Το δίκτυό μας, θέλοντας να στηρίξει τους μαθητές, έχει δημιουργήσει χρόνια τώρα, βάσεις με επιλεγμένες ερωτήσεις θεωρίας, φύλλα εργασίας, ασκήσεις και διαγωνίσματα, ανά τάξη. Μπορείτε να τα επισκεφτείτε, κάνοντας κλικ στα αντίστοιχα εικονίδια της πρώτης σελίδας του δικτύου μας.
Εναλλακτικά, μπορείτε από εδώ, να δείτε όλα τα μπλογκ που απευθύνονται σε μαθητές.
Στις δύσκολες μέρες όμως που περνάμε, με κλειστά τα σχολεία και τους συναδέλφους να προσπαθούν να στηρίξουν τα παιδιά διαδικτυακά, βρίσκοντας νέους τρόπους επικοινωνίας και διδασκαλίας, φαίνεται να χρειαζόμαστε κάτι περισσότερο εύχρηστο.
Στην παρούσα θέση λοιπόν θα ανακοινώνονται προτάσεις διδασκαλίας μέσω διαδικτύου, χρήσιμες εφαρμογές για άμεση χρήση, από συναδέλφους που θα μοιράζονται την εμπειρία τους και την δουλειά τους, στις νέες συνθήκες, ανά τάξη.
Ξεκινάμε με Φυσική Γ΄Λυκείου, ελπίζοντας ότι σύντομα θα έχουμε χρήσιμο υλικό και για άλλα μαθήματα και άλλες τάξεις.
Φυσική Γ΄Λυκείου
Μεταλλαγμένες ερωτήσεις επανάληψης 1-100. Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Μεταλλαγμένες ερωτήσεις επανάληψης 101-200.
Μεταλλαγμένες ερωτήσεις επανάληψης 201-300.
Μεταλλαγμένες ερωτήσεις επανάληψης 301-400
Μεταλλαγμένες ερωτήσεις επανάληψης 401-500
Επαναληπτικά Β΄ θέματα – Κρούσεις Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Επαναληπτικά Β΄ θέματα – Μηχανικές ταλαντώσεις Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Επαναληπτικά Β΄ θέματα – Στερεό σώμα Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Μειώνοντας την ύλη! Νεκτάριος Πρωτοπαπάς
Θεμελιώδης νόμος. Παρουσίαση. Γιάννης Κυριακόπουλος
Άλλες δύο παρουσιάσεις για το στερεό. Γιάννης Κυριακόπουλος
6 παρουσιάσεις στερεού. Γιάννης Κυριακόπουλος
Δυο παρουσιάσεις για την στροφορμή. Γιάννης Κυριακόπουλος
Θεωρία Μηχανικής Στερεού (για Μαθητές) Δημήτρης Τσάτσης
Μικρή επανάληψη θεωρίας #1-Ηλεκ/σμός Δημήτρης Τσάτσης
Πολύ μικρή επανάληψη θεωρίας #2-Επαγωγή Δημήτρης Τσάτσης
Πολύ μικρή επανάληψη θεωρίας #3-Μηχανική Στερεού 1/2 Δημήτρης Τσάτσης
Μερικές περιπτώσεις ισορροπίας στερεού Θοδωρής Παπασγουρίδης
Υπολογίζοντας μια κρυφή δύναμη Θοδωρής Παπασγουρίδης
Διπλή Τροχαλία Θοδωρής Παπασγουρίδης
Μερικές ερωτήσεις στη δυναμική στερεού. Διονύσης Μάργαρης
Όταν εμφανιστεί η τριβή… Διονύσης Μάργαρης
Η δύναμη από το σκαλοπάτι και η τριβή. Διονύσης Μάργαρης
Μια ισορροπία και μια επιτάχυνση μέσω ελατηρίου Διονύσης Μάργαρης
Μια σύνοψη στερεού! Γιάννης Μπατσαούρας
Υλικό για σύγχρονη εξ’ αποστάσεως διδασκαλία
Στη διάρκεια της ταλάντωσης έχουμε μια κρούση.
Η ένταση του μαγνητικού πεδίου σε δύο σημεία
Κυκλικός αγωγός σε διαφορετικά κυκλώματα
Η ταλάντωση του συστήματος και το νήμα
Μεταβάλλοντας το ρεύμα του ευθύγραμμου αγωγού.
Quiz Ηλεκτρομαγνητισμός Χρήστος Φωτακίδης
Quiz Ρευστά Χρήστος Φωτακίδης
Quiz Κρούσεις Χρήστος Φωτακίδης
Quiz Ταλαντώσεις Χρήστος Φωτακίδης
Θέματα Β΄στην επαγωγή. Γιάννης Μπατσαούρας
Και μία και δύο ισορροπίες. Διονύσης Μάργαρης
Σώμα ή δύναμη; Διονύσης Μάργαρης
Το πέρασμα του πλαισίου από το πεδίο Διονύσης Μάργαρης
Μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμου αγωγού και σωληνοειδούς Διονύσης Μάργαρης
Μια κρούση που οδηγεί σε ταλάντωση Διονύσης Μάργαρης
Δύο ταλαντώσεις και ένα διάγραμμα. Διονύσης Μάργαρης
Ένα σύστημα σε ισορροπία. Διονύσης Μάργαρης
Χημεία Γ΄Λυκείου
Φύλλα αξιολόγησης με απαντήσεις στην Γ΄Λυκείου
Σκαναρισμένα φύλλα αξιολόγησης με απαντήσεις.
Φυσική Β΄Λυκείου
Μελέτη και μετατροπές ενός κυκλώματος
Οριζόντια βολή: Πρόταση για εξ αποστάσεως διδασκαλία
Η ορμή και η ενέργεια σε ένα σύστημα.
Συμπίεση και αποσυμπίεση αερίου…
Φυσική Α΄Λυκείου
Σημειώσεις Έργου – Ενέργειας Αποστόλης Παπάζογλου
Έργο – Ενέργεια Γιάννης Μπατσαούρας
Διαδοχικές κινήσεις ομαλά μεταβαλλόμενες Θοδωρής Παπασγουρίδης
Όταν η τριβή σταματά το σώμα Διονύσης Μάργαρης
Το έργο μιας πλάγιας δύναμης Διονύσης Μάργαρης
Ένα φορτηγό μεταφέρει ένα κιβώτιο
PPT και βίντεο: Δύο ασκήσεις ισορροπίας.
Επανάληψη Φυσικής Α΄ με παιχνίδια
PPT και Βίντεο: Δύο ασκήσεις σε 2ο Νόμο Νεύτωνα.
PPT και βίντεο: Δύο ασκήσεις σε έργο δύναμης.
Χρονικά μεταβαλλόμενη δύναμη και στατική τριβή
Ερωτησούλες #2 Α Λυκείου σε ppt
Όταν μειώνουμε την ασκούμενη δύναμη
Φυσική Γυμνασίου
συνθήκη covid-19: από τη Δύναμη στην Πίεση – στερεά
απ’ το Βάρος των υγρών στην Υδροστατική Πίεση
Γ γυμνασίου: Παρουσίαση θεωρίας κυμάτων σε power point
Β Γυμνασίου: Παρουσίαση θεωρίας πίεσης σε power point
Περιοδικά φαινόμενα – Γ Γυμνασίου
Ψηφιακό Υλικό (εικονικά και όχι μόνο – πειράματα)
Χημεία Γυμνασίου
Μικρά video και Φ.Ε. για την Χημεία στο Γυμνάσιο
Καλημέρα σε όλους.
Ο παραπάνω πίνακας υλικού, μπορεί να εμπλουτίζεται με νέες δημοσιεύσεις που θα γίνουν το διάστημα αυτό και που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για εξ αποστάσεως διδασκαλία και θα υπακούουν στις σημερινές συνθήκες και ανάγκες…
Μπράβο για την κίνηση Διονύση…Πρέπει να υποστηριχθεί και ο μαθητής που δεν έχει άμεση βοήθεια..
Και αν είναι δυνατόν ας έχει (αυτή η ανάρτηση) μία σταθερή θέση ώστε να πέφτει εύκολα το μάτι ενός μαθητή που μπαίνει στο υλικονέτ
Καλημέρα
πολύ καλή ιδέα, Διονύση
(προτείνω για να μην δημιουργηθεί πανικός όγκου δουλειάς για τους μαθητές να "μαζέψεις" τους τίτλους π.χ. "επανάληψη", θα εμπεριέχει 4 αναρτήσεις μέχρι τώρα, "στερεό" κ.λπ)
Καλημέρα σε όλους. Διονύση πολύ καλή πρωτοβουλία. Πρόσθεσα κάτι για την Α΄ Λυκείου. Ελπίζω να το έκανα σωστά.
Γεια σου Αποστόλη. Μια χαρά το έκανες, απλά μια επεξήγηση.
Δεν σταματάμε τις παραδοσιακές αναρτήσεις μας, στο προσωπικό μας ιστολόγιο, απλά θα προσθέτω Link για τις αναρτήσεις που κρίνονται ότι εξυπηρετούν το συγκεκριμένο επίκαιρο στόχο.
Με άλλα λόγια κάνε νέα ανάρτηση με τις σημειώσεις σου για έργο- ενέργεια και κάνουμε παραπομπή εκεί…
Το έκανα Διονύση, οπότε αν κρίνεις ότι δεν εξυπηρετεί τον συγκεκριμένο στόχο, το αφαιρείς.
Θα βάλω το σύνδεσμο για την ανάρτηση Αποστόλη.
Ωραία Διονύση
Περίπου έτσι σκέφτηκα κι εγώ και έγραψα στο σχόλιο μου ΕΔΩ ,μετά την προτροπή σου για …΄΄υποσύνολο΄΄.
Έλεγα βέβαια για ένα διαχωρισμό α) σε κεφάλαια(όπως π.χ αυτά που ήδη ανέβασες για τη Γ είναι όλα ΣΤΕΡΕΟ και μπορεί να μπει υπότιτλος .β) Διαχωρισμός κατά το δυνατόν σε είδος θέματος (π.χ. στα ήδη ανεβασμένα για το στερεό τα 3 πρώτα του Νεκτάριου και του Τάτση κάποια είναι ΘΕΜΑ Α) γ) Διαγωνίσματα.
Να προσθέσω και ένα δ) Θεωρητικά όπως π.χ του Κυρ το ppt στη στροφορμή ,Θεωρία Μηχανικής του Τάτση και άλλα σχετικά
Δυό ερωτήσεις μόνο να κάνω … α)όποιος θέλει να προτείνει κάτι νέο κατάλαβα ότι θα πράττει όπως έπραττε και είπες στον Απόστολο και συμπληρώνω ρωτώντας ,΄΄να το προτείνει σε 1ο σχόλιο για να μπει στη σελίδα του «κορονοϊού» με τελικό κριτή (‘’εκτελεστή΄΄ ανευ παρεξήγησης) εσένα ;’’
(π.χ. Διονύση αν εγκρίνεις βάλε το θέμα αυτό στη σελίδα Cobit-19)
β) από τα ήδη υπάρχοντα στις ιστοσελίδες των μελών επιλέγεις εσύ η προτείνει το μέλος η κάπως αλλιώς ; Νομίζω εσύ πρέπει να κάνεις το τελικό κλικ για να μην υπερφορτωθεί η σελίδα με αλληλοεπικαλύψεις.
Αντιληπτή η δυσκολία … αόρατος εχθρός είναι αυτός.
Καλή δύναμη
Υ.Γ
Το εγγόνι το βλέπεις;
Καλησπέρα Παντελή.
Είχα διαβάσει τις προτάσεις σου, αλλά η ημέρα έχει κάποιες ώρες και παρότι έχουμε κλειστεί μέσα, δεν αρκούν…
Η τακτοποίηση σε κεφάλαια, θέματα και όποια άλλη ταξινόμηση, απαιτεί πολύ δουλειά.
Ας πάνε οι μαθητές μας στο υλικό για υποψηφίους. Έχω διαθέσει …χρόνια δουλειάς για το στήσιμο και το “κρέμασμα” του υλικού.
Εδώ γίνεται μια πρόχειρη παράθεση για άμεση χρήση.
Προφανώς κάποιος πρέπει να κάνει την επιλογή, αλλά και σε περίπτωση λάθους, υπάρχει και η σελίδα των αναρτήσεων, όπου κάποιος μπορεί να καταφύγει και να δει όλες τις αναρτήσεις.
Εγγόνια γιοκ Παντελή. Αυστηρή απομόνωση…
Θερμά ευχαριστούμε
για μια ακόμη φορά,
στο ύψος των περιστάσεων, Διονύση!!
Καλησπέρα Στέλλα.
Σε ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο.
Δύσκολες στιγμές, ας βοηθήσουμε όλοι, με όποιον τρόπο μπορούμε…
Πολύ ωραία πρωτοβουλία… Με τιμάς ιδιαιτέρως με τα θέματα μου που αναρτάς κάτω από αυτό το υλικό…
Αν πάτε το ποντίκι σας, κάτω από την επιλογή "περιεχόμενα", έχει προστεθεί νέα επιλογή "Εξ αποστάσεως" η οποία παραπέμπει στην παρούσα σελίδα "Το ylikonet την εποχή του κορονοϊού".
Μπορείτε να την βρίσκετε και από εκεί…
Καλησπέρα Διονύση και ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ για την πρωτοβουλία σου!!!
Πριν λίγη ώρα, χωρίς να δω το "εξ αποστάσεως" , έγραψα στις 300-400 ερωτήσεις του Νεκτάριου το εξής:()
Υ.Γ. μια ιδέα:
Μήπως θα μπορούσαμε εδώ στο ylikonet.gr να κάνουμε ένα διαδικτυακό φόρουμ, με θέματα διαφόρων τύπων, με απαντήσεις on-line, όπως στο study4exams ή όπως οι ερωτήσεις του Νεκτάριου;;
Όπου οι μαθητές θα διατυπώνουν τις απορίες τους για κάποια θέματα και να παίρνουν απαντήσεις;
Νομίζω ότι όλοι μας σκεφτόμαστε με αλτρουισμό.!
Εύγε.