον ) ,όχι καλό αυτό.
Σχετική και η παρατήρηση του Κόμη
Μια και την έλυσα ,ύστερα από αρκετά σφάλματα “πραξιακά” πες μου για τα πιθανά σφάλματά μου στα αποτελέσματα…
χ=0,3ημ(10t+π/2) SI
γ) Τ=400/3Ν
δ) Σκέφτηκα να ψάξω αν υπάρχει περίπτωση “αποράβδωσης ” του m2 και αν λάθος δεν έκανα , χάνεται η επαφή οριακά, οπότε Fo=20N (ενώ πριν είχα βγάλει 100/3Ν)
ε) Κ/U=8/1
Μπήκε αρχή για το “στόχο” να δούμε πόσο θα επηρεαστούμε από τις …συνθήκες για συνέχεια.
Να είσαι καλά -
Καλησπέρα Δάσκαλε. Δεν έχεις άδικο για τις απαντήσεις, θα ανέβουν αύριο καθότι οι πατρικές υποχρεώσεις με πήγαν λίγο πίσω.
Πράγματι υπάρχει οριακή απώλεια επαφής.
Παρεμπιπτόντως να αναφέρω ότι το θέμα είναι του Χαράλαμπου Παπαθεοδώρου και είναι ελαφρώς διασκευασμένο.
Γιώργο Κόμη συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις, θα προχωρήσω σε κατάλληλες αλλαγές αύριο. Ευχαριστώ! -
Καλημέρα σε όλους.
Νώντα καλό είναι η πρόταση να μην περιλαμβάνει υλικό από βιβλίο.
Προφανώς κάποιο θέμα θα μοιάζει με κάποιο δημοσιευμένο, αλλά αν ξέρουμε ότι το θέμα είναι από βιβλίο ας το αποφύγουμε.
Το ίδιο και για υλικό αναρτημένο εδώ.
Δηλαδή μία από τις αναρτήσεις που έχουν γίνει στο υλικονέτ θα μπορούσε να είναι καλό θέμα. Ας την αποφύγουμε όπως θα την αποφεύγαμε αν ήμασταν μέλη της ΚΕΕ και γνωρίζαμε ότι έχει αναρτηθεί εδώ. -
Eπαμεινώνδα αν κανεις τελικά τις αλλαγές
Ένα καλό όριο θραυσης είναι
Τθρ = 4/3(m1 + m)g/k
Tότε προκύπτει μεγιστο πλάτος για να μην σπαει το νήμα (m1 + m)g/k.
Eπίσης για αυτή την τιμή προκύπτει Τ=0. δηλ οριακά δεν χαλαρώνει.
Αν πχ Τθρ= 2(m1 + m)g/k τότε βαραίνει κάπως μαθηματικά διότι απο 2 πλάτη πρέπει να επιλέξουμε το μικρότερο
-
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Ξαφνικά πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας πριν από 1 έτος, 9 μήνες
Εν τω μεταξύ, τι σχέση έχει η αισθητική των θεμάτων του Θοδωρή, με τα θέματα των εξετάσεων;
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Θέματα Πανελλαδικών Εξετάσεων στη Φυσική 2024 πριν από 1 έτος, 9 μήνες
Κωνσταντίνε Σαράμπαλη, 38 λεπτά δε φτάνουν ούτε για την ανάγνωση των θεμάτων.
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Εύκολο Διαγώνισμα 2, Εφ' όλης της ύλης, 2024 πριν από 1 έτος, 10 μήνες
Συνάδελφε καλησπέρα. Το χρησιμοποίησα αυτούσιο στα τμήματά μου. Πέτυχε το σκοπό του καθώς και διδακτική αξία είχε, και ανέβασε την ψυχολογία των συνεπών μαθητών. Ευχαριστούμε πολύ.
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Ήταν εκτός ύλης το Γ θέμα Φυσικής; πριν από 2 έτη, 9 μήνες
Να πω κι εγώ λοιπόν δύο κουβέντες:
1) το θέμα ήταν εντός ύλης. Πείτε οριακά, πείτε το “καραμπινάτα”, ήταν εντός.
2) η εκφώνηση ήταν προβληματική. Φαίνεται από το πόση κουβέντα σήκωσε σχετικά με τα 20 ή 50 J/s.
3) η υπερβολική επιμονή σε ρυθμούς μεταβολής, δεν αδικεί κατά τι τους υποψηφίους της “υγείας”;
Επί της ουσίας τώρα, το πρόβλημα ξεκιν…[Περισσότερα] -
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Τρέχον κύμα πριν από 3 έτη, 3 μήνες
Μου άρεσε η μέση ταχύτητα ταλάντωσης, είχα να τη δω από ένα θέμα του Δασκάλου μου το 2006!
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Ένα θέμα από το s4e και η απάντηση της μαθήτριας πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Καλησπέρα! Δυστυχώς η διδασκαλία του στιγμιαίου άξονα περιστροφής δε διδάσκεται. Σαφώς και θα ήταν η ιδανική λύση κατά τη γνώμη μου.
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Ένα θέμα από το s4e και η απάντηση της μαθήτριας πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Καλημέρα Γιώργο. Εμένα προσωπικά ως καθηγητή της, η λύση της με εξέπληξε θετικά. Κυρίως γιατί δεν είχα δείξει κάτι αντίστοιχο ακόμη, και το θέμα μπήκε για να μετρήσω την αυτενέργεια του τμήματος.
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Ένα θέμα από το s4e και η απάντηση της μαθήτριας πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Ευχαριστώ!
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Ένα θέμα από το s4e και η απάντηση της μαθήτριας πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Στην (ίδια) ερώτηση που έθεσα, η απάντηση είναι πως δεν της πέρασε καν από το μυαλό, υπό την πίεση του χρόνου!
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Ένα θέμα από το s4e και η απάντηση της μαθήτριας πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Βασίλη τώρα πρέπει να είναι οκ.
-
Ο/Η Νώντας Κατσάρας άλλαξε φωτογραφία προφίλ πριν από 3 έτη, 4 μήνες
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Φ.E.: Το στερεό μέσω ενός γνωστού μοντέλου πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Νομίζω πάει προς αξιοποίηση στην τάξη…
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Μία γνωστή άσκηση χωρίς χαρτί και μολύβι. πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Όμορφη φυσική Κωνσταντίνε
-
H/o Νώντας Κατσάρας έγραψε ένα νέο άρθρο πριν από 3 έτη, 4 μήνες
Το διαγώνισμα εδώ.

-
Δεν μπορώ να διαβάσω την απάντηση της μαθήτριας, Επαμεινώνδα
Δεν ξέρω αν είμαι μόνο εγώ….
-
Επαμεινώνδα, οι εικόνες σου δεν είναι “καθαρές” και δεν φαίνεται τίποτα!!!
Αν θες στείλε μου στο vasilisdoukatzis@gmail.com σε καλύτερη ανάλυση και μέγεθος και τις προσαρμόζω αν δεν μπορείς να τις αλλάξεις εσύ.-
Βασίλη τώρα πρέπει να είναι οκ.
-
-
Μπράβο της!
(Το άνοιξα από τον πίνακα πολυμέσων.) -
Ευχαριστώ Επαμεινώνδα, είδα τη λύση της μαθήτριας.
Σωστή μεν, δύσκολη δε….
Αφού υγρ κάθετη στην ακτίνα, άρα και στη υ του σημείου, γιατί
να μην χρησιμοποιήσει κατευθείαν το Πυθαγόρειο στο ορθογώνιο
τρίγωνο, με υποτείνουσα τη υ(cm) και κάθετες τις υγρ και υ….Σίγουρα όμως η λύση της μαθήτριας είναι μια λύση από κάποια που ξέρει “γράμματα”….
-
Στην (ίδια) ερώτηση που έθεσα, η απάντηση είναι πως δεν της πέρασε καν από το μυαλό, υπό την πίεση του χρόνου!
-
-
Το διόρθωσα Επαμεινώνδα!
-
Ευχαριστώ!
-
-
Καλημέρα Επαμεινώνδα.
Μάλλον δύσκολο δρόμο επέλεξε η μαθήτρια!
Θα της πρότεινα ότι η χρήση αξόνων, κάνει συνήθως πιο εύκολα τα πράγματα.-
Θα διαφωνήσω για τη χρήση αξόνων; βγαίνει σε μια περίπου γραμμή ως εξής:
κατά το στιγμιότυπο ταχυτήτων της άσκησης … έστω Ε το σημείο επαφής … ξέρουμε από τη θεωρία ότι όλα τα σημεία ως προς το Ε συμμετέχουν σε στιγμιαία αμιγώς περιστροφική κίνηση περί το Ε οπότε για
(α) το κέντρο μάζας έχουμε υ_cm = ω*R (1), όπου (KE) = R
(β) για το σημείο Α έχουμε υ_Α = ω*R_A (2), όπου (AE) = R_A
κι επίσης (ΚΑ) = r.Στην συγκεκριμένη άσκηση το τρίγωνο ΚΕΑ είναι ορθογώνιο τρίγωνο, οπότε (ΑΕ) = Sqrt[R^2 – r^2] = … = R/2 = R_A (3)
Aπό τις (2) και (3): υ_Α = ω*(R/2) = (1/2)*(ω*R) = υ_cm/2 (λόγω της (1))
-
Καλημέρα Παντελή.
“Θα διαφωνήσω για τη χρήση αξόνων”
Να προτείνεις μια άλλη λύση, δεκτόν.
Να προτιμάς μια άλλη λύση, επειδή σου φαίνεται πιο απλή ή πιο όμορφη και πάλι δεκτόν.
Αλλά διαφωνείς με την πρότασή μου, γιατί είναι λάθος τρόπος; Μόνο αν είναι λανθασμένος δρόμος, μπορείς να διαφωνείς!!!
Επί της ουσίας τώρα για την πρότασή σου, νομίζω ότι γνωρίζεις ότι ο στιγμιαίος άξονας, δεν διδάσκεται στο σχολείο.-
Αλλά διαφωνείς με την πρότασή μου, γιατί είναι λάθος τρόπος; … δεν είναι καταφανώς λάθος δρόμος απλά δεν μου φαίνεται ο πιο απλός για θέμα Β
-
Δεν διαφωνώ με την πρότασή σου, επειδή είναι λάθος! Σωστή είναι.
Δεν διδάσκεται όμως, άρα στους μαθητές κάτι άλλο πρέπει να ειπωθεί…-
τότε μάλλον γίνεται μια χαρά με την σύνθεση ταχυτήτων όπως το κανε η μαθήτρια απλά δεν έδωσε βάση στο ότι τα τρία διανύσματα υ_Α, υ_rot (ή υ_περ) και υ_cm σχηματίζουν ορθογώνιο τρίγωνο στο Α και δεν χρειάζονται οι γωνίες φ και θ ούτε εκείνος ο μακροσκελής τύπος με την τετραγωνική ρίζα για μη κάθετα διανύσματα (εδώ λογικά επικαλέστηκε τον γενικό τρόπο που της έμαθαν) … αρκεί να γίνει σωστά η αντιστοιχία των τριών διανυσμάτων ταχύτητας στις πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου και μετά ένα πυθαγόρειο θεώρημα …
-
-
-
-
Καλησπέρα! Δυστυχώς η διδασκαλία του στιγμιαίου άξονα περιστροφής δε διδάσκεται. Σαφώς και θα ήταν η ιδανική λύση κατά τη γνώμη μου.
-
-
-
Καλημέρα σε όλους. Δίνω το θέμα συχνά και παρατηρώ ότι η πλειοψηφία το αντιμετωπίζει όπως η μαθήτρια. Ίσως δεν συνειδητοποιούν ότι η εφαπτόμενη σε σημείο κύκλου είναι κάθετη στην αντίστοιχη ακτίνα…
-
Συνάδελφοι καλημέρα
Μπορεί η μαθήτρια να διάλεξε το δύσκολο και χρονοβόρο δρόμο, αλλά το σχήμα της και η ανάλυσή της δείχνει ότι το «κατέχει το άθλημα». Αν και έχει σημειώσει στο σχήμα τη γωνία ορθή δεν είδε ότι οι δυο πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου είναι γνωστές. Εμείς τα βλέπουμε όλα; Πολλές φορές ο εθισμός σε κάτι δεν μας επιτρέπει να δούμε παραπέρα.
-
Καλημέρα σε όλους! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλη η φασαρία με την λύση της μαθήτριας. Πόσες φορές εμείς δεν ακολουθούμε αρχικά έναν πίο περίπλοκο δρόμο και αργότερα δινουμε μια άλλη (ή και περισσότερες) λύσεις πιο βατές; Η μαθήτρια άλλωστε γράφει διαγώνισμα με περιορισμάνο χρόνο, Αυτός ο τρόπος της ήρθε πρώτα αυτόν έγραψε , Τι πιο φυσιολογικό, Αριστη λύση που δείχνει ότι κατέχει το “άθλημα”
-
Καλημέρα Γιώργο. Εμένα προσωπικά ως καθηγητή της, η λύση της με εξέπληξε θετικά. Κυρίως γιατί δεν είχα δείξει κάτι αντίστοιχο ακόμη, και το θέμα μπήκε για να μετρήσω την αυτενέργεια του τμήματος.
-
-
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Πότε η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη; πριν από 3 έτη, 8 μήνες
Πάρα πολύ ωραίο θέμα, διδακτικότατο.
-
Ο/η Νώντας Κατσάρας σχολίασε το άρθρο Επαναληπτικό Α΄Λυκείου 2022 πριν από 3 έτη, 11 μήνες
Καλησπέρα δάσκαλε. Πολύ ενδιαφέροντα θέματα. Πιο κοντά στα “γούστα” μου το Β1 και το Γ. Στο Β1 ίσως προτιμώ την 1η από τις δοθείσες λύσεις. Ήθελα να το δώσω σήμερα προς μελέτη. Είμαι περίεργος να δω αν θα ασχοληθεί κανείς ή θα το προσπεράσουν για να κάνουν θέματα τράπεζας.
- Φόρτωσε Περισσότερα